Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Электр тізбегі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 4 В: Үй мәдениеті
Мектеп: Антон Макаренко
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:Шыныбеков Болат Насырұлы
Сынып: 6 А
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Электросызбалардың шартты белгілерімен танысу.Электр тізбегі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.2.5.3 Электросызбалар элементтерінің шартты графикалық белгілерін орындау, анықтау және зерделеу.
6.2.5.4 Қарапайым электр тізбектерінің есебін жүргізу және ажырата білу.
Сабақ мақсаттары
Электросызбалар элементтерінің шартты графикалық белгілерін орындайды Қарапайым электр тізбектерінің есебін жүргізеді. Шартты белгілерді ажыратады.Электросызбаға сай элементтерді жинақтап, электр тізбегін жасайды
Бағалау критерийлері
1. Электрлік техникалық схеманың түрлерін ажырата алады;
2.Электрлік схемаларды қайда қолданатынын біледі;
3. Электросызбалардың элементтерін атай алады.;
4.Электросызбаға сай элементтерді жинақтап, электр тізбегін түсіндіреді..
Тілдік мақсаттар

Электр тізбегі- электрический цепь- electric-circuit
Ток көзі- источник тока-current source
Электрлік сызба-электрическая схема-electrical fittings
Өткізгіш- проводник-wire
Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
* Электросызбалардың шартты белгілері дегеніміз не?
* Электр тізбегі дегеніміз не?
* Электр тізбегі не үшін қажет?
* Электр тізбегі қанша элементтен тұрады?
* Электр тізбегі элементтері бір-бірімен қалай байланысады?
Құндылықтарды дарыту
Жұптық,топтық жұмыс жасау барысында жақсы қарым - қатынас орнатылады.
Бір-бірімен жұмыс істей алу;
Топта жұмыс істеуде шыншылдықты дәріптеу.
Пәнаралық байланыстар
Физика,сызу
Бастапқы білім

Электр энергиясы көздері туралы жалпы мәліметтерді біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы
1-2 мин

Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу.
Топқа бөлу
<<Мозайка>> әдісі арқылы топқа бөлу. <<ток көзі>> және <<қабылдағыш>> сөздері жазылған қима қағаздарын таңдау арқылы топқа бөлу
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін талдау

Қима қағаздар
Сабақтың ортасы

5 мин

10 мин

10 мин

10 мин

<<Миға шабуыл>>
1-тапсырма
<<Көзбен көру айғағы>> әдісі арқылы оқушыларға элетросызбалардың шартты белгілері туралы бейнеролик көрсету.
Оқушылардан электр тізбегі туралы сұрау.
<<Поп корн>> әдісі арқылы сұрақ-жауап жүргіземін.
Бұл әдіс арқылы мынадай сұрақтар қоямын.
oo Электр тізбегі қанша элементтен тұрады?
oo Электр тізбегі элементтері бір-бірімен қалай байланысады?
Дескриптор:
oo Оқушы электр тізбегінің қажеттілігін анықтайды.
oo Электр тізбегінің элементтерін түсіндіреді.
(ҚБ) <<Бас бармақ>> әдісімен бағалау

2-тапсырма.
Екі топқа электр тізбегі схемаларының шартты белгілері бар суреттер беріледі. Осы суреттерді пайдалана отырып, электр тізбегі элементтерінің шартты белгілерімен танысады. Екі топ шартты белгілерді пайдалана отырып, электр тізбегінің сызбасын салады.

Дескриптор:
oo Электросызбаның шартты белгілерін атайды;
oo Электросызбасындағы шартты белгілерін сызады .
(ҚБ) <<Шапалақ>> әдісімен бағалау
Электр тұтынушылары әр түрлі тәсілдермен ағымдағы көзге қосылуы мүмкін.
Электр энергиясын тұтынушыларды қосу жолдары:
* сериялық қосылыс;
* параллель қосылым.

3-тапсырма
Қарапайым схема диаграммаларын қарастырып, тақырыпты және параллель қосылыстарды анықтап жаз.

Дескриптор:
oo Электросызбаның шартты белгілерін атайды;
oo Электросызбасындағы параллель қосылыстарды анықтап жазады.

(ҚБ) <<Бағдаршам>> әдісімен бағалау

Бейнеролик

Сабақтың соңы
5 мин

Кері байланыс: 3-2-1 стратегиясы
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат
Бүгінігі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті
Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет
Кері байланыс: 3-2-1 стратегиясы
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға көмектесу үшін оқушылардың қасына барып, жетекші сұрақтар қою немесе бағыттаушы сұрақтар қою арқылы көмектесемін
Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады
<<Шапалақ>>, <<Бағдаршам>>.

Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.
1. Барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен орындау.
2. Жұмыс кезінде кенеттен қозғалуға болмайды.
3. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.
4. Сабақ кезінде қажетті материалдарды мұқият пайдалану.
5. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушылар сабақ барысында топпен жұмыс істеуді, бірін-бірі бағалауды меңгереді.
Оқушылар электросызбаның шартты белгілерімен танысады. Электр тізбегін құрастырады.
Сабақ өз мақсатына жетеді, себебі балалар тапсырмаларды қызыға орындайды.
Жоспарланған саралау жақсы іске асады. Себебі,тапсырмалар оқушы деңгейіне сай жоспарланған.
Уақытты тиімді пайдаланамын.Әр тапсырма өз уақытында орындалады.
Жоспарыма сабақ барысында оқушы іс-әрекетіне байланысты сұрақ-жауап өткіземін
Қорытынды бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
.Жоспарланған әдістер.
2.Топтық ,жұптық, жеке жұмыстар.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1.Әдістерді түрлендіріп отыру.
2.Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырма орындау.
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Электр тізбегі және оның негізгі элементтері
Электр тізбегінің бейнеленуі
Тұрақты электр тогы. тұрақты токтың пайда болу шарттары электр энергиясы көзінің электр қозғаушы күші
Электротехникалық жұмыстар
Электр тізбек түрлері
Электр кернеуі. Вольтметр. Электр тізбегі
Электр кернеуі
Айнымалы тоқ. 11 сынып
Тұрмыстық электр құралдарды өңдеу
Топтың мүшесі
Пәндер