Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ДНҚ РНҚ

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
10.1А Молекулалық биология және биохимия
Мектеп: №59 жалпы орта білім беретін мектеп
Күні: 06.03.2020 ж.
Мұғалімніңаты-жөні: Сейдулла Жадыра Мухаматкәрімқызы
Сынып: 10 Қатысқандар: 26 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Дезоксирибонуклеин қышқылы және рибонуклеин қышқылы молекулалары құрлысының ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Осы сабақта қол
Жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
10.4.1.11.РНҚ және ДНҚмолекулаларының құрылысын салыстыру
Сабақтың мақсаты
* ДНҚ және РНҚ молекуласының құрлысындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтау
* ДНҚ мен РНҚ-ның құрылысын, қызметтерін,қасиеттерін салыстыру

Бағалау критерийі
(Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану,талдау )

* ДНҚ және РНҚ молекуласының құрлысындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды.
* Кесте арқылы ДНҚ мен РНҚ-ның құрылысын, қызметтерін,қасиеттерін салыстырады.

Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология: ДНҚ,РНҚ (цитозин,аденин,гуанин, урацил,тимин)
Оқытудың тілдік мақсаты: Нуклеин қышқылдары, ДНҚ, РНҚ-ның биологиялық рөлін, олардың айырмашылықтарын, құрылысын, қасиеттерін, қызметін, сипаттау арқылы, түсіндіру тапсырмаларын орындау барысында оқылым, жазылым,айтылым және тыңдалым дағдылары дамиды.
Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Дезоксирибонуклеин қышқылы-............................................ Жасушадағы ДНҚ молекулаларының негізгі қызметі-...................... РНҚ-ның ДНҚ-дан айырмашылығы......... РНҚ-ның негізгі үш түрі: ..................... ДНҚ және РНҚ құрамы........................ ДНҚ-да шиыршықталған ......... тізбек, РНҚ-да ........... тізбек.ДНҚ және РНҚ молекулаларындағы азотты негіздер-.......................
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік Ел>>жалпы ұлттық идеясының <<Зайырлы қоғам және жоғары руханият>> құндылығына сәйкес оқушыларға ДНҚ және РНҚ туралы түсіндіре отырып, салауатты өмір салтын ұстануға,ынтымақтастыққа баулу.
Пəнаралық байланыс
Химия
Алдыңғы білім
7.2.4.3 Хромосомадағы гендік ақпарат ДНҚ-ның рөлін түсіндіру.
9.4.1.2 Дезоксирибонуклеин қышқылы молекуласының қос оралымды құрылымын сипаттау
10.4.1.8 Дезоксирибонуклиен қышқылы құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнату
10.4.1.10 Рибонуклеин қышқылының типтерінің құрылысы мен қызметтерін ажырату

Сабақ барысы

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы

3 мин

7 мин

I. Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу.
2. Сынып тазалығына көңіл бөлу.
3. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру.
4. Сыныпты топқа бөлу. <<Санамақ>> әдісі арқылы (1-топ . 2-топ. 3-топ)

II. Ширату жаттығуы. <<Құпия хат >> әдісі

1. ДНҚ дегеніміз не?
2. Хромосомадағы ДНҚ-ның рөлі.
2. ДНҚ молекуласының құрылымын сипатта.
3. ДНҚ-ның жасушадағы қызметі.
4. т-РНҚ-ның құрылысы мен қызметі.
5. а-РНҚ-ның құрылысы мен қызметі
6. р-РНҚ-ның құрылысы мен қызметі
Дескриптор:
* Дезоксирибонуклеин қышқылына анықтама береді
* ДНҚ молекуласының құрылымын сипаттайды
* ДНҚ-ның жасушадағы қызметін анықтайды
* РНҚ түрлерінің құрылысын сипаттайды
* РНҚ түрлерінің қызметін сипаттайды
ҚБ: <<+;-;керемет>> әдісі

Сұрақтар жазылған хаттар

Сабақтың ортасы
10мин

10 мин

Сабақтың соңы

7 мин

3 мин
Жаңа сабақ: Дезоксирибонуклеин қышқылы және рибонуклеин қышқылы молекулалары құрлысының ұқсастықтары мен айырмашылықтары.
Оқушыларға жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мақсатын түсіндіремін.

1.Тапсырма <<Шағын дәріс>> әдісі. (Тж)
Оқулықты пайдалана отырып топтарға сұрақтар таратамын.
1-топ: Дезоксирибонуклеин қышқылының құрылысы мен қасиеттерін анықтап постер бетіне түсіреді
Дескриптор:
* ДНҚ-ның құрылысын анықтайды
* ДНҚ-ның қасиеттерін анықтайды

2-топ: Рибонуклеин қышқылының құрылысы мен қасиеттерін анықтап постер бетіне түсіреді
Дескриптор:

* РНҚ-ның құрылысын анықтайды
* РНҚ-ның қасиеттерін анықтайды

3-топ: ДНҚ және РНҚ - ның қызметтерін постер бетіне түсіреді
Дескриптор:
* ДНҚ - ның қызметін анықтайды
* РНҚ-ның қызметі анықтайды
ҚБ: <<Ду қол шапалақ>> әдісі
2-тапсырма <<Кешенді кесте>> әдісі арқылы ДНҚ және РНҚ құрылысын, қасиеттерін және қызметтерін салыстырып,кестені дәптерге сызып толтырады.
Салыстыру үшін критерийлер
ДНҚ
РНҚ
Жасушадағы орны

Ядродағы орны

Молекулалар құрылысы

Мономерлер

Нуклеотид құрамы

Нуклеотидтер типтері

Қасиеті

Қызметі

Дескритор:
* ДНҚ-ның жасушадағы, ядродағы орнын анықтайды
* ДНҚ-ның молекулалық құрылысын, мономерлерін анықтайды
* ДНҚ және РНҚ құрылысын, қасиеттерін және қызметтерін салыстырады
ҚБ: <<+;-;керемет>> әдісі

Эйлер шеңбері
ІҮ.Сабақты бекіту: <<Эйлер шеңбері>> әдісі бойынша ДНҚ және РНҚ молекулалары құрылысының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын сипаттайды

Дескриптор:
* ДНҚ мен РНҚ құрылысындағы ұқсастықтарды анықтайды
* ДНҚ мен РНҚ құрылысындағы айырмашылықтарды анықтайды
ҚБ: <<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі

Кері байланыс. Шульманның <<үш көмекшісі>>

Үйге тапсырма:
1.Тақырыпты оқу.
2.ДНҚ және РНҚ-ның молекулалары құрылысының ұқсастықтары мен айырмашылықтары тақырыбына <<синквейн>> құрастыру

Флипчарт, түсті маркер, сұрақ парақшалары

А4 қағазы

Саралау - Сізқандайтəсілмен
Көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
Қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз
оқушылардың
материалдыигеру
деңгейінқалайтексеруді
жоспарлапотырсыз?
Денсаулықжəне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
Мен қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделі етіп беру үшін <<дереккөз тәсілі>> бойынша <<Д.Уотсон мен Ф.Криктің ДНҚ - ның ашылуына қосқан үлесі>> туралы қосымша мәліметтер баяндауды тапсырдым.
<<Шағын дәріс>> әдісі кезінде, қабылдауы баяу оқушыға қолдау көрсету мақсатында саралаудың қолдау көрсету тәсіліне сүйеніп, <<биологиялық диктант>> жасауын тапсырамын. Биологиялық диктант жасау арқылы ДНҚ және РНҚ туралы маңызды мәліметтерді меңгеруіне қолдау көрсете аламын.

<<+;-;керемет>> , <<Ду қол шапалақ>> , <<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдістері арқылы бағалаймын.

Оқушыларды салауатты өмір салтын ұстана отырып, тазалық ережелерін үздіксіз сақтап отыруға, қоршаған ортаны қорғап жүруге дағдыландыру
Сыныпта қауіпсіздік техникалық ережелерді үнемі еске түсіріп тұру.

Сабақбойынша
рефлексия
Сабақмақсаттары
немесеоқу
мақсаттарышынайы,
қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқу
мақсатынақол
жеткіздіме? Егер
оқушылароқу
мақсатынажетпеген
болса, неліктендеп
ойлайсыз? Сабақта
саралаудұрыс
жүргізілдіме?
Сабақкезеңдерінде
уақыттытиімді
пайдаландыңыз ба?
Сабақжоспарынан
ауытқуларболдыма
жəненеліктен?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуғақатысты)?
1:
2:

Сабақтыңбұдан да жақсыөтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуғақатысты)?
1:
2:

Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсегеназараударуқажет?

Ұқсас жұмыстар
9 сынып биологиядан 1-ші тоқсан бойынша тест
Нәруыз молекуласын зерттеу
Смайликтермен формативті бағалау
Компьютерлік және биологиялық вирустар
Ядроның құрылысы менқызметі. хромосомалардың химиялық құрамы. 11 сынып
Генетикалық ақпарат
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар
Нуклеин қышқылдары
Цитология және оның органоидтары
Ядро, оның құрылысы және қызметі. Ядроның жетекші рөлі
Пәндер