Химиялық табиғаты бойынша көмірсулар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

10. 1А Молекулалық биология және биохимия

Мектеп: №72 ЖОМ

Күні: 06. 03. 2020 Мұғалімнің аты-жөні: Алибекова Камшат Аманкелдиевна

Сынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Сабақтың тақырыбы
Көмірсуларды жіктеу: моносахаридтер, дисахаридтер, полисахаридтер.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар::

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

10. 4. 1. 2 Көмірсулардың құрылысы, құрамы және қызметтері бойынша жіктеу.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Көмірсулардың берілген құрылымдарымен сәйкестендіру;

Басым көпшілігі: Көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша түрлерге жіктеу;

Кейбір оқушылар: Көмірсулардың молекулаларын талдау;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар::

Бағалау критерийі

(Ойлау дағдылары:білу, түсіну, қолдану)

  • Кестедегі берілген сипаттамаларды көмірсулардың атауларымен сәйкестендіреді;
  • Кластер арқылы көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша түрлерге жіктейді
  • Суреттер арқылы көмірсулардың молекулаларын сызбадан талдайды.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология: глюкоза, гликоген, сахароха, рибоза, лактоза, крахмал, фруктоза, дезоксирибоза, мальтоза, целлюлоза, хитин, инулин.

Оқытудың тілдік мақсаты :

Диалог/жазу үшін пайдалы сөз тіркестерінің топтамасы: Органикалық заттар, моносахаридтер, дисахаридтер, полисахоридтер

Көмірсулардың жалпы формуласы …

Химиялық табиғаты бойынша көмірсулар … болып жіктеледі

Молекуладағы көмірсу атомының саны бойынша моносахаридтер … болып жіктеледі.

Табиғатта глюкоза . . . нәтижесінде түзіледі?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Құндылықтарға баулу
« Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушыларға «көмірсулар» туралы мәлімет бере отырып, адам, жануар және өсімдіктер өміріндегі маңызын түсіндіріп, жауапкершілікке, денсаулықты күтуге, жеке және топпен жұмыс істей білуге баулимын.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Пəнаралық байланыс
Химиядан көмірсулардың химиялық құрамын яғни көмірсутек+су және аты осыдан шыққан формуласын С m (H 2 O) n біледі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Алдыңғы білім
8. 4. 1. 2 көмірсулар мен липидтердің биологиялық қызметтерін сипаттауды біледі.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:10. 1А Молекулалық биология және биохимияМектеп: №72 ЖОМКүні: 06. 03. 2020Мұғалімнің аты-жөні:Алибекова Камшат АманкелдиевнаСынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:: Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:

Сабақтың басы

5 мин

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)
  • Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.
  • Оқушыларды топтарға біріктіру

Көмірсулар молекулаларының суреттері арқылы топтарға біріктіремін

Төменде көрсетілген суретті зерттеп, крахмал мен гликогеннің биологиялық маңызы мен қызметін сипаттаңыз

Дескриптор

-крахмалдың биологиялық маңызы мен қызметін сипаттайды;

-гликогеннің биологиялық маңызы мен қызметін сипаттайды.

Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру

Ресурстар:

Көмірсулар молекулаларының суреттері бар қағаз қиындыллары

полисах.png

олигосахорид.jpg

монооо.jpg

Қалыптастырушы бағалауға арналған

тапсырма жинағы

Биология 8-сынып

8 бет

А 4 парағында бағалау критерийлері

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері: Сабақтың ортасы
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

1-тапсырма (Ж. Ж. )

«Сөз бен түсіндірмелерді сәйкестендір» әдісі

Параграфтағы мәтінді пайдаланып кестеде берілген көмірсулардың аттарын сипаттамаларымен сәйкестендіріңдер.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Жауабы

:
:
:
:
:
:

Дескриптор

  • Лактозаны сипаттайды.
  • Крахмалды сипаттайды.
  • Гликогенді сипаттайды.
  • Рибозаны сипаттайды.
  • Глюкозаны сипаттайды.
  • Сахарозаны сипаттайды.

2-тапсырма (Т. Ж. ) Кластер әдісі

Дерек көздерін пайдалана отырып, кестеге көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша жіктеңдер.

Дескриптор:

  • Көмірсуларды 3 класқа бөле алады (моносахорид, дисахорид, полисахорид) .
  • Моносахоридтердің 2 тобын жаза алады. (глюкоза, фруктоза)
  • Дисахаридті атайды. (сахароза)
  • Полисахароидтердің 2 тобын жаза алады. (крахмал, гликоген)

3-тапсырма (Ж. Ж. ) «Суретпен жұмыс» әдісі Оқушылар органикалық заттардың молекулалары көрсетілген сызбаны талдайды .

Моносахорид . . .

Дисахарид . . .

Полисахарид . . .

Дескриптор:

- көмірсулардың түрлерін біледі;

- көмірсулардың түрлерінің мысалдарын келтіреді; - моносахаридті сызба арқылы анықтайды

- полисахаридті сызба арқылы анықтайды

- дисахаридті сызба арқылы анықтайды

Қ. Б

Қосымша :1

Ресурстар: 1
Лактоза
А
Адам мен жануарлар ағзасында қорға жиналатын күрделі көмірсулар .
2
Крахмал
Ә
Қант қызылшасының тамырында, қант қамысында көптеп кездеседі.
3
Гликоген
Б
АТФ, РНК, В дәруменінің құрамына кіреді.
4
Рибоза
В
Өсімдіктерде қор заты ретінде жинақталатын полисахорид.
5
Глюкоза
Г
Сүт қанты. Ана сүтінің және жанурлар сүтінің құрамында болады.
6
Сахароза
Ғ
Крахмал, гликоген, целлюлозаның мономері. Жүйке жүйесі мен ішкі секреция бездерінің жұмысын реттейді
1
2
3
4
5
6
г
в
А
Б
Ғ
Ә

8_4_қосымша 2_сәйкестендіру

Биология 10-сынып 1-бөлім оқулық Мектеп 2019

Е. А Очкур, Ж. Ж Құрманғалиева, М. А, Нуртаева

15 бет

Қалыптас -тырушы бағалауға арналған тапсырма жинағы биология 10-сынып 5-бет

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері: Сабақтың соңы
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Рефлексия: «Жетістік жолы» әдісі

hello_html_m61bff55b.jpg

Оқушылардың бүгінгі сабақтан не білгендігі туралы қорытынды жасау үшін сабақ өту барысында пайдаланамын.

Ресурстар:
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:

Саралау - Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Бағалау - Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Ресурстар:

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері:

«Сөз бен түсіндірмелерді сәйкестендір» әдісі арқылы параграфтегі Кестедегі берілген сипаттамаларды көмірсулардың атауларымен сәйкестендіру арқылы оқылым, жазылым дағдыларын дамытуға қолдау көрсетемін.

Қабілеті орта оқушыларға

«Кластер» әдісі арқылы көмірсуларды химиялық табиғаты бойынша жіктеуді сипаттау барысында оқылым, айтылым, жазылым дағдыларының қалыптасуына орташа қолдау көрсетемін.

Қабілеті жоғары оқушыларға «Суретпен жұмыс» әдісін қолдану барысында Суреттер арқылы көмірсулардың молекулаларын сызбадан талдау арқылы оқушыларда айтылым, жазылым, оқылым қасиеттерін дамытуға, өз ойын еркін талдап жеткізе білуге және шапшаңдық қабілеттерін дамытуға бағытталған тапсырмалар беремін. Қабілеті жоғары оқушылар 3 тапсырманы да орындап болған соң, зерікпеу үшін Қосымша 1 де көрсетілген тапсырманы ұсынамын.

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Берілген тапсырмаларға сәйкес оқушылардың оқу жетістігін


Ұқсас жұмыстар
Көмірсулар. глюкоза. 11 сынып
Физикалық қасиеттері
Ас қорытудың маңызы
Тіршілік химиясы
Жеміс қанты
Көмірсуларға тән реакциялар
Көмірсулар.Глюкоза
Полисахаридтер, 11 сынып
Сұрақтарға жауап
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz