Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жалпы бағалау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Қуанышова Сымбат Дүйсенбайқызы
Сынып:6
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Асқар Алтай. Прописка.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;
2.эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау;

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырманы орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасадйы. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барсыныда тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:берілген сөздердің бәрін түсінеді.Диалог құра алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:шығармадағы көркем ауыстырулар (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза,градация,арнау)анықтау;

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті..... деп ойлайсыз?

Ишара:
Құндылықтарға баулу
... сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу ... арқылы іске асырылады
Пәнаралық байланыс
География, қазақ тілі, тарих

Алдыңғы оқу
Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті.

Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
10 минут
Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Слайд көрсету.
Сабақтың ортасы 30 минут
Мағынаны тану кезеңі
1.Әңгімені композициялық жүйесіне сай бөлімдерге бөліп, тақырып қойыңдар. Шығарманың сюжетін анықтаңдар.
2.Әңгіменің идеясы қандай? Әңгіме не себепті Прописка деп аталған? Шығармада қаандай тарихи оқиға айтылған? Топқа талдау.
3.Архат пен подполковниктің диалогін рөлге бөліп, мінерлеп оқыңдар.
4.Архаттың ішкі алай-дүлей әлемі мен пейзаж суретінің үндесуін анықтаңдар?
5. Хрестомотияны пайдалана отырып, берілген сұрақтарға жауап беріңдер?
А)басты кейіпкердің басынан қандай оқиға өтті?Архат қайда, не үшін кетіп бара жатыр?
Ә)Автобуста отырған адамдар кімдер?Оларды автор қалай суреттейді?
Б)Архат неге пропискаға отыра алмады? Оған қандай оқиға кедергі болды?
В)Қалай ойлайсыңдар Архат өз мақсатына жете алама?
Д)Не себепті автор автобустан шығып кеткен үш жігітті шығарма соңында еске алды?
Г)Әңгімені басқаша қалай атар едің?
Топтық жұмыс
Шеңбер бойынша бағалау.
Әр топ бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс

Слайд көрсету.
Сабақтың соңы 5 минут
Рефлексия
Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
Қандай түсінбестіктер болды?
Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді?
Қандай кезеңдер қызық болды?
Бағалау
Жетістік критерийлері бойынша
Үй жұмысы
Робинзон Крузо романнан үзіндіні мазмұндау

Қосымша мәлімет
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен
байланыс (тәрбие элементі)

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді
болды ма?

Барлық оқушылар оқу
мақсатына қол
жеткізді ме? Егер оқу
мақсатына қол жеткібеген
болса неліктен деп ойлайсыз?
Сабақ қалай және қандай
деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау дұрыс
іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес
болды ма?)
Сабақ кезеңдерінде уақытты
тиімді пайдаландыңыз ба?
Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма,
неліктен?
Осы жоспарға қандай өзгеріс
енгіземін және неге?

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Ұқсас жұмыстар
Сәтті сауда
Primary, secondary school. 9 сынып
Кері есептер Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Жалпы және жалқы есім
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі
Критерийалды бағалау
Жалпы есім және жалқы есім
Ауыр доппен жаттығулар
Торричелли тәжірибесі
Пәндер