Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 04.02.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К.Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ.Т.
Сынып: 6 <<в>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Сан аралықтары
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарын координаталық түзуде
кескіндей алады
Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады
Бағалау критерийлері
Сан аралықтарының анықтамасын біледі.
Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жаза алады.
Тілдік мақсаттар
Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.
Түйінді сөздер: Сан аралықтары,интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем
Құндылықтарды дарыту
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, интерактивті тақтамен жұмыс
Бастапқы білім
Рационал сандар, сан түзуі, теңсіздік туралы ұғымдарды біледі
Сабақтың барысы
Сан аралықтарын координаталық түзуде белгілеу
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта психологиялық жағдай туғызу.
Топқа бөлу <<Адасқан әріптер>> әдісі.
1топ- интервал, 2-кесінді,3- жартылай интервал, 4- сәуле.
Топ басшыларын тағайындау. Логикалық сұрақтар.
Үй тапсырмасын тексеру. <<Мен көршіме сенемін>> дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (41-бет)
Қима қағаздар
Сабақтың ортасы
Оқулықпен жұмыс <<Ойлан-жұптас-бөліс>>стратегиясы.
Әр топ берілген тапсырмаларды тақтаға шығып қорғайды.
1-топ. Сан аралығы , интервал.
2-топ.Кесінді.
3-топ.Жартылай интервал. 4-топ.Сәуле,ашық сәуле
Дәптермен жұмыс: <<Түртіп алу>> стратегиясы
Сергіту сәті (3 мин)
<<Сиқырлы шаршы>> логикалық тапсырмалар шығару.
Оқулықпен жұмыс: 1.Ауызша есеп шығару. №905 <<Кім жылдам>> ойыны
2.Жеке жұмыс.Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №906 өзара бағалау
3. Жұптық жұмыс. №907
Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
* Қызыл түс - түсінген жоқпын;
* Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
* Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 908 (1,3,5,7), № 910, № 913
Оқулық
Слайд
Сабақтың соңы
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Психологиялық ахуалды жасау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қолы:
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 04.02.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К.Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ.Т.
Сынып: 6 <<в>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Сан аралықтары
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарын координаталық түзуде
кескіндей алады
Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады
Бағалау критерийлері
Сан аралықтарының анықтамасын біледі.
Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жаза алады.
Тілдік мақсаттар
Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.
Түйінді сөздер: Сан аралықтары,интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем
Құндылықтарды дарыту
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, интерактивті тақтамен жұмыс
Бастапқы білім
Рационал сандар, сан түзуі, теңсіздік туралы ұғымдарды біледі
Сабақтың барысы
Сан аралықтарын координаталық түзуде белгілеу
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта психологиялық жағдай туғызу.
Топқа бөлу <<Адасқан әріптер>> әдісі.
1топ- интервал, 2-кесінді,3- жартылай интервал, 4- сәуле.
Топ басшыларын тағайындау. Логикалық сұрақтар.
Үй тапсырмасын тексеру. <<Мен көршіме сенемін>> дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (41-бет)
Қима қағаздар
Сабақтың ортасы
Оқулықпен жұмыс <<Ойлан-жұптас-бөліс>>стратегиясы.
Әр топ берілген тапсырмаларды тақтаға шығып қорғайды.
1-топ. Сан аралығы , интервал.
2-топ.Кесінді.
3-топ.Жартылай интервал. 4-топ.Сәуле,ашық сәуле
Дәптермен жұмыс: <<Түртіп алу>> стратегиясы
Сергіту сәті (3 мин)
<<Сиқырлы шаршы>> логикалық тапсырмалар шығару.
Оқулықпен жұмыс: 1.Ауызша есеп шығару. №905 <<Кім жылдам>> ойыны
2.Жеке жұмыс.Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №906 өзара бағалау
3. Жұптық жұмыс. №907
Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
* Қызыл түс - түсінген жоқпын;
* Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
* Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 908 (1,3,5,7), № 910, № 913
Оқулық
Слайд
Сабақтың соңы
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Психологиялық ахуалды жасау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қолы:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz