Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау

Қысқа мерзімді жоспар: Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі

Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Сынып:
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің графиктік тәсілі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

Мектеп::

Оқушылар:

9. 2. 2. 5

екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Сабақ

мақсаттары

Мектеп::
  • екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Жетістік

критериі

Мектеп::

Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсатына жетеді

  • екі айнымалысы бар теңдеулердің графиктерін салады;
  • салынған графиктерді интерпретациялайды;
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Пәнге қатысты лексика мен терминология :

  • сызықтық/квадраттық/бөлшек теңдеулер;
  • айнымалы/ось(тер) /масштаб/қисық;
  • қиылысу/қиылысу нүктесі;
  • мәндер кестесі/нүктелер жиыны;
  • алмастыру/түрлендіру;
  • түзу/қисық/ график салады;
  • нүктелерді графикте кескіндеу;
  • қисықты салады;
  • шеңбердің теңдеуі;
  • қисықтың теңдеуі;
  • штрихталған аймақ (аудан)

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер :

  • ОxжәнеОyосьтері … болып келеді;
  • Түзудегі / қисықтағы нүктелер…
  • Осылайша түзу … болып келеді;
  • хжәнеуосьтерінің координаталары оң немесе теріс;
  • Координаталар реттелген жұп түрінде … жазылады;
  • Теңдеудің түбірлері… қиылысу нүктелері болып табылады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Құндылықтарды

дарыту

Мектеп:: *Академиялық шыншылдық, толеранттылық: оқушылар өз-өздерін ұсынылған дайын жауап бойынша тексереді. Осы арқылы олардың академиялық шыншылдығын шыңдауға көмектеседі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Пәнаралық

байланыстар

Мектеп:: Физика: оқушылар физикалық құбылыстарды сипаттайтын графиктермен жұмыс жасайды.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Негізгі

дағдылар

Мектеп:: Зерттеушілік дағдылар: проблемалық жағдаят, гипотеза құру және дәлелдеу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Бастапқы білім
Мектеп:: Теңдеулер мен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешудің тәсілдерін біледі; графиктерді салу дағдыларын меңгерген.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Сабақтың басы

0-2 мин

Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі

Сабақ басында оқушылардың зейінін шоғырландыруға көңіл бөлу қажет.

Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау

Презентация
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:

Сабақтың ортасы

3-8 мин

9-16 мин

17-25 мин

26-37 мин

Мектеп::

Проблемалық жағдаят құраймыз.

№1 берілген жүйелерге сәйкес келетін диаграмаларды анықтаңдар:

1) 2) 3)

№2 Шешу әдістері әртүрлі болатын басқа да теңсіздіктерді ұсыныңыз:

Мысал:

Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу үшін

1) ондағы әр теңсіздіктің барлық мүшелерін теңсіздік таңбасының бір жағына жинақтап, мына түрге келтіреміз:

http://www.bymath.net/studyguide/fun/sec/fun11e.gif

2) Координаталық жазықтықты облыстарға бөлетін f ( x, y ) = 0 және g ( x, y ) = 0 сызықтарды саламыз;

Анықтама. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешуі деп жүйенің әр теңсіздігін дұрыс теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәнін айтамыз.

3) жазықтықтың кез келген бөлігіндегі нақты бір нүкте үшін

теңсіздікті қанағаттандыруын тексереміз;

№3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графикке қарап жазыңыздар:

:
:
:
:
:
:
:
:

I I Топпен жұмыс

Боялған аймақтарды сипаттайтын теңсіздіктер жүйесін жазыңыздар:

:
:
:
:
  1. Теңсіздіктер жүйелерімен берілген аймақтың ауданын табыңыз:
  1. {x≤9, y≤0, 2x+5y≥10. \left\{ \begin{array}{r} x \leq 9, \\ y \leq 0, \\ 2x + 5y \geq 10. \end{array} \right. \в) {x+y≤12, y−x≤12, y≥0. \left\{ \begin{array}{r} x + y \leq 12, \\ y - x \leq 12, \\ y \geq 0. \end{array} \right. \
Екі айнымалысы бар теңсіздіктің графигі

Екі айнымалысы бар

теңсіздік

График

Екі айнымалысы бар

теңсіздіктер жүйесі

Картинки по запросу Systems of linear inequalities https://dr282zn36sxxg.cloudfront.net/datastreams/f-d%3A4964d00d8b69a3d55a77011beb69017164bc89b7b88f424f41fedbef%2BIMAGE_TINY%2BIMAGE_TINY.1

http://bilimland. kz/kk/#

Геометрия, 9сынып

Ә. Н. Шыныбеков. 2011 ж.

Оқу жоспары. Математика 9 сынып

Геометрия 9-10 Атанасян

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі: 38-40 мин
Мектеп::

Рефлексия:

:
:
:
Нені білдім?
Не түсініксіз?
Нені білгім келеді?

Ұқсас жұмыстар
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Оқушылар рефлексиясы
Кіші жүздің ресейге қосылуы
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Конструкциялық материалдар
Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Жылу мөлшерін есептеудің формуласы
Серпімділік күші, Гук заңы
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz