Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру

|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:|Кентау қалалық білім бөлімі |
| |«Ескі Иқан жалпы орта мектебі» |
|5.3В. Ондық бөлшектерге және|коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|оларға амалдар қолдану | |
|Күні: |Мұғалімнің аты жөні: Эшанова Султоной Абитдиновна |
|Сынып: 5-«Ә» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: 0 |
|Сабақ тақырыбы: |Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру |
|Осы сабақта қол жеткізілетін оқу |5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; |
|мақсаттары: (оқу бағдарламасына |5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған |
|сілтеме) |сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және |
| |1,30; |
| |5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа |
| |жазылу түріне ауыстыру; |
|Сабақ мақсаттары: |Барлығы: |
| |бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыра |
| |алады; |
| |Басым бөлігі: |
| |алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқарту қажеттілігін |
| |түсінеді; |
| |Кейбірі: |
| |ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай |
| |бөлшекке аударуды қолдана алады; |
|Бағалау |Оқушылар: |
|Критерийлері: |ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады; |
| |алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқартады; |
| |ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай |
| |бөлшекке аударуды қолданады; |
|Тілдік мақсаттар: |Математикалық терминологияны қолдана отырып және өздерінің |
| |сөздерімен қай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға |
| |болатынын, ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай аудару керектігін|
| |ұғынады және түсінеді |
| |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |Ондық бөлшек – decimal fraction, үтір - decimal point. |
| |Ондық бөлшектің разрядтары, жай бөлшек, разрядтық бірліктер, |
| |бөлшектің алымы, бөлімі. |
| |ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер; |
| |разрядтары бойынша сандарды жіктеу |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |Ондық бөлшек – бұл жай бөлшектің басқаша жазылуы |
| |Берілген бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ......... |
| |қажет |
| |Бүтін бөлік, бөлшек бөліктен үтір арқылы ажыратылады. |
| |Бөлшек оқылуы: …бүтін, …(оннан, жүзден, …) |
| |Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін.... қажет |
|Құндылықтарды |Адалдық, жауапкершілік, құрмет құндылықтарды дарыту - топтық |
|дарыту: |жұмыс және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау арқылы жүзеге |
| |асырылады. |
|Пәнаралық |Ондық бөлшектерді оқуды және ондық бөлшектері бар өрнектерді |
|байланыстар: |қолданып, айтылымды дамыту арқылы қазақ тілі пәнімен пәнаралқ |
| |байланыс жүзеге асады, жаратылыстану және ағылшын тілі |
| |пәндерімен байланыс орнатылады |
|АКТ қолдану |Диапроектор, презентация, дербес маркерлік тақталар немесе |
|дағдылары: |рефлексияға арналған кітапшалар. |
|Алдыңғы білім: |Жай бөлшектер, дұрыс\бұрыс бөлшектер, бөлу және бөлшек |
| |байланысы, бөлшектің негізгі қасиеттері, аралас сандар, |
| |натурал сандардың және ондық бөлшектердің разрядтары |
| |
|Сабақ барысы: |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі: | |
|басы: |Оқушылармен сәлемдесу; | |
|(7 минут) |Оқушыларды топқа бөлу «Қара жәшік» әдісі бойынша | |
| |орындалады. «Қара жәшік» әдісі бойынша қара жәшіктің | |
| |ішіне ондық бөлшектер, жай бөлшектер, аралас | |
| |сандарға байланысты сандар шариктерге жазылып | |
| |салынады. Әрбір оқушы бір шарик алып, сәйкесінше 1, 2| |
| |және 3 топқа топтасады. | |
| | |Слайд №3 |
| |1-топ: Ондық бөлшектер | |
| |2-топ: Жай бөлшектер | |
| |3-топ: Аралас сандар | |
| |Топ басшыны бекіту. | |
| |Әр бір топ өз топтарының атауларын орысша және | |
| |ағылшынша айтып шығады. | |
| | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру | |
| |№ 741 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. (1 балл) | |
|Сабақтың |«10 сұрақ» әдісі арқылы өткен материалдарды бекіту | |
|ортасы: |1. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. | |
|мин) |2. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? |Слайд №4 |
| |3. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? | |
| |4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз? | |
| |5. Ондық бөлшек дегеніміз не? | |
| |6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың | |
| |арасына үтір қойылады? | |
| |7. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді? |Слайд №5 |
| |8. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді? | |
| |9. Үтірден кейін қанша сан болатынын қалай анықтауға | |
| |болады? | |
| |10. Бөлімі 1000 болса, үтірден кейін қанша сан | |
| |болады? | |
| |Мына бөлшектердің қайсысын ондық бөлшек түрінде | |
| |жазуға болады? |Слайд №6 |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Сұрақтарға жауап береді (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Bilimland әлеміне саяхат | |
| | |Слайд №7 |
| |Оқулықпен жұмыс | |
| |№748 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Слайд №8 |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Бос орындарға сандарды дұрыс тауып қояды (1 балл) | |
| |Бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау | |
| |№749 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл) | |
| |Бағалау. Смайликпен бағалау | |
| |Топтық жұмыс | |
| |Топтарға әртүрлі заттар таратылады. Оларға осы | |
| |заттарды бүгінгі тақырыппен байланыстыру ұсынылады. | |
| |Осы топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау | |
| |қабілеттерін қалыптастыруға болады. | |
| |І топқа: ағаштан жасалған ойыншық (керік), mm’s | |
| |тәттілері. | |
| |ІІ топқа: жемістер және таразы. | |
| |ІІІ топқа: жылы су, термометр, ұзындық өлшегіш, | |
| |сағат суреттері | |
| | | |
| |Күтілетін нәтиже: | |
| |І топ: ағаштан жасалған ойыншық (керік)тың бөліктерін| |
| |санап, түстеріне қарай бөліп оны жай бөлшек және | |
| |ондық бөлшек түрінде жазу. mm’s тәттілерімен де | |
| |дәл солай жұмыс жасау. | |
| |ІІ топ: жемістерді таразымен өлшеп оның массасын | |
| |ондық бөлшек түрінде жазу. | |
| |ІІІ топ: жылы судың температурасын термометрмен | |
| |өлшеп, ұзындық өлшегішпен партаны өлшеп, сағат | |
| |суреттерінде көрсетілген уақытты сағат есебінде жазу.| |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Берілген заттарды санайды / өлшейді (1 балл) | |
| |Алынған санау/ өлшеу нәтижелерін жай бөлшек түрінде | |
| |жазады (1 балл) | |
| |Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл) | |
| |Бағалау. Топтық бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы | |
| |бағалау | |
|Сабақтың |Сабақты бекіту | |
|соңы: |Математикалық диктант | |
| |1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: | |
| |а) жиырма бес бүтін оннан екі; | |
| |ә) төрт бүтін жүзден он бес; | |
| |б) нөл бүтін мыңнан он бір; | |
| |в) нөл бүтін мыңнан жеті | |
| |2. Ондық бөлшекті жазыңдар: | |
| |а) алты бүтін мыңнан он тоғыз; | |
| |ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. | |
| |Оларды аралас сан түрінде жаз. | |
| |3. Сандарды оқыңдар: | |
| |а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Ондық бөлшектерді жазады (1 балл) | |
| |Ондық бөлшектерді аралас сан түрінде жазады (1 балл) | |
| |Сандарды оқиды (1 балл) | |
| |Рефлексия | |
| |«Аяқталмаған сөйлем әдісі» | |
| |Мен бүгін білдім....... | |
| |Мен бүгін үйрендім.... | |
| |Мен бүгін қиналдым.... | |
| |Мен келесі сабақта білгім келеді.... | |
| |Үйге тапсырма: | |
| |(1.Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Байшоланова | |
| |Қ.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. | |
| |5-сыныбына арн. / Т. - Алматы: Атамұра, 2017) № 752 | |
|Саралау – оқушыларға қалай|Бағалау – оқушылардың материалды|Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетуді |меңгеру деңгейін қалай тексеруді|қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? Қабілеті |жоспарлайсыз? Оқушының жұмысын |техникасының |
|жоғары оқушыларға қандай |бақылау ; дескрипторлар, |сақталуы. Денсаулық |
|міндет қоюды жоспарлап |смайликтер, |сақтау |
|отырсыз? | |технологиялары. |
|Саралау іріктеу | |Сергіту сәттері мен |
|тапсырмалары, нақты | |белсенді іс-әрекет |
|оқушыдан күтілетін нәтиже | |түрлері. |
|арқылы, оқушыға | |Осы сабақта |
|көрсетілетін жекелеген | |қолданылатын |
|қолдау, оқушылардың жеке | |Қауіпсіздік техникасы|
|қабілеттерін ескере | |ережелерінің |
|отырып, оқу материалы мен | |тармақтары |
|ресурстарды таңдау арқылы | | |
|көрінеді | | |
|Саралау сабақтың кез | | |
|келген кезеңінде уақытты | | |
|ұтымды пайдалану арқылы | | |
|қолданылуы мүмкін. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?|
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары |
|туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |

-----------------------


Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектің ондық жуықтауы
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
ЖАЙ БӨЛШЕКТЕР
Аралас санды бұрыс жай бөлшекке айналдыру
Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
Пәндер