Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсаттары. Кейбір оқушылар

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ МИНИСТРЛІГІ
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық - техникалық университеті

<<Кәсіптік және техникалық оқыту>> кафедрасы

Практикалық жұмыс

Тақырыбы: Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Орындаған: ПО-23 топ студенттері
Бижанова Н.К
Қабылдаған: доц. Байдалиев К.А.

2018 ж

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Көркемдік жазба.Жобалар түрлері.Жазбалардың тәсілдері мен техникасы.Материалдары және құралдары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.1.2.1.Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер қолөнер мен дизаин туындыларының ерекшеліктерін өз бетімен зерделеу және сипаттау.
7.1.3.1.Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып,қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы).
Сабақ мақсаттары
Барлығы:7.1.2.1.Оқушылар тарихи шығу тегі әртүрлі өнер,бейнелеу,қолөнер,дизайн түрлерін біледі және анықтайды.
7.1.3.1.Шығармашылық жұмыстың идеяларын іске асыруда ақпараттық көздерді анықтайды және қолданады.
Басым көпшілігі:7.1.2.1.Тарихи мәдени шығу тегі әртүрлі қолөнер,дизайн туындыларының ерекшеліктерін (жазбалары,техникасы,материалдары және құралдары) баяндайды және түсіндіреді.
7.1.3.1.Шығармашылық жұмыстың идеяларын іске асыру мақсатында ізденіске қажетті ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдайды және тәжірбиеде қолданады.
Кейбір оқушылар:7.1.2.1 Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі қолөнер және дизайн туындыларының негізгі идеясын , мазмұнын және орындалу тәсілдерін түсіндіреді және өз бетінше кейбір ерекшеліктерін түрлендіруге ықпал етеді.
7.1.3.1.Шығармашылық жұмыста түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін анықтауға және қолдануға негіздеме және баға бере алады.
Жетістік критерийлері
1.Көркемдік жазба түрлері,тәсілдерін материалдары және құралдарын біледі және баяндап түсіндіреді.
2.Бейнелеу өнер түрлеріне сәйкес туындыларды салыстыра отырып,топтастырады.
3.Пән сабағын орындайтын тәжірбейелік жұмыс тапсырмасына анықталған өнер түрлерін негіздейді,дәлелдейді.
4.Көркемдік жазба бойынша орындалатын шығармашылық жұмыстың идеяларын анықтауға ақпаратты көздердің түрін таңдайды және түсіндіреді.
5.Көркемдік жазба түрі бойынша орындалатын шығармашылық жұмыстың идеясын анықтауға ақпаратты көздердің түрін тәжірбейеде қолданады және өңдейді.
6.Көркемдік жазба түрі бойынша орындалатын шығармашылық жұмыстың идеясын анықтауға ақпараттық құралдың тиімді түрін салыстыра отырып негіздейді және дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар сөздерді жүйелей, өз ойын анық және нақты жеткізе алуы.
Терминология және лексиялогия:дизайн,торсық,ожау,текемет,алаша,алқа,ер-тұрман,этнодизай және т.б.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Мен осы тапсырма барсында........
Мен құрал-жабдықтарды пайдаланып.....
Бұл дизайн сізге не үшін ұнады?

Құндылықтарды дарыту

Эстетикалық тәрбиеге баулу,ұлттық мұраларды құрметтеуге үйрету.Оқушылардың елжанды ,ұлтжандылық құндылықтарын дамыту.
Пәнаралық байланыстар
Қазақстан тарихы,Сызу
АКТ қолдану дағдылары
Оқушылар жеке тапсырма орындауда ғаламтордан өздеріне қажетті мәлеметті іздейді және талқылайды.Интерактивті тақтаны қолдану арқылы Point программасымен жұмыс.
Бастапқы білім

Оқушылар қазақ халқының және Қазақстан Республикасының басқа да халықтарының дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнер түрлері, ою-өрнектер композициясы мен түрлері, қазақтың ою-өрнегінің пайда болу тарихы бойынша білімдерін тереңдетеді. Жібек Жолына қатысты зерттеулер жүргізіп, артефакттардан шабыттанып, өздерінің шығармашылық жұмыстарын дайындайды.
Шығармашылық қабілеттерін, креативті және ерекше шешімдерін көрсетеді. Өзінің және басқа оқушылардың жұмыстарын қарастыру барысында бағалау дағдыларын дамытады. Алдыңғы тәжірибелеріне сүйене отырып, қол еңбегі жұмыстары барысында қолданылған құрал-саймандарымен жұмыс жасау қабілеттерін арттырады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
12 мин
<<Сәлем сөздің-анасы>> тренинг өткізіледі. Оқушылар үш тілде мұғаліммен амандасады.
Бейнеролик көрсету арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын баяндап түсіндіру. <<Қазақтың және әлем халықтарының қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктері>>
Кері байланыс: <<Ой талқы>> . Бейнеролик бойынша оқушылар қазақтың және әлем халықтарының қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктерін салыстырады.
YouTube<<Қазақтың сәндік қолданбалы өнері>>

Сабақтың ортасы
20 мин
<<Ою-өрнек>> тапсырмасы.
Керекті құрал-жабдықтар:ағаш төртбұрышты,қарындаш,консилерлік пышақ,газет,қашау,сүргілеуіш.
Оқушыларға ою-өрнектің аты жазылған қағаздар таратылады. Оқушылар ою-өрнектердің атын іздеп (телефонды қолдануға болады) сосын суретін ағашқа салып,пышықпен кесіп,қашаумен қашап,оюдың пішінің шығару үшін сүргілейді.Жасаған жұмысын алдына қойып,орнын жинап алады.

Сабақтың соңы
8 мин
Оқушылардың жұмысын қарап шығады. Кеңесін айтып кетеді.
Бағдаршам карточкалары арқылы (қызыл-5,көк-4,сары-3)оқушылар бірін-бірінің жұмысын бағалайды.
<<Оз ойым>> ойынында оқушылар ақ қағаздағы сұрақтарға жауап береді .
-нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

<<Оз ойым>> ,<<Ой талқы>>, <<Ою-өрнек>> ойындары арқылы сабаққа деген қызығушылығы ашылып,оқушылардың оз ойын жеткізе алуы, оз бетімен құралдардың көмегімен бұйым жасай алуы.
<<Ой талқы>> тренингі, бағдаршам карточкалары арқылы (қызыл-5,көк-4,сары-3)оқушылар бірін-бірінің жұмысын бағалайды.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің барлық тармақтары орындалады

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту
Барлық оқушылар. Кейбір оқушылар
Тау түзілу үдерісі
Жүйке жүйесінің типтері
Шартты операторы таңдау операторы
Ж. Жұмаханов Ер еңбекте сыналады
Бүгінгі сабақта топқа бөлінген кезде
Франция ұлттық кітапханасы
Пәндер