Сабақтың тақырыбы. Сабақ тақырыбы

Сабақтың тақырыбы : Туындыны табуға күрделі есептер шығару

Сабақ тақырыбы:
Туындыны табуға күрделі есептер шығару
Сабақ тақырыбы:: Сабақ мақсаты:
Туындыны табуға күрделі есептер шығару:

Туынды формулаларын пайдалана отырып, өрнектерді ықшамдау және формулаларды тиімді пайдалана білу

Сабақ тақырыбы:: Табыс критерийлері:
Туындыны табуға күрделі есептер шығару:
  • Туынды формулаларын біледі
  • Өрнектерді ықшамдай алады
  • Формулаларды дұрыс қолдана алады
Сабақ тақырыбы:: Сабақ түрі:
Туындыны табуға күрделі есептер шығару: Қайталау сабағы
Уақыт

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Уақыт: 2 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Топқа бөлу

Оқушыныңіс-әрекеті: Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді
Керекті жабдықтар: Кеспе қағаздар
Уақыт: 3 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Үй тапсырмасы Кері байланысСұрақ -жауап

а) Туынды дегеніміз не?( Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесі нолге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының нүктесіндегі туындысы деп аталады. )

ә) Туындының белгіленуі: (у'(х) )

б) у'(х) белгілеулерін енгізген кім?(Лагранж)

в) с; х; (хп) ’ - неге тең?(0; 1; nxn-1)

Оқушыныңіс-әрекеті: Жалпы өтілген тақырып бойынша оқушылардың түйінді ойлары
Керекті жабдықтар:
Уақыт: 30 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

«Аквариумдағы алтын балық» әдісі арқылы

Бизнес, банк, қазынашылық банк, депозит, несие, факс, салық туралы түсініктері сұралады.

БИЗНЕС -пайда беретін кез келген қызмет түрі

БАНК-ақшамен жұмысты жүзеге асыратын, төлемдерге делдалдық жасайтын қаржы мекемесі

НЕСИЕ (кредит) -белгілі бір мерзімде өсіммен қайтарылатын қаржы, қарыз.

ФАКС - электронды поштамен берілетін жедел хат

САЛЫҚ - заң бойынша халықтан, кәсіпорындардан міндетті түрде алынатын төлем.

1 тапсырма: «Жарнама» Әр банк өз тұтынушыларын көбейту үшін жарнамалар жасайды

Халық банкі “Қосындының туындысын қалай табады? Мысал келтір

2. Альянс банкі “Көбейтіндінің туындысын қалай табады? Мысал келтір

3. Темір банкі “Бөліндінің туындысын қалай табады? Мысал келтір

2 тапсырма: «Депозиттерді ашуға рұқсат алу»

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_2.png

3-тапсырма «факс» Қаржы министрлігінен жіберілген факстағы тапсырманы орындау

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_4.png теңсіздігін шеш, мұндағы

a) f(x) = 4х-3x 2 ә) f(x) = 4х - https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_5.png б) f(x) = x 2 -5х

4 тапсырма: Сергіту сәті «Математика тарихынан ? Ұлы тұлғалардың суреттері интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

5-тапсырма: Салық жинау құқығына ие болу үшін төмендегі тапсырманы орында

«Білімді мыңды жығады» (Талапкер - 2011 тест тапсырмалары)

1) https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_7.png функциясы берілген https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_8.png табыңыз

2) https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_9.png функциясы берілген https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_10.png есептеңіз

3) f(x) = https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_11.png болса, онда https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_8.png табыңыз

4) f(x) =5x -2 +1/x болса, онда https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_8.png табыңыз

5) https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_14.png функциясы туындысының

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_8.png 0 теңсіздігін шешіңдер

4. https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_16.png функциясы берілген https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_8.png табыңыз

6 тапсырма: «Несие (кредит) » беру құқығына ие болу үшін тест тапсырмасын орында (қандай да функцияны формуламен бер)

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_18.png

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_19.png

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_20.png

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_21.png

7 тапсырма. Сәйкестендіру тесті

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_22.png https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_23.png

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_24.png https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_25.png

3. https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_26.png https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_27.png

4. https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_28.png https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_569893fb31e16/tuyndy-tabu-ieriezhielieri-2_29.png

Оқушыныңіс-әрекеті:

Тапсырманы орындайды

Талдайды

Есепті шыгарады

Керекті жабдықтар:

Қағаз,

Қалам, маркер

Тақта

Уақыт: 5мин
Мұғалімніңіс-әрекеті: Сабақты қорытындылау: “Автор орындығы” арқылы бір оқушыға тақырыпқа байланысты формулаларды сұрау.
Оқушыныңіс-әрекеті:
Керекті жабдықтар:
Уақыт: 5 мин
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Рефлексия

Бағалау

Оқушыныңіс-әрекеті: Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
Керекті жабдықтар: Бағалау парағы
Уақыт: Не сәтті өтті?
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Уақыт: Не сәтсіз болды?
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Уақыт: Нені дамыта алар едім?
Мұғалімніңіс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың бағыты
Қай түзу перпендикуляр түзу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Үй жануарларының қысқы тіршілігі
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Өлең құрлысына талдау
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz