Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақстан халықтарының мейрамдары
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Пән: Дүниетану № 33 сабақ
Ортақ тақырып: Демалыс мәдениеті. Мейрамдар Бөлімше: Мейрамдар
Күні:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Тақырып:
Қазақстан халықтарының мейрамдары
Сабақтың мақсаты
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну.
Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер)
Барлық оқушылар:
Қазақстанда қандай мейрамдар аталып өтілетінін біледі;
Қазақстан халқының бірлігі күні қашан және қалай тойланатынын біледі;
ұлттық мәдени орталықтар немен айналысатынын біледі;
мейрамдардың не үшін керек екенін түсінеді.
Көптеген оқушылар:
еліміздегі мейрамдардың күнтізбесін құрастырады;
салыстырады, қорытындылар шығарады;
мәселені талқылайды, пікірлерімен бөліседі.
Кейбір оқушылар:
еліміздегі мейрамдарды шығармашылық тұрғыда көрсетеді;
өзінің тұрғылықты жеріндегі бір халықтың мейрамына сипаттама береді.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
- мейрамдардың маңызын түсіндіреді.
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Мейрамдар, достық, келісім, толеранттылық. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер
Қазақстанда 120-дан астам ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүріп жатыр. 1 мамыр - Қазақстан халықтарының бірлігі күні.
Еліміздегі мейрамдар ұлттық, мемлекеттік және кәсіби болып бөлінеді. Талқыланатын мәселелер
Біздің елімізде қандай мейрамдар аталып өтіледі?
Мейрам күндері адамдар не істейді?
Қазақстанда қандай ұлттың өкілдері тұрады? Олар жайлы не білесіңдер?
<<Қазақстан халықтарының тату-тәтті жанұясы>> сөзін қалай түсінесіңдер?
<<Толеранттылық>> сөзін естігендерің бар ма? Ол нені білдіреді?
Жазылым:
Қандай мейрамды ерекше жақсы көретінің және не үшін жақсы көретінің жайлы дәптеріңе шағын әңгіме жаз.
Алдыңғы білімдер
Наурыз мейрамы
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ой қозғау
Мұғалім: Мейрамдар не үшін керек, қалай ойлайсыңдар?
Оқушылар:
көңіл көтеру үшін, өзіңді бақытты сезінуің үшін;
күнделікті шаруадан көңіл сергіту үшін;
жақындарыңа сыйлық жасап немесе тәтті тағамдар дайындап, оларға қуаныш сыйлау үшін;
шығармашылық қабілеттеріңді көрсету үшін және т.б.
(Ж) Парталас көршіңмен мына сұрақтар бойынша әңгімелес:
біздің елімізде қандай мейрамдар аталып өтіледі?
мейрам күндері адамдар не істейді?
<<мейрам>> сөзін естігенде көз алдыңа не келетінін сипаттап бер: түрлі дыбыстар, иістер, көңіл-күй, т. б.
(Ұ, Ж) Сабақтың тақырыбын анықтаңдар. Сабақтың соңында қандай мақсаттарға жетуіміз керек:
- Қазақстанда тұратын халықтардың мерекелері жайында білеміз;
елімізде аталып өтілетін мерекелерді шығармашылық түрде көрсете білуді үйренеміз.
Оқулық
Жаңа сабақ
Оқулықтағы мәтінді оқу (тапсырмаға дейін).
(Т) Топта жұмыс істей отырып, мейрамдардың бірі туралы постер дайындаңдар. Оған шағын төрт жолды өлең шумағын, мерекелік ашық хатты, құттықтауларды қосуға болады.
Мейрамның қашан және қалай тойланатыны жайлы шағын әңгіме құрастырыңдар немесе қысқаша сахналық қойылым дайындаңдар.
Оқулықтағы 85 беттегі екінші азат жолдағы мәтінді оқу Мұғалімге арналған ақпарат:
Ораза айт - (арабша: Ораза - жаман істен тиылу, тәуліктің күндізгі уақытында ауыз бекіту, исламның бес парызының үшіншісі). Рамазан айындағы оразаның аяқталғаннан кейінгі
Оқулық
Шәууәл айының бірінші күні Ораза айт деп аталады. Бұл күні мұсылмандар мешітте жиналып жамағатпен Айт намазын оқиды. Ораза ұстауға тиым салынған күн.
Құрбан айт - мұсылмандардың ең қасиетті мерекесі. Құрбан айтты мерекелеу намаз оқудан басталады. Намаздан кейін қойды немесе қошқарды құрбандыққа шалады. Малдың етін үшке бөліп, бір бөлігін кедей-кепшіктерге береді, бір бөлігін өздеріне қалдырады және бір бөлігін айттап келген қонақтарға дайындап береді. Бұл қасиетті күні адамдар бір-бірін мерекемен құттықтап, тілектерін білдіреді.
ҚБ <<Күтпеген ақпарат>> стратегиясы.
Сабақта өтілген материалдың ішінен сіздің болжамдарыңыз бен ұғымыңызға сай келмейтін, күтпеген ақпаратыңызды таңдаңыз.
Мұғалім:
Әр халықтың өзінің бай мәдениеті бар. Ұрпақтан ұрпаққа аңыздар, ертегілер, дәстүрлер беріліп отырады. Әр халықтың өзінің ертегілері, өзінің сәбиге айтатын бесік жыры болады. Бірақ барлық халықты бақыт, әділеттілік, бейбітшілік, достық туралы армандар біріктіреді. Қазақстан халықтарын, сонымен қатар, мейрамдар біріктіреді.
Қазақстанда қандай ұлттың өкілдері тұрады? Олар жайлы не білесіңдер?
<<Қазақстан халықтары - тату отбасы>> сөзін қалай түсінесіңдер?
<<Толеранттылық>> сөзін естігендерің бар ма? Ол нені білдіреді?
халықтар арасындағы толерантты мінез-құлыққа мысалдар келтіріңдерші. Слайд- презентацияны көру және электронды қосымшадағы тапсырманы орындау.
Тапсырманы орындау.
А. Бос орындарды толтыр
С. Өз елді мекеніңдегі ұлттардың мерекесін сипатта. Фото сурет желімде немесе суретін сал.
Оқулық (сөздік)
Электронды қосымша Ватман мен маркерлер
Дәптер
Рефлексия
Тапсырманы орындау.
Қай мейрамды ерекше жақсы көретініңді және не үшін жақсы көретініңді жаз. Сабақтағы жұмысыңа баға бер.
(ҚБ) <<СМС хабарлама>> стратегиясы. Досыңа СМС-хабарламамен сабақтың қалай өткенін және сабақта қалай жұмыс істегенің жайлы хабарлама жазып жібер.
Дәптер
Үй тапсырмасы
Тапсырманы орындау. Өзіңнің тұрғылықты жеріңдегі бір халықтың мейрамына сипаттама бер. Үлкендерден алған мәліметтерді, қосымша әдебиеттерді пайдалан. Сол мейрамға
қатысты түсірілген фотосуреттерді жабыстыруға болады.
Дәптер
Сынып:
Пән: Дүниетану № 33 сабақ
Ортақ тақырып: Демалыс мәдениеті. Мейрамдар Бөлімше: Мейрамдар
Күні:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Тақырып:
Қазақстан халықтарының мейрамдары
Сабақтың мақсаты
3.1.6.1 зерттеулер негізінде Қазақстан халықтарының ұлттық мерекелерін шығармашылық түрде ұсыну.
Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер)
Барлық оқушылар:
Қазақстанда қандай мейрамдар аталып өтілетінін біледі;
Қазақстан халқының бірлігі күні қашан және қалай тойланатынын біледі;
ұлттық мәдени орталықтар немен айналысатынын біледі;
мейрамдардың не үшін керек екенін түсінеді.
Көптеген оқушылар:
еліміздегі мейрамдардың күнтізбесін құрастырады;
салыстырады, қорытындылар шығарады;
мәселені талқылайды, пікірлерімен бөліседі.
Кейбір оқушылар:
еліміздегі мейрамдарды шығармашылық тұрғыда көрсетеді;
өзінің тұрғылықты жеріндегі бір халықтың мейрамына сипаттама береді.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
- мейрамдардың маңызын түсіндіреді.
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Мейрамдар, достық, келісім, толеранттылық. Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер
Қазақстанда 120-дан астам ұлт өкілдері тату-тәтті өмір сүріп жатыр. 1 мамыр - Қазақстан халықтарының бірлігі күні.
Еліміздегі мейрамдар ұлттық, мемлекеттік және кәсіби болып бөлінеді. Талқыланатын мәселелер
Біздің елімізде қандай мейрамдар аталып өтіледі?
Мейрам күндері адамдар не істейді?
Қазақстанда қандай ұлттың өкілдері тұрады? Олар жайлы не білесіңдер?
<<Қазақстан халықтарының тату-тәтті жанұясы>> сөзін қалай түсінесіңдер?
<<Толеранттылық>> сөзін естігендерің бар ма? Ол нені білдіреді?
Жазылым:
Қандай мейрамды ерекше жақсы көретінің және не үшін жақсы көретінің жайлы дәптеріңе шағын әңгіме жаз.
Алдыңғы білімдер
Наурыз мейрамы
Сабақ жоспары
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ой қозғау
Мұғалім: Мейрамдар не үшін керек, қалай ойлайсыңдар?
Оқушылар:
көңіл көтеру үшін, өзіңді бақытты сезінуің үшін;
күнделікті шаруадан көңіл сергіту үшін;
жақындарыңа сыйлық жасап немесе тәтті тағамдар дайындап, оларға қуаныш сыйлау үшін;
шығармашылық қабілеттеріңді көрсету үшін және т.б.
(Ж) Парталас көршіңмен мына сұрақтар бойынша әңгімелес:
біздің елімізде қандай мейрамдар аталып өтіледі?
мейрам күндері адамдар не істейді?
<<мейрам>> сөзін естігенде көз алдыңа не келетінін сипаттап бер: түрлі дыбыстар, иістер, көңіл-күй, т. б.
(Ұ, Ж) Сабақтың тақырыбын анықтаңдар. Сабақтың соңында қандай мақсаттарға жетуіміз керек:
- Қазақстанда тұратын халықтардың мерекелері жайында білеміз;
елімізде аталып өтілетін мерекелерді шығармашылық түрде көрсете білуді үйренеміз.
Оқулық
Жаңа сабақ
Оқулықтағы мәтінді оқу (тапсырмаға дейін).
(Т) Топта жұмыс істей отырып, мейрамдардың бірі туралы постер дайындаңдар. Оған шағын төрт жолды өлең шумағын, мерекелік ашық хатты, құттықтауларды қосуға болады.
Мейрамның қашан және қалай тойланатыны жайлы шағын әңгіме құрастырыңдар немесе қысқаша сахналық қойылым дайындаңдар.
Оқулықтағы 85 беттегі екінші азат жолдағы мәтінді оқу Мұғалімге арналған ақпарат:
Ораза айт - (арабша: Ораза - жаман істен тиылу, тәуліктің күндізгі уақытында ауыз бекіту, исламның бес парызының үшіншісі). Рамазан айындағы оразаның аяқталғаннан кейінгі
Оқулық
Шәууәл айының бірінші күні Ораза айт деп аталады. Бұл күні мұсылмандар мешітте жиналып жамағатпен Айт намазын оқиды. Ораза ұстауға тиым салынған күн.
Құрбан айт - мұсылмандардың ең қасиетті мерекесі. Құрбан айтты мерекелеу намаз оқудан басталады. Намаздан кейін қойды немесе қошқарды құрбандыққа шалады. Малдың етін үшке бөліп, бір бөлігін кедей-кепшіктерге береді, бір бөлігін өздеріне қалдырады және бір бөлігін айттап келген қонақтарға дайындап береді. Бұл қасиетті күні адамдар бір-бірін мерекемен құттықтап, тілектерін білдіреді.
ҚБ <<Күтпеген ақпарат>> стратегиясы.
Сабақта өтілген материалдың ішінен сіздің болжамдарыңыз бен ұғымыңызға сай келмейтін, күтпеген ақпаратыңызды таңдаңыз.
Мұғалім:
Әр халықтың өзінің бай мәдениеті бар. Ұрпақтан ұрпаққа аңыздар, ертегілер, дәстүрлер беріліп отырады. Әр халықтың өзінің ертегілері, өзінің сәбиге айтатын бесік жыры болады. Бірақ барлық халықты бақыт, әділеттілік, бейбітшілік, достық туралы армандар біріктіреді. Қазақстан халықтарын, сонымен қатар, мейрамдар біріктіреді.
Қазақстанда қандай ұлттың өкілдері тұрады? Олар жайлы не білесіңдер?
<<Қазақстан халықтары - тату отбасы>> сөзін қалай түсінесіңдер?
<<Толеранттылық>> сөзін естігендерің бар ма? Ол нені білдіреді?
халықтар арасындағы толерантты мінез-құлыққа мысалдар келтіріңдерші. Слайд- презентацияны көру және электронды қосымшадағы тапсырманы орындау.
Тапсырманы орындау.
А. Бос орындарды толтыр
С. Өз елді мекеніңдегі ұлттардың мерекесін сипатта. Фото сурет желімде немесе суретін сал.
Оқулық (сөздік)
Электронды қосымша Ватман мен маркерлер
Дәптер
Рефлексия
Тапсырманы орындау.
Қай мейрамды ерекше жақсы көретініңді және не үшін жақсы көретініңді жаз. Сабақтағы жұмысыңа баға бер.
(ҚБ) <<СМС хабарлама>> стратегиясы. Досыңа СМС-хабарламамен сабақтың қалай өткенін және сабақта қалай жұмыс істегенің жайлы хабарлама жазып жібер.
Дәптер
Үй тапсырмасы
Тапсырманы орындау. Өзіңнің тұрғылықты жеріңдегі бір халықтың мейрамына сипаттама бер. Үлкендерден алған мәліметтерді, қосымша әдебиеттерді пайдалан. Сол мейрамға
қатысты түсірілген фотосуреттерді жабыстыруға болады.
Дәптер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz