Оқушылар тілегі

Сабақ: Қазақ әдебиеті
Мектеп:
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Күні:
Мектеп:: Мұғалім есімі:
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Сынып 5
Мектеп:: Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Д. Бабатайұлы «О. Ақтан жас, Ақтан жас . . . » толғауы
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Сабақ негізделген оқу мақсаты
Мектеп:: 5. Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Оқу нәтижелері
Мектеп::

Барлық оқушылар

  • Шығарманы оқиды, мазмұнын түсінеді.
Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Оқушылардың басым бөлігі

  • Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Кейбір оқушылар

  • Шығарма бойынша сұрақтар құрастырады; Тұжырым жасайды.
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Тілдік мақсат
Мектеп::

Оқушылар: жеке, жұппен, топпен жұмыс

  • . . . (істей) алады.
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Негізгі сөздер мен тіркестер: Үміт арту, күрек тісін қасқайтып, жорыққа жортып терлетіп, керсеніңе бал құйып
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Құндылықтар: Сенім, бала сүю, мал жию, үміт арту.
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Сыныптағы диалог (жазылым) үшін пайдалы тілдік бірліктер
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Алдыңғы оқу
Мектеп:: Д. Бабатайұлы өмірі. Толғау
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Жоспар
Сабақ: Қазақ әдебиеті: Жоспарланған уақыт
Мектеп:: Жоспарланған жаттығулар
Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Басталуы

3 минут

5 минут

1 минут

Мектеп::

І. Ұйыдастыру бөлімі: Психологиялық ахуал туғызу.

«Қарлы кесек» әдісі бойынша бір-біріне тілек айтады.

«Кендебай», «Қобыланды», «Асанқайғы», «Дулат» тобы

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Үштік» әдісі бойынша

(3 оқушы орындайды. 1-оқушы сұрақ қояды, 2-оқушы жауап береді, 3-оқушы уақыт өлшемін қарайды)

Д. Бабатайұлы өмірі. Толғау

ІІІ. «Зымыран сұрақтары» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.

1. Дулат Бабатайұлы кім?

2. Кімдерді өзіне ұстаз тұтқан?

3. Д. Бабатайұлы кімнің прототипі?

4. Толғау дегеніміз не?

Олай болса, оқушылар, бүгінгі сабақта Д. Бабатайұлының

«О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңімен танысамыз.

Оқушылар тілегі

«Қарлы кесек» әдісі

4 топқа бөлінеді.

«Үштік» әдісі

«Ашық микрофон» әдісі

Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Ортасы

2 минут

2 минут

7 минут

2 минут

1 минут

5 минут

1 минут

5 минут

1 минут

Мектеп::

ІY. Жаңа сабақ: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

Тыңдалым «Аудиожазылым», «Аудиовизуалды әдіс»

Сөзмаржан: Білтелі -мылтықты оталдыратын ширатылған жіп

Сапы -қарудың түрі

Жібектен ызып -жібек матамен көмкерілген

Жазылым (дәптерге түсіру)

Оқулықпен жұмыс: ЖИГСО әдісі бойынша өлеңді 4 топқа бөліп беремін. Топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға бір оқушы барып түсіндіреді.

Мұғалім: Дулат атамыз өлеңді кімге арнаған екен?

Оқушылар жауабы тыңдалады.

1-тапсырма: Тест жұмысы

1. Дулат Бабатайұлы кім?

А) Ақын Ә) Жазушы Б) Жырау В) Жыршы

2. Д. Бабатайұлының өлеңдері кімге әсер етті?

А) Барласқа Ә) Абайға Б) Бұқарға В) Ақтамбердіұлы

3. Д. Бабатайұлының «О. Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі қай үлгіде жазылған?

А) Хат Ә) Жарнама Б) Толғау В) Баяндама

4. Өлеңнің кейіпкері кім?

А) Дулат Ә) Ақтан Б) Лирикалық кейіпкер В) Оқырман

«Бағдаршам» әдісі бойынша тест тексеріледі.

Саралау тәсілі орындалады. Тест тапсырмасының жауабы бойынша оқушылар топқа бөлінеді.

2-тапсырма: Әр топқа

1-топқа тапсырма: Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жазыңдар.

2-топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар.

3-топ. Ақтан жас деген кім?
Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артады?

4-топ. Қазіргі таңда Ақтан жас сияқты балалар кездесе ме? (Ойларың)

Кері байланыс: «Қол қимылы» арқылы бағалайды әрі сергіту сәті

3-тапсырма: «Ақын үмітін ақтау үшін Ақтан жасқа қандай талап қояр едіңіз?» деген тақырыпта 5 минуттық эссе жазыңыз.

Кері байланыс: « Смайлик көрсету» әдісі арқылы топты бағалау

«Аудиовизуалды» әдіс

«Түртіп алу» әдісі

ЖИГСО әдісі

Оқушылар жауабы

D:\Фото\Без названия (7).jpg

прожектор: Световая пути. Векторные иллюстрации. «Прожектор» әдісі

«Қол қимылы» әдісі

«Ашық микрофон» әдісі

«Қол қимылы» әдісі

Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Аяқталуы

2 минут

1 минут

2 минут

Мектеп::

Рефлексия:

Табыс сатысы

Мен . . . білемін

Мен . . . түсінемін

Мен . . . жасай аламын.

Үйге тапсырма:

1. «О, Ақтан жас, Ақтан жас . . . » өлеңінен үзінді жаттау.

64-65бет

2. Мазмұнын білу.

3. 3-тапсырма:Сұрақтарға жауап беру. (жазбаша) 66-бет

Бағалау:

Оқушы жинаған смайликті санай отырып, «Бір сөзбен айтқанда . . . » әдісі бойынша мұғалім бағалайды.

Рефлексия: «Табыс сатысы»

Оқушының әр жауабына смайлик үлестіремін.

D:\Фото\images (3).jpg

Сабақ: Қазақ әдебиеті: Қосымша ақпарат
Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қолдау көрсету арқылы жоспарлаймын.

Әр тапсырманы орындаған соң, кері байланыс жасап, қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын.

Қабілетті оқушылардың деңгейіне, қызығушылығына қарай шығармашылық тапсырмалар беремін.

Мектеп::

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Әр тапсырма бойынша кері байланыс жасап, «Бағдаршам», «Қол қимылы», «Смайлик» арқылы оқу деңгейін бағалаймын.

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ құзыреттілігі

Қазақ тілі, өзін-өзі тану пәнімен байланыс болды.

Сабақ: Қазақ әдебиеті:

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар


Ұқсас жұмыстар
Кездесудің мақсаты
Қуанышты отбасы тыныштық сәті
Түлегі сендер
Ана тілі мен, балам
Бесік жырының маңызын ұғындыру
Тәуелсіздік - ел тілегі
Сабақтың кезеңі уақыты
Ата-ана құндылығы туралы түсініктерін кеңейту
Әдептілік - әдемілік туралы
Жалпақ палуан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz