Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұстаз кіргенде құрмет ретінде түрегелу
З.Космодемьянская атындағы №23 мектеп лицейі
ТӘРБИЕ САҒАТЫ
<<Ұлылықтың басында
ұстаз тұрар>>
Өткізілетін күні:06.10.2020.
Сынып: 7 <<вқ>>
Сынып жетекшісі:Ерімбет І.Б.
2020-2021 оқу жылы
Тақырыбы: <<Ұлылықтың басында ұстаз тұрар>>
Мақсаты: оқушылардың бойында ұстаз деген ерекше жылы сезім қалыптастыру. Оқушыны ұстазды құрметтеуге, сыйлауға қадірлеуге, ұстаз еңбегін бағалай білуге үйрету, дамыту. Адамгершілікке, кішіпейлікке үлкенге құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
Түрі: Сұрақ - жауап, әңгіме, диолог.
Көрнекілігі: Жүрекшелер, шарлар, презентация, нақыл сөздер мен суреттер
Пайдаланылатын ресурстар: ЗУМ конференциясы, уатсап.
Барысы:
Ой қозғау:
Балалар, түсінбедім , мына жүрек не мағына береді, ойлана -ойлана таба алмадым?
- Оқушы: - Ол - жүрек аяулы Ұстаз жүрегі
- Қандай тамаша! Ал, кішкене жүрекшелер ше?
- Оқушы : - Ол біздің, шәкірттердің жүрегі
- Ұстаз жүрегін шәкірт жүрегі неге айнала қоршап тұр?
- Оқушы: - себебі, ұстаз жүрегі мейірімге, сүйіспеншілікке ,махаббатқа толы. Бар жылуын шәкірттеріне беріп , әрқаша қамқор болып
Кіріспе сөз:
Әр адамның жүрегіне ерекше жылулық нұрын себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. Адам баласының жүрегіндегі қадір тұтып, құрметтейтін екі ұғым болса, оның бірі-Ұстаз.
Ұстаз деген сөз қазақ баласы үшін қашанда қасиетті, қадірлі болған. <<Ұстаздан тәрбие алған>> немесе <<Ұстаз алдын көрген>> деген сөздер <<Ана тәрбиесін көрген>>деген сөздермен ұштасып жатады. Ұрпақ тәрбиесі- ұстазға байланысты. <<Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің>> дегендей өнегелі ұстаздан жақсы шәкірт шығатыны сөзсіз.
Видео - ролик (ұстаздар туралы)
Бейне таспаны көріп болғаннан кейін балалар не көргендері туралы өздерінің ойын сыни тұрғыда қалыптастыра отырып, пікірлерін білдіреді.
<<Ұстазым менің ұстазым>> атты презентацияны балалардың ойын толықтыру және ұстаздарға деген құрметтерін арттыру мақсатында жалғасын табады.
<<Ұстазға көрсетілетін құрмет>> (дәптер мен жұмыс)
1. Ұстаз кіргенде құрмет ретінде түрегелу.
2. Ұстаз алдында отырғанда тәртіп сақтау.
3. Сұрақтарға қолын көтеріп жауап беру.
4. Ұстаз айтқан ақыл кеңесің тыңдау.
5. Ұстазға жол беру.
6. Ұстаз берген тапсырмаларды мүлтіксіз орындау.
7. Ұстаз алдында бей - берекетсіз күлмеу.
8. Ұстазды сабақтан бос уақытта қадірлеу.
Мұғалімдер кім болуды армандайды?
(қызықты сауал. Мұғалімдердің жұмысы қаншалықты қиын әрі бағалы екенін насихаттау мақсатында баяндалады).
Мұғалімдер әсте әртіс, жазушы, сот, бастық, сылақшы, майлаушы, немесе еден сыпырушы болуды армандамайды. Өйткені:
- Әр мұғалімнің жұмыс бөлмесі, отыратын жұмыс үстелі, қармағында 30-40 оқушысы бар, кішігірім бастық емес пе? Ашса алақанында, жұмса жұдырығында, -- дегендей ұрыс, төбелес жөніндегі бала мен ата-ана дауын да бір өзі шешіп отырады.
- Әр мұғалім өз сабағының шебері, яки режиссері, көбінесе басты рөлде де өзі ойнайды. Әртіс демей көр, кәне. Көпшілік көрініске де өзі қатысады.
- Бір тыным жоқ. Кабинет тазалығы да өз мойнында. Демек, майлаушы да өзі, сылаушы да өзі. Безендіруші де өзі.
- Жазушыларға келер болсақ, тіпті кейбір жазушыларыңыз да, мұғалім құсап күнде жазуға отырмас.
- Соңғы кезде бухгалтер мен кассир де өздері.
Ұстаздарымыз сан алуан қосымша мамандықтар меңгеруде. Ендеше қай мекемеге қандай мамандық иесі өте зәру болса, 2-3 айлық жазғы демалыс кезінде біздің ұстаздарды шақыруларыңызға болады.
<<Жүректен жүрекке>> ұстаздарға ақ тілек... (Балалар ұстаздарына деген жылы лебдіздерін білдіреді). (Дәптер мен жұмыс).
ТӘРБИЕ САҒАТЫ
<<Ұлылықтың басында
ұстаз тұрар>>
Өткізілетін күні:06.10.2020.
Сынып: 7 <<вқ>>
Сынып жетекшісі:Ерімбет І.Б.
2020-2021 оқу жылы
Тақырыбы: <<Ұлылықтың басында ұстаз тұрар>>
Мақсаты: оқушылардың бойында ұстаз деген ерекше жылы сезім қалыптастыру. Оқушыны ұстазды құрметтеуге, сыйлауға қадірлеуге, ұстаз еңбегін бағалай білуге үйрету, дамыту. Адамгершілікке, кішіпейлікке үлкенге құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
Түрі: Сұрақ - жауап, әңгіме, диолог.
Көрнекілігі: Жүрекшелер, шарлар, презентация, нақыл сөздер мен суреттер
Пайдаланылатын ресурстар: ЗУМ конференциясы, уатсап.
Барысы:
Ой қозғау:
Балалар, түсінбедім , мына жүрек не мағына береді, ойлана -ойлана таба алмадым?
- Оқушы: - Ол - жүрек аяулы Ұстаз жүрегі
- Қандай тамаша! Ал, кішкене жүрекшелер ше?
- Оқушы : - Ол біздің, шәкірттердің жүрегі
- Ұстаз жүрегін шәкірт жүрегі неге айнала қоршап тұр?
- Оқушы: - себебі, ұстаз жүрегі мейірімге, сүйіспеншілікке ,махаббатқа толы. Бар жылуын шәкірттеріне беріп , әрқаша қамқор болып
Кіріспе сөз:
Әр адамның жүрегіне ерекше жылулық нұрын себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. Адам баласының жүрегіндегі қадір тұтып, құрметтейтін екі ұғым болса, оның бірі-Ұстаз.
Ұстаз деген сөз қазақ баласы үшін қашанда қасиетті, қадірлі болған. <<Ұстаздан тәрбие алған>> немесе <<Ұстаз алдын көрген>> деген сөздер <<Ана тәрбиесін көрген>>деген сөздермен ұштасып жатады. Ұрпақ тәрбиесі- ұстазға байланысты. <<Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің>> дегендей өнегелі ұстаздан жақсы шәкірт шығатыны сөзсіз.
Видео - ролик (ұстаздар туралы)
Бейне таспаны көріп болғаннан кейін балалар не көргендері туралы өздерінің ойын сыни тұрғыда қалыптастыра отырып, пікірлерін білдіреді.
<<Ұстазым менің ұстазым>> атты презентацияны балалардың ойын толықтыру және ұстаздарға деген құрметтерін арттыру мақсатында жалғасын табады.
<<Ұстазға көрсетілетін құрмет>> (дәптер мен жұмыс)
1. Ұстаз кіргенде құрмет ретінде түрегелу.
2. Ұстаз алдында отырғанда тәртіп сақтау.
3. Сұрақтарға қолын көтеріп жауап беру.
4. Ұстаз айтқан ақыл кеңесің тыңдау.
5. Ұстазға жол беру.
6. Ұстаз берген тапсырмаларды мүлтіксіз орындау.
7. Ұстаз алдында бей - берекетсіз күлмеу.
8. Ұстазды сабақтан бос уақытта қадірлеу.
Мұғалімдер кім болуды армандайды?
(қызықты сауал. Мұғалімдердің жұмысы қаншалықты қиын әрі бағалы екенін насихаттау мақсатында баяндалады).
Мұғалімдер әсте әртіс, жазушы, сот, бастық, сылақшы, майлаушы, немесе еден сыпырушы болуды армандамайды. Өйткені:
- Әр мұғалімнің жұмыс бөлмесі, отыратын жұмыс үстелі, қармағында 30-40 оқушысы бар, кішігірім бастық емес пе? Ашса алақанында, жұмса жұдырығында, -- дегендей ұрыс, төбелес жөніндегі бала мен ата-ана дауын да бір өзі шешіп отырады.
- Әр мұғалім өз сабағының шебері, яки режиссері, көбінесе басты рөлде де өзі ойнайды. Әртіс демей көр, кәне. Көпшілік көрініске де өзі қатысады.
- Бір тыным жоқ. Кабинет тазалығы да өз мойнында. Демек, майлаушы да өзі, сылаушы да өзі. Безендіруші де өзі.
- Жазушыларға келер болсақ, тіпті кейбір жазушыларыңыз да, мұғалім құсап күнде жазуға отырмас.
- Соңғы кезде бухгалтер мен кассир де өздері.
Ұстаздарымыз сан алуан қосымша мамандықтар меңгеруде. Ендеше қай мекемеге қандай мамандық иесі өте зәру болса, 2-3 айлық жазғы демалыс кезінде біздің ұстаздарды шақыруларыңызға болады.
<<Жүректен жүрекке>> ұстаздарға ақ тілек... (Балалар ұстаздарына деген жылы лебдіздерін білдіреді). (Дәптер мен жұмыс).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz