Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

V тарау : Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Күні: 04. 02. 2020ж.
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К. Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ. Т.
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сынып: 6 «в»
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақ тақырыбы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Сан аралықтары
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақ мақсаттары
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарын координаталық түзуде

кескіндей алады

Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Бағалау критерийлері
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Сан аралықтарының анықтамасын біледі.

Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.

Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жаза алады.

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Тілдік мақсаттар
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.

Түйінді сөздер: Сан аралықтары, интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Презентация, интерактивті тақтамен жұмыс
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Бастапқы білім
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Рационал сандар, сан түзуі, теңсіздік туралы ұғымдарды біледі
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың барысы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Сан аралықтарын координаталық түзуде белгілеу
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.:

Сабақтың басы

10 мин

Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпта психологиялық жағдай туғызу.

Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі.

1топ- интервал, 2-кесінді, 3- жартылай интервал, 4- сәуле.

Топ басшыларын тағайындау. Логикалық сұрақтар.

Үй тапсырмасын тексеру. «Мен көршіме сенемін» дәптерлерін алмастырады.

Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (41-бет)

Қима қағаздар
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың ортасы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Оқулықпен жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»стратегиясы.

Әр топ берілген тапсырмаларды тақтаға шығып қорғайды.

1-топ. Сан аралығы, интервал.

2-топ. Кесінді.

3-топ. Жартылай интервал. 4-топ. Сәуле, ашық сәуле

Дәптермен жұмыс: «Түртіп алу» стратегиясы

Сергіту сәті (3 мин)

«Сиқырлы шаршы» логикалық тапсырмалар шығару.

Оқулықпен жұмыс: 1. Ауызша есеп шығару. №905 «Кім жылдам» ойыны

2. Жеке жұмыс. Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №906 өзара бағалау

3. Жұптық жұмыс. №907

Рефлексия : Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.

  • Қызыл түс - түсінген жоқпын;
  • Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
  • Жасыл түс - барлығы түсінікті.

Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.

Үйге тапсырма: № 908 (1, 3, 5, 7), № 910, № 913

Оқулық

Слайд

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың соңы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Оқулық
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.:

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс

Ұқсас жұмыстар
Сан аралықтарының бірігуі
Сан аралықтары жайлы
Дәрежелік функция
Кіріктірілген функциялар
Теңсіздіктер жүйесі. 6 сынып
Бірлестік мүшелері
Сан аралықтары
Функцияның мәндерінің жиыны
Теңсіздіктердің шешімдері жиынын сан аралығында кескіндеуді, теңсіздіктер шешімдерінің жиынын сан аралығымен жазуды үйрету
Қазақ әдеби тілінің стильдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz