Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақ белгі
Мектеп:
Қ.Қарашаұлы атындағы Сарайшық орта мектебі
Тақырыбы:
40-сабақ.Диалог жаза аламын. Сөйлем дегеніміз не?
Күні:
Мұғалімнің есімі: Бисенғалиева.Л
Машықкер: Есенжан.С.С
Сынып: 2 <<Ә>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
2.1.3.1. Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу.
2.3.7.1. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, нүкте) қою.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушы жасай алады:
Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін қояды.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Диалогке қатысады. Диалогты дауыс ырғағымен оқиды.
Диалогты ережеге сәйкес құрастырады, жазады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Өз ойын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстырады.
Бағалау критерийлері
Диалогты ережеге сәйкес құрастырады, оқиды, жазады.
Сөйлем түрлерін ажыратады, тыныс белгісін қояды.
Құндылықтарды дарыту
Адамгершілік, еңбекқорлық, жауапкершілік
Пәнаралық байланыс
Әдебиеттік оқу, Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағды
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу
Бастапқы білім
Сөйлем түрлері
Жоспар
Жоспарланған кезең уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
I.Бағдарлау-мотвациялық кезең.
Басталуы
1 мин
a)Психологиялық дайындық:
-Қара достым, жан-жаққа
Дайынсыз ба, сабаққа?
-Қарадық біз жан-жаққа
Дайынбыз біз сабаққа.
-Орында ма қараңдар?
Кітап, дәптер, қаламдар?
-Орында тұр барлығы
Кітап, дәптер, қаламдар.
ә)Пысықтау сұрақтары:
1.Біз қалай сөйлестік?
2.Диалог дегеніміз не?
Б) Оқу мақсатын таныстыру.
2.1.3.1. Өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты, диалогты құру, оқу, жазу.
2.3.7.1.Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгісін қою.
Сөзжұмбақ шешу.
С
Ө
Й
Л
Е
М
1.Қыздың әшекейі
2. < 1
3.Күй орындаушы
4.Адамға жақын құс
5.Су көлігі
6.Үй жануары
Оқушыларды сөйлемнің тыныс белгілері арқылы топқа бөлу.
I топ:Нүкте
II топ: Сұрақ белгі
III топ: Леп белгісі
Интерактивті тақта.
Тыныс белгілері бар карточка
II.Операциялық-орындаушылық кезең
Ортасы
2 мин
5 мин
10 мин
5 мин
1 мин
8 мин
,,Ойлан ,тап"(тыңдалым)
-Бұл фильмді көрдіңіздер ме?
-Фильм қалай аталады?
-Басты кейіпкердің есімі кім?
-Азан шақырып қойған есімі кім?
-Ол қандай оқушы?
-Әрі қарай оқиға қалай болады?
Айтып берші.
Дескриптор:
1.Оқиғаны болжайды.
2.Кейіпкердің атын атайды, мінездеме береді.
ҚБ: Мадақтау сөздер арқылы.
,,Оқы, дәлелде" 23-жаттығу
-Неге шақырдың, Қожантай?
-Шақырғаным жоқ...
-Дауыстағандай болдың ғой?
-Сізге емес... жайша, мұнда құпия кеңес өтіп жатыр, бөгет жасамаңыз.
1-топ: Нүкте
Диалогты ролге бөліп оқу. Диалог екенін дәлелдеу.
2-топ: Сұрақ белгісі
Кейіпкерлерді анықтау. Диалогты көрініс түрінде көрсету
3-топ: Леп белгісі
Диалогтегі сөйлем түрлерін анықтау. Тыныс белгілері мен жазылу ерекшелігін түсіндіру.
Дескриптор:
1.Диалог екенін біледі, дәлелдейді.
2.Диалог арқылы кейіпкерді анықтайды.
3.Диалогты ролге бөліп оқиды.
4.Тыныс белгілерімен жазу ерекшеленген түсіндіреді.
ҚБ: ,,Бағдаршам"
Оқушылар бір-бірінің жұмысын тыңдап, бағдаршам түстеріне сәйкес сигналдық карточкаларды көрсету арқылы бағалайды.
-Ойлан!
-Жарайсың!
-Бәрекелді!
Есіңде сақта!
Диалогте әрбір кісінің сөзі жаңа жолдан басталып, алдына сызықша қойылып жазылады.
Диалог құрастыру. (топтық жұмыс)
Сипаттамасы: Таңдаған қол қуыршақтары бойынша диалог құрастыру және қуыршақтарды ойнатып көрсету.
Дескриптор:
1.Диалог құрастырады.
2.Диалогты ережеге сай жазады.
3.Қуыршақ арқылы көрсетеді.
ҚБ: ,,Микрафон"
Дескриптор арқылы оқушылар топты, жеке, жұпты бағалайды.
Диктант. 25-жаттығу
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Түп-түзу отырып,
Көркем етіп жазайық.
Сабақтан себепсіз қалмаймын. Үйге берілген тапсырманы уақытында орындаймын. Мен үлгілі оқушы боламын.
Дескриптор:
1.Жазу коллиграфиясын сақтайды.
2.Сөйлемдерді бас әріппен жазады.
3.Сөйлемнің тыныс белгісін қояды.
ҚБ: ,,Дәптер алмастыру"
Сипаттамасы :Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындайды, мұғалімнің басшылығымен бағалайды.
----Бәрекелді! -Сауатты жазу
-
-Жақсы!
-Ойлан! -Көркем жазу
Пысықтау сұрақтары:
1.Бұл кімнің алдына қойған міндеттемелері?
2.Неше сөйлем жаздық?
3. 3,4,5 сөздерден құралған сөйлемдерді оқу.
4.Бұл сөйлемнің қай түріне жатады?
ҚБ: Тамаша! Жақсы! Мұқият бол!
Қайталау-білім анасы.
,,Сұрақтар жаңбыры"
Сипаттамасы:
Әр топ сөйлем туралы сұрақтарын қағазға жазып, бүктейді және келесі топқа лақтырады. Келесі топтағы оқушылар сұрақты оқиды, жауап береді.
2ЕП!!!!!№!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
?ссссссссссс?№???№№№№ ?
3
https:/www7youtube.com
,,Менің атым-Қожа"
фильмінен үзінді
Интерактивті тақта.
Әже ролін сомдауға киімдер (жаулық, кеудеше)
Сигналдық карточка
Кесте, кеспецифр.
1-топ
2-топ
3-топ
Интерактивті тақта.
Қуыршақтар, постер, фламастер, стикерлер, сахна, үй, ағаш макеті.
Микрафон.
Сигналдық белгі.
№1 жұмыс дәптері
қалам, бояу қарындаш, смайлик.
Мөрлер.
Кеспе қағаздар
ІІІ.Редолекциялық бағалау кезеңі.
Аяқталуы
6 мин
Кері байланыс:
-Балалар бүгінгі сабақта не жөнінде айттық?
-Сіздерге қандай жұмыс ұнады? Неге?
Үш түсті қоржын
Үш түсті асықтар:
Қызыл асық
Көк асық
Сары асық
Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
Сабақта жазу дағдыландыру мақсатта диктант жүргізіп отыру.
Қабілеті жоғары оқушыларға өзге оқушы жұмысын, талдауды бағалауды міндеттеу.
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Сұрақ-жауап, талдау, дәлелдеу ережені қолдану арқылы тексеру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Шынайы
Диалог құрастырды, оқыды, жазды
Өте жақсы
Тиімді
Үлгердім
Енгізбедім, себебі тапсырмалар қызықты, әрі түсінікті болды.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы не білдім?Менің келесі сабағым жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
1. 23-жаттығуда диалогты көрініс түрінде көрсету.
2.Диалог жазу ,құрастыру
1.Бір-бірінің жұмысына баға беру.
2.Әдіс-тәсілдерді түрлендіру.
Рөлге бөліп көрініс көрсетті, өз ойларынан диалог құрды.
Шығармашылық жұмыстарды көп қолдану.
Қ.Қарашаұлы атындағы Сарайшық орта мектебі
Тақырыбы:
40-сабақ.Диалог жаза аламын. Сөйлем дегеніміз не?
Күні:
Мұғалімнің есімі: Бисенғалиева.Л
Машықкер: Есенжан.С.С
Сынып: 2 <<Ә>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
2.1.3.1. Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу.
2.3.7.1. Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, нүкте) қою.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушы жасай алады:
Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін қояды.
Оқушылардың көбі жасай алады:
Диалогке қатысады. Диалогты дауыс ырғағымен оқиды.
Диалогты ережеге сәйкес құрастырады, жазады.
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
Өз ойын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстырады.
Бағалау критерийлері
Диалогты ережеге сәйкес құрастырады, оқиды, жазады.
Сөйлем түрлерін ажыратады, тыныс белгісін қояды.
Құндылықтарды дарыту
Адамгершілік, еңбекқорлық, жауапкершілік
Пәнаралық байланыс
Әдебиеттік оқу, Өзін-өзі тану
АКТ қолдану дағды
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу
Бастапқы білім
Сөйлем түрлері
Жоспар
Жоспарланған кезең уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
I.Бағдарлау-мотвациялық кезең.
Басталуы
1 мин
a)Психологиялық дайындық:
-Қара достым, жан-жаққа
Дайынсыз ба, сабаққа?
-Қарадық біз жан-жаққа
Дайынбыз біз сабаққа.
-Орында ма қараңдар?
Кітап, дәптер, қаламдар?
-Орында тұр барлығы
Кітап, дәптер, қаламдар.
ә)Пысықтау сұрақтары:
1.Біз қалай сөйлестік?
2.Диалог дегеніміз не?
Б) Оқу мақсатын таныстыру.
2.1.3.1. Өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты, диалогты құру, оқу, жазу.
2.3.7.1.Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгісін қою.
Сөзжұмбақ шешу.
С
Ө
Й
Л
Е
М
1.Қыздың әшекейі
2. < 1
3.Күй орындаушы
4.Адамға жақын құс
5.Су көлігі
6.Үй жануары
Оқушыларды сөйлемнің тыныс белгілері арқылы топқа бөлу.
I топ:Нүкте
II топ: Сұрақ белгі
III топ: Леп белгісі
Интерактивті тақта.
Тыныс белгілері бар карточка
II.Операциялық-орындаушылық кезең
Ортасы
2 мин
5 мин
10 мин
5 мин
1 мин
8 мин
,,Ойлан ,тап"(тыңдалым)
-Бұл фильмді көрдіңіздер ме?
-Фильм қалай аталады?
-Басты кейіпкердің есімі кім?
-Азан шақырып қойған есімі кім?
-Ол қандай оқушы?
-Әрі қарай оқиға қалай болады?
Айтып берші.
Дескриптор:
1.Оқиғаны болжайды.
2.Кейіпкердің атын атайды, мінездеме береді.
ҚБ: Мадақтау сөздер арқылы.
,,Оқы, дәлелде" 23-жаттығу
-Неге шақырдың, Қожантай?
-Шақырғаным жоқ...
-Дауыстағандай болдың ғой?
-Сізге емес... жайша, мұнда құпия кеңес өтіп жатыр, бөгет жасамаңыз.
1-топ: Нүкте
Диалогты ролге бөліп оқу. Диалог екенін дәлелдеу.
2-топ: Сұрақ белгісі
Кейіпкерлерді анықтау. Диалогты көрініс түрінде көрсету
3-топ: Леп белгісі
Диалогтегі сөйлем түрлерін анықтау. Тыныс белгілері мен жазылу ерекшелігін түсіндіру.
Дескриптор:
1.Диалог екенін біледі, дәлелдейді.
2.Диалог арқылы кейіпкерді анықтайды.
3.Диалогты ролге бөліп оқиды.
4.Тыныс белгілерімен жазу ерекшеленген түсіндіреді.
ҚБ: ,,Бағдаршам"
Оқушылар бір-бірінің жұмысын тыңдап, бағдаршам түстеріне сәйкес сигналдық карточкаларды көрсету арқылы бағалайды.
-Ойлан!
-Жарайсың!
-Бәрекелді!
Есіңде сақта!
Диалогте әрбір кісінің сөзі жаңа жолдан басталып, алдына сызықша қойылып жазылады.
Диалог құрастыру. (топтық жұмыс)
Сипаттамасы: Таңдаған қол қуыршақтары бойынша диалог құрастыру және қуыршақтарды ойнатып көрсету.
Дескриптор:
1.Диалог құрастырады.
2.Диалогты ережеге сай жазады.
3.Қуыршақ арқылы көрсетеді.
ҚБ: ,,Микрафон"
Дескриптор арқылы оқушылар топты, жеке, жұпты бағалайды.
Диктант. 25-жаттығу
Дәптерімізді ашайық,
Қолға қалам алайық.
Түп-түзу отырып,
Көркем етіп жазайық.
Сабақтан себепсіз қалмаймын. Үйге берілген тапсырманы уақытында орындаймын. Мен үлгілі оқушы боламын.
Дескриптор:
1.Жазу коллиграфиясын сақтайды.
2.Сөйлемдерді бас әріппен жазады.
3.Сөйлемнің тыныс белгісін қояды.
ҚБ: ,,Дәптер алмастыру"
Сипаттамасы :Бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындайды, мұғалімнің басшылығымен бағалайды.
----Бәрекелді! -Сауатты жазу
-
-Жақсы!
-Ойлан! -Көркем жазу
Пысықтау сұрақтары:
1.Бұл кімнің алдына қойған міндеттемелері?
2.Неше сөйлем жаздық?
3. 3,4,5 сөздерден құралған сөйлемдерді оқу.
4.Бұл сөйлемнің қай түріне жатады?
ҚБ: Тамаша! Жақсы! Мұқият бол!
Қайталау-білім анасы.
,,Сұрақтар жаңбыры"
Сипаттамасы:
Әр топ сөйлем туралы сұрақтарын қағазға жазып, бүктейді және келесі топқа лақтырады. Келесі топтағы оқушылар сұрақты оқиды, жауап береді.
2ЕП!!!!!№!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
?ссссссссссс?№???№№№№ ?
3
https:/www7youtube.com
,,Менің атым-Қожа"
фильмінен үзінді
Интерактивті тақта.
Әже ролін сомдауға киімдер (жаулық, кеудеше)
Сигналдық карточка
Кесте, кеспецифр.
1-топ
2-топ
3-топ
Интерактивті тақта.
Қуыршақтар, постер, фламастер, стикерлер, сахна, үй, ағаш макеті.
Микрафон.
Сигналдық белгі.
№1 жұмыс дәптері
қалам, бояу қарындаш, смайлик.
Мөрлер.
Кеспе қағаздар
ІІІ.Редолекциялық бағалау кезеңі.
Аяқталуы
6 мин
Кері байланыс:
-Балалар бүгінгі сабақта не жөнінде айттық?
-Сіздерге қандай жұмыс ұнады? Неге?
Үш түсті қоржын
Үш түсті асықтар:
Қызыл асық
Көк асық
Сары асық
Қосымша ақпарат
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
Сабақта жазу дағдыландыру мақсатта диктант жүргізіп отыру.
Қабілеті жоғары оқушыларға өзге оқушы жұмысын, талдауды бағалауды міндеттеу.
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Сұрақ-жауап, талдау, дәлелдеу ережені қолдану арқылы тексеру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Шынайы
Диалог құрастырды, оқыды, жазды
Өте жақсы
Тиімді
Үлгердім
Енгізбедім, себебі тапсырмалар қызықты, әрі түсінікті болды.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы не білдім?Менің келесі сабағым жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
1. 23-жаттығуда диалогты көрініс түрінде көрсету.
2.Диалог жазу ,құрастыру
1.Бір-бірінің жұмысына баға беру.
2.Әдіс-тәсілдерді түрлендіру.
Рөлге бөліп көрініс көрсетті, өз ойларынан диалог құрды.
Шығармашылық жұмыстарды көп қолдану.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz