Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қағаздан желкенді қайық дайындау
Еңбек бөлімі: Техникалық еңбек
Еңбек түрі: Қағазбен жұмыс
Сабақтың уақыты: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Қағаздан желкенді қайық дайындау
Сабақтың мақсаты: А) Білімділік: Оқушыларға желкенді қайықтың, ескекті қайықтан айырмашылығы туралы айтып беру. Модел үлгісін көрсете отырып немесе тақтаға жазып көрсету арқылы жасау жолын үйрету.
Ә) Тәрбиелік: Оқушыларға сызғышты дұрыс пайдалану сызғышпен өлшеудің, қағазды түзу, дәл бүктеуді және қағаздан ойыншық жасау тәсілдерін меңгерту.
Б) Дамытушылық: Оқушылардың құрал- сайманмен еңбек жасау және де олардың ойлау,түсіну сияқты қабілеттерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Желкенді қайықтың үлгісі және суреті.
Қолданылатын материал: Түрлі түсті қағаз, қызыл шүберек қиындысы.
Құрал-сайман: қалам, қайшы, сызғыш, өшіргіш, қылқалам.
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Барлығымызда сабаққа керек құрал жабдықтарымызды алып партаның үстіне қоямыз.
Балалар біз өткен сабақта қандай тапсырма орындап үйрендік ?
Қағаздан қорап жасап үйрендік.
Қағаздан қарап жасау неше жолмен жасалды екен?
Төрт жолмен жасалады.
Дұрыс айттыңдар, балалар.
2. Жаңа сабақ материалын түсіндіру.
Ал, балалар біз бүгін қағаздан желкенді қайықты жасауды үйренеміз. Қағазға сызғышпен өлшеп өзімізге қажетті және үлгідегі өлшеммен бірдей етіп қиып алуымыз керек. Қиып алынған қайық бөліктерін басқа қағаз бетіне қиыстырып орналастырамыз.
- Ал енді балалар.
- Қағаз ұзындығын өлшегенде қай саннан бастап өлшейміз?
- Сызғышпен ұзындықты өлшегенде әрқашан 0-ден бастап өлшеу керек.
Дұрыс айтасыңдар балалар.
Ал, енді қылқалам не үшін керек?
Қылқаламмен желім жағамыз.
Дұрыс айтасыңдар балалар. Енді біз осы ережелерді есімізге сақтай отырып, "Желкенді қайықты" жасауға кірісейік.
3. Практикалық жұмыстың орындалу реттігі:
Желкенді қайықтың жасалу үлгісінің суретін тақтаға іліп қою. Оқуцшылар дәптерлеріне желкенді қайықтың үлгісін салып алады. Ал, енді балалар қолымыз шаршап қалмау үшін "Сергіту сәтін" ұйымдастырып жіберейік.
Бала, бала балақан,
Қане қайсы алақан.
Саусақтарың айбат
Былай-былай ойнат.
Аяқты топ-топ басайық
Жалаудан гүл жасайық
Жаса-жаса алтын күн
Жаса- жаса жарқын күн.
Балалар осы өлеңді айтып тұрып қимыл жасап, қолдарын саусақтарын жаттықтырады.
4. Практикалық жұмыс.
Енді балалар, үлгіге қарап отырып барлығымыз да жұмыс жасауға кірісеміз. Алдымен қалай жабыстырып алуды, қалай орналастыру керектігін тыңдап, түсініп алайық. Желкенді қайық пішінін бір парақ қағазға (жапсырмалау). Қатырма қағаздың пішінін 2х8 см өлшемде тілкем тіліп алып, оның екі жағын тең етіп ортасынан бүктейміз де, суреттегідей үшбұрыштап, бір ұшын қоямыз. Бұл қайықтың негізгі (бөлігі) оны бір парақ қағаздан төменгі жағына желімдеп жабыстырамыз. Пішіні 6х2 5 см тігінен алып, одан суреттегідей желкен қиямыз. Тік бұрышты үшбұрыш формалы желкен пішінін қайық корпусының дәл ортасында үшбұрыш тіреп әрі желкенді желімдейміз. Енді қызыл түсті қағаздан жалауша жасап, оны желкеннің ұшына жаймен жабыстырамыз.
Парақ бетінде желкенді қайықтың бейнесі пайда болады.
Қорытындылау кезеңі:
Балалардың жасаған жұмыстарын тексеріп олардың жасаған жерінде кемшілік кетсе, оны айтып жақсы жасалған оқушыны мақтап мадақтау арқылы оқушыларды бағалау.
Еңбек түрі: Қағазбен жұмыс
Сабақтың уақыты: 45 минут
Сабақтың тақырыбы: Қағаздан желкенді қайық дайындау
Сабақтың мақсаты: А) Білімділік: Оқушыларға желкенді қайықтың, ескекті қайықтан айырмашылығы туралы айтып беру. Модел үлгісін көрсете отырып немесе тақтаға жазып көрсету арқылы жасау жолын үйрету.
Ә) Тәрбиелік: Оқушыларға сызғышты дұрыс пайдалану сызғышпен өлшеудің, қағазды түзу, дәл бүктеуді және қағаздан ойыншық жасау тәсілдерін меңгерту.
Б) Дамытушылық: Оқушылардың құрал- сайманмен еңбек жасау және де олардың ойлау,түсіну сияқты қабілеттерін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Желкенді қайықтың үлгісі және суреті.
Қолданылатын материал: Түрлі түсті қағаз, қызыл шүберек қиындысы.
Құрал-сайман: қалам, қайшы, сызғыш, өшіргіш, қылқалам.
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Барлығымызда сабаққа керек құрал жабдықтарымызды алып партаның үстіне қоямыз.
Балалар біз өткен сабақта қандай тапсырма орындап үйрендік ?
Қағаздан қорап жасап үйрендік.
Қағаздан қарап жасау неше жолмен жасалды екен?
Төрт жолмен жасалады.
Дұрыс айттыңдар, балалар.
2. Жаңа сабақ материалын түсіндіру.
Ал, балалар біз бүгін қағаздан желкенді қайықты жасауды үйренеміз. Қағазға сызғышпен өлшеп өзімізге қажетті және үлгідегі өлшеммен бірдей етіп қиып алуымыз керек. Қиып алынған қайық бөліктерін басқа қағаз бетіне қиыстырып орналастырамыз.
- Ал енді балалар.
- Қағаз ұзындығын өлшегенде қай саннан бастап өлшейміз?
- Сызғышпен ұзындықты өлшегенде әрқашан 0-ден бастап өлшеу керек.
Дұрыс айтасыңдар балалар.
Ал, енді қылқалам не үшін керек?
Қылқаламмен желім жағамыз.
Дұрыс айтасыңдар балалар. Енді біз осы ережелерді есімізге сақтай отырып, "Желкенді қайықты" жасауға кірісейік.
3. Практикалық жұмыстың орындалу реттігі:
Желкенді қайықтың жасалу үлгісінің суретін тақтаға іліп қою. Оқуцшылар дәптерлеріне желкенді қайықтың үлгісін салып алады. Ал, енді балалар қолымыз шаршап қалмау үшін "Сергіту сәтін" ұйымдастырып жіберейік.
Бала, бала балақан,
Қане қайсы алақан.
Саусақтарың айбат
Былай-былай ойнат.
Аяқты топ-топ басайық
Жалаудан гүл жасайық
Жаса-жаса алтын күн
Жаса- жаса жарқын күн.
Балалар осы өлеңді айтып тұрып қимыл жасап, қолдарын саусақтарын жаттықтырады.
4. Практикалық жұмыс.
Енді балалар, үлгіге қарап отырып барлығымыз да жұмыс жасауға кірісеміз. Алдымен қалай жабыстырып алуды, қалай орналастыру керектігін тыңдап, түсініп алайық. Желкенді қайық пішінін бір парақ қағазға (жапсырмалау). Қатырма қағаздың пішінін 2х8 см өлшемде тілкем тіліп алып, оның екі жағын тең етіп ортасынан бүктейміз де, суреттегідей үшбұрыштап, бір ұшын қоямыз. Бұл қайықтың негізгі (бөлігі) оны бір парақ қағаздан төменгі жағына желімдеп жабыстырамыз. Пішіні 6х2 5 см тігінен алып, одан суреттегідей желкен қиямыз. Тік бұрышты үшбұрыш формалы желкен пішінін қайық корпусының дәл ортасында үшбұрыш тіреп әрі желкенді желімдейміз. Енді қызыл түсті қағаздан жалауша жасап, оны желкеннің ұшына жаймен жабыстырамыз.
Парақ бетінде желкенді қайықтың бейнесі пайда болады.
Қорытындылау кезеңі:
Балалардың жасаған жұмыстарын тексеріп олардың жасаған жерінде кемшілік кетсе, оны айтып жақсы жасалған оқушыны мақтап мадақтау арқылы оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz