Сабақ жоспары. Сабақтың басы

Сабақ жоспары

Бағалау критерийлері:

Дескриптор
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Күні : 23. 01. 2020ж.
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: Мұғалімнің аты-жөні: Дайрабай Нұрай
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Сынып: 8
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: №4 зертханалық жұмыс «Ток күшінің электр тізбегі бөлігіндегі кернеуге тәуелділігін зерттеу»
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

8. 4. 2. 5 - сипаттамасын графикалық түрде бейнелеу және түсіндіру;

8. 1. 3. 1 - эксперименттен деректерді жинақтау, талдау және қателіктерін ескеріп жазу;

8. 1. 3. 3-физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::

Сабақ мақсаттары

Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

-Тәжірибеде ток күшінің электр кернеуі мен өткізгіштің кедергісіне тәуелділігін зерттеу;

-Схема бойынша электр тізбегін құрастырып, амперметр, волтьметр шкалаларының құнын және өлшеудің аспаптық санақ қатесін анықтау;

-Тәжірибе нәтижесіне сүйеніп, ток күшінің кернеуге тәуелділік графигін сызып, қорытынды жасау;

-Қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау;

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::

Бағалау критерийі

Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

1. электр тізбегін құрастырып, Ом заңын тексереді;

2. салыстырмалы қателікті есептей біледі.

3. тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділіктіӊ графигін тұрғызады;

4. график тұрғызғанда осьтерді дұрыс таңдау, өлшем бірліктерін дұрыс жаза алады;

5. қателіктер неліктен пайда болатынын түсіндіре алады.

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Сөздік

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Қазақша
Орысша
ток
ток
кернеу
напряжение
кедергі
сопротивление
тізбек
схема
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Құндылықтарды дарыту:
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

Бұл сабақ топта жұмыс жасай алу, ұйымшылдық, ынтымақтастық және жауапкершілік құндылықтарын дамытуға бағытталған.

Топқа бөлгенде барынша деңгейлеріне қарай бөлу керек. Тәжірибе жасау қабілеті жоғары оқушылар орта деңгейдегі оқушыларға түсіндіретіндей жағдай жасау арқылы жақсы қарым-қатынас құндылықтарын жүзеге асыру. Тәжірибе жасау кезінде қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау керектігін жеткізу.

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: Өлшеу нәтижелерінің мәндерін инженерлік калькулятордың көмегімен дұрыс есептей білу, салыстырмалы қателікті есептеу және сандарды жуықтауды дұрыс орындау, математика
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: youtube
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Алдыңғы білім
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: Электр тізбегі үшін Ом заңы және реостат, резистор
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::

Пайдаланылған Алматы, «Атамұра» 2018

және ұсынылған

әдебиеттер

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Сабақтың жоспарланған кезеңі
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::

Сабақтың

басы

Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

І. Ұйымдастыру кезеңі. Өткенматериалды меңгергендерін тексеру мақсатында қайталау жүргізу. Мұғалім алдыңғы өтілген тақырыптар яғни ток күші, кернеу, қарапайым электр тізбегін құрайтын құрылғыларды қайталау мақсатында қойылатын сұрақтар:

  1. Ток күшін өлшейтін құрал қалай аталады?
  2. Кернеуді өлшейтін құрал ше?
  3. Ток күшінің өлшем бірлігі қандай?
  4. Кернеудің өлшем бірлігі ше?
  5. Амперметр тізбекке қалай жалғанады?
  6. Вольтметр тізбекке қалай жалғанады?
  7. Құралдық бөлік құнын қалай анықтаймыз?

Оқушылар жауабынан кейін мұғалім кері байланыс жасай отырып, бүгүнгі сабақта зертханалық жұмыс жасайтындықтарын айтады

ІІ. 2. Ой қозғау. Қалай ойласындар, тізбектегі ток күші мен кернеу арасында қандай тәуелділік бар?

Оқушылар жұпта талқылайды, мұғалім тәуелділікті зерттеуді тапсырады

Интерактивті тақта, ғаламтор желісі
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: Сабақтың ортасы
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы №159 мектеп гимназиясы:

Зерттеу жұмысы. Оқушылар жұппен зертханалық жұмыс орындайды. «Тiзбек бөлiгi үшiн ток күшінің кернеуге тәуелділігін зерттеу»

:
:
Ток күшінің кернеуге тәуелділігін зерттейді

1. Өлшеуіш құралдың көрсеткішін құралдың қателігін ескере отырып жазады

2. тізбектегі ток күшімен кернеу арасындағы тәуелділіктіӊ графигін тұрғызады;

3. график тұрғызғанда осьтерді дұрыс таңдайды, өлшем бірліктерін дұрыс жаза алады;

5. масштаб сақтайды;

6. ең жақсы сызықты жүргізеді;

7. қорытынды жасайды.

Аспаптар мен жабдықтар: зертханалық амперметр мен вольтметр, жалғастырушы сымдар, ток көзі, тізбекті

Ұқсас жұмыстар
Сабақты аяқтау
Буырқанған даланың дауылпазы
Санақ денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы
Алгоритм түрлері
Вектор ұзындығымен және бағытымен анықталған геометриялық объект
Тайпалық құрамы, қоғамдық құрылысы
Оқушыларға алгоритмнің график түрінде берілуін меңгерту
Сабақтың ортасы. Сабақтың барысы
Кейіпкерлер бейнесі
Сұрақ жауап әдісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz