Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту мақсаттары
№62 жалпы білім беретін орта мектебі
Пән: Информатика
Мұғалімнің аты-жөні: Баекешова Г.С.
Күні:
Класс: 10
Оқушы саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
Сабақтың тақырыбы
Қолданбалы функциялар мен процедуралар
Бастапқы білім
Оқушылар Java бағдарламалау тілінде енгізу-шығаруды және айнымалыларды сипаттауды біледі
Оқыту мақсаттары
10.4.1.1 функция және процедура пайдаланып, бағдарламалау тілінде код жазу
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларды Java бағдарламалау тілінде әдістерді сипаттауға, құруға және өзбетімен пайдануды үйрету
Жетістік критерийлері (10-12 сыныптар) / бағалау критерийлері (7-9 сыныптар)
-функция/процедура параметрлерін сипаттайды
-есеп шешуде функция/процедура пайдаланады
-практикалық тапсырмаларды шешу кезінде өзіндік фукнция/процедура пайдаланады
Тілдік мақсаттар
Терминдік сөздік: public, private, static
Келесі сөзтіркестерді пайдаланады: Функция -- өзіндік аты бар... Әдіс -- бұл функция класқа кіретің мәліметтермен...
Құндылықтарды
дарыту
Үштілділік Java тілінің синтаксисін меңгеруде және жауапкершілік практикалық тапсырмаларды орындауда, өмір бойы қып үйрену өз бетімен әдіс құру кезінде.
Пәнаралық байланыстар
--------------------------------------------------------------------------------
Пән
--------------------------------------------------------------------------------
Кезең
--------------------------------------------------------------------------------
математика
--------------------------------------------------------------------------------
Слайд 8 Тапсырма 1,2 - екі санның үкені және санның үшінші дәрежесін анықтау
Дифференциация
-тапсырма таңдауда;
-оқушыларға демеулік көрсетуде;
АКТ қолдану дағдылары
Пернелер комбинациясын пайдаланып, бағдарламаны орындауға жіберу және мәтінді тез теру дағдысы
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында ұстану
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1-3 мин
4-11 мин
Сабақ тақырыбын ашу;
Оқыту мақсаты мен бағалау критериін айту
Оқылым:
Оқушылар біртіндеп кезетесе 3-4 слайдта орналасқан мәтінді оқиды. Мәтін мазмұның оқушылар тұүсінбеген жағдайда, мұғалім ашып айтады
Слайд 1-2
Слайд 3-4
Сабақтың ортасы
12-18 мин
19-22 мин
23-33 мин
34-38 мин
Нұсқаулықа негізделеп оқушылар 1-ші Практикалық жұмысты орындайды:
NetBeans IDE ортасында жаңа жоба құрады. Мысалдағы екі санның кішісін табатың бағдарламалық кодті тереді.
Мұғалім оқушыларға бейнежазбаны қосымша ақпарат ретінде береді.
Практикалық жұмыс бойынша кодті талдау
Өзіндік жұмыс:
1. Екі санның максимумын анықтайтын әдіс құрыңыз
2. Санның үшінші дәрежесін есептейтің әдісті құрыңыз
Жана тақырыпты меңгеруін бағалау
Слайд 5
Қосымша 1
https://www.youtube.com/watch?v=eBodvWUy2NQ
Слайд 6-7
Слайд 8
Слайд 9
Қосымша 2
Сабақтың соңы
39-40 мин
Үй жұмысы
Рефлексия
бүгін мен білдім...
қиын болды...
мен келесіні түсіндіс...
мен үйрендім...
мен орындай алдым...
қызықты болды...
мені тан қалдырды...
мен қаладым...
Слайд 10
Слайд 11
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар
болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?
Пән: Информатика
Мұғалімнің аты-жөні: Баекешова Г.С.
Күні:
Класс: 10
Оқушы саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
Сабақтың тақырыбы
Қолданбалы функциялар мен процедуралар
Бастапқы білім
Оқушылар Java бағдарламалау тілінде енгізу-шығаруды және айнымалыларды сипаттауды біледі
Оқыту мақсаттары
10.4.1.1 функция және процедура пайдаланып, бағдарламалау тілінде код жазу
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларды Java бағдарламалау тілінде әдістерді сипаттауға, құруға және өзбетімен пайдануды үйрету
Жетістік критерийлері (10-12 сыныптар) / бағалау критерийлері (7-9 сыныптар)
-функция/процедура параметрлерін сипаттайды
-есеп шешуде функция/процедура пайдаланады
-практикалық тапсырмаларды шешу кезінде өзіндік фукнция/процедура пайдаланады
Тілдік мақсаттар
Терминдік сөздік: public, private, static
Келесі сөзтіркестерді пайдаланады: Функция -- өзіндік аты бар... Әдіс -- бұл функция класқа кіретің мәліметтермен...
Құндылықтарды
дарыту
Үштілділік Java тілінің синтаксисін меңгеруде және жауапкершілік практикалық тапсырмаларды орындауда, өмір бойы қып үйрену өз бетімен әдіс құру кезінде.
Пәнаралық байланыстар
--------------------------------------------------------------------------------
Пән
--------------------------------------------------------------------------------
Кезең
--------------------------------------------------------------------------------
математика
--------------------------------------------------------------------------------
Слайд 8 Тапсырма 1,2 - екі санның үкені және санның үшінші дәрежесін анықтау
Дифференциация
-тапсырма таңдауда;
-оқушыларға демеулік көрсетуде;
АКТ қолдану дағдылары
Пернелер комбинациясын пайдаланып, бағдарламаны орындауға жіберу және мәтінді тез теру дағдысы
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қауіпсіздік ережесін жұмыс барысында ұстану
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1-3 мин
4-11 мин
Сабақ тақырыбын ашу;
Оқыту мақсаты мен бағалау критериін айту
Оқылым:
Оқушылар біртіндеп кезетесе 3-4 слайдта орналасқан мәтінді оқиды. Мәтін мазмұның оқушылар тұүсінбеген жағдайда, мұғалім ашып айтады
Слайд 1-2
Слайд 3-4
Сабақтың ортасы
12-18 мин
19-22 мин
23-33 мин
34-38 мин
Нұсқаулықа негізделеп оқушылар 1-ші Практикалық жұмысты орындайды:
NetBeans IDE ортасында жаңа жоба құрады. Мысалдағы екі санның кішісін табатың бағдарламалық кодті тереді.
Мұғалім оқушыларға бейнежазбаны қосымша ақпарат ретінде береді.
Практикалық жұмыс бойынша кодті талдау
Өзіндік жұмыс:
1. Екі санның максимумын анықтайтын әдіс құрыңыз
2. Санның үшінші дәрежесін есептейтің әдісті құрыңыз
Жана тақырыпты меңгеруін бағалау
Слайд 5
Қосымша 1
https://www.youtube.com/watch?v=eBodvWUy2NQ
Слайд 6-7
Слайд 8
Слайд 9
Қосымша 2
Сабақтың соңы
39-40 мин
Үй жұмысы
Рефлексия
бүгін мен білдім...
қиын болды...
мен келесіні түсіндіс...
мен үйрендім...
мен орындай алдым...
қызықты болды...
мені тан қалдырды...
мен қаладым...
Слайд 10
Слайд 11
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар
болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz