Оқылым мәтіні

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ашық сабақ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»

Шешендік сөздер Пікірталас

Пәні: Қазақ тілі

Мектеп: № 41 мектеп-гимназия

Мұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі:

Күні: 02. 10. 2020ж.

Сынып: 11

Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.: Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.: Біріккен ұлттар ұйымы және Қазақстан
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Оқу мақсаттары
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.:

11. 3. 5. 1. оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әр түрлі жолын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу

11. 4. 1. 1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Сабақ мақсаттары
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.:

Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқылым мен тыңдалым материалдарының мазмұнын түсініп тыңдайды, оқиды, мәтінді мазмұндайды, түртіп жазудың әр түрлі жолын біледі. орфографиялық норманы түсінеді.

Оқушылардың көбісі орындай алады: Оқылым мен тыңдалым мәтіні бойынша түртіп жазу арқылы ақпараттарды анықтайды, мәнмәтін бойынша орфографиялық норманы сақтайды.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады : Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әр түрлі жолын меңгереді, негізгі ақпаратты іріктеп, саралайды. Мәтіндегі тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі:

Бағалау

критерийлері

Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.:
  • Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазуды меңгереді.
  • Мәтіннен негізгі ақпаратты іріктейді, саралайды.
  • Тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Тілдік мақсаттар
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Бейбітшілік, тәуелсіздік, қауіпсіздік, ядролық держава қазақ елі, жаһандық экономика.

Тапсырмаларды орындау барысында қолданылатын пайдалы тіркестер:

Менің ойымша . . . , менің пікірімше . . . ,

Бұл пікір қаншалықты дұрыс деп ойлайсың? . . .

Талқылауға арналған сұрақтар:

Біріккен Ұлттар Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар ма?

Қазақстан ядролық державаға жата ма?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Құндылықтарға баулу
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.:

Ұлттық Қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы

«Мәңгілік ел құндылықтарына құрмет көрсету, Тәуелсіздігімізді дәріптеу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Пәнаралық байланыс
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.: тарих, география
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Ойлау дағдыларының деңгейлері
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.: Білу, түсіну, қолдану
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Алдыңғы білім
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.: Өнер сарқылмайды
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі: Жоспарланған уақыт
Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.: Сабақтың жоспары
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:«Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық экономика»Шешендік сөздер ПікірталасПәні:Қазақ тілі:

Басы

5 мин

Ортасы

10 минут

20 мин

Соңы

5 мин

Мектеп:№ 41 мектеп-гимназияМұғалімнің аты-жөні:Мамбеталина Г. К.:

І Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Оқушылармен амандасу

«Жылы лебіз» әдісі

Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер айтады

«Кинометафора» әдісі арқылы тақырыпқа ой қозғау.

Бейнеролик көрсету

Оқушылар өз ойын айтады.

  • Біріккен Ұлттар Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар ма?
  • Қазақстан ядролық державаға жата ма?

Сұрақтарға ауызша жауап береді

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлеріиен таныстырылады

1-тапсырма. Мәтінді тыңда. «Инсерт» әдісі арқылы мәтіннен керекті ақпаратты түртіп алып, кестені толтырыңдар.

:
:
:
:

ҚБ: «Комментарий» әдісі арқылы бағаланады.

«Жарайсың, тамаша, жақсы»

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдап, негізгі ақпараттарды іріктейді.
  • Тірек сөздерді ажыратады.
  • Ақпаратты түртіп жазады.

2-тапсырма . Оқылым мәтінінен « Маңыздылық аймағы» әдісі арқылы негізгі ақпаратты түртіп алып, іріктеп жазыңдар.

«Маңыздылық аймағы» әдісі

Оқылым мәтіні.

Қазақстан БҰҰ резервтік келісіміне 1996 жылы қосылып, БҰҰ- ның бейбітшілікті сақтаудағы іс-қимылдарына қатысуға өз әзірлігін білдірді. Біздің еліміз БҰҰ - ның жедел әрекет ету жүйесіне қосылған елу бірінші ел болды. Бұл бізге әлемде баянды бейбітшілікті тұрақтандыру мәселелерін шешуге қабілетті қызметкерлер даярлауға, қажетті ақпараттар мен материалдар алуға мүмкіндік берді.

1995 жылдың желтоқсанынан бастап 1996 жылға дейін Орта Азиядағы бейбітшілікті сақтау мақсатымен бірлескен «Центразбат» батальонын құру жұмысы белсенді түрде жүргізілді. Мұндай әскери күштерді даярлау барысында БҰҰ елімізге орасан зор көмек көрсетті.

Бұл - Қазақстанның Орталық Азия аймағындағы тұрақтылықты және БҰҰ - ның халықаралық бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау жолындағы күш-жігерін нығайтуға қосқан үлесі болып табылады.

1997 жылы наурызда Қазақстан БҰҰ - ның бейбітшілікті қолдау жөніндегі іс-қимылдар бойынша Арнайы комитетіне мүшелікке қабылданды.

А. Арыстанбекова.

«Ұлттар ұйымы және Қазақстан» кітабынан

Дескриптор:

  • Мәтінді оқиды, негізгі ақпараты табады; (1)
  • Ақпараттарды іріктеп, саралайды; (1)

ҚБ Дескриптор арқылы бағаланады.

3-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтіндегі берілген сөйлемдерді тілдік бірліктерді орынды қолданып, орфографиялық нормаға сай жазыңдар.

«Т» кестесі» әдісі бойынша мәтінді орфографиялық нормаға сай, қатесіз көшіріп жазыңдар.

:
:

Дескриптор:

  • Орфографиялық норманы сақтайды.
  • Қатесіз көшіріп жазады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Рефлекция

«Түсіну шыңы» әдісі бойынша әр оқушы

  • сабақтан не алғаны туралы 3 сөйлем жазады;
  • Әр сөйлемнен бір-бір тірек сөз алады;
  • Үш тірек сөзді біріктіріп, сөйлем құрайды.
Білемін
Негізгі ақпарат
Мен ойлаймын

Сұрағым

бар

Бұрысы -
Дұрысы +

1992 жылдың 2-наурызы қазақстан үшін тарихи күн болып табылады бұл күні Қазақстан Біріккен Ұлттар Ұйымына мүше атанды. Пленарлық отырыстан кейін Қазақстанның көк туын БҰҰ штап пәтерінің алдында салтанатты көтеру рәсімі өткізілді.

Сыртқы және ішкі саясатта ынтымақтастық пен бейбітшілік қағидаларын ұстанған Қазақстан үшін бұл үлкен мәртебе. Жас мемлекет егемендігін Халықаралық қоғамдастықтың тануының айғағы болғандықтан, бұл оқиға Қазақстан үшін үлкен саяси мәңге


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың ортасы
Мәтінді тілдік талдау
Оқылым тапсырмасы
Таңдаудың маңызы
Тілге қатысты достарымен пікірлесу
Әдеби тіл нормасы
Ырықсыз етіс
Тіл білу - өнер, 8-сынып (орыс тобы)
Өсімдік және музыка
Біздің қаладағы мұражайлар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz