Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
|Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:|Кентау қалалық білім бөлімі |
| |«Ескі Иқан жалпы орта мектебі» |
|5.3В. Ондық бөлшектерге және|коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|оларға амалдар қолдану | |
|Күні: |Мұғалімнің аты жөні: Эшанова Султоной Абитдиновна |
|Сынып: 5-«Ә» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: 0 |
|Сабақ тақырыбы: |Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру |
|Осы сабақта қол жеткізілетін оқу |5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; |
|мақсаттары: (оқу бағдарламасына |5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған |
|сілтеме) |сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және |
| |1,30; |
| |5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа |
| |жазылу түріне ауыстыру; |
|Сабақ мақсаттары: |Барлығы: |
| |бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыра |
| |алады; |
| |Басым бөлігі: |
| |алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқарту қажеттілігін |
| |түсінеді; |
| |Кейбірі: |
| |ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай |
| |бөлшекке аударуды қолдана алады; |
|Бағалау |Оқушылар: |
|Критерийлері: |ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады; |
| |алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқартады; |
| |ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай |
| |бөлшекке аударуды қолданады; |
|Тілдік мақсаттар: |Математикалық терминологияны қолдана отырып және өздерінің |
| |сөздерімен қай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға |
| |болатынын, ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай аудару керектігін|
| |ұғынады және түсінеді |
| |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |Ондық бөлшек – decimal fraction, үтір - decimal point. |
| |Ондық бөлшектің разрядтары, жай бөлшек, разрядтық бірліктер, |
| |бөлшектің алымы, бөлімі. |
| |ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер; |
| |разрядтары бойынша сандарды жіктеу |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |Ондық бөлшек – бұл жай бөлшектің басқаша жазылуы |
| |Берілген бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ......... |
| |қажет |
| |Бүтін бөлік, бөлшек бөліктен үтір арқылы ажыратылады. |
| |Бөлшек оқылуы: …бүтін, …(оннан, жүзден, …) |
| |Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін.... қажет |
|Құндылықтарды |Адалдық, жауапкершілік, құрмет құндылықтарды дарыту - топтық |
|дарыту: |жұмыс және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау арқылы жүзеге |
| |асырылады. |
|Пәнаралық |Ондық бөлшектерді оқуды және ондық бөлшектері бар өрнектерді |
|байланыстар: |қолданып, айтылымды дамыту арқылы қазақ тілі пәнімен пәнаралқ |
| |байланыс жүзеге асады, жаратылыстану және ағылшын тілі |
| |пәндерімен байланыс орнатылады |
|АКТ қолдану |Диапроектор, презентация, дербес маркерлік тақталар немесе |
|дағдылары: |рефлексияға арналған кітапшалар. |
|Алдыңғы білім: |Жай бөлшектер, дұрыс\бұрыс бөлшектер, бөлу және бөлшек |
| |байланысы, бөлшектің негізгі қасиеттері, аралас сандар, |
| |натурал сандардың және ондық бөлшектердің разрядтары |
| |
|Сабақ барысы: |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі: | |
|басы: |Оқушылармен сәлемдесу; | |
|(7 минут) |Оқушыларды топқа бөлу «Қара жәшік» әдісі бойынша | |
| |орындалады. «Қара жәшік» әдісі бойынша қара жәшіктің | |
| |ішіне ондық бөлшектер, жай бөлшектер, аралас | |
| |сандарға байланысты сандар шариктерге жазылып | |
| |салынады. Әрбір оқушы бір шарик алып, сәйкесінше 1, 2| |
| |және 3 топқа топтасады. | |
| | |Слайд №3 |
| |1-топ: Ондық бөлшектер | |
| |2-топ: Жай бөлшектер | |
| |3-топ: Аралас сандар | |
| |Топ басшыны бекіту. | |
| |Әр бір топ өз топтарының атауларын орысша және | |
| |ағылшынша айтып шығады. | |
| | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру | |
| |№ 741 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. (1 балл) | |
|Сабақтың |«10 сұрақ» әдісі арқылы өткен материалдарды бекіту | |
|ортасы: |1. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. | |
|мин) |2. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? |Слайд №4 |
| |3. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? | |
| |4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз? | |
| |5. Ондық бөлшек дегеніміз не? | |
| |6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың | |
| |арасына үтір қойылады? | |
| |7. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді? |Слайд №5 |
| |8. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді? | |
| |9. Үтірден кейін қанша сан болатынын қалай анықтауға | |
| |болады? | |
| |10. Бөлімі 1000 болса, үтірден кейін қанша сан | |
| |болады? | |
| |Мына бөлшектердің қайсысын ондық бөлшек түрінде | |
| |жазуға болады? |Слайд №6 |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Сұрақтарға жауап береді (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Bilimland әлеміне саяхат | |
| | |Слайд №7 |
| |Оқулықпен жұмыс | |
| |№748 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Слайд №8 |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Бос орындарға сандарды дұрыс тауып қояды (1 балл) | |
| |Бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау | |
| |№749 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл) | |
| |Бағалау. Смайликпен бағалау | |
| |Топтық жұмыс | |
| |Топтарға әртүрлі заттар таратылады. Оларға осы | |
| |заттарды бүгінгі тақырыппен байланыстыру ұсынылады. | |
| |Осы топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау | |
| |қабілеттерін қалыптастыруға болады. | |
| |І топқа: ағаштан жасалған ойыншық (керік), mm’s | |
| |тәттілері. | |
| |ІІ топқа: жемістер және таразы. | |
| |ІІІ топқа: жылы су, термометр, ұзындық өлшегіш, | |
| |сағат суреттері | |
| | | |
| |Күтілетін нәтиже: | |
| |І топ: ағаштан жасалған ойыншық (керік)тың бөліктерін| |
| |санап, түстеріне қарай бөліп оны жай бөлшек және | |
| |ондық бөлшек түрінде жазу. mm’s тәттілерімен де | |
| |дәл солай жұмыс жасау. | |
| |ІІ топ: жемістерді таразымен өлшеп оның массасын | |
| |ондық бөлшек түрінде жазу. | |
| |ІІІ топ: жылы судың температурасын термометрмен | |
| |өлшеп, ұзындық өлшегішпен партаны өлшеп, сағат | |
| |суреттерінде көрсетілген уақытты сағат есебінде жазу.| |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Берілген заттарды санайды / өлшейді (1 балл) | |
| |Алынған санау/ өлшеу нәтижелерін жай бөлшек түрінде | |
| |жазады (1 балл) | |
| |Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл) | |
| |Бағалау. Топтық бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы | |
| |бағалау | |
|Сабақтың |Сабақты бекіту | |
|соңы: |Математикалық диктант | |
| |1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: | |
| |а) жиырма бес бүтін оннан екі; | |
| |ә) төрт бүтін жүзден он бес; | |
| |б) нөл бүтін мыңнан он бір; | |
| |в) нөл бүтін мыңнан жеті | |
| |2. Ондық бөлшекті жазыңдар: | |
| |а) алты бүтін мыңнан он тоғыз; | |
| |ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. | |
| |Оларды аралас сан түрінде жаз. | |
| |3. Сандарды оқыңдар: | |
| |а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Ондық бөлшектерді жазады (1 балл) | |
| |Ондық бөлшектерді аралас сан түрінде жазады (1 балл) | |
| |Сандарды оқиды (1 балл) | |
| |Рефлексия | |
| |«Аяқталмаған сөйлем әдісі» | |
| |Мен бүгін білдім....... | |
| |Мен бүгін үйрендім.... | |
| |Мен бүгін қиналдым.... | |
| |Мен келесі сабақта білгім келеді.... | |
| |Үйге тапсырма: | |
| |(1.Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Байшоланова | |
| |Қ.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. | |
| |5-сыныбына арн. / Т. - Алматы: Атамұра, 2017) № 752 | |
|Саралау – оқушыларға қалай|Бағалау – оқушылардың материалды|Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетуді |меңгеру деңгейін қалай тексеруді|қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? Қабілеті |жоспарлайсыз? Оқушының жұмысын |техникасының |
|жоғары оқушыларға қандай |бақылау ; дескрипторлар, |сақталуы. Денсаулық |
|міндет қоюды жоспарлап |смайликтер, |сақтау |
|отырсыз? | |технологиялары. |
|Саралау іріктеу | |Сергіту сәттері мен |
|тапсырмалары, нақты | |белсенді іс-әрекет |
|оқушыдан күтілетін нәтиже | |түрлері. |
|арқылы, оқушыға | |Осы сабақта |
|көрсетілетін жекелеген | |қолданылатын |
|қолдау, оқушылардың жеке | |Қауіпсіздік техникасы|
|қабілеттерін ескере | |ережелерінің |
|отырып, оқу материалы мен | |тармақтары |
|ресурстарды таңдау арқылы | | |
|көрінеді | | |
|Саралау сабақтың кез | | |
|келген кезеңінде уақытты | | |
|ұтымды пайдалану арқылы | | |
|қолданылуы мүмкін. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?|
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары |
|туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
-----------------------
| |«Ескі Иқан жалпы орта мектебі» |
|5.3В. Ондық бөлшектерге және|коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|оларға амалдар қолдану | |
|Күні: |Мұғалімнің аты жөні: Эшанова Султоной Абитдиновна |
|Сынып: 5-«Ә» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: 0 |
|Сабақ тақырыбы: |Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру |
|Осы сабақта қол жеткізілетін оқу |5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу; |
|мақсаттары: (оқу бағдарламасына |5.1.1.14 ондық бөлшек түрінде жазылған |
|сілтеме) |сандардың теңдігін түсіну, мысалы, 1,3 және |
| |1,30; |
| |5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа |
| |жазылу түріне ауыстыру; |
|Сабақ мақсаттары: |Барлығы: |
| |бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыра |
| |алады; |
| |Басым бөлігі: |
| |алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқарту қажеттілігін |
| |түсінеді; |
| |Кейбірі: |
| |ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай |
| |бөлшекке аударуды қолдана алады; |
|Бағалау |Оқушылар: |
|Критерийлері: |ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады; |
| |алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқартады; |
| |ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай |
| |бөлшекке аударуды қолданады; |
|Тілдік мақсаттар: |Математикалық терминологияны қолдана отырып және өздерінің |
| |сөздерімен қай жай бөлшекті ондық бөлшекке ауыстыруға |
| |болатынын, ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай аудару керектігін|
| |ұғынады және түсінеді |
| |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |Ондық бөлшек – decimal fraction, үтір - decimal point. |
| |Ондық бөлшектің разрядтары, жай бөлшек, разрядтық бірліктер, |
| |бөлшектің алымы, бөлімі. |
| |ондық, жүздік, мыңдық және т.с.с. үлестер; |
| |разрядтары бойынша сандарды жіктеу |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |Ондық бөлшек – бұл жай бөлшектің басқаша жазылуы |
| |Берілген бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазу үшін ......... |
| |қажет |
| |Бүтін бөлік, бөлшек бөліктен үтір арқылы ажыратылады. |
| |Бөлшек оқылуы: …бүтін, …(оннан, жүзден, …) |
| |Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазу үшін.... қажет |
|Құндылықтарды |Адалдық, жауапкершілік, құрмет құндылықтарды дарыту - топтық |
|дарыту: |жұмыс және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау арқылы жүзеге |
| |асырылады. |
|Пәнаралық |Ондық бөлшектерді оқуды және ондық бөлшектері бар өрнектерді |
|байланыстар: |қолданып, айтылымды дамыту арқылы қазақ тілі пәнімен пәнаралқ |
| |байланыс жүзеге асады, жаратылыстану және ағылшын тілі |
| |пәндерімен байланыс орнатылады |
|АКТ қолдану |Диапроектор, презентация, дербес маркерлік тақталар немесе |
|дағдылары: |рефлексияға арналған кітапшалар. |
|Алдыңғы білім: |Жай бөлшектер, дұрыс\бұрыс бөлшектер, бөлу және бөлшек |
| |байланысы, бөлшектің негізгі қасиеттері, аралас сандар, |
| |натурал сандардың және ондық бөлшектердің разрядтары |
| |
|Сабақ барысы: |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың |Ұйымдастыру кезеңі: | |
|басы: |Оқушылармен сәлемдесу; | |
|(7 минут) |Оқушыларды топқа бөлу «Қара жәшік» әдісі бойынша | |
| |орындалады. «Қара жәшік» әдісі бойынша қара жәшіктің | |
| |ішіне ондық бөлшектер, жай бөлшектер, аралас | |
| |сандарға байланысты сандар шариктерге жазылып | |
| |салынады. Әрбір оқушы бір шарик алып, сәйкесінше 1, 2| |
| |және 3 топқа топтасады. | |
| | |Слайд №3 |
| |1-топ: Ондық бөлшектер | |
| |2-топ: Жай бөлшектер | |
| |3-топ: Аралас сандар | |
| |Топ басшыны бекіту. | |
| |Әр бір топ өз топтарының атауларын орысша және | |
| |ағылшынша айтып шығады. | |
| | | |
| |Үй тапсырмасын тексеру | |
| |№ 741 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады. (1 балл) | |
|Сабақтың |«10 сұрақ» әдісі арқылы өткен материалдарды бекіту | |
|ортасы: |1. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір. | |
|мин) |2. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? |Слайд №4 |
| |3. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? | |
| |4. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай салыстырамыз? | |
| |5. Ондық бөлшек дегеніміз не? | |
| |6. Ондық бөлшектің жазбасында қай разрядтардың | |
| |арасына үтір қойылады? | |
| |7. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді? |Слайд №5 |
| |8. Үтір алдында жазылған сан нені білдіреді? | |
| |9. Үтірден кейін қанша сан болатынын қалай анықтауға | |
| |болады? | |
| |10. Бөлімі 1000 болса, үтірден кейін қанша сан | |
| |болады? | |
| |Мына бөлшектердің қайсысын ондық бөлшек түрінде | |
| |жазуға болады? |Слайд №6 |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Сұрақтарға жауап береді (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Bilimland әлеміне саяхат | |
| | |Слайд №7 |
| |Оқулықпен жұмыс | |
| |№748 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Слайд №8 |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Бос орындарға сандарды дұрыс тауып қояды (1 балл) | |
| |Бағалау. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау | |
| |№749 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Ондық бөлшек түрінде жазуға болмайтын бөлшектерді | |
| |анықтайды (1 балл) | |
| |Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл) | |
| |Бағалау. Смайликпен бағалау | |
| |Топтық жұмыс | |
| |Топтарға әртүрлі заттар таратылады. Оларға осы | |
| |заттарды бүгінгі тақырыппен байланыстыру ұсынылады. | |
| |Осы топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни ойлау | |
| |қабілеттерін қалыптастыруға болады. | |
| |І топқа: ағаштан жасалған ойыншық (керік), mm’s | |
| |тәттілері. | |
| |ІІ топқа: жемістер және таразы. | |
| |ІІІ топқа: жылы су, термометр, ұзындық өлшегіш, | |
| |сағат суреттері | |
| | | |
| |Күтілетін нәтиже: | |
| |І топ: ағаштан жасалған ойыншық (керік)тың бөліктерін| |
| |санап, түстеріне қарай бөліп оны жай бөлшек және | |
| |ондық бөлшек түрінде жазу. mm’s тәттілерімен де | |
| |дәл солай жұмыс жасау. | |
| |ІІ топ: жемістерді таразымен өлшеп оның массасын | |
| |ондық бөлшек түрінде жазу. | |
| |ІІІ топ: жылы судың температурасын термометрмен | |
| |өлшеп, ұзындық өлшегішпен партаны өлшеп, сағат | |
| |суреттерінде көрсетілген уақытты сағат есебінде жазу.| |
| | | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Берілген заттарды санайды / өлшейді (1 балл) | |
| |Алынған санау/ өлшеу нәтижелерін жай бөлшек түрінде | |
| |жазады (1 балл) | |
| |Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдырады (1 балл) | |
| |Бағалау. Топтық бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы | |
| |бағалау | |
|Сабақтың |Сабақты бекіту | |
|соңы: |Математикалық диктант | |
| |1. Ондық бөлшектерді жазыңдар: | |
| |а) жиырма бес бүтін оннан екі; | |
| |ә) төрт бүтін жүзден он бес; | |
| |б) нөл бүтін мыңнан он бір; | |
| |в) нөл бүтін мыңнан жеті | |
| |2. Ондық бөлшекті жазыңдар: | |
| |а) алты бүтін мыңнан он тоғыз; | |
| |ә) бес бүтін жүзден жиырма жеті. | |
| |Оларды аралас сан түрінде жаз. | |
| |3. Сандарды оқыңдар: | |
| |а) 0,4; ә) 2,04; б) 0,41; в) 2,004 | |
| |Дескрипторлар. | |
| |Ондық бөлшектерді жазады (1 балл) | |
| |Ондық бөлшектерді аралас сан түрінде жазады (1 балл) | |
| |Сандарды оқиды (1 балл) | |
| |Рефлексия | |
| |«Аяқталмаған сөйлем әдісі» | |
| |Мен бүгін білдім....... | |
| |Мен бүгін үйрендім.... | |
| |Мен бүгін қиналдым.... | |
| |Мен келесі сабақта білгім келеді.... | |
| |Үйге тапсырма: | |
| |(1.Алдамұратова Т.А., Байшоланов Е.С. Байшоланова | |
| |Қ.С. Математика: Жалпы білім беретін мект. | |
| |5-сыныбына арн. / Т. - Алматы: Атамұра, 2017) № 752 | |
|Саралау – оқушыларға қалай|Бағалау – оқушылардың материалды|Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетуді |меңгеру деңгейін қалай тексеруді|қауіпсіздік |
|жоспарлайсыз? Қабілеті |жоспарлайсыз? Оқушының жұмысын |техникасының |
|жоғары оқушыларға қандай |бақылау ; дескрипторлар, |сақталуы. Денсаулық |
|міндет қоюды жоспарлап |смайликтер, |сақтау |
|отырсыз? | |технологиялары. |
|Саралау іріктеу | |Сергіту сәттері мен |
|тапсырмалары, нақты | |белсенді іс-әрекет |
|оқушыдан күтілетін нәтиже | |түрлері. |
|арқылы, оқушыға | |Осы сабақта |
|көрсетілетін жекелеген | |қолданылатын |
|қолдау, оқушылардың жеке | |Қауіпсіздік техникасы|
|қабілеттерін ескере | |ережелерінің |
|отырып, оқу материалы мен | |тармақтары |
|ресурстарды таңдау арқылы | | |
|көрінеді | | |
|Саралау сабақтың кез | | |
|келген кезеңінде уақытты | | |
|ұтымды пайдалану арқылы | | |
|қолданылуы мүмкін. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?|
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары |
|туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
-----------------------
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz