Суреттерді салыстыр

|Сабақ тақырыбы: |Өсімдіктердің |Мектеп: Глазунов орта мектебі |
| |тіршілігіне не | |
| |қажет? | |
|Күні : 26,10 | |Мұғалімнің есімі: Шакирова С.Ж |
|СЫНЫП 1-сынып |Қатысқандар саны:|Қатыспағандар саны: |
| |12 | |
|Оқу мақсаты: |Барлық оқушылар: өсімдіктердің тіршілігіне қажет |
| |жағдайларды зерттеу; |
| |Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемнің |
| |құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің |
| |қажеттілігін түсіндіру. |
| |Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде |
| |қолданады. |
|Ресурстар: |су, топырақ, күннің суреттері; |
| |бөлме өсімдіктері; |
| |үрмебұршақ тұқымдары; |
| |қораптар. |
|Күтілетін нәтижелер: |Оқушылар өсімдікке өсу үшін қандай жағдайлар қажет |
| |екенін білетін болады. Бұл үшін олар өсімдікке түрлі |
| |өсу жағдайларын модельдеу арқылы зерттеулер жүргізеді. |
| |Оқушылар болжамдар мен бақылау нәтижелерін салыстыруды,|
| |болжамдар ұсынуды үйренеді, содан кейін түрлі |
| |жағдайларда өсімдіктердің өсу нәтижелерін салыстырады, |
| |салыстырудың нәтижесінде қорытынды жасайды. |
|Сабақтың мақсаты: |1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды |
| |зерттеу; |
| |1.2.1.5 мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін |
| |сипаттау |
|Сабаққа байланысты | |
|деректі материалдар |Сабаққа қатысты ескертпелер |
|Әр түрге жататын |Кіріспе тапсырма. Оқушыларға пантомимамен сау өсімдікті|
|өсімдіктердің өсуі үшін |көрсетуді сұраңыз. Содан кейін солып бара жатқан |
|тір­ шілік ету ортасына |өсімдік қандай болатынын сұраңыз. Ол неге осындай |
|байланысты әртүрлі |болды? Оған не жетпеді? Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?|
|жағдайлар қажет. Кейбір | |
|өсімдіктер шөлге төзімді,|Суреттерді салыстыр. Екі суреттегі өсімдік­­ терді |
|басқалары ылғалсүйгіш |салыстырыңдар. Қандай айырмашылықтарын байқадыңдар? Осы|
|болады. Біреулері |сұрақты жұппен талдап, өзде­ рінің­ жасаған |
|жарықсүйгіш болса, |болжамдарының дұрыстығын дәлел­ деуді тапсырыңыз. |
|екіншілері қараңғылықты | |
|сүйеді. Бірақ барлығына |Алаңқай. Оқушылардың назарын оқулықтағы суретке |
|өсу үшін қажетті |аударыңыз. Тағы қандай жерлерде шөп аз өсетінін, ал қай|
|мөлшерде: су, жарық, |жерде өте жақсы өсетінін сұраңыз. Неге бұлай болатынын |
|жылу, ауа және қоректік |сұраңыз. Шыршалы орманның фотосуретін көрсетіңіз. Толық|
|заттар қажет. |сөйлемдермен суреттеуді өтініңіз. Кейбір оқушыларға |
| |сурет бойынша әңгіме құрауды ұсынуға болады. Оқушылар |
|Су өсімдіктер үшін өте |шыршалы орманның өте қараңғы болатынын, онда жарықтың |
|маңызды, себебі ол |аз түсетінін, сондықтан ешнәрсе өспейтінін айтуы |
|жасушалардың құрамына |мүмкін. Салыстыру үшін алаңқай немесе жапырақты |
|кіреді және тіршілік |орманның суретін көрсетіңіз. Бұл жұмысты оқушылар өз |
|үдерістері жүріп жатқан |бетімен “өсімдікке жарық қажет” деген қорытынды жасай |
|орта болып табылады. Ол |алатындай етіп ұйымдастырыңыз. Оқушыларға күн жарығы |
|тұқымның суды сіңіріп, |өсімдікке күш-қуат беретінін және олар осының |
|бөртуі мен өнуі үшін |нәтижесінде қоректік заттар түзетінін түсіндіріңіз. |
|қажет. | |
| |Шөл. Оқушыларға шөлді жерлердің, орманның суреттерін |
|Жарық фотосинтез үдерісі |көрсетіңіз, оқушылар суреттерді салыстырсын. “Неге |
|үшін қажет, соның |өсімдіктердің барлығы шөлді жерде тіршілік ете |
|нәтижесінде өсімдік |алмайды?” деп сұраңыз. Оқу­ шылар өз жауаптарын |
|жапырақтарында қоректік |негіздесін. Тамыр туралы өткен сабақты естеріне |
|зат­ тар түзіледі. |түсіріңіз. Шөлді жерде тіршілік ететін өсімдіктердің |
|Өсімдік минералды |тамырының ұзындығы қандай? Неге? |
|заттарды топы­ рақтан | |
|алады. |Зерттейік. Жұмысты еркін құрылған топтарда |
|Сен білесің бе? |ұйымдастырыңыз. |
|Оқушыларға жылыжайларда | |
|өсімдіктерге бар­ лық |Үрмебұршақ немесе асбұршақтың тұқымдарын, бөлме |
|жағдайлар |өсімдігін (немесе өніп тұрған үрмебұршақты), 3 құты |
|жасалатындықтан, олар жыл|(пластикалық стақандар), топырақ, қорап және “су, |
|бойы өсе алатындығын |жарық”; “су, жарықсыз”; “жарық, сусыз” деген жазулары |
|түсіндіріңіз. Кейде онда |бар қағаздарды пайдаланыңыз. |
|осы өлкеге тән емес |Нұсқаулар |
|өсімдіктерді өсіреді. |Құтыларға жазулары бар қағаздарды жабыс­ тырып, сол |
|Егер сіздің өлкеңізде |күнді, топтың атауын немесе оқу­ шының атын жазып қою. |
|жылыжайлар болса, |Құтыларға топырақ салу. |
|экскурсияға апарыңыз. |Әрқайсысына бір үрмебұршақ тұқымын отыр­ ғызу. Тұқымды |
| |сабаққа бір тәулік қалғанда сулап қойған дұрыс. |
| |Құтыларды терезенің алдына қою. |
| | |
| |Бірінші құтыдағы топырақты суарып, қақпағын ашып қою. |
| | |
| |Екінші құтыдағы топырақты суарып, қораппен жабу. |
| | |
| |Үшінші құтыдағы топырақты ашық қалдырып, суармау. |
| | |
| |Тура осыны бөлме өсімдіктері немесе алдын ала |
| | |
| |өнген тұқымдар арқылы да жасауға болады. |
| | |
| |Оқушыларға нәтижесінде не болатынын бол­ жауды |
| |тапсырыңыз. Айнымалы және тұрақты көрсет. |
|Суреттерді салыстыр. |
|Екінші сурeттегі өсімдіктерге не болғанын түсіндір. Оларға не жетіспеді? |
| |
|Зерттейік |
|Өсімдіктерге өсу үшін не қажет? |
| |
| Пәнаралық байланыс |Қосымша тапсырмалар |
|Математика. “Тексер” |Оқушылар өсімдіктердің өсуіне қажет жағдай­ ларды |
|тапсырмасын орындау |біледі. |
|барысында ұзындық өлшем |Өсімдікке жасалатын жағдай. Оқушылар су­ реттерді­ |
|бірліктерін пайдаланады. |сәйкес сөздермен­ байланыстырады. Жұ­ мыс барысында |
| |оқушылар­ өсімдіктердің өсуіне және тіршілігіне қажет |
| |жағдайларды тағы бір рет түйіндейді,­ артық сөзді |
| |анықтайды. Егер уақыт болса, оқушылар суреттерді |
| |бояйды. |
| |Жауабы: |
| |Су, жарық, жылу, топырақ. |
| |Зерттеу нәтижесі. Оқушылар зерттеу жұмы­ сының |
| |нәтижелерінің суретін салып бере алады. Бұл үшін олар |
| |бірнеше күн бойы үш өсімдікті бақылайды, негізгісін |
| |таңдап, суретін салады. Оқушылар өсім­ діктің өзгеруіне|
| |назарын аударсын, маңызды өзге­ рістерге көңіл бөліп |
| |отырсын. |
| | |
| | |
|Қорытынды бағамдау |
|Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. |
|2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. |
|Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. |
|2: Рефлексия. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды|
|жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |

Ұқсас жұмыстар
Білімді мәтіннен алу
Тақырыптың басты идеясын жаз
Өсімдіктер- тірі ағзалар
Инерция.Кеңістік пен уақыт
Суреттерді топқа бөл
"7 санының құрамы."
Ақ шаш
Ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту
Жасанды жарық көзі дегеніміз не
Топтарға сұрақтар дайындау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz