Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ жоспары. Сабақтың басы

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы

Күні: 23.01.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Дайрабай Нұрай
Сынып: 8
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
№4 зертханалық жұмыс <<Ток күшінің электр тізбегі бөлігіндегі кернеуге тәуелділігін зерттеу>>
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
8.4.2.5 - сипаттамасын графикалық түрде бейнелеу және түсіндіру;
8.1.3.1 - эксперименттен деректерді жинақтау,талдау және қателіктерін ескеріп жазу;
8.1.3.3-физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;
Сабақ мақсаттары

-Тәжірибеде ток күшінің электр кернеуі мен өткізгіштің кедергісіне тәуелділігін зерттеу;
-Схема бойынша электр тізбегін құрастырып, амперметр, волтьметр шкалаларының құнын және өлшеудің аспаптық санақ қатесін анықтау;
-Тәжірибе нәтижесіне сүйеніп,ток күшінің кернеуге тәуелділік графигін сызып,қорытынды жасау;
-Қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;
Бағалау критерийі

1. электр тізбегін құрастырып, Ом заңын тексереді;
2. салыстырмалы қателікті есептей біледі.
3. тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділіктіӊ графигін тұрғызады;
4.график тұрғызғанда осьтерді дұрыс таңдау, өлшем бірліктерін дұрыс жаза алады;
5. қателіктер неліктен пайда болатынын түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттар

Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Сөздік
Қазақша
Орысша
ток
ток
кернеу
напряжение
кедергі
сопротивление
тізбек
схема

Құндылықтарды дарыту:
Бұл сабақ топта жұмыс жасай алу, ұйымшылдық, ынтымақтастық және жауапкершілік құндылықтарын дамытуға бағытталған.
Топқа бөлгенде барынша деңгейлеріне қарай бөлу керек. Тәжірибе жасау қабілеті жоғары оқушылар орта деңгейдегі оқушыларға түсіндіретіндей жағдай жасау арқылы жақсы қарым-қатынас құндылықтарын жүзеге асыру. Тәжірибе жасау кезінде қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау керектігін жеткізу.
Пәнаралық байланыс
Өлшеу нәтижелерінің мәндерін инженерлік калькулятордың көмегімен дұрыс есептей білу, салыстырмалы қателікті есептеу және сандарды жуықтауды дұрыс орындау,математика
АКТ қолдану дағдылары
youtube
Алдыңғы білім
Электр тізбегі үшін Ом заңы және реостат,резистор
Пайдаланылған Алматы, <<Атамұра>> 2018
және ұсынылған
әдебиеттер
Сабақтың жоспарланған кезеңі
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы

І.Ұйымдастыру кезеңі.Өткенматериалды меңгергендерін тексеру мақсатында қайталау жүргізу. Мұғалім алдыңғы өтілген тақырыптар яғни ток күші, кернеу, қарапайым электр тізбегін құрайтын құрылғыларды қайталау мақсатында қойылатын сұрақтар:
Ток күшін өлшейтін құрал қалай аталады?
Кернеуді өлшейтін құрал ше?
Ток күшінің өлшем бірлігі қандай?
Кернеудің өлшем бірлігі ше?
Амперметр тізбекке қалай жалғанады?
Вольтметр тізбекке қалай жалғанады?
Құралдық бөлік құнын қалай анықтаймыз?
Оқушылар жауабынан кейін мұғалім кері байланыс жасай отырып, бүгүнгі сабақта зертханалық жұмыс жасайтындықтарын айтады

ІІ. 2. Ой қозғау. Қалай ойласындар, тізбектегі ток күші мен кернеу арасында қандай тәуелділік бар?
Оқушылар жұпта талқылайды, мұғалім тәуелділікті зерттеуді тапсырады

Интерактивті тақта, ғаламтор желісі

Сабақтың ортасы
Зерттеу жұмысы. Оқушылар жұппен зертханалық жұмыс орындайды. <<Тiзбек бөлiгi үшiн ток күшінің кернеуге тәуелділігін зерттеу>>
Бағалау критерийлері:

Дескриптор
Ток күшінің кернеуге тәуелділігін зерттейді

1. Өлшеуіш құралдың көрсеткішін құралдың қателігін ескере отырып жазады
2. тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділіктіӊ графигін тұрғызады;
3.график тұрғызғанда осьтерді дұрыс таңдайды, өлшем бірліктерін дұрыс жаза алады;
5. масштаб сақтайды;
6. ең жақсы сызықты жүргізеді;
7. қорытынды жасайды.

Аспаптар мен жабдықтар: зертханалық амперметр мен вольтметр,жалғастырушы сымдар,ток көзі, тізбекті тұйықтайтын кілт,кедергілері 1 Ом, 2 Ом және 4 Ом болатын үш резисторлар,реостат

Сабақтың
соңы

Кері байланыс

Рефлексия
Мұғалім тапсырманың орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Келесі сабақты жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар қойылады:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет.

1.Резисторлар мен реостаттар қандай аспаптар?
2.Ом заңы электр тізбегіндегі қандай шамалардың арасындағы байланысты анықтайды?
3.Ом заңы бойыншы өткізгіштің кедергісі қалай анықталады?

Үйге тапсырма

§24 қайталау

Сабақ бойынша рефлексия

Смайликтер арқылы бала өзінің түсінгенін,түсінбегенін анықтау
смайликтер
Бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі ?
1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ?
1.

2.
Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін,сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?
1.

2.

Ұқсас жұмыстар
Сабақты аяқтау
Буырқанған даланың дауылпазы
Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы
Алгоритм түрлері
Тайпалық құрамы, қоғамдық құрылысы
Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту
Сабақтың ортасы. Сабақтың барысы
Кейіпкерлер бейнесі
Сұрақ жауап әдісі
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Пәндер