Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау

Қысқа мерзімді жоспар: Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9. 2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
Оқушылар:
9. 2. 2. 5
екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді;
Сабақ
мақсаттары
- екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді;
Жетістік
критериі
Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсатына жетеді
- екі айнымалысы бар теңдеулердің графиктерін салады;
- салынған графиктерді интерпретациялайды;
Пәнге қатысты лексика мен терминология :
- сызықтық/квадраттық/бөлшек теңдеулер;
- айнымалы/ось(тер) /масштаб/қисық;
- қиылысу/қиылысу нүктесі;
- мәндер кестесі/нүктелер жиыны;
- алмастыру/түрлендіру;
- түзу/қисық/ график салады;
- нүктелерді графикте кескіндеу;
- қисықты салады;
- шеңбердің теңдеуі;
- қисықтың теңдеуі;
- штрихталған аймақ (аудан)
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер :
- ОxжәнеОyосьтері … болып келеді;
- Түзудегі / қисықтағы нүктелер…
- Осылайша түзу … болып келеді;
- хжәнеуосьтерінің координаталары оң немесе теріс;
- Координаталар реттелген жұп түрінде … жазылады;
- Теңдеудің түбірлері… қиылысу нүктелері болып табылады
Құндылықтарды
дарыту
Пәнаралық
байланыстар
Негізгі
дағдылар
Сабақтың басы
0-2 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ басында оқушылардың зейінін шоғырландыруға көңіл бөлу қажет.
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Сабақтың ортасы
3-8 мин
9-16 мин
17-25 мин
26-37 мин
Проблемалық жағдаят құраймыз.
№1 берілген жүйелерге сәйкес келетін диаграмаларды анықтаңдар:
1)
2)
3)
№2 Шешу әдістері әртүрлі болатын басқа да теңсіздіктерді ұсыныңыз:
Мысал:
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу үшін
1) ондағы әр теңсіздіктің барлық мүшелерін теңсіздік таңбасының бір жағына жинақтап, мына түрге келтіреміз:
2) Координаталық жазықтықты облыстарға бөлетін f ( x, y ) = 0 және g ( x, y ) = 0 сызықтарды саламыз;
Анықтама. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешуі деп жүйенің әр теңсіздігін дұрыс теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәнін айтамыз.
3) жазықтықтың кез келген бөлігіндегі нақты бір нүкте үшін
теңсіздікті қанағаттандыруын тексереміз;
№3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графикке қарап жазыңыздар:
I I Топпен жұмыс
Боялған аймақтарды сипаттайтын теңсіздіктер жүйесін жазыңыздар:
- Теңсіздіктер жүйелерімен берілген аймақтың ауданын табыңыз:
- {x≤9, y≤0, 2x+5y≥10. \left\{ \begin{array}{r} x \leq 9, \\ y \leq 0, \\ 2x + 5y \geq 10. \end{array} \right. \в) {x+y≤12, y−x≤12, y≥0. \left\{ \begin{array}{r} x + y \leq 12, \\ y - x \leq 12, \\ y \geq 0. \end{array} \right. \
Екі айнымалысы бар
теңсіздік




Екі айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесі



http://bilimland. kz/kk/#
Геометрия, 9сынып
Ә. Н. Шыныбеков. 2011 ж.
Оқу жоспары. Математика 9 сынып
Геометрия 9-10 Атанасян
Рефлексия:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz