Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды гео және гелиоцентрлік жүйелермен таныстырып, күн жүйесінің құрылысын түсіндіру

<<Өзін-өзі тану>>пәнімен интеграцияланған физика сабағының жоспары.
Мектеп:№2 Чкалов орта мектебі Мерзімі:27.11.15.
Мақсаты:Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастарымен таныстыру.
Міндеттері:1.Оқушыларды гео және гелиоцентрлік жүйелермен таныстырып,күн жүйесінің құрылысын түсіндіру.
2.Оқушылардың алған білімдерін әртүрлі өмірлік жағдайларда қолдана білуге үйрету.
3.Оқушыларды шыншылдыққа,ұйымшылдыққа,
жауапукершілікке тәрбиелеу.
Ресурстар:
Бейнежазбалар,маркерпостер,суреттер
Сабақтың барысы:Тыныштық сәті: <<Нұрға бөлену>>
Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын таза, әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды, тілек қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.
Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ойша осы нұрды қолдарыңызға бағыттаңыз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі істерді істейді және баршаға көмектеседі.
Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды.
Одан әрі Нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді.
Нұр көзімізге де жетті. Көзіміз тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді.Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.
Нұр бірте-бірте қарқынды және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға,мұғалімдеріңізге,достарыңызға,
таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз.Олардың да жүрегі нұрға толсын.
Осы Нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан- жануарларға, өсімдіктерге, тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түкпір-түкпіріне нұр бағыттаңыз.
Ойша айтыңыз: <<Мен Нұрлымын...Нұр менің ішімде...
Мен - Нұрмын >>
Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз...
Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз.
Ойша нұрға бөленгеннен кейін жайымен көзіңізді ашуға болады.Рахмет!
Тыныштық сәтінен алған әсерлермен бөлісу.
1.Бейнежазба <<Ғаламның пайда болуы мен құрылысы>>
2.Шығармашылық іс-әрекет,топтық жұмыс.
2.1.Оқушыларды топқа бөлу.
1-топ: <<Жер>>Геоцентрлік жүйені қорғайды.
2-топ: <<Күн>>Гелиоцентрлік жүйені қорғайды.
3.Анаграммаларды шешу
4.Кестені толтыру
Сұрақтар
Геоцентрлік
Гелиоцентрлік
Ғалымдар

Жүйеніңцентрі

Жүйеніңқүрамы

Жүйеніңцентріарқылы қозғалыс траекториясы

Көрінетінқозғалыс

Планеталардың қозғалыстарының себептері.

5.Бағалау

Үйге тапсырма.§20-21 мазмұндау,сурет салу.

Сабақтың қорытынды сәті.Бейнежазба <<Күн>>

Мұғалім:ШындаулетоваЛяззатТалғатовнаСынып:7 Оқушы саны:13Тақырыбы:Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастарыҚұндылық:ақиқатҚасиеттер:шыншылдық,ұйымшылдық,жауапкершілік

Ұқсас жұмыстар
Коперник әлемінің гелиоцентрлік жүйесі. Оның әлемдік және дүние танымдық маңызы.Ғаламшарлардың көрінетін қозғалысы
Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған құрал
Аспан әлемінің білгірі
Зерттеу сабағы 11 класс
Дене температурасын өлшейтін құрал
Тыныс алу мүшелерінің құрылысы
ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Жүзден жүйрік
Физика заңы, информатика негізі. 7-8 сынып
Жүйке жүйесі. 8-сынып
Пәндер