Химиялық табиғаты бойынша көмірсулар

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
10. 1А Молекулалық биология және биохимия
Мектеп: №72 ЖОМ
Күні: 06. 03. 2020 Мұғалімнің аты-жөні: Алибекова Камшат Аманкелдиевна
Сынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
Барлық оқушылар: Көмірсулардың берілген құрылымдарымен сәйкестендіру;
Басым көпшілігі: Көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша түрлерге жіктеу;
Кейбір оқушылар: Көмірсулардың молекулаларын талдау;
Бағалау критерийі
(Ойлау дағдылары:білу, түсіну, қолдану)
- Кестедегі берілген сипаттамаларды көмірсулардың атауларымен сәйкестендіреді;
- Кластер арқылы көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша түрлерге жіктейді
- Суреттер арқылы көмірсулардың молекулаларын сызбадан талдайды.
Пәндік лексика және терминология: глюкоза, гликоген, сахароха, рибоза, лактоза, крахмал, фруктоза, дезоксирибоза, мальтоза, целлюлоза, хитин, инулин.
Оқытудың тілдік мақсаты :
Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестерінің топтамасы: Органикалық заттар, моносахаридтер, дисахаридтер, полисахоридтер
Көмірсулардың жалпы формуласы …
Химиялық табиғаты бойынша көмірсулар … болып жіктеледі
Молекуладағы көмірсу атомының саны бойынша моносахаридтер … болып жіктеледі.
Табиғатта глюкоза . . . нәтижесінде түзіледі?
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтың басы
5 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)
- Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.
- Оқушыларды топтарға біріктіру
Көмірсулар молекулаларының суреттері арқылы топтарға біріктіремін
Төменде көрсетілген суретті зерттеп, крахмал мен гликогеннің биологиялық маңызы мен қызметін сипаттаңыз
Дескриптор
-крахмалдың биологиялық маңызы мен қызметін сипаттайды;
-гликогеннің биологиялық маңызы мен қызметін сипаттайды.
Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру
Көмірсулар молекулаларының суреттері бар қағаз қиындыллары
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма жинағы
Биология 8-сынып
8 бет
А 4 парағында бағалау критерийлері
1-тапсырма (Ж. Ж. )
«Сөз бен түсіндірмелерді сәйкестендір» әдісі
Параграфтағы мәтінді пайдаланып кестеде берілген көмірсулардың аттарын сипаттамаларымен сәйкестендіріңдер.
Жауабы
Дескриптор
- Лактозаны сипаттайды.
- Крахмалды сипаттайды.
- Гликогенді сипаттайды.
- Рибозаны сипаттайды.
- Глюкозаны сипаттайды.
- Сахарозаны сипаттайды.
2-тапсырма (Т. Ж. ) Кластер әдісі
Дерек көздерін пайдалана отырып, кестеге көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша жіктеңдер.
Дескриптор:
- Көмірсуларды 3 класқа бөле алады (моносахорид, дисахорид, полисахорид) .
- Моносахоридтердің 2 тобын жаза алады. (глюкоза, фруктоза)
- Дисахаридті атайды. (сахароза)
- Полисахароидтердің 2 тобын жаза алады. (крахмал, гликоген)
3-тапсырма (Ж. Ж. ) «Суретпен жұмыс» әдісі Оқушылар органикалық заттардың молекулалары көрсетілген сызбаны талдайды .
Моносахорид . . .
Дисахарид . . .
Полисахарид . . .
Дескриптор:
- көмірсулардың түрлерін біледі;
- көмірсулардың түрлерінің мысалдарын келтіреді; - моносахаридті сызба арқылы анықтайды
- полисахаридті сызба арқылы анықтайды
- дисахаридті сызба арқылы анықтайды
Қ. Б
Қосымша :1
8_4_қосымша 2_сәйкестендіру
Биология 10-сынып 1-бөлім оқулық Мектеп 2019
Е. А Очкур, Ж. Ж Құрманғалиева, М. А, Нуртаева
15 бет
Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 10-сынып 5-бет
Рефлексия: «Жетістік жолы» әдісі
Оқушылардың бүгінгі сабақтан не білгендігі туралы қорытынды жасау үшін сабақ өту барысында пайдаланамын.
Саралау - Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау
«Сөз бен түсіндірмелерді сәйкестендір» әдісі арқылы параграфтегі Кестедегі берілген сипаттамаларды көмірсулардың атауларымен сәйкестендіру арқылы оқылым, жазылым дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін.
Қабілеті орта оқушыларға
«Кластер» әдісі арқылы көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша жіктеуді сипаттау барысында оқылым, айтылым, жазылым дағдыларының қалыптасуына орташа қолдау көрсетемін.
Қабілеті жоғары оқушыларға «Суретпен жұмыс» әдісін қолдану барысында Суреттер арқылы көмірсулардың молекулаларын сызбадан талдау арқылы оқушыларда айтылым, жазылым, оқылым қасиеттерін дамытуға, өз ойын еркін талдап жеткізе білуге және шапшаңдық қабілеттерін дамытуға бағытталған тапсырмалар беремін. Қабілеті жоғары оқушылар 3 тапсырманы да орындап болған соң, зерікпеу үшін Қосымша 1 де көрсетілген тапсырманы ұсынамын.
Берілген тапсырмаларға сәйкес оқушылардың оқу жетістігін
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz