Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 29.01.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К.Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ.Т.
Сынып: 6 <<в>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады, оны шығаруда пайдаланып теңдеулерді шешуге үйренеді.
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Бағалау критерийлері
Санды теңсіздіктердің анықтамасын біледі.
Санды теңсіздіктерді координаталық түзуде белгілей алады .
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін ажырата алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
АКТ қолдану дағдылары
"Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Бастапқы білім
Рационал сандар, санды теңсіздік туралы ұғымдарды біледі.
Сабақтың барысы
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін меңгеру.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу, сынып тізімін тексеру;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
- Оқу құралдарының дайындығын тексеру;
Үй тапсырмасын тексеру: <<Мен көршіме сенемін>> дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (35-бет)
<<Мозайка>> әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым.
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақтың ортасы
2. Жеке жұмыс. №876, 877 өзара бағалау.
3. Жұптық жұмыс. №878,880,
Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
Қызыл түс - түсінген жоқпын;
Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 879, 883
Оқулық
Слайд
Сабақтың соңы
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Психологиялық ахуалды жасау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қолы:
V тарау: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер және олардың жүйелері.
Мектеп: №19 Жалпы орта білім беру мектебі
Күні: 29.01.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Ульжагалиева К.Ж. Практикант: Нұрмағамбет Қ.Т.
Сынып: 6 <<в>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері жайлы түснік алады, оны шығаруда пайдаланып теңдеулерді шешуге үйренеді.
Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Бағалау критерийлері
Санды теңсіздіктердің анықтамасын біледі.
Санды теңсіздіктерді координаталық түзуде белгілей алады .
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін ажырата алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір -бірінің пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
АКТ қолдану дағдылары
"Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".
Бастапқы білім
Рационал сандар, санды теңсіздік туралы ұғымдарды біледі.
Сабақтың барысы
Санды теңсіздіктердің қасиеттерін меңгеру.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
10 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу, сынып тізімін тексеру;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
- Оқу құралдарының дайындығын тексеру;
Үй тапсырмасын тексеру: <<Мен көршіме сенемін>> дәптерлерін алмастырады.
Алдын ала даярлық тапсырманы тексеру (35-бет)
<<Мозайка>> әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым.
Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.
Сабақтың ортасы
2. Жеке жұмыс. №876, 877 өзара бағалау.
3. Жұптық жұмыс. №878,880,
Рефлексия: Бағдаршам түстері арқылы оқушылардың түсінгенін білу.
Қызыл түс - түсінген жоқпын;
Сары түс - әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
Жасыл түс - барлығы түсінікті.
Бағалау. Әр топтың топ басшылары бағалау парағы бойынша топ мүшелерінің бағаларын айтады. Содан кейін мұғалім жүйелеп оқушыларды нақты бағалайды.
Үйге тапсырма: № 879, 883
Оқулық
Слайд
Сабақтың соңы
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті.
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды.
Жалпы баға:
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Психологиялық ахуалды жасау
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілген
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Қолы:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz