Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың жұмысын тексеру
Сынып комплекті: 3 - 4 сыныптар
Сыныбы: 3 сынып
4 сынып
Пәні: Қазақ тілі
Тақырыбы: Тіл және сөйлеу
Тіл және сөйлеу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар білуге тиісті:
Мәтінге байланысты сөз тіркестерін жазу;
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Жаңа сөздерді жазуға талаптанып, көркем жазу.
Кейбір оқушылар білуге тиіс:
Тақырыпқа байланысты сөйлем жазу.
Барлық оқушылар жасай алады:
Оқушылар тіл және сөйлеу, сөйлеу мәдениеті, буын үндестігі, дыбыс үндестігін практикалық тұрғыда меңгереді.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Оқушылардың сауаттылығын арттыруға, көркем жазу, өз бетінше түсініп оқу дағдыларын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін дамытуға мән беріледі.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Туған жері мен елінің шежірелері мен бүгінгі тіршілігін оқытып үйрету оқушыларды азаматтық пен ұлтжандылыққа, Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелейді, жеке тұлғаның дамуына септігін тигізеді.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың техналогиясы: Дамыта оқыту техналогиясының, Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс, мадақтау, формативтік бағалау әдістері, иллюстрация әдісі, имитация әдісі, <<Ойлану>>, <<Топтау>>, <<Т кестесі>> әдістері.
Пәнаралық байланыс: Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады
Сабақтың көрнекілігі: білім бағалау фишкалары, бейнелі суреттер, үлестірме-таратпа қағаздары.слайд, стикер.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу
- Сәлеметсіздер ме оқушылар!
ә) Оқушыларды түгелдеу.
- Оқушылар, бүгін сабаққа түгел келдік пе?
(журналға белгі қою).
б)Оқушылардың оқу-құралдарын түгелдеу
- Қанеки, бәріміз оқу-құралдарымызды алайық!
в) Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау
- Бүгінгі сабақта біздің көңіл-күйіміздің қандай екенін білейік?
ІІ. Үй жұмысын тексеру кезеңі
* Оқушылардың дәптерлерін жинап алып, екінші дәптерлерін тарату. Алған бағаларын хабарлау.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі
* Оқушылар сабақты бастамас бұрын ең әуелі біз топқа бөлініп алайық.
* Оқушыларға стикерлер тарату. Сол бойынша топқа бөлу.
* Сонымен біз 2 топқа бөліндік. Бірінші топ <<Тіл>>, екінші топ <<Сөйлеу>> тобы.
* Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
Әр топ өз тобының атауын қорғап шығуы керек. Ол үшін алдарыңда тұрған плакатты пайдаланыңдар.
ІV. Білімді тексеру кезеңі
* Адамдарға сөйлеу не үшін қажет балалар?
* Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?
* Біздің тіліміз қандай?
V.Жаңа сабақты баяндау кезеңі
* Күннің ретін, тақырыпты хабарлау
ІNSERT әдісі
* Әр топ кестені толтырып, жауаптарын оқып шығады.
Ү - <<білемін>>
- - <<мен үшін түсініксіз>>
+ - <<мен үшін жаңа ақпарат>>
? - <<мені таң қалдырады>>
Мұғалімнің түсіндіруі
Тіл дегеніміз не?
Бұл сұраққа жауап өте көп және алуан түрлі. Өйткені адам баласының сөйлеу тілі өте күрделі құбылыс. Тіл білімі тарихында тілге берілген анықтамалар өте көп. Себебі анықтама берушілер тілдің қоғам қмірінде атқаратын қызметін әр түрлі екенін түсінген.
1-тапсырма.
Мәтінді түсініп оқу.
Сұрақтарға жауап беру.
- Тілді не үшін мұра етіп қалдырғысы келгенін білгім келеді?
Сұрақты оқушыларға қойып, жауаптарын тыңдау. Оқушыларды смайлик пен бағалайды.
2-тапсырма.
Мақалды түсініп оқу, жатқа жазу.
1.Ана сүті бой өсіреді,
Ана тілі ой өсіреді.
2. Өнер алды - қызыл тіл
3. Тіл - достықтың алтын көпірі.
4. Тілі өлген ел - тірі өлген ел.
5. Тіл жүйрік емес, ой жүйрік.
3-тапсырма.
Өлеңді көшіріп жаз.
4-тапсырма.
:: Өздігінен жазу:
Адамдарға сөйлеу не үшін қажет?
Өз ойларын білдіру үшін , қарым қатынас жасау үшін, көптеген қызықты нәрселерді білу үшін. Сюжетті суреттерге қарау.
<<Кім жылдам?>> ойының өткізу. Ойынның шарты: тірек сөздерді пайдаланып жазбаша және ауызекі сөйлеу жасау. Тірек сөздер: ойын, дала, қызық.(ауызекі) Тірек сөздер: ауа-райы, бізде, ата. (жазбаша)
Үй тапсырмасы: 5-жаттығу, 5-бетте
Бағалау парақшасы арқылы бағалау.
Сөйлеу дегеніміз не?
Қатынас жасау процесінде өз ойын, сезімін басқаларға білдіру, басқаның ойын білдіру мақсатында тілді қолдану деген сөз.
Өзіндік жұмыс
Автор орындығы әдісі.
Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.
* Топтың жұмысын келесі топ сэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
2-тапсырма
<<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі
3-тапсырма.
4-тапсырма.
Сызбамен жұмыс.
Үй тапсырмасы:
10-жаттығу, 12-бетте
Бағалау парақшасы арқылы бағалау.
VІ.Жаңа сабақта меңгергендерін тексеру кезеңі
- Үлестірме-таратпа материалдарымен жұмыс
Оқушылардың жұмысын тексеру.
Қалған топтар өз бағаларын 2 жұлдыз 1 тілек арқылы білдіреді.
VІІ. Бекіту кезеңі
<<Т кестесі>>
Әр топ кестені толтырып, топ басшысы оқып шығады.
Неі үйрендің?
Нені үйренгің келеді?
VІІІ. Үйге тапсырма беру кезеңі
* 5-жаттығу, 5-бетте
* Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
* 10-жаттығу, 12-бетте
* Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
ІХ. Бағалау кезеңі
* Әр топты 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі арқылы бағалау.
Сыныбы: 3 сынып
4 сынып
Пәні: Қазақ тілі
Тақырыбы: Тіл және сөйлеу
Тіл және сөйлеу
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар білуге тиісті:
Мәтінге байланысты сөз тіркестерін жазу;
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:
Жаңа сөздерді жазуға талаптанып, көркем жазу.
Кейбір оқушылар білуге тиіс:
Тақырыпқа байланысты сөйлем жазу.
Барлық оқушылар жасай алады:
Оқушылар тіл және сөйлеу, сөйлеу мәдениеті, буын үндестігі, дыбыс үндестігін практикалық тұрғыда меңгереді.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Оқушылардың сауаттылығын арттыруға, көркем жазу, өз бетінше түсініп оқу дағдыларын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін дамытуға мән беріледі.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Туған жері мен елінің шежірелері мен бүгінгі тіршілігін оқытып үйрету оқушыларды азаматтық пен ұлтжандылыққа, Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелейді, жеке тұлғаның дамуына септігін тигізеді.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың техналогиясы: Дамыта оқыту техналогиясының, Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс, мадақтау, формативтік бағалау әдістері, иллюстрация әдісі, имитация әдісі, <<Ойлану>>, <<Топтау>>, <<Т кестесі>> әдістері.
Пәнаралық байланыс: Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады
Сабақтың көрнекілігі: білім бағалау фишкалары, бейнелі суреттер, үлестірме-таратпа қағаздары.слайд, стикер.
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу
- Сәлеметсіздер ме оқушылар!
ә) Оқушыларды түгелдеу.
- Оқушылар, бүгін сабаққа түгел келдік пе?
(журналға белгі қою).
б)Оқушылардың оқу-құралдарын түгелдеу
- Қанеки, бәріміз оқу-құралдарымызды алайық!
в) Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау
- Бүгінгі сабақта біздің көңіл-күйіміздің қандай екенін білейік?
ІІ. Үй жұмысын тексеру кезеңі
* Оқушылардың дәптерлерін жинап алып, екінші дәптерлерін тарату. Алған бағаларын хабарлау.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі
* Оқушылар сабақты бастамас бұрын ең әуелі біз топқа бөлініп алайық.
* Оқушыларға стикерлер тарату. Сол бойынша топқа бөлу.
* Сонымен біз 2 топқа бөліндік. Бірінші топ <<Тіл>>, екінші топ <<Сөйлеу>> тобы.
* Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
Әр топ өз тобының атауын қорғап шығуы керек. Ол үшін алдарыңда тұрған плакатты пайдаланыңдар.
ІV. Білімді тексеру кезеңі
* Адамдарға сөйлеу не үшін қажет балалар?
* Жазбаша сөйлеуді кішкентай бала жүзеге асыра алады ма?
* Біздің тіліміз қандай?
V.Жаңа сабақты баяндау кезеңі
* Күннің ретін, тақырыпты хабарлау
ІNSERT әдісі
* Әр топ кестені толтырып, жауаптарын оқып шығады.
Ү - <<білемін>>
- - <<мен үшін түсініксіз>>
+ - <<мен үшін жаңа ақпарат>>
? - <<мені таң қалдырады>>
Мұғалімнің түсіндіруі
Тіл дегеніміз не?
Бұл сұраққа жауап өте көп және алуан түрлі. Өйткені адам баласының сөйлеу тілі өте күрделі құбылыс. Тіл білімі тарихында тілге берілген анықтамалар өте көп. Себебі анықтама берушілер тілдің қоғам қмірінде атқаратын қызметін әр түрлі екенін түсінген.
1-тапсырма.
Мәтінді түсініп оқу.
Сұрақтарға жауап беру.
- Тілді не үшін мұра етіп қалдырғысы келгенін білгім келеді?
Сұрақты оқушыларға қойып, жауаптарын тыңдау. Оқушыларды смайлик пен бағалайды.
2-тапсырма.
Мақалды түсініп оқу, жатқа жазу.
1.Ана сүті бой өсіреді,
Ана тілі ой өсіреді.
2. Өнер алды - қызыл тіл
3. Тіл - достықтың алтын көпірі.
4. Тілі өлген ел - тірі өлген ел.
5. Тіл жүйрік емес, ой жүйрік.
3-тапсырма.
Өлеңді көшіріп жаз.
4-тапсырма.
:: Өздігінен жазу:
Адамдарға сөйлеу не үшін қажет?
Өз ойларын білдіру үшін , қарым қатынас жасау үшін, көптеген қызықты нәрселерді білу үшін. Сюжетті суреттерге қарау.
<<Кім жылдам?>> ойының өткізу. Ойынның шарты: тірек сөздерді пайдаланып жазбаша және ауызекі сөйлеу жасау. Тірек сөздер: ойын, дала, қызық.(ауызекі) Тірек сөздер: ауа-райы, бізде, ата. (жазбаша)
Үй тапсырмасы: 5-жаттығу, 5-бетте
Бағалау парақшасы арқылы бағалау.
Сөйлеу дегеніміз не?
Қатынас жасау процесінде өз ойын, сезімін басқаларға білдіру, басқаның ойын білдіру мақсатында тілді қолдану деген сөз.
Өзіндік жұмыс
Автор орындығы әдісі.
Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.
* Топтың жұмысын келесі топ сэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
2-тапсырма
<<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі
3-тапсырма.
4-тапсырма.
Сызбамен жұмыс.
Үй тапсырмасы:
10-жаттығу, 12-бетте
Бағалау парақшасы арқылы бағалау.
VІ.Жаңа сабақта меңгергендерін тексеру кезеңі
- Үлестірме-таратпа материалдарымен жұмыс
Оқушылардың жұмысын тексеру.
Қалған топтар өз бағаларын 2 жұлдыз 1 тілек арқылы білдіреді.
VІІ. Бекіту кезеңі
<<Т кестесі>>
Әр топ кестені толтырып, топ басшысы оқып шығады.
Неі үйрендің?
Нені үйренгің келеді?
VІІІ. Үйге тапсырма беру кезеңі
* 5-жаттығу, 5-бетте
* Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
* 10-жаттығу, 12-бетте
* Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
ІХ. Бағалау кезеңі
* Әр топты 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі арқылы бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz