Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Отбасы мүшелерінің суреттері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән: Дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: <<Мен және қоғам>>
Ортақ тақырып: Уақыт.
Күні:
Сынып: 3 - сынып
Мектеп: № 85 ЖББОМ
Мұғалімнің аты-жөні: Аманбек Нұржан
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
1.1 Мен және менің отбасым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру.
3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіреді және әулет шежіресін құрастырады.
Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастардың орынын анықтайды, әулет шежіресін айтады.
Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастары жайлы әңгімелейді, әулет шежіресінің қаншалықты маңызды екенін түсіндіреді.
Бағалау критерийлері
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын түсіндіреді.
Әулет шежіресін құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:
Өз отбасының кімдерден тұратынын айтады. Туыстық қатынастардың маңыздылығын түсіндіреді. Әулет шежіресін құрастырады және <<Жеті атасын>> айтады.
Пәнге тән лексика мен терминология:
Отбасы, әулет, шежіре, туыс, туысқандар, тек ата, түп ата, баба, арғы ата.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Отбасы дегеніміз кімдер?
Отбасы мүшелері кімдерден тұрады?
Олар саған кім болып келеді?
Өзіңнің туыстық байланыстарың қандай?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік Ел>> жалпұлттық идеясының құндылықтары: Өзара көмек көрсетулердің отбасы мүшелерінің арасындағы түсіністік пен қолдау көрсетудің маңыздылығын түсіну.
Оқушыларды қарым - қатынас жасау арқылы айналасындағыларға қамқорлық жасай алуға, білімге құштарлықтары мен өзгелердің көзқарасына құрметпен қарай білуге, жауапкершілік және ынтымақтастықта жұмыс жасауға баулу.
Пәнаралық байланыстар
Сауат ашу - отбасы мүшелерінің туыстық қатынастарын және олардың кімдерден тұратындарын айтуы. Әулет шежіресін әңгімелей білуі; Өзін - өзі тану - отбасы құндылықтарын айту.
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақтадан ресурс суретерді қолдану.
Бастапқы білім
Оқушыларда 1,2 сыныпта <<Мен және менің отбасым>> тарауларынан отбасы шежіресі және құндылықтары туралы түсініктері бар. Отбасы мүшелері кімдерден тұратынын біледі. Отбасы мүшелерінегі туыстық қатынастарды ажырата алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5 - 7 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Ширату жаттығуы:
(Ұ. МТ. ) << Бұл кім? >> ойыны. Оқушылар шеңберге тұрады. Шеңберден кезек - кезек оқушылар шығып отбасы мүшелерінің суретін таңдаңдайды. Отбасы мүшелерінің суреттері: <<Ата>>, <<Апа>>, <<Әке>>, <<Ана>>, <<Бала>>.
Оқушылар суреттердегі бейнені ыммен, қимылмен көрсетеді.
Басқа оқушылар <<Бұл кім?>> екенін тауып айтады.
Қарапайым сұрақтан бастауға болады.
Осы суреттердің тақырыпқа қандай қатысы бар?
Бүгінгі тақырыпта не айтылады? (МТ)
Оқу мақсатын айқындап хабарлау. <<Отбасы мүшелер арасындағы туыстық қатынастарды анықтайтындарын түсіндіру және әулет шежіресін құрастыратынын айту>>.
Отбасы мүшелерінің суреттері: <<Ата>>, <<Апа>>, <<Әке>>, <<Ана>>, <<Бала>>.
https://1.bp.blogspot.com/-kYreCtObJXA/Wk5RI3iBLjI/AAAAAAAAFGY/RWf2ziPZPnkI1dQikaV0H4eL9HhwlM0WQCPcBGAYYCw/s1600/Family-Cliparts-6.jpg
алынды.
Сабақтың ортасы
25 - минут
1 - тапсырма. (Ұ. МТ): <<Сыйқырлы қалпақша>> әдісі. Отбасы мүшелерінің кімдерден тұратынын атау үшін қалпақшаның әр бөлігіндегі төмендегі сұрақтарға оқушылар жауап беру.
Оқушылар өз қалауларымен келіп қалпақшаның бөлігіндегі сұрақтарды алады.
Сұрақтар тізбесі:
Отбасы дегеніміз кімдер?
Отбасы мүшелері кімдерден тұрады?
Олар саған кім болып келеді?
Өзіңнің туыстық байланыстарың қандай?
Алдыңғы білімдеріне сүйене отырып сұрақтардың жауабын қарастырады және айтады;
Барлық балалар бір - бірлерінің жауаптарын толықтыра отырып қорытынды шығарады.
(ҚБ): <<Мадақтау>> әдісі
Бұл ұжымдық жұмыста мұғалім қалыптастырушы бағалауды <<Мадақтау>> арқылы ауызша жүргізеді. Оқушылардың оқу барысында өздерінің тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын және қандай нәтижеге жеткенін біледі. Мұғалім оқушысының қаншалықты ілгерлегенін мадақтау арқылы айтады, немесе тапсырмада қаншалықты кейіндегенін мұғалім қолдау көрсете отырып түзетулер жүргізеді.
(МТ): Мұғалім оқушыларға төмендегі ұғымдармен таныстырады.
Отбасы - туысқан, жақын адамдардың бірге өмір сүретін ортасы. Туыстық дәреженің өзіндік атаулары бар.
Туысқандар - туыстық қатынастағы адамдар . Анаң мен әкеңнің бауырлары, әпке - қарындастары бар. Олар саған аға, тәте болады, ал сен әкеңнің туыстарыңа бауыр, анаңның туыстарына жиен боласың. Олар сенің жақын туыстарың.
Туған - туыстар бірін - бірі құрметтеуге, қиын сәтте көмектесуге, үлкендердің сөзін тыңдауға, ол кісілермен кеңесуі тиіс.
(Т. МТ): <<Үш таяқша>> әдісі.
Бұл әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіріп, тапсырма беріледі.
Оқушыларға жасырын түрде 1,2,3 сандары жазылған таяқшалар беріледі.
Балалар өз қалауларымен таяқшалар таңдап алады.
Оқушыларды үш топқа біріктіреміз.
2 - тапсырма.(Т. МТ): <<Графикалық органайзер>> әдісі.
Бұл жұмыста оқушыларға графикалық органайзерлер беріледі.
Әр топтарға <<Отбасы>>, <<Туысқандар>>, <<Туған - туыстар>> тірек сөзері ұсынылады. Тірек сөзерді пайдаланып,атауларын жазыңыздар.
1 - топ: <<Отбасы>>
2 - топ: <<Туысқандар>>
3 - топ: <<Туған - туыстар>>
ҚБ: <<Алма>> әдісі
Бұл топтық жұмыста оқушылар бір - бірлерін алма түстері арқылы бағалайды.
Қызыл алама - нақты түсінбедім.
Сары алма - енді түсініп келемін.
Жасыл алма - барлығын түсіндім.
Осы қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі бағалау кезінде оқу үрдісіне белсене араласып, сыныптастарын өзі бағалай отырып, өзінің оқуын жетілдіреді.
3 - тапсырма. (Т).(МТ) <<Мен актермін>> әдісі. Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру үшін оқушылар рөлге еніп, өз мүмкіндіктерінше кейіпкерлерді көрсету.
Топтар жасырын қима қағаздарды таңдайды.
<<Менің отбасым>>, <<Нағашыларым>>, <<Ата мен әжем>> қима қағаздардағы тірек сөздерді пайдаланып, өздеріне <<Уақытты қалай өткізесің?>> осы тақырыпта сахналық көрініс әзірлеп, көрсеткізу.
ҚБ: <<Үш шапалақ>> әдісі.
Бұл топтық жұмыста бір - бірлерін үш шапалақ арқылы бағалайды.
Топтарды бағалау:
Үш шапалақ - бұл топ берілген кейіпкердің рөлін алып шықты.
Екі шапалақ - бұл топ берілген тірек сөздерді орынымен қолдана алмады.
Бір шапалақ - бұл топ берілген кейіпкерлердің рөлін сомдай алмады.
Бұл әдістің тиімділігі барлық оқушылар оқу үрдісіне қатысады. Жағымды ортаны қалыптастырады. Оқушыларда сенімділік, жауаптылық, белсенділік артады.
Талдау мәдениеті қалыптасады, сыни және шығармашылы ойлаулары дамиды.
(МТ): <<Әулет шежіресі>> туралы қысқаша мағұлмат беру.
Қазақ халқы әулеттің шығу тегі мен таралуы шежіре деп айтады. Қазақ халқы ататегін ерлер тарапынан, яғни әке жағынан таратады. Салт - дәстүрге сай жеті атасын білу аса маңызды. Жеті атасын білу тектілік деп санаған.
4 - тапсырма. (Т) <<9 ромб>> әдісі.
Оқушылар алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, әулет шежіресін құрастырады және айтады.
Әулет шежіресін орналастыру. Отбасы суреттері және туысқандар бар суреттер беріледі, оқушылар осы суреттерді пайдалана отырып ромбылы торға төменен жоғарыға қарай әулет шежіресін кішіден үлкенге қарай ретімен орналастыру қажет.
Оқушылар осы жұмысты топтарға тізбек арқылы беріп, жұмыстың дұрыс не қателескен жерлеріне көз жеткізеді.
Жауап кілті:
Тапсырманы мұғалімнің үлгісімен тексереді.
(ҚБ): <<Күту уақыты>> әдісі
Оқушылар өз - өздерін жүріс белісімен бағалайды.
<<Тұрған бала>> - әулет шежіресін құрастырғанда қиындықтар кездесті.
<<Жүріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын, бірақ мұғалімнің көмегін қажет етемін.
<<Жүгіріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын.
Топтық жұмыста бұл әдістің тиімділігі ортақ тақырып аясында өткізіледі.Өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды. Күтілетін нәтижелерін жүріс белгісі арқылы анықтайды. Өз жұмыстарына өздері баға береді.
<<Тұрған бала>>
<<Жүріп келе жатқан бала>>
<<Жүгіріп келе жатқан бала>>
?
?
?
https://leaderonomics.com/wp-content/uploads/2016/05/red-hat.jpg
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0d34/000e518b-dafa38c3/img16.jpg
алынды.
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/00bb/00137532-e1792606/img16.jpg
алынды.
<<Менің отбасым>>, <<Нағашыларым>>,
<<Ата мен әжем>> қима қағаздары.
https://fhd.multiurok.ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2.jpg алынды
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0f21/0005ef08-57616d52/img4.jpg
Жеке 9 ромблы қағаздар мен отбасы және туысқандар суреттері.
https://raskraskindom.ru/images/raznye/chelovek/raskraski-chelovek-11.jpg
https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=6ab70f5e1f2746ef57147dcbbe7a2cc4&n=33&w=240&h=135
https://cdn.pixabay.com/photo/2014/04/02/14/10/man-306383_1280.png
Сабақтың соңы
7 - минут
Рефлекция: <<Сағат тілі>> әдісі
Оқушылардың сабақ мақсатына қаншалықты жеткенін, түсінгенін білу.
Оқушылар сағат тілдерімен сабақ мақсатына қаншалықты жеткендерін көрсетеді.
<<Секундтық тіл>> - маған барлығы түсінікті болды;
<<Минуттық тіл>> (ұзындық тіл) - маған әліде түсініксіз, мұғалімнің көмегін қажет етемін.
<<Сағаттық тіл>> (қысқа тіл) - мен ештеңе түсінбедім.
https://skidka-kazan.ru/images/prodacts/sourse/4449/4449019_chasyi-nastennyie-apeyron-chasyi-nastennyie-apeyron-wd-01-001-wd-01-001.jpg
(секундтық тіл)
(минуттық тіл)
(сағаттық тіл)
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1 - тапсырма.
Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіруде қиналатын оқушыларға көмекші тірек сөздер қолдана отырып диалог және қолдау көрсету арқылы қолдау көрсетіледі.
2 - тапсырма
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын анықтауда көмек қажет еттетін оқушыларға тапсырма тәсілі арқылы бірқатар түрлі кестелер немесе жаттығулар мен тапсырмалар беру арқылы бағалау мен бірге түзетулер жасап қолдау көрсетіледі.
4 - тапсырма.
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын түсіндіруде және әулет шежіресін құрастыруда қосымша ақпараттарды қажет ететін оқушыларға дерексөздер арқылы қолдау көрсетіледі. Шежіре үлгісі ұсынылады.
Қалыптастырушы бағалауды өткізуде оқушыларды келесі тапсырмаға нық басуына әдістер қолдандым:
1 - тапсырма.
Дескрипторлар:
Алдыңғы білімдеріне сүйене отырып сұрақтардың жауабын қарастырады және айтады;
Барлық балалар бір - бірлерінің жауаптарын толықтыра отырып қорытынды шығарады.
(ҚБ): <<Мадақтау>> әдісі
Мұғалім бағалауы: мұғалім ауызша кері байланыс беріп, қолдау жасайды.
2 - тапсырма.
Дескриптор:
Тірек сөздерді пайдаланып атауларын жазады.
ҚБ: <<Алма>> әдісі
Бұл топтық жұмыста оқушылар бір - бірлерін алма түстері арқылы бағалайды.
Қызыл алама - нақты түсінбедім.
Сары алма - енді түсініп келемін.
Жасыл алма - барлығын түсіндім.
3 - тапсырма.
Дескрипторлар:
Топтар жасырын қима қағаздарды таңдайды.
<<Уақытты қалай өткізесің?>> осы тақырыпта сахналық көрініс әзірлеп, көрсетеді.
ҚБ: <<Үш шапалақ>> әдісі.
Бұл топтық жұмыста бір - бірлерін үш шапалақ арқылы бағалайды.
Топтарды бағалау:
Үш шапалақ - бұл топ берілген кейіпкердің рөлін алып шықты.
Екі шапалақ - бұл топ берілген тірек сөздерді орынымен қолдана алмады.
Бір шапалақ - бұл топ берілген кейіпкерлердің рөлін сомдай алмады.
4 - тапсырма.
Дескрипторлар:
Отбасы суреттері және туысқандар бар суреттер алады.
әулет шежіресін кішіден үлкенге қарай ретімен орналастырады.
Оқушылар осы жұмысты топтарға тізбек арқылы беріп, жұмыстың дұрыс не қателескен жерлеріне көз жеткізеді.
Тапсырманы мұғалімнің үлгісімен тексереді.
(ҚБ): <<Күту уақыты>> әдісі
Оқушылар өз - өздерін жүріс белісімен бағалайды.
<<Тұрған бала>> - әулет шежіресін құрастырғанда қиындықтар кездесті.
<<Жүріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын, бірақ мұғалімнің көмегін қажет етемін.
<<Жүгіріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын.
Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Пән: Дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: <<Мен және қоғам>>
Ортақ тақырып: Уақыт.
Күні:
Сынып: 3 - сынып
Мектеп: № 85 ЖББОМ
Мұғалімнің аты-жөні: Аманбек Нұржан
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
1.1 Мен және менің отбасым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру.
3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіреді және әулет шежіресін құрастырады.
Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастардың орынын анықтайды, әулет шежіресін айтады.
Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастары жайлы әңгімелейді, әулет шежіресінің қаншалықты маңызды екенін түсіндіреді.
Бағалау критерийлері
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын түсіндіреді.
Әулет шежіресін құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:
Өз отбасының кімдерден тұратынын айтады. Туыстық қатынастардың маңыздылығын түсіндіреді. Әулет шежіресін құрастырады және <<Жеті атасын>> айтады.
Пәнге тән лексика мен терминология:
Отбасы, әулет, шежіре, туыс, туысқандар, тек ата, түп ата, баба, арғы ата.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Отбасы дегеніміз кімдер?
Отбасы мүшелері кімдерден тұрады?
Олар саған кім болып келеді?
Өзіңнің туыстық байланыстарың қандай?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік Ел>> жалпұлттық идеясының құндылықтары: Өзара көмек көрсетулердің отбасы мүшелерінің арасындағы түсіністік пен қолдау көрсетудің маңыздылығын түсіну.
Оқушыларды қарым - қатынас жасау арқылы айналасындағыларға қамқорлық жасай алуға, білімге құштарлықтары мен өзгелердің көзқарасына құрметпен қарай білуге, жауапкершілік және ынтымақтастықта жұмыс жасауға баулу.
Пәнаралық байланыстар
Сауат ашу - отбасы мүшелерінің туыстық қатынастарын және олардың кімдерден тұратындарын айтуы. Әулет шежіресін әңгімелей білуі; Өзін - өзі тану - отбасы құндылықтарын айту.
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақтадан ресурс суретерді қолдану.
Бастапқы білім
Оқушыларда 1,2 сыныпта <<Мен және менің отбасым>> тарауларынан отбасы шежіресі және құндылықтары туралы түсініктері бар. Отбасы мүшелері кімдерден тұратынын біледі. Отбасы мүшелерінегі туыстық қатынастарды ажырата алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
5 - 7 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Ширату жаттығуы:
(Ұ. МТ. ) << Бұл кім? >> ойыны. Оқушылар шеңберге тұрады. Шеңберден кезек - кезек оқушылар шығып отбасы мүшелерінің суретін таңдаңдайды. Отбасы мүшелерінің суреттері: <<Ата>>, <<Апа>>, <<Әке>>, <<Ана>>, <<Бала>>.
Оқушылар суреттердегі бейнені ыммен, қимылмен көрсетеді.
Басқа оқушылар <<Бұл кім?>> екенін тауып айтады.
Қарапайым сұрақтан бастауға болады.
Осы суреттердің тақырыпқа қандай қатысы бар?
Бүгінгі тақырыпта не айтылады? (МТ)
Оқу мақсатын айқындап хабарлау. <<Отбасы мүшелер арасындағы туыстық қатынастарды анықтайтындарын түсіндіру және әулет шежіресін құрастыратынын айту>>.
Отбасы мүшелерінің суреттері: <<Ата>>, <<Апа>>, <<Әке>>, <<Ана>>, <<Бала>>.
https://1.bp.blogspot.com/-kYreCtObJXA/Wk5RI3iBLjI/AAAAAAAAFGY/RWf2ziPZPnkI1dQikaV0H4eL9HhwlM0WQCPcBGAYYCw/s1600/Family-Cliparts-6.jpg
алынды.
Сабақтың ортасы
25 - минут
1 - тапсырма. (Ұ. МТ): <<Сыйқырлы қалпақша>> әдісі. Отбасы мүшелерінің кімдерден тұратынын атау үшін қалпақшаның әр бөлігіндегі төмендегі сұрақтарға оқушылар жауап беру.
Оқушылар өз қалауларымен келіп қалпақшаның бөлігіндегі сұрақтарды алады.
Сұрақтар тізбесі:
Отбасы дегеніміз кімдер?
Отбасы мүшелері кімдерден тұрады?
Олар саған кім болып келеді?
Өзіңнің туыстық байланыстарың қандай?
Алдыңғы білімдеріне сүйене отырып сұрақтардың жауабын қарастырады және айтады;
Барлық балалар бір - бірлерінің жауаптарын толықтыра отырып қорытынды шығарады.
(ҚБ): <<Мадақтау>> әдісі
Бұл ұжымдық жұмыста мұғалім қалыптастырушы бағалауды <<Мадақтау>> арқылы ауызша жүргізеді. Оқушылардың оқу барысында өздерінің тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын және қандай нәтижеге жеткенін біледі. Мұғалім оқушысының қаншалықты ілгерлегенін мадақтау арқылы айтады, немесе тапсырмада қаншалықты кейіндегенін мұғалім қолдау көрсете отырып түзетулер жүргізеді.
(МТ): Мұғалім оқушыларға төмендегі ұғымдармен таныстырады.
Отбасы - туысқан, жақын адамдардың бірге өмір сүретін ортасы. Туыстық дәреженің өзіндік атаулары бар.
Туысқандар - туыстық қатынастағы адамдар . Анаң мен әкеңнің бауырлары, әпке - қарындастары бар. Олар саған аға, тәте болады, ал сен әкеңнің туыстарыңа бауыр, анаңның туыстарына жиен боласың. Олар сенің жақын туыстарың.
Туған - туыстар бірін - бірі құрметтеуге, қиын сәтте көмектесуге, үлкендердің сөзін тыңдауға, ол кісілермен кеңесуі тиіс.
(Т. МТ): <<Үш таяқша>> әдісі.
Бұл әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіріп, тапсырма беріледі.
Оқушыларға жасырын түрде 1,2,3 сандары жазылған таяқшалар беріледі.
Балалар өз қалауларымен таяқшалар таңдап алады.
Оқушыларды үш топқа біріктіреміз.
2 - тапсырма.(Т. МТ): <<Графикалық органайзер>> әдісі.
Бұл жұмыста оқушыларға графикалық органайзерлер беріледі.
Әр топтарға <<Отбасы>>, <<Туысқандар>>, <<Туған - туыстар>> тірек сөзері ұсынылады. Тірек сөзерді пайдаланып,атауларын жазыңыздар.
1 - топ: <<Отбасы>>
2 - топ: <<Туысқандар>>
3 - топ: <<Туған - туыстар>>
ҚБ: <<Алма>> әдісі
Бұл топтық жұмыста оқушылар бір - бірлерін алма түстері арқылы бағалайды.
Қызыл алама - нақты түсінбедім.
Сары алма - енді түсініп келемін.
Жасыл алма - барлығын түсіндім.
Осы қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі бағалау кезінде оқу үрдісіне белсене араласып, сыныптастарын өзі бағалай отырып, өзінің оқуын жетілдіреді.
3 - тапсырма. (Т).(МТ) <<Мен актермін>> әдісі. Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру үшін оқушылар рөлге еніп, өз мүмкіндіктерінше кейіпкерлерді көрсету.
Топтар жасырын қима қағаздарды таңдайды.
<<Менің отбасым>>, <<Нағашыларым>>, <<Ата мен әжем>> қима қағаздардағы тірек сөздерді пайдаланып, өздеріне <<Уақытты қалай өткізесің?>> осы тақырыпта сахналық көрініс әзірлеп, көрсеткізу.
ҚБ: <<Үш шапалақ>> әдісі.
Бұл топтық жұмыста бір - бірлерін үш шапалақ арқылы бағалайды.
Топтарды бағалау:
Үш шапалақ - бұл топ берілген кейіпкердің рөлін алып шықты.
Екі шапалақ - бұл топ берілген тірек сөздерді орынымен қолдана алмады.
Бір шапалақ - бұл топ берілген кейіпкерлердің рөлін сомдай алмады.
Бұл әдістің тиімділігі барлық оқушылар оқу үрдісіне қатысады. Жағымды ортаны қалыптастырады. Оқушыларда сенімділік, жауаптылық, белсенділік артады.
Талдау мәдениеті қалыптасады, сыни және шығармашылы ойлаулары дамиды.
(МТ): <<Әулет шежіресі>> туралы қысқаша мағұлмат беру.
Қазақ халқы әулеттің шығу тегі мен таралуы шежіре деп айтады. Қазақ халқы ататегін ерлер тарапынан, яғни әке жағынан таратады. Салт - дәстүрге сай жеті атасын білу аса маңызды. Жеті атасын білу тектілік деп санаған.
4 - тапсырма. (Т) <<9 ромб>> әдісі.
Оқушылар алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, әулет шежіресін құрастырады және айтады.
Әулет шежіресін орналастыру. Отбасы суреттері және туысқандар бар суреттер беріледі, оқушылар осы суреттерді пайдалана отырып ромбылы торға төменен жоғарыға қарай әулет шежіресін кішіден үлкенге қарай ретімен орналастыру қажет.
Оқушылар осы жұмысты топтарға тізбек арқылы беріп, жұмыстың дұрыс не қателескен жерлеріне көз жеткізеді.
Жауап кілті:
Тапсырманы мұғалімнің үлгісімен тексереді.
(ҚБ): <<Күту уақыты>> әдісі
Оқушылар өз - өздерін жүріс белісімен бағалайды.
<<Тұрған бала>> - әулет шежіресін құрастырғанда қиындықтар кездесті.
<<Жүріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын, бірақ мұғалімнің көмегін қажет етемін.
<<Жүгіріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын.
Топтық жұмыста бұл әдістің тиімділігі ортақ тақырып аясында өткізіледі.Өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды. Күтілетін нәтижелерін жүріс белгісі арқылы анықтайды. Өз жұмыстарына өздері баға береді.
<<Тұрған бала>>
<<Жүріп келе жатқан бала>>
<<Жүгіріп келе жатқан бала>>
?
?
?
https://leaderonomics.com/wp-content/uploads/2016/05/red-hat.jpg
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0d34/000e518b-dafa38c3/img16.jpg
алынды.
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/00bb/00137532-e1792606/img16.jpg
алынды.
<<Менің отбасым>>, <<Нағашыларым>>,
<<Ата мен әжем>> қима қағаздары.
https://fhd.multiurok.ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2.jpg алынды
https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0f21/0005ef08-57616d52/img4.jpg
Жеке 9 ромблы қағаздар мен отбасы және туысқандар суреттері.
https://raskraskindom.ru/images/raznye/chelovek/raskraski-chelovek-11.jpg
https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=6ab70f5e1f2746ef57147dcbbe7a2cc4&n=33&w=240&h=135
https://cdn.pixabay.com/photo/2014/04/02/14/10/man-306383_1280.png
Сабақтың соңы
7 - минут
Рефлекция: <<Сағат тілі>> әдісі
Оқушылардың сабақ мақсатына қаншалықты жеткенін, түсінгенін білу.
Оқушылар сағат тілдерімен сабақ мақсатына қаншалықты жеткендерін көрсетеді.
<<Секундтық тіл>> - маған барлығы түсінікті болды;
<<Минуттық тіл>> (ұзындық тіл) - маған әліде түсініксіз, мұғалімнің көмегін қажет етемін.
<<Сағаттық тіл>> (қысқа тіл) - мен ештеңе түсінбедім.
https://skidka-kazan.ru/images/prodacts/sourse/4449/4449019_chasyi-nastennyie-apeyron-chasyi-nastennyie-apeyron-wd-01-001-wd-01-001.jpg
(секундтық тіл)
(минуттық тіл)
(сағаттық тіл)
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1 - тапсырма.
Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіруде қиналатын оқушыларға көмекші тірек сөздер қолдана отырып диалог және қолдау көрсету арқылы қолдау көрсетіледі.
2 - тапсырма
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын анықтауда көмек қажет еттетін оқушыларға тапсырма тәсілі арқылы бірқатар түрлі кестелер немесе жаттығулар мен тапсырмалар беру арқылы бағалау мен бірге түзетулер жасап қолдау көрсетіледі.
4 - тапсырма.
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын түсіндіруде және әулет шежіресін құрастыруда қосымша ақпараттарды қажет ететін оқушыларға дерексөздер арқылы қолдау көрсетіледі. Шежіре үлгісі ұсынылады.
Қалыптастырушы бағалауды өткізуде оқушыларды келесі тапсырмаға нық басуына әдістер қолдандым:
1 - тапсырма.
Дескрипторлар:
Алдыңғы білімдеріне сүйене отырып сұрақтардың жауабын қарастырады және айтады;
Барлық балалар бір - бірлерінің жауаптарын толықтыра отырып қорытынды шығарады.
(ҚБ): <<Мадақтау>> әдісі
Мұғалім бағалауы: мұғалім ауызша кері байланыс беріп, қолдау жасайды.
2 - тапсырма.
Дескриптор:
Тірек сөздерді пайдаланып атауларын жазады.
ҚБ: <<Алма>> әдісі
Бұл топтық жұмыста оқушылар бір - бірлерін алма түстері арқылы бағалайды.
Қызыл алама - нақты түсінбедім.
Сары алма - енді түсініп келемін.
Жасыл алма - барлығын түсіндім.
3 - тапсырма.
Дескрипторлар:
Топтар жасырын қима қағаздарды таңдайды.
<<Уақытты қалай өткізесің?>> осы тақырыпта сахналық көрініс әзірлеп, көрсетеді.
ҚБ: <<Үш шапалақ>> әдісі.
Бұл топтық жұмыста бір - бірлерін үш шапалақ арқылы бағалайды.
Топтарды бағалау:
Үш шапалақ - бұл топ берілген кейіпкердің рөлін алып шықты.
Екі шапалақ - бұл топ берілген тірек сөздерді орынымен қолдана алмады.
Бір шапалақ - бұл топ берілген кейіпкерлердің рөлін сомдай алмады.
4 - тапсырма.
Дескрипторлар:
Отбасы суреттері және туысқандар бар суреттер алады.
әулет шежіресін кішіден үлкенге қарай ретімен орналастырады.
Оқушылар осы жұмысты топтарға тізбек арқылы беріп, жұмыстың дұрыс не қателескен жерлеріне көз жеткізеді.
Тапсырманы мұғалімнің үлгісімен тексереді.
(ҚБ): <<Күту уақыты>> әдісі
Оқушылар өз - өздерін жүріс белісімен бағалайды.
<<Тұрған бала>> - әулет шежіресін құрастырғанда қиындықтар кездесті.
<<Жүріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын, бірақ мұғалімнің көмегін қажет етемін.
<<Жүгіріп келе жатқан бала>> - әулет шежіресін құрастыра аламын.
Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz