Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жоңғар шапқыншылығы зардаптары
Қысқа мерзімді жоспар
Күні: 05.11.2019
Сынып: 7
Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: жоқ
Сабақ тақырыбы: Моңғол шапқыншылығы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру
Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Картаның көмегімен монғол шапқыншылығының негізгі бағыттарын анықтай отырып, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің өзара байланысын сипаттау
Оқушылардың басым бөлігі: Тарихи ақпараттарға сүйене отырып моңғолдардың Қазақстан аумағына жаулап алу жорығының басталуын анықтай отырып, Отырар шайөасын сипаттау.
Кейбір оқушылар: Отырар шайқасының тарихи маңызына тоқтала келе Отырарды қорғаудағы қала халқының, Қайыр ханның ерлігін сипаттау.
Бағалау критерийі
1. XIII-XV ғасырлардағы монғолдар жаулап алған территорияларды картадан көрсету.
Тілдік мақсаттар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Жасақ, ұлыс, жебе, түмен, барунгар, кул, жоңғар, Яса, құрылтай, <<Отырар опаты>>, <<Моңғолдардың құпия шежіресі>>
Құндылықтарға баулу:
Отырар шайқасындағы халықтың, Қайырханның ерлігін дәріптей отырып Отансүйгіштік, елжандылық, туған жерге, елге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Пән аралық байланыс:
Қазақ әдебиеті: М.Шаханов <<Отырар опаты>>,
Дүниежүзі тарихы: <<Моңғол-татар шапқыншылығы>>;
География
АКТ-ны қолдану дағдылары
Сабақта электрондық ресурстарды тиімді қолдану арқылы оқушылардың ізденіс, білімді өз бетімен игеру дағдыларын қалыптастыру.
Тақырып бойынша алдынғы білім:
Моңғол мемлекетінің құрылу тарихы мен қоғамдық құрылысын біледі.
Шыңғысханның <<Жасақ>> заңдарымен таныс
<<Шыңғысхан>> фильмі арқылы моңғол шапқыншылығы туралы әңгімелей алады.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы:
5 минут
3 минут
2 топқа бөлу: <<Тақ және жұп сандар>>
арқылы топтарға бөлінеді.
I топ: Отырар
IIтоп: Жетісу
<<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы Блиц сұрақтар қойылады.
1.Монғол империясының қоғамдық құрылысын атап беріңіз...
2. <<Жасақ>> заңдар жинағы неше бөлімнен тұрды
3.Шыңғыс хан туралы не білесіз?
4Жоңғар шапқыншылығы зардаптары.
Сабақтың ортасы:
5 минут
8минут
5минут
Оқушыларға жоңғар шапқыншылығы туралы бейнеролик ұсыну.
Оқушылардан бейнероликтегі мәліметтерді сұрақ арқылы кері байланыс жасау.
Оқушылар берілген сұрақтар бойынша постер қорғайды.
.I топ: Қазақстан территориясындағы моңғол шапқыншылығының басталуы.
II топ: Моңғол шапқыншылығының нәтижесі мен салдарлары.
Бейнежазба қолдану.
XIII-XV ғғ. моңғол шапқыншылығының картасы
Сабақтың соңы
8 минут
4 минут
" Сөзжұмбақ шешу"
Барлық топтар сөзжұмбақты шешеді.
Моңғол шапқыншылығы тарихи маңызы туралы сұрау.
Ой білдіру
Үйге тапсырма:
2 минут
Шыңғыс ханнан кейінгі Моңғол мемлекетінің жағдайы.
Күні: 05.11.2019
Сынып: 7
Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: жоқ
Сабақ тақырыбы: Моңғол шапқыншылығы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру
Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Картаның көмегімен монғол шапқыншылығының негізгі бағыттарын анықтай отырып, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің өзара байланысын сипаттау
Оқушылардың басым бөлігі: Тарихи ақпараттарға сүйене отырып моңғолдардың Қазақстан аумағына жаулап алу жорығының басталуын анықтай отырып, Отырар шайөасын сипаттау.
Кейбір оқушылар: Отырар шайқасының тарихи маңызына тоқтала келе Отырарды қорғаудағы қала халқының, Қайыр ханның ерлігін сипаттау.
Бағалау критерийі
1. XIII-XV ғасырлардағы монғолдар жаулап алған территорияларды картадан көрсету.
Тілдік мақсаттар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Жасақ, ұлыс, жебе, түмен, барунгар, кул, жоңғар, Яса, құрылтай, <<Отырар опаты>>, <<Моңғолдардың құпия шежіресі>>
Құндылықтарға баулу:
Отырар шайқасындағы халықтың, Қайырханның ерлігін дәріптей отырып Отансүйгіштік, елжандылық, туған жерге, елге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Пән аралық байланыс:
Қазақ әдебиеті: М.Шаханов <<Отырар опаты>>,
Дүниежүзі тарихы: <<Моңғол-татар шапқыншылығы>>;
География
АКТ-ны қолдану дағдылары
Сабақта электрондық ресурстарды тиімді қолдану арқылы оқушылардың ізденіс, білімді өз бетімен игеру дағдыларын қалыптастыру.
Тақырып бойынша алдынғы білім:
Моңғол мемлекетінің құрылу тарихы мен қоғамдық құрылысын біледі.
Шыңғысханның <<Жасақ>> заңдарымен таныс
<<Шыңғысхан>> фильмі арқылы моңғол шапқыншылығы туралы әңгімелей алады.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы:
5 минут
3 минут
2 топқа бөлу: <<Тақ және жұп сандар>>
арқылы топтарға бөлінеді.
I топ: Отырар
IIтоп: Жетісу
<<Миға шабуыл>> стратегиясы арқылы Блиц сұрақтар қойылады.
1.Монғол империясының қоғамдық құрылысын атап беріңіз...
2. <<Жасақ>> заңдар жинағы неше бөлімнен тұрды
3.Шыңғыс хан туралы не білесіз?
4Жоңғар шапқыншылығы зардаптары.
Сабақтың ортасы:
5 минут
8минут
5минут
Оқушыларға жоңғар шапқыншылығы туралы бейнеролик ұсыну.
Оқушылардан бейнероликтегі мәліметтерді сұрақ арқылы кері байланыс жасау.
Оқушылар берілген сұрақтар бойынша постер қорғайды.
.I топ: Қазақстан территориясындағы моңғол шапқыншылығының басталуы.
II топ: Моңғол шапқыншылығының нәтижесі мен салдарлары.
Бейнежазба қолдану.
XIII-XV ғғ. моңғол шапқыншылығының картасы
Сабақтың соңы
8 минут
4 минут
" Сөзжұмбақ шешу"
Барлық топтар сөзжұмбақты шешеді.
Моңғол шапқыншылығы тарихи маңызы туралы сұрау.
Ой білдіру
Үйге тапсырма:
2 минут
Шыңғыс ханнан кейінгі Моңғол мемлекетінің жағдайы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz