Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқылым мәтіні
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ашық сабақ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
<<Бейбітшілік,қауіпсіздік және жаһандық экономика>>
Шешендік сөздер Пікірталас
Пәні: Қазақ тілі
Мектеп: № 41 мектеп-гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г.К.
Күні: 02.10.2020ж.
Сынып: 11
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Біріккен ұлттар ұйымы және Қазақстан
Оқу мақсаттары
11.3.5.1. оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әр түрлі жолын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу
11.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқылым мен тыңдалым материалдарының мазмұнын түсініп тыңдайды, оқиды, мәтінді мазмұндайды, түртіп жазудың әр түрлі жолын біледі.орфографиялық норманы түсінеді.
Оқушылардың көбісі орындай алады: Оқылым мен тыңдалым мәтіні бойынша түртіп жазу арқылы ақпараттарды анықтайды, мәнмәтін бойынша орфографиялық норманы сақтайды.
Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әр түрлі жолын меңгереді, негізгі ақпаратты іріктеп, саралайды. Мәтіндегі тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Бағалау
критерийлері
Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазуды меңгереді.
Мәтіннен негізгі ақпаратты іріктейді, саралайды.
Тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Бейбітшілік, тәуелсіздік,қауіпсіздік, ядролық держава қазақ елі, жаһандық экономика.
Тапсырмаларды орындау барысында қолданылатын пайдалы тіркестер:
Менің ойымша....., менің пікірімше...,
Бұл пікір қаншалықты дұрыс деп ойлайсың?...
Талқылауға арналған сұрақтар:
Біріккен Ұлттар Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар ма?
Қазақстан ядролық державаға жата ма?
Құндылықтарға баулу
Ұлттық Қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
<<Мәңгілік ел құндылықтарына құрмет көрсету,Тәуелсіздігімізді дәріптеу.
Пәнаралық байланыс
тарих, география
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Алдыңғы білім
Өнер сарқылмайды
Сабақ барысы
Жоспарланған уақыт
Сабақтың жоспары
Ресурстар
Басы
5 мин
Ортасы
10 минут
20 мин
Соңы
5 мин
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
Оқушылармен амандасу
<<Жылы лебіз>> әдісі
Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер айтады
<<Кинометафора>> әдісі арқылы тақырыпқа ой қозғау.
Бейнеролик көрсету
Оқушылар өз ойын айтады.
Біріккен Ұлттар Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар ма?
Қазақстан ядролық державаға жата ма?
Сұрақтарға ауызша жауап береді
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлеріиен таныстырылады
1-тапсырма. Мәтінді тыңда. <<Инсерт>> әдісі арқылы мәтіннен керекті ақпаратты түртіп алып, кестені толтырыңдар.
Білемін
Негізгі ақпарат
Мен ойлаймын
Сұрағым
бар
ҚБ: <<Комментарий>> әдісі арқылы бағаланады.
<<Жарайсың, тамаша, жақсы>>
Дескриптор:
Мәтінді тыңдап, негізгі ақпараттарды іріктейді.
Тірек сөздерді ажыратады.
Ақпаратты түртіп жазады.
2-тапсырма. Оқылым мәтінінен <<Маңыздылық аймағы>> әдісі арқылы негізгі ақпаратты түртіп алып, іріктеп жазыңдар.
<<Маңыздылық аймағы>> әдісі
Оқылым мәтіні.
Қазақстан БҰҰ резервтік келісіміне 1996 жылы қосылып, БҰҰ- ның бейбітшілікті сақтаудағы іс-қимылдарына қатысуға өз әзірлігін білдірді. Біздің еліміз БҰҰ - ның жедел әрекет ету жүйесіне қосылған елу бірінші ел болды. Бұл бізге әлемде баянды бейбітшілікті тұрақтандыру мәселелерін шешуге қабілетті қызметкерлер даярлауға, қажетті ақпараттар мен материалдар алуға мүмкіндік берді.
1995 жылдың желтоқсанынан бастап 1996 жылға дейін Орта Азиядағы бейбітшілікті сақтау мақсатымен бірлескен <<Центразбат>> батальонын құру жұмысы белсенді түрде жүргізілді. Мұндай әскери күштерді даярлау барысында БҰҰ елімізге орасан зор көмек көрсетті.
Бұл - Қазақстанның Орталық Азия аймағындағы тұрақтылықты және БҰҰ - ның халықаралық бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау жолындағы күш-жігерін нығайтуға қосқан үлесі болып табылады.
1997 жылы наурызда Қазақстан БҰҰ - ның бейбітшілікті қолдау жөніндегі іс-қимылдар бойынша Арнайы комитетіне мүшелікке қабылданды.
А.Арыстанбекова.
<<Ұлттар ұйымы және Қазақстан>> кітабынан
Дескриптор:
Мәтінді оқиды, негізгі ақпараты табады; (1)
Ақпараттарды іріктеп, саралайды; (1)
ҚБ Дескриптор арқылы бағаланады.
3-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтіндегі берілген сөйлемдерді тілдік бірліктерді орынды қолданып, орфографиялық нормаға сай жазыңдар.
<<Т>> кестесі>> әдісі бойынша мәтінді орфографиялық нормаға сай, қатесіз көшіріп жазыңдар.
Бұрысы -
Дұрысы +
1992 жылдың 2-наурызы қазақстан үшін тарихи күн болып табылады бұл күні Қазақстан Біріккен Ұлттар Ұйымына мүше атанды. Пленарлық отырыстан кейін Қазақстанның көк туын БҰҰ штап пәтерінің алдында салтанатты көтеру рәсімі өткізілді.
Сыртқы және ішкі саясатта ынтымақтастық пен бейбітшілік қағидаларын ұстанған Қазақстан үшін бұл үлкен мәртебе. Жас мемлекет егемендігін Халықаралық қоғамдастықтың тануының айғағы болғандықтан, бұл оқиға Қазақстан үшін үлкен саяси мәңге ие болды.
1992 жылдың 2 наурызы Қазақстан үшін тарихи күн болып табылады, бұл күні Қазақстан Біріккен Ұлттар Ұйымына мүше атанды. Пленарлық отырыстан кейін Қазақстанның көк туын БҰҰ штаб-пәтерінің алдында салтанатты көтеру рәсімі өткізілді.
Сыртқы және ішкі саясатта ынтымақтастық пен бейбітшілік қағидаларын ұстанған Қазақстан үшін бұл үлкен мәртебе. Жас мемлекет егемендігін Халықаралық қоғамдастықтың тануының айғағы болғандықтан, бұл оқиға Қазақстан үшін үлкен саяси мәнге ие болды.
Дескриптор:
Орфографиялық норманы сақтайды.
Қатесіз көшіріп жазады.
ҚБ <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі
Рефлекция
<<Түсіну шыңы>> әдісі бойынша әр оқушы
сабақтан не алғаны туралы 3 сөйлем жазады;
Әр сөйлемнен бір-бір тірек сөз алады;
Үш тірек сөзді біріктіріп, сөйлем құрайды.
<<Бір тілек>> әдісі
https://www.youtube.com/watch?v=KUj7YQA4DjQ&ab_channel=KAZINFORM
Аудиомәтін
https://www.youtube.com/watch?v=kiTcYIgIq3o&t=32s&ab_channel=%D0%A5%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80TANYM
Қазақ тілі оқулығы 99-бет
Алматы <<Атамұра>>2020 БалатаеваЖ.,Арын Е.,Әбдіраман Г.)
Қазақ тілі оқулығы 100-бет
<<Маңыздылық аймағы>>
әдісі
https://www.presidentlibrary.kz/kk/content/kazakstan-zhne-buu-beybitshilik-ushin-riptestik-keshendi-kor-kormesi
Мәтін ғаламтор желісінен алынды
.
Ашық сабақ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
<<Бейбітшілік,қауіпсіздік және жаһандық экономика>>
Шешендік сөздер Пікірталас
Пәні: Қазақ тілі
Мектеп: № 41 мектеп-гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г.К.
Күні: 02.10.2020ж.
Сынып: 11
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Біріккен ұлттар ұйымы және Қазақстан
Оқу мақсаттары
11.3.5.1. оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әр түрлі жолын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу
11.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқылым мен тыңдалым материалдарының мазмұнын түсініп тыңдайды, оқиды, мәтінді мазмұндайды, түртіп жазудың әр түрлі жолын біледі.орфографиялық норманы түсінеді.
Оқушылардың көбісі орындай алады: Оқылым мен тыңдалым мәтіні бойынша түртіп жазу арқылы ақпараттарды анықтайды, мәнмәтін бойынша орфографиялық норманы сақтайды.
Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әр түрлі жолын меңгереді, негізгі ақпаратты іріктеп, саралайды. Мәтіндегі тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Бағалау
критерийлері
Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазуды меңгереді.
Мәтіннен негізгі ақпаратты іріктейді, саралайды.
Тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Бейбітшілік, тәуелсіздік,қауіпсіздік, ядролық держава қазақ елі, жаһандық экономика.
Тапсырмаларды орындау барысында қолданылатын пайдалы тіркестер:
Менің ойымша....., менің пікірімше...,
Бұл пікір қаншалықты дұрыс деп ойлайсың?...
Талқылауға арналған сұрақтар:
Біріккен Ұлттар Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар ма?
Қазақстан ядролық державаға жата ма?
Құндылықтарға баулу
Ұлттық Қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
<<Мәңгілік ел құндылықтарына құрмет көрсету,Тәуелсіздігімізді дәріптеу.
Пәнаралық байланыс
тарих, география
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Алдыңғы білім
Өнер сарқылмайды
Сабақ барысы
Жоспарланған уақыт
Сабақтың жоспары
Ресурстар
Басы
5 мин
Ортасы
10 минут
20 мин
Соңы
5 мин
І Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
Оқушылармен амандасу
<<Жылы лебіз>> әдісі
Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер айтады
<<Кинометафора>> әдісі арқылы тақырыпқа ой қозғау.
Бейнеролик көрсету
Оқушылар өз ойын айтады.
Біріккен Ұлттар Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар ма?
Қазақстан ядролық державаға жата ма?
Сұрақтарға ауызша жауап береді
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлеріиен таныстырылады
1-тапсырма. Мәтінді тыңда. <<Инсерт>> әдісі арқылы мәтіннен керекті ақпаратты түртіп алып, кестені толтырыңдар.
Білемін
Негізгі ақпарат
Мен ойлаймын
Сұрағым
бар
ҚБ: <<Комментарий>> әдісі арқылы бағаланады.
<<Жарайсың, тамаша, жақсы>>
Дескриптор:
Мәтінді тыңдап, негізгі ақпараттарды іріктейді.
Тірек сөздерді ажыратады.
Ақпаратты түртіп жазады.
2-тапсырма. Оқылым мәтінінен <<Маңыздылық аймағы>> әдісі арқылы негізгі ақпаратты түртіп алып, іріктеп жазыңдар.
<<Маңыздылық аймағы>> әдісі
Оқылым мәтіні.
Қазақстан БҰҰ резервтік келісіміне 1996 жылы қосылып, БҰҰ- ның бейбітшілікті сақтаудағы іс-қимылдарына қатысуға өз әзірлігін білдірді. Біздің еліміз БҰҰ - ның жедел әрекет ету жүйесіне қосылған елу бірінші ел болды. Бұл бізге әлемде баянды бейбітшілікті тұрақтандыру мәселелерін шешуге қабілетті қызметкерлер даярлауға, қажетті ақпараттар мен материалдар алуға мүмкіндік берді.
1995 жылдың желтоқсанынан бастап 1996 жылға дейін Орта Азиядағы бейбітшілікті сақтау мақсатымен бірлескен <<Центразбат>> батальонын құру жұмысы белсенді түрде жүргізілді. Мұндай әскери күштерді даярлау барысында БҰҰ елімізге орасан зор көмек көрсетті.
Бұл - Қазақстанның Орталық Азия аймағындағы тұрақтылықты және БҰҰ - ның халықаралық бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау жолындағы күш-жігерін нығайтуға қосқан үлесі болып табылады.
1997 жылы наурызда Қазақстан БҰҰ - ның бейбітшілікті қолдау жөніндегі іс-қимылдар бойынша Арнайы комитетіне мүшелікке қабылданды.
А.Арыстанбекова.
<<Ұлттар ұйымы және Қазақстан>> кітабынан
Дескриптор:
Мәтінді оқиды, негізгі ақпараты табады; (1)
Ақпараттарды іріктеп, саралайды; (1)
ҚБ Дескриптор арқылы бағаланады.
3-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтіндегі берілген сөйлемдерді тілдік бірліктерді орынды қолданып, орфографиялық нормаға сай жазыңдар.
<<Т>> кестесі>> әдісі бойынша мәтінді орфографиялық нормаға сай, қатесіз көшіріп жазыңдар.
Бұрысы -
Дұрысы +
1992 жылдың 2-наурызы қазақстан үшін тарихи күн болып табылады бұл күні Қазақстан Біріккен Ұлттар Ұйымына мүше атанды. Пленарлық отырыстан кейін Қазақстанның көк туын БҰҰ штап пәтерінің алдында салтанатты көтеру рәсімі өткізілді.
Сыртқы және ішкі саясатта ынтымақтастық пен бейбітшілік қағидаларын ұстанған Қазақстан үшін бұл үлкен мәртебе. Жас мемлекет егемендігін Халықаралық қоғамдастықтың тануының айғағы болғандықтан, бұл оқиға Қазақстан үшін үлкен саяси мәңге ие болды.
1992 жылдың 2 наурызы Қазақстан үшін тарихи күн болып табылады, бұл күні Қазақстан Біріккен Ұлттар Ұйымына мүше атанды. Пленарлық отырыстан кейін Қазақстанның көк туын БҰҰ штаб-пәтерінің алдында салтанатты көтеру рәсімі өткізілді.
Сыртқы және ішкі саясатта ынтымақтастық пен бейбітшілік қағидаларын ұстанған Қазақстан үшін бұл үлкен мәртебе. Жас мемлекет егемендігін Халықаралық қоғамдастықтың тануының айғағы болғандықтан, бұл оқиға Қазақстан үшін үлкен саяси мәнге ие болды.
Дескриптор:
Орфографиялық норманы сақтайды.
Қатесіз көшіріп жазады.
ҚБ <<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі
Рефлекция
<<Түсіну шыңы>> әдісі бойынша әр оқушы
сабақтан не алғаны туралы 3 сөйлем жазады;
Әр сөйлемнен бір-бір тірек сөз алады;
Үш тірек сөзді біріктіріп, сөйлем құрайды.
<<Бір тілек>> әдісі
https://www.youtube.com/watch?v=KUj7YQA4DjQ&ab_channel=KAZINFORM
Аудиомәтін
https://www.youtube.com/watch?v=kiTcYIgIq3o&t=32s&ab_channel=%D0%A5%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80TANYM
Қазақ тілі оқулығы 99-бет
Алматы <<Атамұра>>2020 БалатаеваЖ.,Арын Е.,Әбдіраман Г.)
Қазақ тілі оқулығы 100-бет
<<Маңыздылық аймағы>>
әдісі
https://www.presidentlibrary.kz/kk/content/kazakstan-zhne-buu-beybitshilik-ushin-riptestik-keshendi-kor-kormesi
Мәтін ғаламтор желісінен алынды
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz