Евклид алгоритмі

C:\Users\МАТ-ИНФ\Downloads\сканер.jpeg C:\Users\МАТ-ИНФ\Desktop\сайт Мавлитаева\7777 001.jpg

ШЕБЕР-СЫНЫП

(Онлайн сабақ)

Тақырыбы: Эратосфен елегі. Евклид алгоритмі

Пәні: Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесі

Мамандығы: 0105000 «Бастауыш білім беру»

Тобы: 22

Мавлитаева Гульназ Айткалиевна

« Математика және информатика, жаратылыстану» ПӘК оқытушысы

Семей, 2019

C:\Users\МАТ-ИНФ\Desktop\Толганай\2019-03-20 999\999 001.jpg

Сабақтың технологиялық картасы №

Пән: Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесі

Мерізімі: 19. 03. 2019 Топ: 22

Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Сабақ тақырыбы:
Эратосфен елегі. Евклид алгоритмі
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Эратосфен елегі, ең үлкен ортақ бөлгішті Евклид алгоритмі арқылы табу әдісі туралы ақпарат алады.
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Сабақ мақсаттары
Эратосфен елегі арқылы жай сандарды анықтауды түсінеді. Ең үлкен ортақ бөлгішті Евклид алгоритмі арқылы табудың практикалық маңызын айқындайды.
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Бағалау критерийлері
  • Эратосфен елегі арқылы жай сандарды анықтау жолын түсінеді;

- Евклид алгоритмі арқылы ЕҮОБ-ті таба алады.

Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Тілдік мақсаттар:
Эратосфен елегі, Евклид алгоритмі, қосынды, айырма, көбейтінді, бөлінгіштік, еселік, ЕҮОБ, ЕКОЕ, жай сан, құрама сан
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Құндылықтарды дарыту
Ұжымдық қарым-қатынас орната отырып топ ішінде жұмыс жасау, тыңдау, өз қызметін және топ мүшелерінің қызметін талдауда сауатты сөйлеу, бірігіп шешім қабылдау қабілеттерін қалыптасады
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Пәнаралық байланыс
Математика, информатика
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: АКТ қолдану дағдылары
bilimland. kz, Padlet. com, QR code сайттарымен жұмыс
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Бастапқы білім
Ең үлкен ортақ бөлгіш, ең кіші ортақ еселік
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Сабақтың типі
Жаңа білімді енгізу сабағы
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Сабақтың түрі
Аралас
Пән:Математиканың теориялық негіздері және математиканы оқыту әдістемесіМерізімі:19. 03. 2019Топ:22: Сабақта қолданылатын әдебиеттер

1. Төлегенов, Ө. Ш. Математиканың бастауыш курсының теориялық негіздері, Астана, 2007ж.

2. Оспанов Т. Қ., Құрманалина Ш. Х., Құрманалина С. Х. Математиканың теориялық негіздері, - Астана: Фолиант, 2007 ж.

3. Жолымбаев О. М., Берікханова Г. Е. «Математика», - Алматы, 2004 ж.

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

2 мин

2 мин

2 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Сәлемдесу. Түгендеу.

Психологиялық ахуал : «Математикалық лебіз»

Қорапшаға дөңгелекке математика тілінде жазылған лебіздер салу. Әр студент бір лебізден алып, оқиды.

Тілектер:

  • Екі еселенген бақыт тілеймін!
  • Өмір жолыңда min сәтсіздік, max табыс болсын!
  • Қуаныш шексіз болсын!
  • -∞-тен +∞-ке дейін БАҚЫТ тілеймін!
  • Отбасыңа қуаныш еселеніп келсін!
  • Көңіл күйдің көңілсіз кезеңдерін 0-ге көбейт.
  • Жетістіктеріңнің көлемі n- дәрежеге көбейсін!
  • Жасың 100-ге келсін!
  • 12 мүшең аман болсын!
  • Денеңнің температурасы үнемі 36, 6 градус болуын тілеймін!
  • Әрқашан бірінші бол!
  • 100 % пайыз бақыт тілеймін!
  • Үш еселенген сәттіліктер көп болсын!
  • Координата жазықтығының оң бағыты сияқты өмірде де тек оң бағытта жүруіңе тілектеспін.
  • Біреуге жасаған жақсылығың рефлексивті болып өзіңе қайтсын.
  • Бір жиын элементтері болып бірліктерің артсын.
  • Теорема сияқты мақсаттарың айқын болсын.

Дөңгелекшенің екінші жағында сандар мен өрнектер жазылған. Сол бойынша топтарға бөлінеді.

Топқа бөлу:

1-топ. 6-ға бөлінетін өрнектер

Сәйкес мәндері: (18*9*13), (24+18+6), (42-18), (6*7), (48+42), (18*3)

2-топ: 5-ке бөлінетін өрнектер

Сәйкес мәндері: (85*3719), (15*7), (100-45), (175+225), (45*23), (225+5)

3-топ: 11-ге бөлінетін өрнектер

Сәйкес мәндері: 77 +88+ 99, 32*11, 22+44, 43*33, 444-333, 777*3, 66+11+33

Топ жұмысын координата жазықтығында тапсырмаларды орындауына байланысты шкала бойынша график сызу арқылы жүргізіледі. Топ жұмысын бағалауға топ басшысы сайлансын.

График сызу шкаласы (дескриптор) :

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ресурстар:
Тапсырмалар
Арту, кему нүктелері
Топқа бөліну, мақсатын анықтай алу
1 бірлік
«Жасырын сөзді тап» ойыны

І деңгей - 1 бірлік

ІІ деңгей - 2 бірлік

ІІІ кезең - 3 бірлік

«Математика тарихына шолу» тапсырмасы
Әр дұрыс жауап 1 бірліктен
Евклид алгоритмін құру тапсырмасы

Алгоритмнің реттілігін таба алуы - 1 бірлік

Алгоритмді түсіндіре алуы - 1 бірлік

Оқулықпен жұмыс
Тапсырманы тақтадан бұрын орындай алуы - 1 бірлік
Бастауыш сынып бағдарламасымен жұмыс

Оқу мақсатын оқу бағдарламасынан тез таба алуы - 1 бірлік;

Оқулықтан оқу мақсатына берілген тақырыпты тез таба алуы - 1 бірлік;

Мысал келтіре алуы - 1 бірлік.

Қорапша, эмблема

Координата жазықтығы сызылған парақшалар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

7 мин

2 мин

2 мин

2 мин

6 мин

3 мин

5 мин

7 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Жаңа тақырыпты ашу.

Өткен тақырыпқа байланысты миға шабуыл жасайық. Ол үшін «Жасырын сөзді тап» ойынын ойнайық. Ойынның тапсырмасы әрбір қатысушының алдына таратылады. Тапсырма 3 деңгейден тұрады. Жеке орындау тапсырылады. Уақыты 5 минут. Тапсырманы орындап болған соң сағат тілімен жұмыс нәтижесі ауыстырылады. Жауаптың дұрыс, қатесін тақтамен бірге тексереміз. Жауап дұрыс болса алдарыңыздағы жасыл жолақшаны көтересіңдер, қате болған жағдайда қызыл жолақшаны көтересіздер. Бақылаушы әр дұрыс жауап бойынша графиктегі орнын анықтайды. Жауаптың дұрыс орындалуы арқылы жаңа жасырын сөзді анықтаймыз. ( Эратосфен елдегі, Евклид алгоритмі)

Тапсырма: Мысалдарды шеш және жасырын сөзді тап:

«Жасырын сөзді тап» ойыны. Жеке жұмыс

:
:
:

«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі. Тақтаға «Эратосфен елегі», «Евклид алгоритмі» терминдері ілінеді.

Студенттерге осы атауларға қатысты келесідей сұрақтарға жауап беруді тапсырады:

1. Бұл терминдерді сендер бұрын қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіздер?

2. Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыздар ба?

3. Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыз?

Сабақтың мақсатын хабарлау :

  1. Эратосфен елегі туралы мәлімет;
  2. Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін Евклид алгоритмі арқылы табу

Тапсырма: Евклид, Эратосфен туралы деректерді сәйкестендіру арқылы тарихқа шолу жасау.

Бейне мәлімет. Эратосфен елегі туралы мәлімет беріледі.

Сұрақ:

  • Сандарды жай көбейткіштерге жіктеу арқылы ең үлкен ортақ бөлгішті табуда қандай қиындықтар кездесуі мүмкін?

Оқытушы: ЕҮОБ(а, в) -ны табу оңай, әрі түсінікті. Бірақ ол үлкен кемшіліктерге ие: егер берілген сандар үлкен және жай көбейткіштерге оңай жіктелмейтін болуы мүмкін. Ешбір қиындықсыз берілген сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін анықтайтын тәсіл бар. Оны Евклид алгоритмі деп атайды.

Тапсырма: Евклид алгоритмімен табу тәсілін анықтау үшін әр топқа мысалдың алгоритм кезеңдері бөліктерге бөлініп берілген. Евклид алгоритмінің реттілігін табу арқылы орналастыр.

Евклид алгоритмін сипаттайтын мәтін бірнеше бөліктерге бөлінеді.

  1. ЕҮОБ(102, 84) табайық. Үлкен санды кішісіне бөліп, қалдығын анықтаймыз.

102=84 *1+18

0 <18<84

  1. Енді тағы да осындай операцияны 84 және 18 сандарымен орындаймыз:

84=18 *4+ 12

0 <12<18

  1. Келесі қадам - 18 және 12 сандары үшін:

18=12 * 1+6

0 <6<12

  1. Енді осындай қадам - 12 және 6 сандары үшін:

12=6 * 2+0

  1. 0-қалдық. Әрекет аяқталды.
  2. Бұл процесс шексіз болуы мүмкін емес, өйткені теріс емес бүтін сандардан тұратын қалдықтар азайып отырады:

84 >18 > 12> 6 >0

  1. Егер жазбаша теңдікке назар аударсақ, барлық сандардың жұбының ЕҮОБ-і бір-бірімен тең екені байқалады, яғни ЕҮОБ(102; 84) = ЕҮОБ(84; 18) = ЕҮОБ(18; 12) = ЕҮОБ(12; 6) = 6.

6 саны- 0 -ге тең емес соңғы қалдық.

Теорема: егер а мен b натурал сандар және a=b*q+r, мұндағы r<b болса, онда ЕҮОБ(а, b) =ЕҮОБ(b, r)

Жоғарыдағы есептеулерді былай жазып көрсетуге болады:

10284

-84 1

8418

-72 4

1812

-12 1

12 6

-12 2

0

ЕҮОБ(102, 84) =6

Ең үлкен ортақ бөлгішті бұлай табу қалдықпен бөлу арқылы табу әдісі деп аталады. Оны ең алғаш ежелге Рим математигі Евклид ашқандықтан Евклид алгоритмі деп аталады.

Евклид алгоритмінің жалпы түрі:

Айталық а және в - натурал сандар, а > в. Егер а санын в-ға қалдықпен бөлсе, содан кейін в санын алынған қалдыққа қалдықпен бөлсе, содан кейін бірінші қалдықты екінші қалдыққа қалдықпен бөлсе және т. с. с, онда соңғы нөлден өзгеше қалдық а және в сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші болады .

Тапсырма: Оқулықпен жұмыс: §11. 8 №2

№2 Евклид алгоритмін қолданып, төмендегі сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңыз.

а) 375 және 645

ә) 960 және 1200

б)

« Ментальды карта » әдісі арқылы «Бөлінгіштік


Ұқсас жұмыстар
Диофант сызықтық теңдеулері
Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару
Тармақталу және циклдық алгоритмдерді программалау
Математикалық терминдер сайысы
Функция мәндерінің жиынын анықтау әдістемесі
Өрнектерді тепе-тең түрлендіру. 7 сынып
Өткенімізге үңілсек, сыр тартар бізге келешек. сыныптан тыс жұмыс
Қай ғалым
Тармақталу алгоритмі. 6 сынып
Тармақталу алгоритмдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz