Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың тақырыбы. Сабақ тақырыбы

Сабақтың тақырыбы : Туындыны табуға күрделі есептер шығару
Сабақ тақырыбы:
Туындыны табуға күрделі есептер шығару
Сабақ мақсаты:
Туынды формулаларын пайдалана отырып, өрнектерді ықшамдау және формулаларды тиімді пайдалана білу
Табыс критерийлері:
Туынды формулаларын біледі
Өрнектерді ықшамдай алады
Формулаларды дұрыс қолдана алады
Сабақ түрі:
Қайталау сабағы

Уақыт
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Керекті жабдықтар
2 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бөлу
Таратылған кеспе қағаздар арқылы топтарға бөлінеді
Кеспе қағаздар
3 мин

Үй тапсырмасы Кері байланысСұрақ - жауап
а) Туынды дегеніміз не?( Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесі нолге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының нүктесіндегі туындысы деп аталады.)
ә) Туындының белгіленуі: (у'(х))
б) у'(х) белгілеулерін енгізген кім?(Лагранж)
в) с;х; (хп)' - неге тең?(0;1;nxn-1)

Жалпы өтілген тақырып бойынша оқушылардың түйінді ойлары

30 мин
<<Аквариумдағы алтын балық>> әдісі арқылы
Бизнес, банк, қазынашылық банк, депозит, несие, факс, салық туралы түсініктері сұралады.
БИЗНЕС - пайда беретін кез келген қызмет түрі
БАНК - ақшамен жұмысты жүзеге асыратын , төлемдерге делдалдық жасайтын қаржы мекемесі
НЕСИЕ (кредит) - белгілі бір мерзімде өсіммен қайтарылатын қаржы, қарыз.
ФАКС - электронды поштамен берілетін жедел хат
САЛЫҚ - заң бойынша халықтан, кәсіпорындардан міндетті түрде алынатын төлем.
1 тапсырма: <<Жарнама>> Әр банк өз тұтынушыларын көбейту үшін жарнамалар жасайды
Халық банкі "Қосындының туындысын қалай табады? Мысал келтір
2. Альянс банкі "Көбейтіндінің туындысын қалай табады? Мысал келтір
3. Темір банкі "Бөліндінің туындысын қалай табады? Мысал келтір
2 тапсырма: <<Депозиттерді ашуға рұқсат алу>>

3-тапсырма <<факс>> Қаржы министрлігінен жіберілген факстағы тапсырманы орындау
теңсіздігін шеш, мұндағы
a) f(x)= 4х-3x[2] ә) f(x)= 4х - б) f(x)= x2 -5х
4 тапсырма: Сергіту сәті <<Математика тарихынан ? Ұлы тұлғалардың суреттері интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
5-тапсырма: Салық жинау құқығына ие болу үшін төмендегі тапсырманы орында
<<Білімді мыңды жығады>> (Талапкер - 2011 тест тапсырмалары)
1) функциясы берілген табыңыз

2) функциясы берілген есептеңіз
3) f(x)= болса, онда табыңыз
4) f(x)=5x[-2]+1/x болса, онда табыңыз
5) функциясы туындысының
0 теңсіздігін шешіңдер
4. функциясы берілген табыңыз
6 тапсырма: <<Несие (кредит)>> беру құқығына ие болу үшін тест тапсырмасын орында (қандай да функцияны формуламен бер)

7 тапсырма. Сәйкестендіру тесті

3.
4.

Тапсырманы орындайды
Талдайды
Есепті шыгарады
Қағаз,
Қалам ,маркер

Тақта

5мин
Сабақты қорытындылау: "Автор орындығы" арқылы бір оқушыға тақырыпқа байланысты формулаларды сұрау.

5 мин

Рефлексия
Бағалау
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
Бағалау парағы
Не сәтті өтті?

Не сәтсіз болды?

Нені дамыта алар едім?

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың бағыты
Қай түзу перпендикуляр түзу
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Үй жануарларының қысқы тіршілігі
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Өлең құрлысына талдау
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Пәндер