Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану

Кентау қалалық білім бөлімі

«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Күні:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Мұғалімнің аты жөні: Эшанова Султоной Абитдиновна
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Сынып: 5-«Ә»
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: 0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Сабақ тақырыбы:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

5. 5. 2. 5 ондық бөлшектерді оқу және жазу;

5. 1. 1. 14 ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1, 3 және 1, 30;

5. 1. 2. 25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Сабақ мақсаттары:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Барлығы:

  • бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыра алады;

Басым бөлігі:

  • алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқарту қажеттілігін түсінеді;

Кейбірі:

  • ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке аударуды қолдана алады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану:

Бағалау

Критерийлері:

Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Оқушылар:

  • ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады;
  • алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқартады;
  • ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке аударуды қолданады;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Тілдік мақсаттар:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Математикалық терминологияны қолдана отырып және өздерінің сөздерімен қай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болатынын, ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай аудару керектігін ұғынады және түсінеді

Пәнге тән лексика мен терминология :

  • Ондық бөлшек - decimal fraction, үтір - decimal point.
  • Ондық бөлшектің разрядтары, жай бөлшек, разрядтық бірліктер, бөлшектің алымы, бөлімі.
  • ондық, жүздік, мыңдық және т. с. с. үлестер;
  • разрядтары бойынша сандарды жіктеу

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • Ондық бөлшек - бұл жай бөлшектің басқаша жазылуы
  • Берілген бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін . . . қажет
  • Бүтін бөлік, бөлшек бөліктен үтір арқылы ажыратылады.
  • Бөлшек оқылуы: …бүтін, …(оннан, жүзден, …)
  • Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін . . . қажет
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Құндылықтарды дарыту:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Адалдық, жауапкершілік, құрмет құндылықтарды дарыту - топтық жұмыс және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау арқылы жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Пәнаралық байланыстар:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Ондық бөлшектерді оқуды және ондық бөлшектері бар өрнектерді қолданып, айтылымды дамыту арқылы қазақ тілі пәнімен пәнаралқ байланыс жүзеге асады, жаратылыстану және ағылшын тілі пәндерімен байланыс орнатылады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: АКТ қолдану дағдылары:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Диапроектор, презентация, дербес маркерлік тақталар немесе рефлексияға арналған кітапшалар.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Алдыңғы білім:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Жай бөлшектер, дұрыс\бұрыс бөлшектер, бөлу және бөлшек байланысы, бөлшектің негізгі қасиеттері, аралас сандар, натурал сандардың және ондық бөлшектердің разрядтары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Сабақ барысы:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану:

Сабақтың басы:

(7 минут)

Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен сәлемдесу;

Оқушыларды топқа бөлу «Қара жәшік» әдісі бойынша орындалады. «Қара жәшік» әдісі бойынша қара жәшіктің ішіне ондық бөлшектер, жай бөлшектер, аралас сандарға байланысты сандар шариктерге жазылып салынады. Әрбір оқушы бір шарик алып, сәйкесінше 1, 2 және 3 топқа топтасады.

1-топ: Ондық бөлшектер

2-топ: Жай бөлшектер

3-топ: Аралас сандар

Топ басшыны бекіту.

Әр бір топ өз топтарының атауларын орысша және ағылшынша айтып шығады.

Үй тапсырмасын тексеру

№ 741

Дескрипторлар.

  • Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. (1 балл)

Слайд №3

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану:

Сабақтың ортасы:

  1. мин)
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

«10 сұрақ» әдісі арқылы өткен материалдарды бекіту

1. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір.

2. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?

3. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?

4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз?

5. Ондық бөлшек дегеніміз не?

6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың арасына үтір қойылады?

7. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді?

8. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді?

9. Үтірден кейін қанша сан болатынын қалай анықтауға болады?

10. Бөлімі 1000 болса, үтірден кейін қанша сан болады?

Мына бөлшектердің қайсысын ондық бөлшек түрінде жазуға болады?

Дескрипторлар.

  • Сұрақтарға жауап береді (1 балл)
  • Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
  • Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді анықтайды (1 балл)

Bilimland әлеміне саяхат

Оқулықпен жұмыс

№748

Дескрипторлар.

  • Бос орындарға сандарды дұрыс тауып қояды (1 балл)

Бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

№749

Дескрипторлар.

  • Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
  • Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
  • Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл)

Бағалау. Смайликпен бағалау

Топтық жұмыс

Топтарға әртүрлі заттар таратылады. Оларға осы заттарды бүгінгі тақырыппен байланыстыру ұсынылады. Осы топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыруға болады.

І топқа: ағаштан жасалған ойыншық (керік), mm’s тәттілері.

ІІ топқа: жемістер және таразы.

ІІІ топқа: жылы су, термометр, ұзындық өлшегіш, сағат суреттері

Күтілетін нәтиже:

І топ: ағаштан жасалған ойыншық (керік) тың бөліктерін санап, түстеріне қарай бөліп оны жай бөлшек және ондық бөлшек түрінде жазу. mm’s тәттілерімен де дәл солай жұмыс жасау.

ІІ топ: жемістерді таразымен өлшеп оның массасын ондық бөлшек түрінде жазу.

ІІІ топ: жылы судың температурасын термометрмен өлшеп, ұзындық өлшегішпен партаны өлшеп, сағат суреттерінде көрсетілген уақытты сағат есебінде жазу.

Дескрипторлар.

  • Берілген заттарды санайды / өлшейді (1 балл)
  • Алынған санау/ өлшеу нәтижелерін жай бөлшек түрінде жазады (1 балл)
  • Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл)

Бағалау. Топтық бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Слайд №4

Слайд №5

Слайд №6

Слайд №7

Слайд №8

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану: Сабақтың соңы:
Кентау қалалық білім бөлімі«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Сабақты бекіту

Математикалық диктант

1. Ондық бөлшектерді жазыңдар:

а) жиырма бес бүтін оннан екі;

ә) төрт бүтін жүзден он бес;

б) нөл бүтін мыңнан он бір;

в) нөл бүтін мыңнан жеті

2. Ондық бөлшекті


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектің ондық жуықтауы
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР
Аралас санды бұрыс жай бөлшекке айналдыру
Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz