Сабақтың мақсаттары. Суретті бояу

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:

3. 3АШығармашылық және компьютер

Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ
Мұғалімнің аты-жөні:Хайратбек Ж
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Күні:24. 01. 2020
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: Қатысқан оқушылар саны:
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: СЫНЫП: 3
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: Түстер палитрасы2 сабақ 2 нұсқа.
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Осы сабақ арқылы жүзеге асатыңоқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану

3. 2. 4. 2арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану

3. 2. 2. 2 нысанның сыртқы келбетін өзгерту (қию, бұру, өлшмін өзгерту)

3. 1. 2. 2 компьютер программасында файлдарды ашу және сақтау командаларын қолдану.

Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

Оқушылар . . .

  • Суретті өзгертуге арналған айналдыру, созу командаларын қолдану;
  • Суретті қиып өлшемін өзгерту
  • Суретті бояу
  • Геометриялық фигуралар қолданып сурет салу
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Бағалау критерийлері
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

- «Түс таңдау» құралын қолданады;

- түстер палитрасына түстер қосады;

- үлгі бойынша суретті бояйды;

- түстер палитрасының негізгі және қосымша тустерін өзгертеді.

Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

Оқушылар . . .

Компьютер суретін салу кезеңдерін түсіндіреді, графикалық редактор құралдарының тағайындалуын сипаттайды

Графикалық нысандардың сырт келбетін өзгертетін және нысандар құруға графикалық редакторды қолдану

Пәндік лексика және терминалогия:

Палитра, түс таңдау.

Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер:

  • Палитраға түсті қосу үшін . . .
  • Негізгі түсті таңдап алу үшін …
  • Қосымша түсті таңдап алу үшін….
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: Өзіне және басқаларға құрмет пен ынтымақтастыққа үйрету , өзіндік жұмыс арқылы - академиялық адалдық , оқушылар сабақтын мақсатымен қойылатын талаптарын болжап атайды- ашықтық .
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

Өнер

Қазақ тілі/әдебиет

Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: 4 Бөлім оқып меңгерген кездеоқушылар графикалық редактормен жұмыс жасаған.
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: Оқушылардың Paint редакторында суретті құру және өңдеу практикалық дағдылары қалыптасқан
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Жоспар
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер: Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақыт
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер:

Сабақтың басы

4 мин

6мин

Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:
  1. Ұйымдастыру кезені

Сыныптағы оқушылардың қатысымын тексеру. Әрбір оқушы бір-біріне жылылық сыйлау арқылы амандасып психологиялық ахуал тудырады.

Нұсқаулық:(оқушылар қимыл-қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) .

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі сабақты,

Біз үлкен отбасы- деп бастайық

Миға шабуыл .

Бар ойынды жиямын,

Ақ қағазды бояймын . (Бояу)

Қабы сояу,

Дiнi - бояу. (Қарындаш)

Қылқалам,

Сонымен балалар бұдан басқа тағы қандай құралдар бар?

Палитра дегеніміз не?

Палитра дегеніміз бұл бірнеше түстерді араластыратын құрал. (Өнер)

2 Мақсатты тұжырымдау

  • Сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? (оқушылар өз жауаптарын береді) .

Сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсаты түсіндіріліп, оқушылар жаңа сабақтың атын дәптерге жазады.

Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер:

Сабақтың ортасы

10 минут

15 минут

5 мин

Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

Ал балалар сурет салуда біз қандай құралдарды пайдаланамыз?

Компьютерде берілген суреттерді бояу үшін қандай құрылғы қолданамыз?

3 Жаңа тақырып

Түс тандаудағы басты талаптар

Фонның және бояу кезінде түстерді таңдауда түстердің агрессивтік сәйкестігін болдырмау:

қызыл-жасыл

көк-сар

ақ-қара

қызыл - көк

4. Сергіту сәті

Жаттығу жасау.

Орнымыздан тұрамыз.

Қолымызды иық деңгейіне қойып, алға-артқа айналдырамыз 2 рет

Басымызды оңнан-солға, солдан-оңға айналдырамыз 2 рет

Көзімізді ашып - жұмамыз

Көзімізді шеңбер бойымен айналдырамыз 2 рет

Қолымызды алға созып, кейін төбеге, белге, қайта орнына қоямыз 2 рет

5. Практикалық жұмыс

  1. Тапсырма
  • Paint графиктік бағдарламасын іске қосу.
  • Үшбұрыш, төртбұрыш, қисық сызық, эллипс құралдарын пайдаланып, әртүрлі 5 сурет салу.
  • Бояу тақтасын пайдалану.

*2 Тапсырма

Paint графиктік программасында жұмбақтың жауабын тауып, суретін салу және бояу.

Сары қозы, көк қозы,

Қарындары тоқ қозы.

Күздігүні көп қозы,

Қыстыгүні жоқ қозы. (Қауын-қарбыз)

Тақия, мұрын, бір құлағы бар,

Самаурын қасында тұрағы бар. (Шәйнек)

Салынған суретке ат беріп, сақтау

  1. ** Тапсырма

Мақсаты: өлеңге иллюстрация жасау.
Қыссуреті

Жапалақтап аулада,

Тұрды таза ұлпа қар.

Қызықтайды бар бала,

Шақырады қырқалар.

Қарашы аппақ далаға

Жылынсын деп денеміз.

Отырып ап шанаға,

Біз сырғанақ тебеміз

Дескриптірлер

- сурет салуда әртүрлі құралдарды пайдаланады.

-суретті түстер палитрасын пайдаланып бояйды;

- файлды мәзір командасы арқылы сақтап қояды.

Оқушылар практикалық жұмысты орындауға кіріседі.

Саралау мақсатында тапсырмалар өсу ретімен күрделенеді.

Дескрипторлар арқылы өзара бағалау.

Дескрипторлар арқылы оқушылар жұптасып бір бірінің жұмыстарын бағалайды

Қалыптастыру бағалау

Paint графиктік программасында жиегі басқа түспен фигура көрсетілген.

:
:

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

  1. Тінтуірдің оң жақ батырмасы арқылы қандай түс таңдалды? (қызыл, көк, жасыл, сары, қара, ақ, қоңыр, қызғылт-сары)
  1. Тінтуірдің сол жақ батырмасы арқылы қандай түс таңдалды? (қызыл, көк, жасыл, сары, қара, ақ, қоңыр, қызғылт-сары)
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер:
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер:
Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:3. 3АШығармашылық және компьютер:

Сабақтың соңы

38-40 минут

Мектеп: Петровка ЖББОМ КММ:

Рефлексия «Бағдаршам»

Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім

Ұқсас жұмыстар
БҮРІККІШ ҚҰРАЛЫН ПАЙДАЛАНУ
Тік төртбұрышты салу құралы
Біз қалай қозғаламыз
Paint редакторының терезесі
Кестелерді пішімдеу
Paint графикалық редакторында сурет салу. Практикалық сабақ
Pain графикалық редакторының құралдары
Paint графикалық редакторын қорытындылау
Өсімдік бөліктері
Word - тың графикалық мүмкіндіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz