Допты алып жүру жаттығулары

Барлық оқушылар орындай алады:
Оқушылар қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп, қысқа қашықтыққа жүгіру дағдыларын біледі және орындайды
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Доп, мячь, ball
Жоспарланған
уақыт
-Оқушыларды сапқа тұрғызу;
-Сәлемдесу;
-Оқушыларды түгелдеу;
-Спорттық киіміне көңіл бөлу.
-Оқушыларды спорт түрлерінің суреттері бойынша топқа бөлу(футбол, хоккей т. с. с. ) . -Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жетістік критерийлерімен таныстыру.
- Саптық жаттығулар;
Оңға, солға, артқа бұрылулар
- Жүру жаттығулары;
Қолды белге қойып аяқтың ұшымен, ішіменісыртымен, өкшемен жүру
Жартылай және толық отырып жүру
- Жүгіру жаттығулары;
Қолды алға созып тізені көтере жүгіру
Оң және сол жақ иықтап жүгіру
Алақанды артқа қойып, өкшені тигізе жүгіру
- Жалпы дамыту жаттығулары;
- Бір орнында орындалатын жаттығулар.
Қауіпсіздік ережесін түсіндіру
Ойынның жалпы мазмұны - допты аяқпен теуіп алып жүру. Допты аяқпен теуіп алып жүру аяқтың үстімен және ұшымен тебу арқылы орындалады. Допты аяқтың ұшымен теуіп алып жүруге әдістенген ойыншы қарсыласын оңай- ақ алдап кете береді. Допты аяқтың ішкі жағымен теуіп алып жүру мүмкін емес. Аяқтың ішкі жағымен допты тоқтатады және әріптесіне теуіп береді. Футбол ойнау әдістерін жақсы меңгерген ойыншы ғана аяқтың сыртқы жағымен допты тура алып жүре алады және әріптесіне де бере алады. Ойын кезінде ретіне қарай әріптесіне допты өкшемен теуіп беруге де болады.
Допты алып жүру әдістері:
1. Аяқтың сыртымен алып жүру. Бұл әдіс допты жоғары жылдамдықпен алып жүруде қолданылады. 2. Допты екі аяқтың ішкі жағымен алып жүру. Бұл әдіс жиі қолданылатын әдіс. Себебі допты екі аяқпен алып жүру қарсыласты алдауға мүмкіндік мол.
Доп, ысқырық
Тыныс алу жаттығулары.
Сапқа тұрғызу. Сабақты қорытындылау
Жеңіл атлетика бойынша алған білімдерін тақтадажазылған сөзге стикерге жазып жапсырады
Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді. Сабақ топ бойынша бағаланады.
Дифференциалды оқыту - Қабілеті жоғары оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіруді өте жақсы орындайды және басқаларға үйретеді
- Қабілеті орташа оқушыларға қысқа қашықтыққа жүгіру техникаларын орындай алады
- Қабілеті төмен оқушыларға қауіпсіздік ережесін сақтап төменгі сөреден қозғалып екпін алу жаттығуын
түсініп орындайды
Сабақ бойынша рефлексия:
Оқу міндеттрі мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма?
Оқушыларға қойылатын сұрақтар:
- нені білдім, нені үйрендім ?
- нені толық орындай алмаймын?
-қандай дескрипторды орындай алмадым ?
Қорытынды:
Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты. )
1
2
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену. )
1
2
Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz