Оқушылар тілегі

Барлық оқушылар
- Шығарманы оқиды, мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі
- Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Кейбір оқушылар
- Шығарма бойынша сұрақтар құрастырады; Тұжырым жасайды.
Оқушылар: жеке, жұппен, топпен жұмыс
- . . . (істей) алады.
Басталуы
3 минут
5 минут
1 минут
І. Ұйыдастыру бөлімі: Психологиялық ахуал туғызу.
«Қарлы кесек» әдісі бойынша бір-біріне тілек айтады.
«Кендебай», «Қобыланды», «Асанқайғы», «Дулат» тобы
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: «Үштік» әдісі бойынша
(3 оқушы орындайды. 1-оқушы сұрақ қояды, 2-оқушы жауап береді, 3-оқушы уақыт өлшемін қарайды)
Д. Бабатайұлы өмірі. Толғау
ІІІ. «Зымыран сұрақтары» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.
1. Дулат Бабатайұлы кім?
2. Кімдерді өзіне ұстаз тұтқан?
3. Д. Бабатайұлы кімнің прототипі?
4. Толғау дегеніміз не?
Олай болса, оқушылар, бүгінгі сабақта Д. Бабатайұлының
«О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңімен танысамыз.
Оқушылар тілегі
«Қарлы кесек» әдісі
4 топқа бөлінеді.
«Үштік» әдісі
«Ашық микрофон» әдісі
Ортасы
2 минут
2 минут
7 минут
2 минут
1 минут
5 минут
1 минут
5 минут
1 минут
ІY. Жаңа сабақ: Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі
Тыңдалым «Аудиожазылым», «Аудиовизуалды әдіс»
Сөзмаржан: Білтелі -мылтықты оталдыратын ширатылған жіп
Сапы -қарудың түрі
Жібектен ызып -жібек матамен көмкерілген
Жазылым (дәптерге түсіру)
Оқулықпен жұмыс: ЖИГСО әдісі бойынша өлеңді 4 топқа бөліп беремін. Топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға бір оқушы барып түсіндіреді.
Мұғалім: Дулат атамыз өлеңді кімге арнаған екен?
Оқушылар жауабы тыңдалады.
1-тапсырма: Тест жұмысы
1. Дулат Бабатайұлы кім?
А) Ақын Ә) Жазушы Б) Жырау В) Жыршы
2. Д. Бабатайұлының өлеңдері кімге әсер етті?
А) Барласқа Ә) Абайға Б) Бұқарға В) Ақтамбердіұлы
3. Д. Бабатайұлының «О. Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі қай үлгіде жазылған?
А) Хат Ә) Жарнама Б) Толғау В) Баяндама
4. Өлеңнің кейіпкері кім?
А) Дулат Ә) Ақтан Б) Лирикалық кейіпкер В) Оқырман
«Бағдаршам» әдісі бойынша тест тексеріледі.
Саралау тәсілі орындалады. Тест тапсырмасының жауабы бойынша оқушылар топқа бөлінеді.
2-тапсырма: Әр топқа
1-топқа тапсырма: Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жазыңдар.
2-топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар.
3-топ. Ақтан жас деген кім?
Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артады?
4-топ. Қазіргі таңда Ақтан жас сияқты балалар кездесе ме? (Ойларың)
Кері байланыс: «Қол қимылы» арқылы бағалайды әрі сергіту сәті
3-тапсырма: «Ақын үмітін ақтау үшін Ақтан жасқа қандай талап қояр едіңіз?» деген тақырыпта 5 минуттық эссе жазыңыз.
Кері байланыс: « Смайлик көрсету» әдісі арқылы топты бағалау
«Аудиовизуалды» әдіс
«Түртіп алу» әдісі
ЖИГСО әдісі
Оқушылар жауабы
«Прожектор» әдісі
«Қол қимылы» әдісі
«Ашық микрофон» әдісі
«Қол қимылы» әдісі
Аяқталуы
2 минут
1 минут
2 минут
Рефлексия:
Табыс сатысы
Мен . . . білемін
Мен . . . түсінемін
Мен . . . жасай аламын.
Үйге тапсырма:
1. «О, Ақтан жас, Ақтан жас . . . » өлеңінен үзінді жаттау.
64-65бет
2. Мазмұнын білу.
3. 3-тапсырма:Сұрақтарға жауап беру. (жазбаша) 66-бет
Бағалау:
Оқушы жинаған смайликті санай отырып, «Бір сөзбен айтқанда . . . » әдісі бойынша мұғалім бағалайды.
Рефлексия: «Табыс сатысы»
Оқушының әр жауабына смайлик үлестіремін.
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қолдау көрсету арқылы жоспарлаймын.
Әр тапсырманы орындаған соң, кері байланыс жасап, қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын.
Қабілетті оқушылардың деңгейіне, қызығушылығына қарай шығармашылық тапсырмалар беремін.
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
Әр тапсырма бойынша кері байланыс жасап, «Бағдаршам», «Қол қимылы», «Смайлик» арқылы оқу деңгейін бағалаймын.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ құзыреттілігі
Қазақ тілі, өзін-өзі тану пәнімен байланыс болды.
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz