Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Суреттерді салыстыр
|Сабақ тақырыбы: |Өсімдіктердің |Мектеп: Глазунов орта мектебі |
| |тіршілігіне не | |
| |қажет? | |
|Күні : 26,10 | |Мұғалімнің есімі: Шакирова С.Ж |
|СЫНЫП 1-сынып |Қатысқандар саны:|Қатыспағандар саны: |
| |12 | |
|Оқу мақсаты: |Барлық оқушылар: өсімдіктердің тіршілігіне қажет |
| |жағдайларды зерттеу; |
| |Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемнің |
| |құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің |
| |қажеттілігін түсіндіру. |
| |Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде |
| |қолданады. |
|Ресурстар: |су, топырақ, күннің суреттері; |
| |бөлме өсімдіктері; |
| |үрмебұршақ тұқымдары; |
| |қораптар. |
|Күтілетін нәтижелер: |Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет |
| |екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі |
| |өсу жағдайларын модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді. |
| |Оқушылар болжамдар мен бақылау нәтижелерін салыстыруды,|
| |болжамдар ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі |
| |жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін салыстырады, |
| |салыстырудың нәтижесінде қорытынды жасайды. |
|Сабақтың мақсаты: |1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды |
| |зерттеу; |
| |1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін |
| |сипаттау |
|Сабаққа байланысты | |
|деректі материалдар |Сабаққа қатысты ескертпелер |
|Әр түрге жататын |Кіріспе тапсырма. Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті|
|өсімдіктердің өсуі үшін |көрсетуді сұраңыз. Содан кейін солып бара жатқан |
|тір шілік ету ортасына |өсімдік қандай болатынын сұраңыз. Ол неге осындай |
|байланысты әртүрлі |болды? Оған не жетпеді? Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?|
|жағдайлар қажет. Кейбір | |
|өсімдіктер шөлге төзімді,|Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдік терді |
|басқалары ылғалсүйгіш |салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы|
|болады. Біреулері |сұрақты жұппен талдап, өзде рінің жасаған |
|жарықсүйгіш болса, |болжамдарының дұрыстығын дәлел деуді тапсырыңыз. |
|екіншілері қараңғылықты | |
|сүйеді. Бірақ барлығына |Алаңқай. Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке |
|өсу үшін қажетті |аударыңыз. Тағы қандай жерлерде шөп аз өсетінін, ал қай|
|мөлшерде: су, жарық, |жерде өте жақсы өсетінін сұраңыз. Неге бұлай болатынын |
|жылу, ауа және қоректік |сұраңыз. Шыршалы орманның фотосуретін көрсетіңіз. Толық|
|заттар қажет. |сөйлемдермен суреттеуді өтініңіз. Кейбір оқушыларға |
| |сурет бойынша әңгіме құрауды ұсынуға болады. Оқушылар |
|Су өсімдіктер үшін өте |шыршалы орманның өте қараңғы болатынын, онда жарықтың |
|маңызды, себебі ол |аз түсетінін, сондықтан ешнәрсе өспейтінін айтуы |
|жасушалардың құрамына |мүмкін. Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты |
|кіреді және тіршілік |орманның суретін көрсетіңіз. Бұл жұмысты оқушылар өз |
|үдерістері жүріп жатқан |бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды жасай |
|орта болып табылады. Ол |алатындай етіп ұйымдастырыңыз. Оқушыларға күн жарығы |
|тұқымның суды сіңіріп, |өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының |
|бөртуі мен өнуі үшін |нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіріңіз. |
|қажет. | |
| |Шөл. Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін |
|Жарық фотосинтез үдерісі |көрсетіңіз, оқушылар суреттерді салыстырсын. “Неге |
|үшін қажет, соның |өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете |
|нәтижесінде өсімдік |алмайды?” деп сұраңыз. Оқу шылар өз жауаптарын |
|жапырақтарында қоректік |негіздесін. Тамыр туралы өткен сабақты естеріне |
|зат тар түзіледі. |түсіріңіз. Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің |
|Өсімдік минералды |тамырының ұзындығы қандай? Неге? |
|заттарды топы рақтан | |
|алады. |Зерттейік. Жұмысты еркін құрылған топтарда |
|Сен білесің бе? |ұйымдастырыңыз. |
|Оқушыларға жылыжайларда | |
|өсімдіктерге бар лық |Үрмебұршақ немесе асбұршақтың тұқымдарын, бөлме |
|жағдайлар |өсімдігін (немесе өніп тұрған үрмебұршақты), 3 құты |
|жасалатындықтан, олар жыл|(пластикалық стақандар), топырақ, қорап және “су, |
|бойы өсе алатындығын |жарық”; “су, жарықсыз”; “жарық, сусыз” деген жазулары |
|түсіндіріңіз. Кейде онда |бар қағаздарды пайдаланыңыз. |
|осы өлкеге тән емес |Нұсқаулар |
|өсімдіктерді өсіреді. |Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыс тырып, сол |
|Егер сіздің өлкеңізде |күнді, топтың атауын немесе оқу шының атын жазып қою. |
|жылыжайлар болса, |Құтыларға топырақ салу. |
|экскурсияға апарыңыз. |Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отыр ғызу. Тұқымды |
| |сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. |
| |Құтыларды терезенің алдына қою. |
| | |
| |Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою. |
| | |
| |Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу. |
| | |
| |Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау. |
| | |
| |Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала |
| | |
| |өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады. |
| | |
| |Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол жауды |
| |тапсырыңыз. Айнымалы және тұрақты көрсет. |
|Суреттерді салыстыр. |
|Екінші сурeттегі өсімдіктерге не болғанын түсіндір. Оларға не жетіспеді? |
| |
|Зерттейік |
|Өсімдіктерге өсу үшін не қажет? |
| |
| Пәнаралық байланыс |Қосымша тапсырмалар |
|Математика. “Тексер” |Оқушылар өсімдіктердің өсуіне қажет жағдай ларды |
|тапсырмасын орындау |біледі. |
|барысында ұзындық өлшем |Өсімдікке жасалатын жағдай. Оқушылар су реттерді |
|бірліктерін пайдаланады. |сәйкес сөздермен байланыстырады. Жұ мыс барысында |
| |оқушылар өсімдіктердің өсуіне және тіршілігіне қажет |
| |жағдайларды тағы бір рет түйіндейді, артық сөзді |
| |анықтайды. Егер уақыт болса, оқушылар суреттерді |
| |бояйды. |
| |Жауабы: |
| |Су, жарық, жылу, топырақ. |
| |Зерттеу нәтижесі. Оқушылар зерттеу жұмы сының |
| |нәтижелерінің суретін салып бере алады. Бұл үшін олар |
| |бірнеше күн бойы үш өсімдікті бақылайды, негізгісін |
| |таңдап, суретін салады. Оқушылар өсім діктің өзгеруіне|
| |назарын аударсын, маңызды өзге рістерге көңіл бөліп |
| |отырсын. |
| | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. |
|2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. |
|2: Рефлексия. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды|
|жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
| |тіршілігіне не | |
| |қажет? | |
|Күні : 26,10 | |Мұғалімнің есімі: Шакирова С.Ж |
|СЫНЫП 1-сынып |Қатысқандар саны:|Қатыспағандар саны: |
| |12 | |
|Оқу мақсаты: |Барлық оқушылар: өсімдіктердің тіршілігіне қажет |
| |жағдайларды зерттеу; |
| |Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемнің |
| |құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің |
| |қажеттілігін түсіндіру. |
| |Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде |
| |қолданады. |
|Ресурстар: |су, топырақ, күннің суреттері; |
| |бөлме өсімдіктері; |
| |үрмебұршақ тұқымдары; |
| |қораптар. |
|Күтілетін нәтижелер: |Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет |
| |екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі |
| |өсу жағдайларын модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді. |
| |Оқушылар болжамдар мен бақылау нәтижелерін салыстыруды,|
| |болжамдар ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі |
| |жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін салыстырады, |
| |салыстырудың нәтижесінде қорытынды жасайды. |
|Сабақтың мақсаты: |1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды |
| |зерттеу; |
| |1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін |
| |сипаттау |
|Сабаққа байланысты | |
|деректі материалдар |Сабаққа қатысты ескертпелер |
|Әр түрге жататын |Кіріспе тапсырма. Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті|
|өсімдіктердің өсуі үшін |көрсетуді сұраңыз. Содан кейін солып бара жатқан |
|тір шілік ету ортасына |өсімдік қандай болатынын сұраңыз. Ол неге осындай |
|байланысты әртүрлі |болды? Оған не жетпеді? Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?|
|жағдайлар қажет. Кейбір | |
|өсімдіктер шөлге төзімді,|Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдік терді |
|басқалары ылғалсүйгіш |салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы|
|болады. Біреулері |сұрақты жұппен талдап, өзде рінің жасаған |
|жарықсүйгіш болса, |болжамдарының дұрыстығын дәлел деуді тапсырыңыз. |
|екіншілері қараңғылықты | |
|сүйеді. Бірақ барлығына |Алаңқай. Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке |
|өсу үшін қажетті |аударыңыз. Тағы қандай жерлерде шөп аз өсетінін, ал қай|
|мөлшерде: су, жарық, |жерде өте жақсы өсетінін сұраңыз. Неге бұлай болатынын |
|жылу, ауа және қоректік |сұраңыз. Шыршалы орманның фотосуретін көрсетіңіз. Толық|
|заттар қажет. |сөйлемдермен суреттеуді өтініңіз. Кейбір оқушыларға |
| |сурет бойынша әңгіме құрауды ұсынуға болады. Оқушылар |
|Су өсімдіктер үшін өте |шыршалы орманның өте қараңғы болатынын, онда жарықтың |
|маңызды, себебі ол |аз түсетінін, сондықтан ешнәрсе өспейтінін айтуы |
|жасушалардың құрамына |мүмкін. Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты |
|кіреді және тіршілік |орманның суретін көрсетіңіз. Бұл жұмысты оқушылар өз |
|үдерістері жүріп жатқан |бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды жасай |
|орта болып табылады. Ол |алатындай етіп ұйымдастырыңыз. Оқушыларға күн жарығы |
|тұқымның суды сіңіріп, |өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының |
|бөртуі мен өнуі үшін |нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіріңіз. |
|қажет. | |
| |Шөл. Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін |
|Жарық фотосинтез үдерісі |көрсетіңіз, оқушылар суреттерді салыстырсын. “Неге |
|үшін қажет, соның |өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете |
|нәтижесінде өсімдік |алмайды?” деп сұраңыз. Оқу шылар өз жауаптарын |
|жапырақтарында қоректік |негіздесін. Тамыр туралы өткен сабақты естеріне |
|зат тар түзіледі. |түсіріңіз. Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің |
|Өсімдік минералды |тамырының ұзындығы қандай? Неге? |
|заттарды топы рақтан | |
|алады. |Зерттейік. Жұмысты еркін құрылған топтарда |
|Сен білесің бе? |ұйымдастырыңыз. |
|Оқушыларға жылыжайларда | |
|өсімдіктерге бар лық |Үрмебұршақ немесе асбұршақтың тұқымдарын, бөлме |
|жағдайлар |өсімдігін (немесе өніп тұрған үрмебұршақты), 3 құты |
|жасалатындықтан, олар жыл|(пластикалық стақандар), топырақ, қорап және “су, |
|бойы өсе алатындығын |жарық”; “су, жарықсыз”; “жарық, сусыз” деген жазулары |
|түсіндіріңіз. Кейде онда |бар қағаздарды пайдаланыңыз. |
|осы өлкеге тән емес |Нұсқаулар |
|өсімдіктерді өсіреді. |Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыс тырып, сол |
|Егер сіздің өлкеңізде |күнді, топтың атауын немесе оқу шының атын жазып қою. |
|жылыжайлар болса, |Құтыларға топырақ салу. |
|экскурсияға апарыңыз. |Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отыр ғызу. Тұқымды |
| |сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. |
| |Құтыларды терезенің алдына қою. |
| | |
| |Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою. |
| | |
| |Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу. |
| | |
| |Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау. |
| | |
| |Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала |
| | |
| |өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады. |
| | |
| |Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол жауды |
| |тапсырыңыз. Айнымалы және тұрақты көрсет. |
|Суреттерді салыстыр. |
|Екінші сурeттегі өсімдіктерге не болғанын түсіндір. Оларға не жетіспеді? |
| |
|Зерттейік |
|Өсімдіктерге өсу үшін не қажет? |
| |
| Пәнаралық байланыс |Қосымша тапсырмалар |
|Математика. “Тексер” |Оқушылар өсімдіктердің өсуіне қажет жағдай ларды |
|тапсырмасын орындау |біледі. |
|барысында ұзындық өлшем |Өсімдікке жасалатын жағдай. Оқушылар су реттерді |
|бірліктерін пайдаланады. |сәйкес сөздермен байланыстырады. Жұ мыс барысында |
| |оқушылар өсімдіктердің өсуіне және тіршілігіне қажет |
| |жағдайларды тағы бір рет түйіндейді, артық сөзді |
| |анықтайды. Егер уақыт болса, оқушылар суреттерді |
| |бояйды. |
| |Жауабы: |
| |Су, жарық, жылу, топырақ. |
| |Зерттеу нәтижесі. Оқушылар зерттеу жұмы сының |
| |нәтижелерінің суретін салып бере алады. Бұл үшін олар |
| |бірнеше күн бойы үш өсімдікті бақылайды, негізгісін |
| |таңдап, суретін салады. Оқушылар өсім діктің өзгеруіне|
| |назарын аударсын, маңызды өзге рістерге көңіл бөліп |
| |отырсын. |
| | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. |
|2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. |
|2: Рефлексия. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды|
|жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz