Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсаттары. Сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Қазақтың ұлттық тағамдары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардыңжасалу технологияларының зерделеу және қолдану

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушыларға: әлем халықтарының соның ішіндегі дәмді асханасымен әйгілі елдердің және өзіміздің ұлттық тағамдарымыздың жасалу технологиясымен танысады.
Көпшілігі :бір елдің ұлттық тағамын және қазақ халқының тағамдарының жасалу технологиясын салыстырды.
Кейбірі:Бір елдің ұлттық тағамдарын оқушылар шығармашылық идеялар қосу арқылы өздері жаңа тағамның жасау технологиясымен таныстырады.
Бағалау критерийлері
Оқушы оқыту мақсатына қол жеткізеді егер:
-әлем халықтарының тағамдарының жасалу технологиясын біледі;
-қазақ халқының тағамдарының жасалу технологиясын біледі;
-әртүрлі елдердің тағамдарын салыстыра біледі;
-сыныптастарының жұмыстарының дұрыс немесе қате екенін бағалай біледі;
-өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын салыстыра алады:
Тілдік мақсаттар

Оқушылар:
-тұрмыстық техника пайдалану және техникалық қызмет көрсету ережелерін сипаттау;
-жұмыс істеу үшін пайдаланылатын әдістері мен тәсілдері талқылау және бағалау үшін пән терминологияны пайдалана отырады;
-тақырыптық тілі,терминология және диолог хатқа үшін пайдалы сөз тіркестерінің сериясы
Ұлттық тағам,дәстүрлері,рецепт,қамыр,Наурыз көже, бауырсақ,шелпек,суши,пицца,аспазшы.
Мен осы өнімдерді ... үшін таңдадым.
Мен ... технологияны қолданамын.
Мен түрлі ... тағамдарын зерттедім,қарадым.
Тағамның ерекшелігі ... болып табылады.
Аспазшылардың пісіру негізгі ... ұқсастықтар болып табылады.

Құндылықтарды дарыту

Осы сабақта оқушылырдың бойына ұлттық құндылықтарды дамыту.

Пәнаралық байланыстар
География,Қазақстан тарихы,Қазақ әдебиеті
АКТ қолдану дағдылары
Презентация Power Point ,Word программаларын пайдалану.
Бастапқы білім

Оқушылар әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың тез,әрі дәмді жасалу жолдарын үйренеді. Жұмыс істеу барысында керекті құрал-жабдықтармен,аспаптарды пайдалануды үйренеді,қазақ халқының ұлттық тағамдарының дайындалу жолдырымен танысады.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут

3 минут

2 минут
Оқушыларға әртүрлі халықтардың тағамдары бар карточкалар беріледі.Оқушылар олар қай ха
лыққа тән тағамдар екенін анықтау керек.


<<Кім жылдам >> әдісі бойынша тақырыпқа шығу
-қаңдай тағамдардың пайдалылығы көп?
-қазақ халқының осы тағамын жасау барысында қаңдай азық-түліктер пайдаланылады?
-сіздің үйіңізде көп қолданылатын тағам?

Жаңа тақырыппен танысу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Интернет
<<Әлем халық тағамдары>>
<<Қазақ халқының тағамдары>>
Сабақтың ортасы
4 минут

20 минут
Жаңа тақырыппен танысу.
Бейнебаянды ұсыну

Бір елдің тағамының жасалу жолын тәжірибе жүзінде жасап үйрену.
Ең алғаш Америка елінде шыққан жылдам дайындалатын <<Бутерброд>> жасауды үйрену.
Қажетті құрамы:тостық нан - 4 шт,ірімшік- 4шт,петрушка-1шт,қияр-1шт,памидор-1шт,жұмыртқа-2шт.
Оқушылар ірімшікті,қиярды,памидорды,жұмыртқаны дөңгелектеп турап тосттық нанның ортасына салып,петрушкамен әдемілеп безендіреді.
Интернет ,Youtube <<Әлемнін ең дәмді 10 ұлттық тағамдары>>
Сабақтың соңы
10 минут

3 минут
Енді оқушылар өздерінің жасаған тәжірибелік жұмыстарын бағалайды.Оны оқушылар бір-бірінің бутербродтарынан дәм тату арқылы бағалайды.

Үй тапсырмасы:оқушылар әлем халықтарының және қазақ халқының ерекше тағамдарының жасалу жолдарын жазып келу.
Және сұрақ қою арқылы бағалау.

Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Әрбір оқушыдан сабақтың қалай өткенін сұрау және сабақтың қалай өткендігіне баға беру.

Бірін-бірі бағалау оқушылар ауызша сыныптастарының тапсырмасы қаншалықты орындағаны туралы пікірлерін <<кезек кезек>> стратегиясы арқылы білдіріп,бағалайды.
Қауіпсіздік ережесін сақтай отырып сабақты жүргізу.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Ия.Осы құрылған мақсат арқылы сабақтың тақырыбы ашылып оқушыларға тиімді әрі оңай жеткізілді.

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Дұрыс сақталды.Әр мақсат өз кезегінде аяқталды.
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:Балалардың тапсырманы қызығушылықпен орындауы.

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ МИНИСТРЛІГІ
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық - техникалық университеті

<<Кәсіптік және техникалық оқыту>> кафедрасы

Практикалық жұмыс №6

Тақырыбы: Қысқа мерзімді жоспар.
Қазақтың ұлттық тағамдары

Орындаған: ПО-23 топ студенттері
Бижанова Н.К ,Кенжебаева А.Т
Қабылдаған: доц. Байдалиев К.А.

2018 ж

Ұқсас жұмыстар
Қай түзу перпендикуляр түзу
Жергілікті жердің жоспарын құрастыру
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Шартты операторы таңдау операторы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Жыныстық жетілу
Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері
Менің ататегім
Пәндер