Сұрақ белгі

Мұғалімнің есімі: Бисенғалиева. Л
Машықкер: Есенжан. С. С
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
2. 1. 3. 1. Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу.
2. 3. 7. 1. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, нүкте) қою.
Барлық оқушы жасай алады:
Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін қояды.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Диалогке қатысады. Диалогты дауыс ырғағымен оқиды.
Диалогты ережеге сәйкес құрастырады, жазады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Өз ойын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстырады.
Диалогты ережеге сәйкес құрастырады, оқиды, жазады.
Сөйлем түрлерін ажыратады, тыныс белгісін қояды.
I. Бағдарлау-мотвациялық кезең.
Басталуы
1 мин
a) Психологиялық дайындық:
-Қара достым, жан-жаққа
Дайынсыз ба, сабаққа?
-Қарадық біз жан-жаққа
Дайынбыз біз сабаққа.
-Орында ма қараңдар?
Кітап, дәптер, қаламдар?
-Орында тұр барлығы
Кітап, дәптер, қаламдар.
ә) Пысықтау сұрақтары:
1. Біз қалай сөйлестік?
2. Диалог дегеніміз не?
Б) Оқу мақсатын таныстыру.
2. 1. 3. 1. Өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты, диалогты құру, оқу, жазу.
2. 3. 7. 1. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгісін қою.
Сөзжұмбақ шешу.
1. Қыздың әшекейі
2. < 1
3. Күй орындаушы
4. Адамға жақын құс
5. Су көлігі
6. Үй жануары
Оқушыларды сөйлемнің тыныс белгілері арқылы топқа бөлу.
I топ :Нүкте
II топ : Сұрақ белгі
III топ: Леп белгісі
Интерактивті тақта.
Тыныс белгілері бар карточка
II. Операциялық-орындаушылық кезең
Ортасы
2 мин
5 мин
10 мин
5 мин
1 мин
8 мин
,, Ойлан, тап”( тыңдалым)
-Бұл фильмді көрдіңіздер ме?
-Фильм қалай аталады?
-Басты кейіпкердің есімі кім?
-Азан шақырып қойған есімі кім?
-Ол қандай оқушы?
-Әрі қарай оқиға қалай болады?
Айтып берші.
Дескриптор:
1. Оқиғаны болжайды.
2. Кейіпкердің атын атайды, мінездеме береді.
ҚБ: Мадақтау сөздер арқылы.
,, Оқы, дәлелде” 23-жаттығу
-Неге шақырдың, Қожантай?
-Шақырғаным жоқ . . .
-Дауыстағандай болдың ғой?
-Сізге емес . . . жайша, мұнда құпия кеңес өтіп жатыр, бөгет жасамаңыз.
1-топ: Нүкте
Диалогты ролге бөліп оқу. Диалог екенін дәлелдеу.
2-топ: Сұрақ белгісі
Кейіпкерлерді анықтау. Диалогты көрініс түрінде көрсету
3-топ: Леп белгісі
Диалогтегі сөйлем түрлерін анықтау. Тыныс белгілері мен жазылу ерекшелігін түсіндіру.
Дескриптор:
1. Диалог екенін біледі, дәлелдейді.
2. Диалог арқылы кейіпкерді анықтайды.
3. Диалогты ролге бөліп оқиды.
4. Тыныс белгілерімен жазу ерекшеленген түсіндіреді.
ҚБ:, , Бағдаршам”
Оқушылар бір-бірінің жұмысын тыңдап, бағдаршам түстеріне сәйкес сигналдық карточкаларды көрсету арқылы бағалайды.
-Ойлан!
-Жарайсың!
-Бәрекелді!
Есіңде сақта!
Диалогте әрбір кісінің сөзі жаңа жолдан басталып, алдына сызықша қойылып жазылады.
Диалог құрастыру. (топтық жұмыс)
Сипаттамасы: Таңдаған қол қуыршақтары бойынша диалог құрастыру және қуыршақтарды ойнатып көрсету.
Дескриптор:
1. Диалог құрастырады.
2. Диалогты ережеге сай жазады.
3. Қуыршақ арқылы көрсетеді.
ҚБ:, , Микрафон”
Дескриптор арқылы оқушылар топты, жеке, жұпты бағалайды.
Диктант. 25-жаттығу
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Түп-түзу отырып,
Көркем етіп жазайық.
Сабақтан себепсіз қалмаймын. Үйге берілген тапсырманы уақытында орындаймын. Мен үлгілі оқушы боламын.
Дескриптор:
1. Жазу коллиграфиясын сақтайды.
2. Сөйлемдерді бас әріппен жазады.
3. Сөйлемнің тыныс белгісін қояды.
ҚБ:, , Дәптер алмастыру”
Сипаттамасы : Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындайды, мұғалімнің басшылығымен бағалайды.
Бәрекелді! -Сауатты жазу
-
-Жақсы!
-Ойлан! -Көркем жазу
Пысықтау сұрақтары:
1. Бұл кімнің алдына қойған міндеттемелері?
2. Неше сөйлем жаздық?
3. 3, 4, 5 сөздерден құралған сөйлемдерді оқу.
4. Бұл сөйлемнің қай түріне жатады?
ҚБ: Тамаша! Жақсы! Мұқият бол!
Қайталау-білім анасы.
,, Сұрақтар жаңбыры”
Сипаттамасы:
Әр топ сөйлем туралы сұрақтарын қағазға жазып, бүктейді және келесі топқа лақтырады. Келесі топтағы оқушылар сұрақты оқиды, жауап береді.
1
3
https:/www7youtube. com
,, Менің атым-Қожа”
фильмінен үзінді
Интерактивті тақта.
Әже ролін сомдауға киімдер (жаулық, кеудеше)
Сигналдық карточка
Кесте, кеспецифр.
Интерактивті тақта.
Қуыршақтар, постер, фламастер, стикерлер, сахна, үй, ағаш макеті.
Микрафон.
Сигналдық белгі.
№1 жұмыс дәптері
қалам, бояу қарындаш, смайлик.
Мөрлер.
Кеспе қағаздар
ІІІ. Редолекциялық бағалау кезеңі.
Аяқталуы
6 мин
Кері байланыс:
-Балалар бүгінгі сабақта не жөнінде айттық?
-Сіздерге қандай жұмыс ұнады? Неге?
Үш түсті қоржын
Үш түсті асықтар:
Қызыл асық
Көк асық
Сары асық
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz