7-сыныпқа арналған Қазақтың ұлттық тағамдары бойынша қысқа мерзімді практикалық сабақ жоспары

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Күні:

Мектеп::

Мұғалімнің аты-жөні:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сынып: 7

Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақ тақырыбы

Мектеп::

Қазақтың ұлттық тағамдары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:: Әлем халықтарының және ұлттық тағамдардыңжасалу технологияларының зерделеу және қолдану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Барлық оқушыларға: әлем халықтарының соның ішіндегі дәмді асханасымен әйгілі елдердің және өзіміздің ұлттық тағамдарымыздың жасалу технологиясымен танысады.

Көпшілігі :бір елдің ұлттық тағамын және қазақ халқының тағамдарының жасалу технологиясын салыстырды.

Кейбірі:Бір елдің ұлттық тағамдарын оқушылар шығармашылық идеялар қосу арқылы өздері жаңа тағамның жасау технологиясымен таныстырады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бағалау критерийлері
Мектеп::

Оқушы оқыту мақсатына қол жеткізеді егер:

-әлем халықтарының тағамдарының жасалу технологиясын біледі;

-қазақ халқының тағамдарының жасалу технологиясын біледі;

-әртүрлі елдердің тағамдарын салыстыра біледі;

-сыныптастарының жұмыстарының дұрыс немесе қате екенін бағалай біледі;

-өз жұмысы мен сыныптастарының жұмысын салыстыра алады:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар:

-тұрмыстық техника пайдалану және техникалық қызмет көрсету ережелерін сипаттау;

-жұмыс істеу үшін пайдаланылатын әдістері мен тәсілдері талқылау және бағалау үшін пән терминологияны пайдалана отырады;

-тақырыптық тілі, терминология және диолог хатқа үшін пайдалы сөз тіркестерінің сериясы

Ұлттық тағам, дәстүрлері, рецепт, қамыр, Наурыз көже, бауырсақ, шелпек, суши, пицца, аспазшы.

Мен осы өнімдерді . . . үшін таңдадым.

Мен . . . технологияны қолданамын.

Мен түрлі . . . тағамдарын зерттедім, қарадым.

Тағамның ерекшелігі . . . болып табылады.

Аспазшылардың пісіру негізгі . . . ұқсастықтар болып табылады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Осы сабақта оқушылырдың бойына ұлттық құндылықтарды дамыту.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: География, Қазақстан тарихы, Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Презентация Power Point, Word программаларын пайдалану.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бастапқы білім
Мектеп:: Оқушылар әлем халықтарының және ұлттық тағамдардың тез, әрі дәмді жасалу жолдарын үйренеді. Жұмыс істеу барысында керекті құрал-жабдықтармен, аспаптарды пайдалануды үйренеді, қазақ халқының ұлттық тағамдарының дайындалу жолдырымен танысады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың басы

3 минут

3 минут

2 минут

Мектеп::

Оқушыларға әртүрлі халықтардың тағамдары бар карточкалар беріледі. Оқушылар олар қай ха

лыққа тән тағамдар екенін анықтау керек.

«Кім жылдам » әдісі бойынша тақырыпқа шығу

-қаңдай тағамдардың пайдалылығы көп?

-қазақ халқының осы тағамын жасау барысында қаңдай азық-түліктер пайдаланылады?

-сіздің үйіңізде көп қолданылатын тағам?

Жаңа тақырыппен танысу.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Интернет

«Әлем халық тағамдары»

«Қазақ халқының тағамдары»

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың ортасы

4 минут

20 минут

Мектеп::

Жаңа тақырыппен танысу.

Бейнебаянды ұсыну

Бір елдің тағамының жасалу жолын тәжірибе жүзінде жасап үйрену.

Ең алғаш Америка елінде шыққан жылдам дайындалатын «Бутерброд» жасауды үйрену.

Қажетті құрамы:тостық нан - 4 шт, ірімшік- 4шт, петрушка-1шт, қияр-1шт, памидор-1шт, жұмыртқа-2шт.

Оқушылар ірімшікті, қиярды, памидорды, жұмыртқаны дөңгелектеп турап тосттық нанның ортасына салып, петрушкамен әдемілеп безендіреді.

Интернет, Youtube «Әлемнін ең дәмді 10 ұлттық тағамдары»
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың соңы

10 минут

3 минут

Мектеп::

Енді оқушылар өздерінің жасаған тәжірибелік жұмыстарын бағалайды. Оны оқушылар бір-бірінің бутербродтарынан дәм тату арқылы бағалайды.

Үй тапсырмасы:оқушылар әлем халықтарының және қазақ халқының ерекше тағамдарының жасалу жолдарын жазып келу.

Және сұрақ қою арқылы бағалау.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Саралау
Мектеп:: Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Әрбір оқушыдан сабақтың қалай өткенін сұрау және сабақтың қалай өткендігіне баға беру.
Мектеп:: Бірін-бірі бағалау оқушылар ауызша сыныптастарының тапсырмасы қаншалықты орындағаны туралы пікірлерін «кезек кезек» стратегиясы арқылы білдіріп, бағалайды.
Қауіпсіздік ережесін сақтай

Ұқсас жұмыстар
Қазақтың ұлттық тағамдары: оқу-тәрбие сабағының жоспары
Сабақ жоспары: Қазақтың ұлттық тағамдары, бата және жалғау түрлері
Қазақтың ұлттық тағамдары: модульдік ойын арқылы қайталау сабағы
Қазақтың ұлттық тағамдары: түрлері, дәстүрлері және тәрбиелік мәні
7-сыныпқа арналған тіл дамыту сабағы: Қазақ ұлттық тағамдары
Ұлыстың ұлы күні және қазақтың ұлттық тағамдары: мезгіл бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлемге арналған сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған ашық сабақ: Қазақтың ұлттық киімдері (сабақ жоспары)
6-сынып: Қазақтың дастарханы тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған PAINT графикалық редакторы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған дене шынықтыру: қазақтың ұлттық асық ойынының сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz