Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ МИНИСТРЛІГІ
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық - техникалық университеті
«Кәсіптік және техникалық оқыту» кафедрасы
Практикалық жұмыс
Тақырыбы : Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Орындаған: ПО-23 топ студенттері
Бижанова Н. К
Қабылдаған: доц. Байдалиев К. А.
2018 ж
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Көркемдік жазба. Жобалар түрлері. Жазбалардың тәсілдері мен техникасы. Материалдары және құралдары.
7. 1. 2. 1. Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер қолөнер мен дизаин туындыларының ерекшеліктерін өз бетімен зерделеу және сипаттау.
7. 1. 3. 1. Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы) .
Барлығы:7. 1. 2. 1. Оқушылар тарихи шығу тегі әртүрлі өнер, бейнелеу, қолөнер, дизайн түрлерін біледі және анықтайды.
7. 1. 3. 1. Шығармашылық жұмыстың идеяларын іске асыруда ақпараттық көздерді анықтайды және қолданады.
Басым көпшілігі:7. 1. 2. 1. Тарихи мәдени шығу тегі әртүрлі қолөнер, дизайн туындыларының ерекшеліктерін (жазбалары, техникасы, материалдары және құралдары) баяндайды және түсіндіреді.
7. 1. 3. 1. Шығармашылық жұмыстың идеяларын іске асыру мақсатында ізденіске қажетті ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдайды және тәжірбиеде қолданады.
Кейбір оқушылар:7. 1. 2. 1 Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі қолөнер және дизайн туындыларының негізгі идеясын, мазмұнын және орындалу тәсілдерін түсіндіреді және өз бетінше кейбір ерекшеліктерін түрлендіруге ықпал етеді.
7. 1. 3. 1. Шығармашылық жұмыста түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін анықтауға және қолдануға негіздеме және баға бере алады.
1. Көркемдік жазба түрлері, тәсілдерін материалдары және құралдарын біледі және баяндап түсіндіреді.
2. Бейнелеу өнер түрлеріне сәйкес туындыларды салыстыра отырып, топтастырады.
3. Пән сабағын орындайтын тәжірбейелік жұмыс тапсырмасына анықталған өнер түрлерін негіздейді, дәлелдейді.
4. Көркемдік жазба бойынша орындалатын шығармашылық жұмыстың идеяларын анықтауға ақпаратты көздердің түрін таңдайды және түсіндіреді.
5. Көркемдік жазба түрі бойынша орындалатын шығармашылық жұмыстың идеясын анықтауға ақпаратты көздердің түрін тәжірбейеде қолданады және өңдейді.
6. Көркемдік жазба түрі бойынша орындалатын шығармашылық жұмыстың идеясын анықтауға ақпараттық құралдың тиімді түрін салыстыра отырып негіздейді және дәлелдейді.
Оқушылар сөздерді жүйелей, өз ойын анық және нақты жеткізе алуы.
Терминология және лексиялогия:дизайн, торсық, ожау, текемет, алаша, алқа, ер-тұрман, этнодизай және т. б.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Мен осы тапсырма барсында . . .
Мен құрал-жабдықтарды пайдаланып . . .
Бұл дизайн сізге не үшін ұнады?
Оқушылар қазақ халқының және Қазақстан Республикасының басқа да халықтарының дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнер түрлері, ою-өрнектер композициясы мен түрлері, қазақтың ою-өрнегінің пайда болу тарихы бойынша білімдерін тереңдетеді. Жібек Жолына қатысты зерттеулер жүргізіп, артефакттардан шабыттанып, өздерінің шығармашылық жұмыстарын дайындайды.
Шығармашылық қабілеттерін, креативті және ерекше шешімдерін көрсетеді. Өзінің және басқа оқушылардың жұмыстарын қарастыру барысында бағалау дағдыларын дамытады. Алдыңғы тәжірибелеріне сүйене отырып, қол еңбегі жұмыстары барысында қолданылған құрал-саймандарымен жұмыс жасау қабілеттерін арттырады.
Сабақтың басы
12 мин
«Сәлем сөздің-анасы» тренинг өткізіледі. Оқушылар үш тілде мұғаліммен амандасады.
Бейнеролик көрсету арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын баяндап түсіндіру. «Қазақтың және әлем халықтарының қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктері»
Кері байланыс: «Ой талқы» . Бейнеролик бойынша оқушылар қазақтың және әлем халықтарының қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктерін салыстырады.
Сабақтың ортасы
20 мин
« Ою-өрнек» тапсырмасы.
Керекті құрал-жабдықтар:ағаш төртбұрышты, қарындаш, консилерлік пышақ, газет, қашау, сүргілеуіш.
Оқушыларға ою-өрнектің аты жазылған қағаздар таратылады. Оқушылар ою-өрнектердің атын іздеп (телефонды қолдануға болады) сосын суретін ағашқа салып, пышықпен кесіп, қашаумен қашап, оюдың пішінің шығару үшін сүргілейді. Жасаған жұмысын алдына қойып, орнын жинап алады.
Сабақтың соңы
8 мин
Оқушылардың жұмысын қарап шығады. Кеңесін айтып кетеді.
Бағдаршам карточкалары арқылы (қызыл-5, көк-4, сары-3) оқушылар бірін-бірінің жұмысын бағалайды.
«Оз ойым» ойынында оқушылар ақ қағаздағы сұрақтарға жауап береді .
-нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz