Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу-іс әрекеті: Ән-әуез

Тақырыбы: Кім жылдам

Мақсаты:

Білімділік: Балалардың музыка әуенін тыңдап, сезіні арқылы ән сабағына деген қызығушылығын арттыру. Әуенді қимылды үйрете отырып, әуен сазына ере білуге қалыптастыру.

Тәрбиелік: Ойын арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Әдемілікке тәрбиелікке баулу.

Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Көрнекілігі: Шарлар, доптар, себеттер.

Сөздік қоры: Шар, доп

Әдіс-тәсілі: Сұрақ, жауап, көрсету, түсіндіру, жаттау

Әрекет кезеңдері

Ән жетекшісінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

Ізденуші, ұйымдастырушы

Балалар бірінің артынан бірі ұстап жүріп келеді де, жарты шеңбер болып тұрады.

Желдің дыбысы естіледі.

Балалар қараңдаршы ненің дыбысы естіледі?

Не ұшып келді бізге?

Шар ұшып келді

-Балалар мынау не?

-Шар

-Шардың түсі қандай?

-Қызыл екен

-Шар ұшады ма?

-Ұшады

-Біз шар туралы не білеміз?

Коп әндер, тақпақтар, ойындар білеміз.Олай болса <<Шар жарылды>> деген ойын ойнаймыз.

Дауыс жаттығуы:

-Балалар енді біз дауыс жаттығуын жасаймыз. Шар келгенде бізге желдің дауысы естіледі, олай болса біз желдің дыбысын салып көрейік.

-Қане, -у-у-уоуоуоуооо-о-аааа

Негізгі бөлім:

-Балалар біз бүгін жаңа ән үйренеміз. Ж. Қалжанованың <<Қайда екен>> әнінің сөзін жаттаймыз.

1 шумағы

Қайда екен қолымыз

Оңымыз бен солымыз

Міне міне қолымыз

Оңымыз бен солымыз

Табылды ғой алақай

Қол соғайық балақай.

-енді балалар қимылмен айтамыз

Әуенді қимыл қозғалыс

-Балалар қараңдаршы бізге не келеді?

Әрине доп келеді.

Доптың пішіні қандай?

Үлкен ба? Кіші ма?

Доп кішкентай екен

Түсі қандай?

Доп бізбен бірге билегісі кеп тұр

Доп сияқты біздерде секіре аламыз ба?

Қане секіріп көрейік

Жарайсыңдар.

Біз тағы доп туралы не білеміз?

Өлең білеміз Д. Абелянның <<Доп>> әнін айтып көрейік.

Домалап, домалап

Балшыққа сен жолама

Жек көрем оныңды.

Бүлдіресің қолыңды.

Балалар вагон болып жүреді

Шар ұшып келеді дейді.

Қызыл

-Ұшады деп жауап береді

Ойынды ойнайды

Желдің дыбысын салады

Өлең сөздерін қайталап отырады

Доп ұшып келеді

Домалақ

Кішкентай, түсі ақ

Балалар секіреді

Өлеңді әндете орындайды

№7 <<Балдырған >> балабақшасы

Білім саласы: <<Шығармашылық>>.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: <<Ән-әуез>>

1-кіші топ

Ән жетекшісі: Бакенова Базаркул

№7 <<Балдырған>> балабақшасы

Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту.

Бөбектер тобы

Ән әуез жетекшісі: Бакенова Базаркүл.

Музыкалық қабілеттің бірінші белгісі - музыкалық шығарманың сипатын, характерін сезіну, естігеніне бірге қуану, не күйіну, эмоциялық әсерін көрсету, музыкалық образды түсіну, қабілеті. Музыка баланы толғандырады, қабылдаушылық қабілетін оятады. Өмір құбылыстарымен таныстырады. Оларды бір-бірімен салыстыратын ой туғызады.

Музыкалық қабілеттің екінші белгісі тыңдау қабілеттілігі ең қарапайым музыкалық дыбысты тыңдап ести білу мәдениетін байқайды. Ең қарапайым қасиетін аспаптардың ең жоғары және ең төмен тембрлік дыбысын салыстырады.шығармының ең қарапайым құрлымын әннің бастамасын, қайырмасы, бөлімдерін айқындайды.

Музыкалық қабілеттің үшінші

Ұқсас жұмыстар
Әртүрлі заттар суреттері, пішіндер
Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары
Балалардың ойлау әрекетін дамытуға ықпал ету
Информатика пәнінің берілуі
Жылдық жоспар. даярлық тобы
Балаларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
Балабақшада сын тұрғысынан ойлау технологиясының әдістерін қолдану тәсілі
Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту
Балабақшада мемлекеттік тілді меңгеруде қолданатын әдіс-тәсілдер мен технологиялар
Do we know english well?
Пәндер