Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау

Қысқа мерзімді жоспар: Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.2С бөлім: Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктердің графиктік берілуі
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Екі айнымалысы бар теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің графиктік тәсілі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
Оқушылар:
9.2.2.5
екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді;
Сабақ
мақсаттары
екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графиктік тәсілмен шешеді;
Жетістік
критериі
Оқушы төмендегі критерийлерді орындаса, оқу мақсатына жетеді
екі айнымалысы бар теңдеулердің графиктерін салады;
салынған графиктерді интерпретациялайды;
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
сызықтық/квадраттық/бөлшек теңдеулер;
айнымалы/ось(тер)/масштаб/қисық;
қиылысу/қиылысу нүктесі;
мәндер кестесі/нүктелер жиыны;
алмастыру/түрлендіру;
түзу/қисық/ график салады;
нүктелерді графикте кескіндеу;
қисықты салады;
шеңбердің теңдеуі;
қисықтың теңдеуі;
штрихталған аймақ (аудан)
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
Оx және Оy осьтері ... болып келеді;
Түзудегі / қисықтағы нүктелер...
Осылайша түзу ... болып келеді;
х және у осьтерінің координаталары оң немесе теріс;
Координаталар реттелген жұп түрінде ... жазылады;
Теңдеудің түбірлері... қиылысу нүктелері болып табылады
Құндылықтарды
дарыту
*Академиялық шыншылдық, толеранттылық: оқушылар өз-өздерін ұсынылған дайын жауап бойынша тексереді. Осы арқылы олардың академиялық шыншылдығын шыңдауға көмектеседі.
Пәнаралық
байланыстар
Физика: оқушылар физикалық құбылыстарды сипаттайтын графиктермен жұмыс жасайды.

Негізгі
дағдылар

Зерттеушілік дағдылар: проблемалық жағдаят, гипотеза құру және дәлелдеу

Бастапқы білім

Теңдеулер мен теңсіздіктерді және олардың жүйелерін шешудің тәсілдерін біледі; графиктерді салу дағдыларын меңгерген.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
0-2 мин

Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ басында оқушылардың зейінін шоғырландыруға көңіл бөлу қажет.
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Презентация

Сабақтың ортасы
3-8 мин

9-16 мин

17-25 мин

26-37 мин

Проблемалық жағдаят құраймыз.
№1 берілген жүйелерге сәйкес келетін диаграмаларды анықтаңдар:
1) 2) 3)

№2 Шешу әдістері әртүрлі болатын басқа да теңсіздіктерді ұсыныңыз:
Мысал:
Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу үшін
1) ондағы әр теңсіздіктің барлық мүшелерін теңсіздік таңбасының бір жағына жинақтап, мына түрге келтіреміз:

2) Координаталық жазықтықты облыстарға бөлетін f ( x, y ) = 0 және g ( x, y ) = 0 сызықтарды саламыз;
Анықтама. Екі айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесінің шешуі деп жүйенің әр теңсіздігін дұрыс теңсіздікке айналдыратын айнымалының мәнін айтамыз.
3) жазықтықтың кез келген бөлігіндегі нақты бір нүкте үшін
теңсіздікті қанағаттандыруын тексереміз;
№3 Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді графикке қарап жазыңыздар:
Екі айнымалысы бар теңсіздіктің графигі
Екі айнымалысы бар
теңсіздік

I I Топпен жұмыс
Боялған аймақтарды сипаттайтын теңсіздіктер жүйесін жазыңыздар:
График
Екі айнымалысы бар
теңсіздіктер жүйесі

Теңсіздіктер жүйелерімен берілген аймақтың ауданын табыңыз:
x<=9,y<=0,2x+5y>=10. в) x+y<=12,y-x<=12,y>=0.

http://bilimland.kz/kk/#

Геометрия, 9сынып
Ә.Н. Шыныбеков. 2011 ж.
Оқу жоспары. Математика 9 сынып
Геометрия 9-10 Атанасян

38-40 мин
Рефлексия:
Нені білдім?
Не түсініксіз?
Нені білгім келеді?

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау оқушылардың
Материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақт саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткенекі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ә.Б. меңгерушісі: ____________

Ұқсас жұмыстар
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Оқушылар рефлексиясы
Кіші жүздің ресейге қосылуы
Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Конструкциялық материалдар
Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Жылу мөлшерін есептеудің формуласы
Серпімділік күші, Гук заңы
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары
1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Пәндер