Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарын координаталық түзуде
кескіндей алады
Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады
Сан аралықтарының анықтамасын біледі.
Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жаза алады.
Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.
Түйінді сөздер: Сан аралықтары, интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпта психологиялық жағдай туғызу.
Топқа бөлу «Адасқан әріптер» әдісі.
1топ- интервал, 2-кесінді, 3- жартылай интервал, 4- сәуле.
Топ басшыларын тағайындау. Логикалық сұрақтар.
Үй тапсырмасын тексеру. «Мен көршіме сенемін» дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (41-бет)
Оқулықпен жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс»стратегиясы.
Әр топ берілген тапсырмаларды тақтаға шығып қорғайды.
1-топ. Сан аралығы, интервал.
2-топ. Кесінді.
3-топ. Жартылай интервал. 4-топ. Сәуле, ашық сәуле
Дәптермен жұмыс: «Түртіп алу» стратегиясы
Сергіту сәті (3 мин)
«Сиқырлы шаршы» логикалық тапсырмалар шығару.
Оқулықпен жұмыс: 1. Ауызша есеп шығару. №905 «Кім жылдам» ойыны
2. Жеке жұмыс. Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №906 өзара бағалау
3. Жұптық жұмыс. №907
Рефлексия : Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
- Қызыл түс - түсінген жоқпын;
- Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
- Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 908 (1, 3, 5, 7), № 910, № 913
Оқулық
Слайд
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz