Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бүгінгі сайыстын әділ қазыларымен таныссақ

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлигі
ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ӘЛ-ФАРАБИ ӨРКЕНИЕТ ШЫРАҚШЫСЫ

Алматы 2020
Тақырыбы: Әл-Фараби өркениет шырақшысы
Мақсаты: Студенттерге Аристотельден кейінгі екінші ұстаз Әл-Фараби өмірі,еңбек жолы туралы түсінік беріп, ғұламаның жан-жақты ерекше тұлға болғандығын анықтау мақсатында ізденіс жүргізу.
Дамытушылық: Шығармашылықтан үзінді келтіре отырып, мән-мағанасын ашуға, негізгі ойды өз сөздерімен жеткізе білуге жетелеу.
Тәрбиелік: Халқымызға білімнің, ілімнің нәрін сепкен аса ірі тұлға Әбунасыр әл-Фараби мұраларынан нәр ағызып, Студенттерді туған жерге деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке, қасиетті нәрселерді қадір тұтуға тәрбиелеу.
Жүргізуші: Осыған орай Әл-Фарабидің 1150 жылдығына орай ұйымдастырылып отырған іс-шарамызға қош келдіңіздер
Бүгінгі біздің іс-шарамыздың тақырыбы << Әл-Фараби өркениет шырақшысы>> деп аталады.
Іс-шарамыздың негізгі мақсаты Әл-Фараби өмірі,еңбек жолы туралы түсінік беріп, ғұламаның жан-жақты ерекше тұлға болғандығын студенттерге дәріптеу
I.Таныстыру (видеоролик ) 5балл бағаланады
II. Суреттер сөйлейді ( әр топқа екі сұрақ, әрбір дұрыс жауапқа 2 ұпайдан)
III. Әл-Фарабидың еңбектері (үйге тапсырма 5 ұпай)
IV.Каход бағдарламасы
Бүгінгі сайыстын әділ қазыларымен таныссақ
1
2
3
4
5

Бүгінгі Іс - шараға қатысушы топтар таныстырып өтсе

1.
2.
3.
4.
5.
6.

Іс-шарамызды бастамас бұрын Әл-Фарабиге байланысты шағын бейне материалды тамашаласақ экранға назар аударайық

1 кезең. Таныстыру

Әл-Фараби саяхаттағанды жақсы көрген. Білімге, ізденуге деген құштарлықтың жетілуімен ол жас шағында, дүниедегі құбылыс біткеннің бәр кісіге әрі ғажап, әрі таңысық көрінетін кезде саяхат жасап, сол замандағы мәдени әлемнің көптеген орталықтарында Бағдад, Шам, Каир, Хорасанда ,ОТырар жерінде болған.
2.кезең Суреттер сөйлейді

1.Әл-Фараби мұраларын зерттеуге елі - міздің қай ғалымдары атсалысты?
Ә.Марғұлан, А.Көбесов, Р.Бердібай, А.Қасымжанов, Ә.Дербі - сәлі
2. Әл-Фарабидің он томдық еңбектерінің жарыққа шығуы үлкен маңызға ие болған тұлға?
Н.Ә.Назарбаевтың басшылығымен жасалған <<Мәдени мұра>> бағдарламасы
1. Қазақ Ұлттық университетіне Әбу Насыр әл-Фарабидің есімі берілді?
1991
2. Машанидің әл-Фараби туралы мақаласы жарияланды?
1962
1. Әл-Фараби сынды ұлы ғұлама есімінің өз Отаны - қазақ топырағына қайта оралуы - на себепші болған ғалым академик?
2. Үлкен ғалым, академик Ақжан Машанов орасан зор еңбек сіңірді.
1. Әл-Фараби қай қалаларға барып білімін тереңдете түсті?
2. Шаш, Самарқан, Бұхара, Хорасан, Бағдат, Дамшық (Дамаск), Каир
1.ӘлФараби Қай қалада қайтыс болады?
Димашық
2.Әл-Фарабидің еңбегін айта өтсеңіз

1.Әл-Фараби 12-16 жасында қай қалаға білім іздеп кетеді ?

Бағдат
2.

Араб музыкасын жалпы тарихын жазған белгілі ғалым Г.Фармер: <<Барлық ғылымдар саласында әл-Фараби- Екінші ұстаз>>. Ал музыка саласын алатын болсақ әл-Фараби бас король болып табылады. Басқаша айтқанда музыка саласында әл-Фарабиге үлгі боларлық, бірінші ұстаз боларлық адам болмаған>>- дей келе кезекті әсем әнге берейк
1 курс

3 кезең. Үй тапсырмасы Әл-Фарабидің еңбектері (ғылыми және жаңашыл жағынан қарастыру)
5 баллдық жүйемен қарастырылады

4 кезең
Каход бағдарламасы мақсаты студенттерге оқу танымдық тәрбие беру,шапшаң ойындар ойнату арқылы студенттердің қызығушылығын ояту,жылдамдығын арттыру. Ойларын жүйелі, еркін, шапшаң жеткізе білуге дағдыландыру
1 мен 10 ның аралығында бағаланады
ән

Бүгінгі іс-шарамызды қорытындылау үшін әділ қазы алқаларына сөз кезегін береміз.ТОптардың жинаған ұпай санына қарай жеңізпаздар анықталады.

Ұқсас жұмыстар
Әлемнің жарығын сыйладың сен маған. 5 сыныбы
Әдемі қалалар
Топ ұраны
Жауқазындай құлпырған - қызғалдақтар
Бала тілі-бал
Жұлдызды сәт
Математикалық брейн-ринг сыныптан тыс шарасының жоспары
Қызықты бес пән . интелектуалды ойнын
Әділ - қазылардың берген бағалары
Сурет сала білесің бе?
Пәндер