Сабақ мақсаттары. Сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Күні:

Мектеп::

Мұғалімнің аты-жөні:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сынып: 7

Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақ тақырыбы

Мектеп::

Қазақтың ұлттық тағамдары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:: Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардыңжасалу технологияларының зерделеу және қолдану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Барлық оқушыларға: әлем халықтарының соның ішіндегі дәмді асханасымен әйгілі елдердің және өзіміздің ұлттық тағамдарымыздың жасалу технологиясымен танысады.

Көпшілігі :бір елдің ұлттық тағамын және қазақ халқының тағамдарының жасалу технологиясын салыстырды.

Кейбірі:Бір елдің ұлттық тағамдарын оқушылар шығармашылық идеялар қосу арқылы өздері жаңа тағамның жасау технологиясымен таныстырады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бағалау критерийлері
Мектеп::

Оқушы оқыту мақсатына қол жеткізеді егер:

-әлем халықтарының тағамдарының жасалу технологиясын біледі;

-қазақ халқының тағамдарының жасалу технологиясын біледі;

-әртүрлі елдердің тағамдарын салыстыра біледі;

-сыныптастарының жұмыстарының дұрыс немесе қате екенін бағалай біледі;

-өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын салыстыра алады:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар:

-тұрмыстық техника пайдалану және техникалық қызмет көрсету ережелерін сипаттау;

-жұмыс істеу үшін пайдаланылатын әдістері мен тәсілдері талқылау және бағалау үшін пән терминологияны пайдалана отырады;

-тақырыптық тілі, терминология және диолог хатқа үшін пайдалы сөз тіркестерінің сериясы

Ұлттық тағам, дәстүрлері, рецепт, қамыр, Наурыз көже, бауырсақ, шелпек, суши, пицца, аспазшы.

Мен осы өнімдерді . . . үшін таңдадым.

Мен . . . технологияны қолданамын.

Мен түрлі . . . тағамдарын зерттедім, қарадым.

Тағамның ерекшелігі . . . болып табылады.

Аспазшылардың пісіру негізгі . . . ұқсастықтар болып табылады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Осы сабақта оқушылырдың бойына ұлттық құндылықтарды дамыту.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: География, Қазақстан тарихы, Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Презентация Power Point, Word программаларын пайдалану.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бастапқы білім
Мектеп:: Оқушылар әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың тез, әрі дәмді жасалу жолдарын үйренеді. Жұмыс істеу барысында керекті құрал-жабдықтармен, аспаптарды пайдалануды үйренеді, қазақ халқының ұлттық тағамдарының дайындалу жолдырымен танысады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың басы

3 минут

3 минут

2 минут

Мектеп::

Оқушыларға әртүрлі халықтардың тағамдары бар карточкалар беріледі. Оқушылар олар қай ха

лыққа тән тағамдар екенін анықтау керек.

«Кім жылдам » әдісі бойынша тақырыпқа шығу

-қаңдай тағамдардың пайдалылығы көп?

-қазақ халқының осы тағамын жасау барысында қаңдай азық-түліктер пайдаланылады?

-сіздің үйіңізде көп қолданылатын тағам?

Жаңа тақырыппен танысу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Интернет

«Әлем халық тағамдары»

«Қазақ халқының тағамдары»

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың ортасы

4 минут

20 минут

Мектеп::

Жаңа тақырыппен танысу.

Бейнебаянды ұсыну

Бір елдің тағамының жасалу жолын тәжірибе жүзінде жасап үйрену.

Ең алғаш Америка елінде шыққан жылдам дайындалатын «Бутерброд» жасауды үйрену.

Қажетті құрамы:тостық нан - 4 шт, ірімшік- 4шт, петрушка-1шт, қияр-1шт, памидор-1шт, жұмыртқа-2шт.

Оқушылар ірімшікті, қиярды, памидорды, жұмыртқаны дөңгелектеп турап тосттық нанның ортасына салып, петрушкамен әдемілеп безендіреді.

Интернет, Youtube «Әлемнін ең дәмді 10 ұлттық тағамдары»
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың соңы

10 минут

3 минут

Мектеп::

Енді оқушылар өздерінің жасаған тәжірибелік жұмыстарын бағалайды. Оны оқушылар бір-бірінің бутербродтарынан дәм тату арқылы бағалайды.

Үй тапсырмасы:оқушылар әлем халықтарының және қазақ халқының ерекше тағамдарының жасалу жолдарын жазып келу.

Және сұрақ қою арқылы бағалау.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Саралау
Мектеп:: Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Әрбір оқушыдан сабақтың қалай өткенін сұрау және сабақтың қалай өткендігіне баға беру.
Мектеп:: Бірін-бірі бағалау оқушылар ауызша сыныптастарының тапсырмасы қаншалықты орындағаны туралы пікірлерін «кезек кезек» стратегиясы арқылы білдіріп, бағалайды.
Қауіпсіздік ережесін сақтай

Ұқсас жұмыстар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Үйдегі мейіргерлік күтім
Шартты операторы таңдау операторы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Жыныстық жетілу
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz