Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сан аралықтарының бірігуі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 05.02.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К.Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ.Т.
Сынып: 6 <<в>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы.
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолдана отырып, сан аралықтарын координаталық түзу бойынша кескіндеуді үйрету.
Сан аралықтарының қиылысуын және бірігулерін координаталық түзуде кескіндей отырып табуды түсіндіру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба алады.
Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады.
Бағалау критерийлері
Сан аралықтарының анықтамасын біледі.
Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Берілген сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба алады.
Тілдік мақсаттар
Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.
Түйінді сөздер: Сан аралықтары,интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем, бірігуі, қиылысуы.
Құндылықтарды дарыту
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
АКТ қолдану дағдылары
Кітаппен жұмыс, интерактивті тақтамен жұмыс.
Бастапқы білім
Рационал сандар, сан түзуі, теңсіздік, сан аралығы туралы ұғымдарды біледі.
Сабақтың барысы
Сан аралықтарын координаталық түзуде белгілеу, бірігуі мен қиылысуын табу.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу, сынып тізімін тексеру;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
- Оқу құралдарының дайындығын тексеру;
Үй тапсырмасын тексеру: <<Мен көршіме сенемін>> дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (41-бет)
Сабақтың ортасы
Сан аралықтарының қиылысуы:
А сан аралығына да, В сан аралығына да тиісті сандардан ғана тұратын А∩В аралығын А және В сан аралықтарының қиылысуы деп атайды.
Мысал. (- infinity; 3] және [- 4; +infinity) сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық.
Шешуі. Координаталық түзуде (- infinity; 3] және [- 4; +infinity) сан аралықтарын кескіндейік.
[ - 4; 3] аралығындағы сандар жиыны (- infinity; 3] сан аралығында да, [- 4; +infinity) сан аралығына да тиісті.
Демек, [ - 4; 3] сан аралығы (- infinity; 3] және [- 4; +infinity) сан аралықтарының қиылысуы. Жазылуы: (- infinity; 3] ∩ [- 4; +infinity)= =[ - 4; 3]
Жауабы: [ - 4; 3]
Сан аралықтарының бірігуі:
А және В сан аралықтарының кем дегенде біреуіне тиісті сандардан ғана тұратын АUВ аралығын А және В сан аралықтарының бірігуі деп атайды.
Мысал. [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарының бірігуін табайық.
Шешуі. Координаталық түзуде [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарын кескіндейік.
[ - 2; 11] аралығындағы сандар жиыны [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарының біреуіне немесе осы сандар аралықтарының екеуіне де тиісті.
Демек, [ - 2; 11] сан аралығы [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарының бірігуі болып табылады.
Жазылуы: [ - 2; 7] U[ 4; 11] = =[ - 2; 11]
Жауабы: [ - 2; 11]
Сан аралықтарының бірігуі әрқашанда сан аралығы бола бермейді.
Сан аралықтарының қиылысуын (бірігуін) табу үшін:
Берілген сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндеу керек;
Берілген сан аралықтарының барлығына (кем дегенде біреуіне) тиісті сандар жиынының аралығын табу керек;
Сан аралықтарының қиылысуын (бірігуін) сан аралықтарының белгіленуімен жазу керек.
2. Жеке жұмыс. Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №926 өзара бағалау.
3. Жұптық жұмыс. №927, 931, 932
Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
Қызыл түс - түсінген жоқпын;
Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 930, 931 (жұп), 932 (тақ)
Оқулық
Слайд
Сабақтың соңы
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Психологиялық ахуалды жасау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қолы:
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 05.02.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К.Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ.Т.
Сынып: 6 <<в>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы.
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолдана отырып, сан аралықтарын координаталық түзу бойынша кескіндеуді үйрету.
Сан аралықтарының қиылысуын және бірігулерін координаталық түзуде кескіндей отырып табуды түсіндіру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Сан аралықтарының аттарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба алады.
Кейбір оқушылар: Сан аралықтарына тиісті бүтін сандарды жаза алады.
Бағалау критерийлері
Сан аралықтарының анықтамасын біледі.
Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады.
Берілген сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба алады.
Тілдік мақсаттар
Сан аралықтарының белгіленуін жаза алады. Сан аралықтарының белгіленуін оқи алады.
Түйінді сөздер: Сан аралықтары,интервал, жартылай интервал, кесінді, сәуле, ашық сәуле, артық, кем, бірігуі, қиылысуы.
Құндылықтарды дарыту
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
АКТ қолдану дағдылары
Кітаппен жұмыс, интерактивті тақтамен жұмыс.
Бастапқы білім
Рационал сандар, сан түзуі, теңсіздік, сан аралығы туралы ұғымдарды біледі.
Сабақтың барысы
Сан аралықтарын координаталық түзуде белгілеу, бірігуі мен қиылысуын табу.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу, сынып тізімін тексеру;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
- Оқу құралдарының дайындығын тексеру;
Үй тапсырмасын тексеру: <<Мен көршіме сенемін>> дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (41-бет)
Сабақтың ортасы
Сан аралықтарының қиылысуы:
А сан аралығына да, В сан аралығына да тиісті сандардан ғана тұратын А∩В аралығын А және В сан аралықтарының қиылысуы деп атайды.
Мысал. (- infinity; 3] және [- 4; +infinity) сан аралықтарының қиылысу аралығын табайық.
Шешуі. Координаталық түзуде (- infinity; 3] және [- 4; +infinity) сан аралықтарын кескіндейік.
[ - 4; 3] аралығындағы сандар жиыны (- infinity; 3] сан аралығында да, [- 4; +infinity) сан аралығына да тиісті.
Демек, [ - 4; 3] сан аралығы (- infinity; 3] және [- 4; +infinity) сан аралықтарының қиылысуы. Жазылуы: (- infinity; 3] ∩ [- 4; +infinity)= =[ - 4; 3]
Жауабы: [ - 4; 3]
Сан аралықтарының бірігуі:
А және В сан аралықтарының кем дегенде біреуіне тиісті сандардан ғана тұратын АUВ аралығын А және В сан аралықтарының бірігуі деп атайды.
Мысал. [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарының бірігуін табайық.
Шешуі. Координаталық түзуде [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарын кескіндейік.
[ - 2; 11] аралығындағы сандар жиыны [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарының біреуіне немесе осы сандар аралықтарының екеуіне де тиісті.
Демек, [ - 2; 11] сан аралығы [ - 2; 7] және [ 4; 11] сан аралықтарының бірігуі болып табылады.
Жазылуы: [ - 2; 7] U[ 4; 11] = =[ - 2; 11]
Жауабы: [ - 2; 11]
Сан аралықтарының бірігуі әрқашанда сан аралығы бола бермейді.
Сан аралықтарының қиылысуын (бірігуін) табу үшін:
Берілген сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндеу керек;
Берілген сан аралықтарының барлығына (кем дегенде біреуіне) тиісті сандар жиынының аралығын табу керек;
Сан аралықтарының қиылысуын (бірігуін) сан аралықтарының белгіленуімен жазу керек.
2. Жеке жұмыс. Сан аралығын координаталық түзуде кескіндеңдер №926 өзара бағалау.
3. Жұптық жұмыс. №927, 931, 932
Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
Қызыл түс - түсінген жоқпын;
Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 930, 931 (жұп), 932 (тақ)
Оқулық
Слайд
Сабақтың соңы
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Психологиялық ахуалды жасау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қолы:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz