Сабақтың мақсаттары. Суретті бояу

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспарда қарастырылған бөлім:
3. 3АШығармашылық және компьютер
3. 2. 2. 1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану
3. 2. 4. 2арнайы тақырыпқа сай фотосуреттерді қолдану
3. 2. 2. 2 нысанның сыртқы келбетін өзгерту (қию, бұру, өлшмін өзгерту)
3. 1. 2. 2 компьютер программасында файлдарды ашу және сақтау командаларын қолдану.
Оқушылар . . .
- Суретті өзгертуге арналған айналдыру, созу командаларын қолдану;
- Суретті қиып өлшемін өзгерту
- Суретті бояу
- Геометриялық фигуралар қолданып сурет салу
- «Түс таңдау» құралын қолданады;
- түстер палитрасына түстер қосады;
- үлгі бойынша суретті бояйды;
- түстер палитрасының негізгі және қосымша тустерін өзгертеді.
Оқушылар . . .
Компьютер суретін салу кезеңдерін түсіндіреді, графикалық редактор құралдарының тағайындалуын сипаттайды
Графикалық нысандардың сырт келбетін өзгертетін және нысандар құруға графикалық редакторды қолдану
Пәндік лексика және терминалогия:
Палитра, түс таңдау.
Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер:
- Палитраға түсті қосу үшін . . .
- Негізгі түсті таңдап алу үшін …
- Қосымша түсті таңдап алу үшін….
Өнер
Қазақ тілі/әдебиет
Сабақтың басы
4 мин
6мин
- Ұйымдастыру кезені
Сыныптағы оқушылардың қатысымын тексеру. Әрбір оқушы бір-біріне жылылық сыйлау арқылы амандасып психологиялық ахуал тудырады.
Нұсқаулық:(оқушылар қимыл-қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) .
Көршіңді оң жақтан құшақта,
Көршіңді сол жақтан құшақта.
Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,
Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,
Бүгінгі сабақты,
Біз үлкен отбасы- деп бастайық
Миға шабуыл .
Бар ойынды жиямын,
Ақ қағазды бояймын . (Бояу)
Қабы сояу,
Дiнi - бояу. (Қарындаш)
Қылқалам,
Сонымен балалар бұдан басқа тағы қандай құралдар бар?
Палитра дегеніміз не?
Палитра дегеніміз бұл бірнеше түстерді араластыратын құрал. (Өнер)
2 Мақсатты тұжырымдау
- Сіздің ойыңызша, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? (оқушылар өз жауаптарын береді) .
Сабақтын тақырыбы мен сабақ мақсаты түсіндіріліп, оқушылар жаңа сабақтың атын дәптерге жазады.
Сабақтың ортасы
10 минут
15 минут
5 мин
Ал балалар сурет салуда біз қандай құралдарды пайдаланамыз?
Компьютерде берілген суреттерді бояу үшін қандай құрылғы қолданамыз?
3 Жаңа тақырып
Түс тандаудағы басты талаптар
Фонның және бояу кезінде түстерді таңдауда түстердің агрессивтік сәйкестігін болдырмау:
қызыл-жасыл
көк-сар
ақ-қара
қызыл - көк
4. Сергіту сәті
Жаттығу жасау.
Орнымыздан тұрамыз.
Қолымызды иық деңгейіне қойып, алға-артқа айналдырамыз 2 рет
Басымызды оңнан-солға, солдан-оңға айналдырамыз 2 рет
Көзімізді ашып - жұмамыз
Көзімізді шеңбер бойымен айналдырамыз 2 рет
Қолымызды алға созып, кейін төбеге, белге, қайта орнына қоямыз 2 рет
5. Практикалық жұмыс
- Тапсырма
- Paint графиктік бағдарламасын іске қосу.
- Үшбұрыш, төртбұрыш, қисық сызық, эллипс құралдарын пайдаланып, әртүрлі 5 сурет салу.
- Бояу тақтасын пайдалану.
*2 Тапсырма
Paint графиктік программасында жұмбақтың жауабын тауып, суретін салу және бояу.
Сары қозы, көк қозы,
Қарындары тоқ қозы.
Күздігүні көп қозы,
Қыстыгүні жоқ қозы. (Қауын-қарбыз)
Тақия, мұрын, бір құлағы бар,
Самаурын қасында тұрағы бар. (Шәйнек)
Салынған суретке ат беріп, сақтау
- ** Тапсырма
Мақсаты: өлеңге иллюстрация жасау.
Қыссуреті
Жапалақтап аулада,
Тұрды таза ұлпа қар.
Қызықтайды бар бала,
Шақырады қырқалар.
Қарашы аппақ далаға
Жылынсын деп денеміз.
Отырып ап шанаға,
Біз сырғанақ тебеміз
Дескриптірлер
- сурет салуда әртүрлі құралдарды пайдаланады.
-суретті түстер палитрасын пайдаланып бояйды;
- файлды мәзір командасы арқылы сақтап қояды.
Оқушылар практикалық жұмысты орындауға кіріседі.
Саралау мақсатында тапсырмалар өсу ретімен күрделенеді.
Дескрипторлар арқылы өзара бағалау.
Дескрипторлар арқылы оқушылар жұптасып бір бірінің жұмыстарын бағалайды
Қалыптастыру бағалау
Paint графиктік программасында жиегі басқа түспен фигура көрсетілген.
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
- Тінтуірдің оң жақ батырмасы арқылы қандай түс таңдалды? (қызыл, көк, жасыл, сары, қара, ақ, қоңыр, қызғылт-сары)

- Тінтуірдің сол жақ батырмасы арқылы қандай түс таңдалды? (қызыл, көк, жасыл, сары, қара, ақ, қоңыр, қызғылт-сары)

Сабақтың соңы
38-40 минут
Рефлексия «Бағдаршам»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz