Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5. 3В. Ондық бөлшектерге және оларға амалдар қолдану
Кентау қалалық білім бөлімі
«Ескі Иқан жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
5. 5. 2. 5 ондық бөлшектерді оқу және жазу;
5. 1. 1. 14 ондық бөлшек түрінде жазылған сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1, 3 және 1, 30;
5. 1. 2. 25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;
Барлығы:
- бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыра алады;
Басым бөлігі:
- алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқарту қажеттілігін түсінеді;
Кейбірі:
- ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке аударуды қолдана алады;
Бағалау
Критерийлері:
Оқушылар:
- ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады;
- алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқартады;
- ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке аударуды қолданады;
Математикалық терминологияны қолдана отырып және өздерінің сөздерімен қай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға болатынын, ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай аудару керектігін ұғынады және түсінеді
Пәнге тән лексика мен терминология :
- Ондық бөлшек - decimal fraction, үтір - decimal point.
- Ондық бөлшектің разрядтары, жай бөлшек, разрядтық бірліктер, бөлшектің алымы, бөлімі.
- ондық, жүздік, мыңдық және т. с. с. үлестер;
- разрядтары бойынша сандарды жіктеу
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
- Ондық бөлшек - бұл жай бөлшектің басқаша жазылуы
- Берілген бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін . . . қажет
- Бүтін бөлік, бөлшек бөліктен үтір арқылы ажыратылады.
- Бөлшек оқылуы: …бүтін, …(оннан, жүзден, …)
- Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін . . . қажет
Сабақтың басы:
(7 минут)
Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушылармен сәлемдесу;
Оқушыларды топқа бөлу «Қара жәшік» әдісі бойынша орындалады. «Қара жәшік» әдісі бойынша қара жәшіктің ішіне ондық бөлшектер, жай бөлшектер, аралас сандарға байланысты сандар шариктерге жазылып салынады. Әрбір оқушы бір шарик алып, сәйкесінше 1, 2 және 3 топқа топтасады.
1-топ: Ондық бөлшектер
2-топ: Жай бөлшектер
3-топ: Аралас сандар
Топ басшыны бекіту.
Әр бір топ өз топтарының атауларын орысша және ағылшынша айтып шығады.
Үй тапсырмасын тексеру
№ 741
Дескрипторлар.
- Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. (1 балл)
Слайд №3
Сабақтың ортасы:
- мин)
«10 сұрақ» әдісі арқылы өткен материалдарды бекіту
1. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір.
2. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
3. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз?
5. Ондық бөлшек дегеніміз не?
6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың арасына үтір қойылады?
7. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді?
8. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді?
9. Үтірден кейін қанша сан болатынын қалай анықтауға болады?
10. Бөлімі 1000 болса, үтірден кейін қанша сан болады?
Мына бөлшектердің қайсысын ондық бөлшек түрінде жазуға болады?
Дескрипторлар.
- Сұрақтарға жауап береді (1 балл)
- Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
- Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
Bilimland әлеміне саяхат
Оқулықпен жұмыс
№748
Дескрипторлар.
- Бос орындарға сандарды дұрыс тауып қояды (1 балл)
Бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
№749
Дескрипторлар.
- Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
- Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді анықтайды (1 балл)
- Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл)
Бағалау. Смайликпен бағалау
Топтық жұмыс
Топтарға әртүрлі заттар таратылады. Оларға осы заттарды бүгінгі тақырыппен байланыстыру ұсынылады. Осы топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін қалыптастыруға болады.
І топқа: ағаштан жасалған ойыншық (керік), mm’s тәттілері.
ІІ топқа: жемістер және таразы.
ІІІ топқа: жылы су, термометр, ұзындық өлшегіш, сағат суреттері
Күтілетін нәтиже:
І топ: ағаштан жасалған ойыншық (керік) тың бөліктерін санап, түстеріне қарай бөліп оны жай бөлшек және ондық бөлшек түрінде жазу. mm’s тәттілерімен де дәл солай жұмыс жасау.
ІІ топ: жемістерді таразымен өлшеп оның массасын ондық бөлшек түрінде жазу.
ІІІ топ: жылы судың температурасын термометрмен өлшеп, ұзындық өлшегішпен партаны өлшеп, сағат суреттерінде көрсетілген уақытты сағат есебінде жазу.
Дескрипторлар.
- Берілген заттарды санайды / өлшейді (1 балл)
- Алынған санау/ өлшеу нәтижелерін жай бөлшек түрінде жазады (1 балл)
- Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл)
Бағалау. Топтық бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау
Слайд №4
Слайд №5
Слайд №6
Слайд №7
Слайд №8
Сабақты бекіту
Математикалық диктант
1. Ондық бөлшектерді жазыңдар:
а) жиырма бес бүтін оннан екі;
ә) төрт бүтін жүзден он бес;
б) нөл бүтін мыңнан он бір;
в) нөл бүтін мыңнан жеті
2. Ондық бөлшекті
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz