Сабақ жоспары. Сабақтың басы

Сабақ жоспары
Бағалау критерийлері:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
8. 4. 2. 5 - сипаттамасын графикалық түрде бейнелеу және түсіндіру;
8. 1. 3. 1 - эксперименттен деректерді жинақтау, талдау және қателіктерін ескеріп жазу;
8. 1. 3. 3-физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;
Сабақ мақсаттары
-Тәжірибеде ток күшінің электр кернеуі мен өткізгіштің кедергісіне тәуелділігін зерттеу;
-Схема бойынша электр тізбегін құрастырып, амперметр, волтьметр шкалаларының құнын және өлшеудің аспаптық санақ қатесін анықтау;
-Тәжірибе нәтижесіне сүйеніп, ток күшінің кернеуге тәуелділік графигін сызып, қорытынды жасау;
-Қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;
Бағалау критерийі
1. электр тізбегін құрастырып, Ом заңын тексереді;
2. салыстырмалы қателікті есептей біледі.
3. тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділіктіӊ графигін тұрғызады;
4. график тұрғызғанда осьтерді дұрыс таңдау, өлшем бірліктерін дұрыс жаза алады;
5. қателіктер неліктен пайда болатынын түсіндіре алады.
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Сөздік
Бұл сабақ топта жұмыс жасай алу, ұйымшылдық, ынтымақтастық және жауапкершілік құндылықтарын дамытуға бағытталған.
Топқа бөлгенде барынша деңгейлеріне қарай бөлу керек. Тәжірибе жасау қабілеті жоғары оқушылар орта деңгейдегі оқушыларға түсіндіретіндей жағдай жасау арқылы жақсы қарым-қатынас құндылықтарын жүзеге асыру. Тәжірибе жасау кезінде қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау керектігін жеткізу.
Пайдаланылған Алматы, «Атамұра» 2018
және ұсынылған
әдебиеттер
Сабақтың
басы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Өткенматериалды меңгергендерін тексеру мақсатында қайталау жүргізу. Мұғалім алдыңғы өтілген тақырыптар яғни ток күші, кернеу, қарапайым электр тізбегін құрайтын құрылғыларды қайталау мақсатында қойылатын сұрақтар:
- Ток күшін өлшейтін құрал қалай аталады?
- Кернеуді өлшейтін құрал ше?
- Ток күшінің өлшем бірлігі қандай?
- Кернеудің өлшем бірлігі ше?
- Амперметр тізбекке қалай жалғанады?
- Вольтметр тізбекке қалай жалғанады?
- Құралдық бөлік құнын қалай анықтаймыз?
Оқушылар жауабынан кейін мұғалім кері байланыс жасай отырып, бүгүнгі сабақта зертханалық жұмыс жасайтындықтарын айтады
ІІ. 2. Ой қозғау. Қалай ойласындар, тізбектегі ток күші мен кернеу арасында қандай тәуелділік бар?
Оқушылар жұпта талқылайды, мұғалім тәуелділікті зерттеуді тапсырады
Зерттеу жұмысы. Оқушылар жұппен зертханалық жұмыс орындайды. «Тiзбек бөлiгi үшiн ток күшінің кернеуге тәуелділігін зерттеу»
1. Өлшеуіш құралдың көрсеткішін құралдың қателігін ескере отырып жазады
2. тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділіктіӊ графигін тұрғызады;
3. график тұрғызғанда осьтерді дұрыс таңдайды, өлшем бірліктерін дұрыс жаза алады;
5. масштаб сақтайды;
6. ең жақсы сызықты жүргізеді;
7. қорытынды жасайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz