Сабақтың соңы. Сабақтың барысы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

V тарау : Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Күні: 29. 01. 2020ж.
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К. Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ. Т.
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сынып: 6 «в»
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақ тақырыбы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады, оны шығаруда пайдаланып теңдеулерді шешуге үйренеді.

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Бағалау критерийлері
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Санды теңсіздіктердің анықтамасын біледі.

Санды теңсіздіктерді координаталық түзуде белгілей алады .

Санды теңсіздіктердің қасиеттерін ажырата алады.

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Бастапқы білім
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Рационал сандар, санды теңсіздік туралы ұғымдарды біледі.
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың барысы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін меңгеру.
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.:

Сабақтың басы

10 мин

Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

Ұйымдастыру кезеңі:

- Амандасу, сынып тізімін тексеру;

- Оқушылардың назарын сабаққа аудару;

- Оқу құралдарының дайындығын тексеру;

Үй тапсырмасын тексеру: «Мен көршіме сенемін» дәптерлерін алмастырады.

Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (35-бет)

«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым.

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың ортасы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі:

2. Жеке жұмыс. №876, 877 өзара бағалау.

3. Жұптық жұмыс. №878, 880,

Рефлексия : Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.

Қызыл түс - түсінген жоқпын;

Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

Жасыл түс - барлығы түсінікті.

Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.

Үйге тапсырма: № 879, 883

Оқулық

Слайд

V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Сабақтың соңы
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Оқулық
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.:

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Мектеп:№19 Жалпы орта білім беру мектебі: Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы


Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Шығармашылық жұмыстың атауы
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Менің тұңғыш президентім. Сабақтың тақырыбы
Алгоритмнің бұйрығы
Циклдік алгоритм
Жыл мезгілдерінің суреттері
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Алгоритмнің жазылу формалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz