Отбасы мүшелерінің суреттері

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : «Мен және қоғам»

Ортақ тақырып: Уақыт.

Күні:

Сынып: 3 - сынып

Мектеп: № 85 ЖББОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Аманбек Нұржан

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Сабақ тақырыбы
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 1. 1 Мен және менің отбасым
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

3. 1. 1. 1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру.

3. 1. 1. 2 әулет шежіресін құрастыру.

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Сабақ мақсаттары
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіреді және әулет шежіресін құрастырады.

Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастардың орынын анықтайды, әулет шежіресін айтады.

Кейбір оқушылар: Отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастары жайлы әңгімелейді, әулет шежіресінің қаншалықты маңызды екенін түсіндіреді.

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Бағалау критерийлері
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
  • Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастардың кімдерден тұратынын түсіндіреді.
  • Әулет шежіресін құрастырады.
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Тілдік мақсаттар
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:

Өз отбасының кімдерден тұратынын айтады. Туыстық қатынастардың маңыздылығын түсіндіреді. Әулет шежіресін құрастырады және «Жеті атасын» айтады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Отбасы, әулет, шежіре, туыс, туысқандар, тек ата, түп ата, баба, арғы ата.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Отбасы дегеніміз кімдер?

Отбасы мүшелері кімдерден тұрады?

Олар саған кім болып келеді?

Өзіңнің туыстық байланыстарың қандай?

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

«Мәңгілік Ел» жалпұлттық идеясының құндылықтары: Өзара көмек көрсетулердің отбасы мүшелерінің арасындағы түсіністік пен қолдау көрсетудің маңыздылығын түсіну.

Оқушыларды қарым - қатынас жасау арқылы айналасындағыларға қамқорлық жасай алуға, білімге құштарлықтары мен өзгелердің көзқарасына құрметпен қарай білуге, жауапкершілік және ынтымақтастықта жұмыс жасауға баулу.

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сауат ашу - отбасы мүшелерінің туыстық қатынастарын және олардың кімдерден тұратындарын айтуы. Әулет шежіресін әңгімелей білуі; Өзін - өзі тану - отбасы құндылықтарын айту.
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Интербелсенді тақтадан ресурс суретерді қолдану.
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Бастапқы білім
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Оқушыларда 1, 2 сыныпта «Мен және менің отбасым» тарауларынан отбасы шежіресі және құндылықтары туралы түсініктері бар. Отбасы мүшелері кімдерден тұратынын біледі. Отбасы мүшелерінегі туыстық қатынастарды ажырата алады.
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Сабақ барысы
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып:

Сабақтың басы

5 - 7 минут

Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Ширату жаттығуы:

(Ұ. МТ. ) « Бұл кім? » ойыны. Оқушылар шеңберге тұрады. Шеңберден кезек - кезек оқушылар шығып отбасы мүшелерінің суретін таңдаңдайды. Отбасы мүшелерінің суреттері: «Ата», «Апа», «Әке», «Ана», «Бала».

https://1.bp.blogspot.com/-kYreCtObJXA/Wk5RI3iBLjI/AAAAAAAAFGY/RWf2ziPZPnkI1dQikaV0H4eL9HhwlM0WQCPcBGAYYCw/s1600/Family-Cliparts-6.jpg

  • Оқушылар суреттердегі бейнені ыммен, қимылмен көрсетеді.
  • Басқа оқушылар«Бұл кім?»екенін тауып айтады.

Қарапайым сұрақтан бастауға болады.

  • Осы суреттердің тақырыпқа қандай қатысы бар?

Бүгінгі тақырыпта не айтылады? (МТ)

Оқу мақсатын айқындап хабарлау. «Отбасы мүшелер арасындағы туыстық қатынастарды анықтайтындарын түсіндіру және әулет шежіресін құрастыратынын айту».

Отбасы мүшелерінің суреттері: «Ата», «Апа», «Әке», «Ана», «Бала».

https://1. bp. blogspot. com/-kYreCtObJXA/Wk5RI3iBLjI/FGY//s1600/Family-Cliparts-6. jpg

алынды.

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып:

Сабақтың ортасы

25 - минут

Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

1 - тапсырма. (Ұ. МТ) : «Сыйқырлы қалпақша» әдісі. Отбасы мүшелерінің кімдерден тұратынын атау үшін қалпақшаның әр бөлігіндегі төмендегі сұрақтарға оқушылар жауап беру.

Оқушылар өз қалауларымен келіп қалпақшаның бөлігіндегі сұрақтарды алады.

Сұрақтар тізбесі:

Отбасы дегеніміз кімдер?

Отбасы мүшелері кімдерден тұрады?

Олар саған кім болып келеді?

Өзіңнің туыстық байланыстарың қандай?

Алдыңғы білімдеріне сүйене отырып сұрақтардың жауабын қарастырады және айтады;

Барлық балалар бір - бірлерінің жауаптарын толықтыра отырып қорытынды шығарады.

(ҚБ) : «Мадақтау» әдісі

Бұл ұжымдық жұмыста мұғалім қалыптастырушы бағалауды «Мадақтау» арқылы ауызша жүргізеді. Оқушылардың оқу барысында өздерінің тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағанын және қандай нәтижеге жеткенін біледі. Мұғалім оқушысының қаншалықты ілгерлегенін мадақтау арқылы айтады, немесе тапсырмада қаншалықты кейіндегенін мұғалім қолдау көрсете отырып түзетулер жүргізеді.

(МТ) : Мұғалім оқушыларға төмендегі ұғымдармен таныстырады.

Отбасы - туысқан, жақын адамдардың бірге өмір сүретін ортасы. Туыстық дәреженің өзіндік атаулары бар.

Туысқандар - туыстық қатынастағы адамдар . Анаң мен әкеңнің бауырлары, әпке - қарындастары бар. Олар саған аға, тәте болады, ал сен әкеңнің туыстарыңа бауыр, анаңның туыстарына жиен боласың. Олар сенің жақын туыстарың.

Туған - туыстар бірін - бірі құрметтеуге, қиын сәтте көмектесуге, үлкендердің сөзін тыңдауға, ол кісілермен кеңесуі тиіс.

(Т. МТ) : «Үш таяқша» әдісі.

Бұл әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіріп, тапсырма беріледі.

  • Оқушыларға жасырын түрде 1, 2, 3 сандары жазылған таяқшалар беріледі.
  • Балалар өз қалауларымен таяқшалар таңдап алады.
  • Оқушыларды үш топқа біріктіреміз.

2 - тапсырма. (Т. МТ) : «Графикалық органайзер» әдісі .

Бұл жұмыста оқушыларға графикалық органайзерлер беріледі.

Әр топтарға «Отбасы», «Туысқандар», « Туған - туыстар » тірек сөзері ұсынылады. Тірек сөзерді пайдаланып, атауларын жазыңыздар.

1 - топ: «Отбасы»

2 -топ: «Туысқандар»

3 - топ: « Туған - туыстар »

ҚБ: «Алма» әдісі

Бұл топтық жұмыста оқушылар бір - бірлерін алма түстері арқылы бағалайды.

Қызыл алама - нақты түсінбедім.

Сары алма - енді түсініп келемін.

Жасыл алма - барлығын түсіндім.

Осы қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі бағалау кезінде оқу үрдісіне белсене араласып, сыныптастарын өзі бағалай отырып, өзінің оқуын жетілдіреді.

3 - тапсырма. (Т) . (МТ) «Мен актермін» әдісі. Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру үшін оқушылар рөлге еніп, өз мүмкіндіктерінше кейіпкерлерді көрсету.

  • Топтар жасырын қима қағаздарды таңдайды.

«Менің отбасым», «Нағашыларым», «Ата мен әжем» қима қағаздардағы тірек сөздерді пайдаланып, өздеріне «Уақытты қалай өткізесің?» осы тақырыпта сахналық көрініс әзірлеп, көрсеткізу.

ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі.

Бұл топтық жұмыста бір - бірлерін үш шапалақ арқылы бағалайды.

Топтарды бағалау:

Үш шапалақ - бұл топ берілген кейіпкердің рөлін алып шықты.

Екі шапалақ - бұл топ берілген тірек сөздерді орынымен қолдана алмады.

Бір шапалақ - бұл топ берілген кейіпкерлердің рөлін сомдай алмады.

Бұл әдістің тиімділігі барлық оқушылар оқу үрдісіне қатысады. Жағымды ортаны қалыптастырады. Оқушыларда сенімділік, жауаптылық, белсенділік артады.

Талдау мәдениеті қалыптасады, сыни және шығармашылы ойлаулары дамиды.

(МТ) : «Әулет шежіресі» туралы қысқаша мағұлмат беру.

Қазақ халқы әулеттің шығу тегі мен таралуы шежіре деп айтады. Қазақ халқы ататегін ерлер тарапынан , яғни әке жағынан таратады. Салт - дәстүрге сай жеті атасын білу аса маңызды. Жеті атасын білу тектілік деп санаған.

4 - тапсырма. (Т) «9 ромб» әдісі.

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0f21/0005ef08-57616d52/img4.jpg

Оқушылар алдыңғы білімдеріне сүйене отырып, әулет шежіресін құрастырады және айтады.

Әулет шежіресін орналастыру. Отбасы суреттері және туысқандар бар суреттер беріледі, оқушылар осы суреттерді пайдалана отырып ромбылы торға төменен жоғарыға қарай әулет шежіресін кішіден үлкенге қарай ретімен орналастыру қажет.

Оқушылар осы жұмысты топтарға тізбек арқылы беріп, жұмыстың дұрыс не қателескен жерлеріне көз жеткізеді.

Жауап кілті:

Тапсырманы мұғалімнің үлгісімен тексереді.

(ҚБ) : «Күту уақыты» әдісі

Оқушылар өз - өздерін жүріс белісімен бағалайды.

«Тұрған бала» - әулет шежіресін құрастырғанда қиындықтар кездесті.

«Жүріп келе жатқан бала» - әулет шежіресін құрастыра аламын, бірақ мұғалімнің көмегін қажет етемін.

«Жүгіріп келе жатқан бала» - әулет шежіресін құрастыра аламын.

Топтық жұмыста бұл әдістің тиімділігі ортақ тақырып аясында өткізіледі. Өздерінің жеткен жетістіктерін көру арқылы оны жақсарту сенімі нығаяды. Күтілетін нәтижелерін жүріс белгісі арқылы анықтайды. Өз жұмыстарына өздері баға береді.

https://raskraskindom.ru/images/raznye/chelovek/raskraski-chelovek-11.jpg https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=6ab70f5e1f2746ef57147dcbbe7a2cc4&n=33&w=240&h=135 https://www.schoolplaten.com/kleurplaat-lopen-dm26108.jpg

«Тұрған бала»
«Жүріп келе жатқан бала»
«Жүгіріп келе жатқан бала»

https://leaderonomics.com/wp-content/uploads/2016/05/red-hat.jpg

https://leaderonomics. com/wp-content/uploads/2016/05/red-hat. jpg

https://ds04. infourok. ru/uploads/ex/0d34/000e518b-dafa38c3/img16. jpg

алынды.

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/00bb/00137532-e1792606/img16.jpg

https://ds04. infourok. ru/uploads/ex/00bb/00137532-e1792606/img16. jpg

алынды.

«Менің отбасым», «Нағашыларым»,

«Ата мен әжем» қима қағаздары.

https://fhd.multiurok.ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2.jpg

https://fhd. multiurok. ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2. jpg алынды

https://ds04. infourok. ru/uploads/ex/0f21/0005ef08-57616d52/img4. jpg

Жеке 9 ромблы қағаздар мен отбасы және туысқандар суреттері.

https://raskraskindom. ru/images/raznye/chelovek/raskraski-chelovek-11. jpg

https://im0-tub-kz. yandex. net/i?id=&n=33&w=240&h=135

https://cdn. pixabay. com/photo/2014/04/02/14/10/man-306383_1280. png

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып:
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып:

Сабақтың соңы

7 - минут

Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Рефлекция: «Сағат тілі» әдісі

Оқушылардың сабақ мақсатына қаншалықты жеткенін, түсінгенін білу.

  • Оқушылар сағат тілдерімен сабақ мақсатына қаншалықты жеткендерін көрсетеді.

«Секундтық тіл» - маған барлығы түсінікті болды;

«Минуттық тіл» (ұзындық тіл) - маған әліде түсініксіз, мұғалімнің көмегін қажет етемін.

«Сағаттық тіл» (қысқа тіл) - мен ештеңе түсінбедім.

https://skidka-kazan.ru/images/prodacts/sourse/4449/4449019_chasyi-nastennyie-apeyron-chasyi-nastennyie-apeyron-wd-01-001-wd-01-001.jpg

https://skidka-kazan. ru/images/prodacts/sourse/4449/4449019_chasyi-nastennyie-apeyron-chasyi-nastennyie-apeyron-wd-01-001-wd-01-001. jpg

(секундтық тіл)

(минуттық тіл)

(сағаттық тіл)

Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні:Сынып: 3 - сынып: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? ?
Мектеп: № 85 ЖББОММұғалімнің аты-жөні:Аманбек НұржанҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Мен және қоғам»Ортақ тақырып:Уақыт.Күні

Ұқсас жұмыстар
Менің отбасым Таным
Отбасы мүшелерінің мамандықтары жайлы ақпарат
Отбасы мүшелері
Балалардың әрекеті
Отбасындағы қарым-қатынас
Суреттерді бояңдар
Отбасы - алтын діңгек
Отбасы мүшелерінің мамандықтары.
Отбасының суреттері
Ережені жаттау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz