Жалпы бағалау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні: Қуанышова Сымбат Дүйсенбайқызы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы::

Сынып:6

Мектеп:: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Асқар Алтай. Прописка.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп::

1. шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;

2. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Сабақ мақсаттары
Мектеп:: Барлық оқушылар орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырманы орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасадйы. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Бағалау критерийі
Мектеп:: • Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барсыныда тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Тілдік мақсаттар
Мектеп:: Оқушылар орындай алады: берілген сөздердің бәрін түсінеді. Диалог құра алады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: шығармадағы көркем ауыстырулар (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Талқылауға арналған сұрақтар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Не себепті . . . деп ойлайсыз?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Ишара:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Құндылықтарға баулу
Мектеп:: . . . сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу . . . арқылы іске асырылады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: География, қазақ тілі, тарих
Алдыңғы оқу
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.
Алдыңғы оқу:
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.:
Алдыңғы оқу: Жоспар
Алдыңғы оқу: Жоспарланған уақыт
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.: Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Алдыңғы оқу:

Сабақтың басы

10 минут

Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.:

Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Слайд көрсету.
Алдыңғы оқу: Сабақтың ортасы 30 минут
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.:

Мағынаны тану кезеңі

1. Әңгімені композициялық жүйесіне сай бөлімдерге бөліп, тақырып қойыңдар. Шығарманың сюжетін анықтаңдар.

2. Әңгіменің идеясы қандай? Әңгіме не себепті Прописка деп аталған? Шығармада қаандай тарихи оқиға айтылған? Топқа талдау.

3. Архат пен подполковниктің диалогін рөлге бөліп, мінерлеп оқыңдар.

4. Архаттың ішкі алай-дүлей әлемі мен пейзаж суретінің үндесуін анықтаңдар?

5. Хрестомотияны пайдалана отырып, берілген сұрақтарға жауап беріңдер?

А) басты кейіпкердің басынан қандай оқиға өтті?Архат қайда, не үшін кетіп бара жатыр?

Ә) Автобуста отырған адамдар кімдер?Оларды автор қалай суреттейді?

Б) Архат неге пропискаға отыра алмады? Оған қандай оқиға кедергі болды?

В) Қалай ойлайсыңдар Архат өз мақсатына жете алама?

Д) Не себепті автор автобустан шығып кеткен үш жігітті шығарма соңында еске алды?

Г) Әңгімені басқаша қалай атар едің?

Топтық жұмыс

Шеңбер бойынша бағалау.

Әр топ бірін-бірі бағалайды.

Кері байланыс

Слайд көрсету.
Алдыңғы оқу: Сабақтың соңы 5 минут
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.:

Рефлексия

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?

Қандай түсінбестіктер болды?

Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді?

Қандай кезеңдер қызық болды?

Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Үй жұмысы

Робинзон Крузо романнан үзіндіні мазмұндау

Алдыңғы оқу: Қосымша мәлімет
Алдыңғы оқу:

Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.: Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен

байланыс (тәрбие элементі)

Алдыңғы оқу:
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.:
Алдыңғы оқу:

Сабақ бойынша рефлексия

•Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді

болды ма?

Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.:

Ұқсас жұмыстар
Сәтті сауда
Primary, secondary school. 9 сынып
Кері есептер Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жалпы және жалқы есім
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
Критерийалды бағалау
Жалпы есім және жалқы есім
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау. Сабақтың тақырыбы
Ауыр доппен жаттығулар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz