Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар тілегі

Сабақ: Қазақ әдебиеті
Мектеп:
Күні:
Мұғалім есімі:
Сынып 5
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Д.Бабатайұлы <<О.Ақтан жас, Ақтан жас...>> толғауы
Сабақ негізделген оқу мақсаты
5.Т/Ж2.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.
Оқу нәтижелері
Барлық оқушылар
Шығарманы оқиды, мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі
Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Кейбір оқушылар
Шығарма бойынша сұрақтар құрастырады; Тұжырым жасайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар: жеке, жұппен, топпен жұмыс
.... (істей) алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Үміт арту, күрек тісін қасқайтып, жорыққа жортып терлетіп, керсеніңе бал құйып

Құндылықтар: Сенім, бала сүю, мал жию, үміт арту.

Сыныптағы диалог (жазылым) үшін пайдалы тілдік бірліктер

Алдыңғы оқу

Д.Бабатайұлы өмірі. Толғау

Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар

Басталуы
3 минут

5 минут

1 минут

І.Ұйыдастыру бөлімі:Психологиялық ахуал туғызу.
<<Қарлы кесек>> әдісі бойынша бір-біріне тілек айтады.
<<Кендебай>>, <<Қобыланды>>, <<Асанқайғы>>, <<Дулат>> тобы
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау: <<Үштік>> әдісі бойынша
(3 оқушы орындайды. 1-оқушы сұрақ қояды, 2-оқушы жауап береді, 3-оқушы уақыт өлшемін қарайды)
Д.Бабатайұлы өмірі. Толғау
ІІІ. <<Зымыран сұрақтары>> стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.
1.Дулат Бабатайұлы кім?
2.Кімдерді өзіне ұстаз тұтқан?
3.Д.Бабатайұлы кімнің прототипі?
4.Толғау дегеніміз не?
Олай болса, оқушылар, бүгінгі сабақта Д.Бабатайұлының
<<О, Ақтан жас, Ақтан жас>> өлеңімен танысамыз.
Оқушылар тілегі
<<Қарлы кесек>> әдісі
4 топқа бөлінеді.
<<Үштік>> әдісі

<<Ашық микрофон>> әдісі

Ортасы
2 минут

2 минут

7 минут

2 минут

1 минут

5 минут

1 минут

5 минут

1 минут

ІY. Жаңа сабақ: Д.Бабатайұлы <<О, Ақтан жас, Ақтан жас>> өлеңі
Тыңдалым <<Аудиожазылым>> , <<Аудиовизуалды әдіс>>
Сөзмаржан: Білтелі-мылтықты оталдыратын ширатылған жіп
Сапы-қарудың түрі
Жібектен ызып-жібек матамен көмкерілген
Жазылым (дәптерге түсіру)

Оқулықпен жұмыс: ЖИГСО әдісі бойынша өлеңді 4 топқа бөліп беремін. Топта оқиды, талқылайды, келесі топтарға бір оқушы барып түсіндіреді.
Мұғалім: Дулат атамыз өлеңді кімге арнаған екен?
Оқушылар жауабы тыңдалады.
1-тапсырма: Тест жұмысы
1.Дулат Бабатайұлы кім?
А) Ақын Ә) Жазушы Б)Жырау В) Жыршы
2.Д.Бабатайұлының өлеңдері кімге әсер етті?
А)Барласқа Ә)Абайға Б)Бұқарға В)Ақтамбердіұлы
3.Д.Бабатайұлының <<О.Ақтан жас, Ақтан жас>> өлеңі қай үлгіде жазылған?
А)Хат Ә)Жарнама Б)Толғау В)Баяндама
4.Өлеңнің кейіпкері кім?
А)Дулат Ә)Ақтан Б)Лирикалық кейіпкер В) Оқырман
<<Бағдаршам>> әдісі бойынша тест тексеріледі.
Саралау тәсілі орындалады. Тест тапсырмасының жауабы бойынша оқушылар топқа бөлінеді.
2-тапсырма: Әр топқа
1-топқа тапсырма: Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жазыңдар.
2-топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар.
3-топ. Ақтан жас деген кім?
Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артады?
4-топ. Қазіргі таңда Ақтан жас сияқты балалар кездесе ме? (Ойларың)
Кері байланыс: <<Қол қимылы>> арқылы бағалайды әрі сергіту сәті
3-тапсырма: <<Ақын үмітін ақтау үшін Ақтан жасқа қандай талап қояр едіңіз?>> деген тақырыпта 5 минуттық эссе жазыңыз.

Кері байланыс: << Смайлик көрсету>> әдісі арқылы топты бағалау

<<Аудиовизуалды>> әдіс

<<Түртіп алу>> әдісі

ЖИГСО әдісі

Оқушылар жауабы

<<Прожектор>> әдісі

<<Қол қимылы>> әдісі
<<Ашық микрофон>> әдісі

<<Қол қимылы>> әдісі

Аяқталуы

2 минут

1 минут

2 минут
Табыс сатысы
Мен ...... білемін
Мен...... түсінемін

Мен ......жасай аламын.

Рефлексия: Үйге тапсырма:
1. <<О, Ақтан жас, Ақтан жас...>> өлеңінен үзінді жаттау.
64-65бет
2. Мазмұнын білу.
3.3-тапсырма:Сұрақтарға жауап беру. (жазбаша) 66-бет
Бағалау:
Оқушы жинаған смайликті санай отырып, <<Бір сөзбен айтқанда...>> әдісі бойынша мұғалім бағалайды.
Рефлексия: <<Табыс сатысы>>

Оқушының әр жауабына смайлик үлестіремін.

Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қолдау көрсету арқылы жоспарлаймын.
Әр тапсырманы орындаған соң,кері байланыс жасап,қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын.
Қабілетті оқушылардың деңгейіне, қызығушылығына қарай шығармашылық тапсырмалар беремін.
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
Әр тапсырма бойынша кері байланыс жасап, <<Бағдаршам>>, <<Қол қимылы>>, <<Смайлик>> арқылы оқу деңгейін бағалаймын.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ құзыреттілігі
Қазақ тілі, өзін-өзі тану пәнімен байланыс болды.
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

<<Бағдаршам>>, <<Түртіп алу>>, <<Прожектор>>, <<Ашық микрофон>> әдістерін сабақта қолдандым.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.

2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.

Тапсырма: Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жазыңдар.
Бағалау критерийі *Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жазады.
Дескриптор: - Өлеңді оқиды.
Мазмұнын қара сөзбен жеткізеді.
Тапсырма: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар.
Бағалау критерийі * Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашады.
Дескриптор: - Өлең тақырыбын анықтайды.
Идеясын табады.
Ақтан жас деген кім?
Ақын Ақтан жасқа қандай үміт артады
Қазіргі таңда Ақтан жас сияқты балалар кездесе ме? (Ойларың)

Ұқсас жұмыстар
Кездесудің мақсаты
Қуанышты отбасы тыныштық сәті
Түлегі сендер
Ана тілі мен, балам
Бесік жырының маңызын ұғындыру
Сабақтың кезеңі уақыты
Тәуелсіздік - ел тілегі
Ата-ана құндылығы туралы түсініктерін кеңейту
Әдептілік - әдемілік туралы
Жалпақ палуан
Пәндер