Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Арқаға сурет салу

|Ұзақ мерзімді жоспар | |
|бөлімі: «Нақты көрсеткішті | |
|дәрежелік функцияның | |
|туындысы мен интегралы» | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 11«Б» сынып |Қатысқандар саны: |
| |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |«Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен |
| |интегралы» |
|Осы сабақта қол |11.3.1.13 Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның |
|жеткізілетін оқу мақсаттары|интегралын табу ережесін білу және қолдану |
|(оқу бағдарламасына | |
|сілтеме) | |
|Сабақтың мақсаттары |Барлық оқушылар: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның|
| |интегралын табу формуласын біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Интергралдың қасиеттерін |
| |пайдаланып, интегралды есептей алады. |
| |Кейбір оқушылар:Қиындығы жоғары есептерді шеше алады. |
|Бағалау критерийлері |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу |
| |ережесін қолданады; |
| |Интегралды есептейді. |
|Ойлау дағдылары |Білу,түсіну,қолдану |
| Тілдік мақсаттар |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |- Интергал, функция, дәреже |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |-Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |a) Нақы көрсеткішті дәреженің қасиеттері қандай? |
| |b) Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын |
| |табу ережесін қандай? |
| |c) Интегралдың қандай қасиеттерін білесіңдер? |
|Құндылықтарды дарыту |: |
| |жалпыға бірдей еңбек қоғамы; |
| |Оқушылар бір –бірімен қарым –қатынас жасайды, |
| |өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау; |
| |жауапкершілікке баулу |
|Пәнаралық байланыс |Жаратылыстану ,сызу сабағы |
|АКТ қолдану дағдылары |Бейнеоролик(білім ленд) , слайдтар |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. «Арқаға сурет | |
| |салу».Бірнеше оқушы тақтаға шығады, ең артында тұрған| |
| |балаға «интеграл» суретін саламын. Оқушы үндемей, | |
| |алдындағы оқушының арқасына саусағымен | |
| |салады.Арқасына сурет салған оқушы алдында тұрған | |
| |оқушының арқасына, өзінің арқасына салынған суретті | |
| |салады. Сурет салып біткеннен кейін соңғы оқушыдан | |
| |арқасына салынған суреттің атын сұраймын. Қағаздағы | |
| |жазғанмен салыстырамын. Сонымен, біздің бүгінгі | |
| |тақырыбымыз «Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның| |
| |туындысы мен интегралы». | |
| |Топқа бөлу. Гүлдердің қимасы бойынша 2- топқа бөлу |Гүлдер қимасы |
| |(қызғалдақ, раушан гүлі) | |
| |Үй тапсырмасын тексеру (№1-3) | |
| |Жұппен тексеру | |
|Сабақтың ортасы |Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою: | |
| |1-топқа: |АКТ |
| |1.Бөлшектің туындысы неге тең? | |
| |2. Тұрақты санның туындысы неге тең? | |
| |3.Көбейтіндінің туындысы неге тең? | |
| | | |
| |4.Қосындының туындысы неге тең? | |
| | | |
| |2-топқа: | |
| |1.Синустың интегралы неге тең? | |
| |2.Дәрежелі функцияның интегралы неге тең? | |
| |3.Тұрақты санның интегралы неге тең? | |
| |4.Косинустың интегралы неге тең? | |
| | | |
| |Дескриптор: Білім алушы | |
| |Туындының анықтамасын біледі; | |
| |Туындының қасиеттерін беледі; | |
| |Интегралдың анықтамасын біледі; | |
| | | |
| |Әр топ келесі топты бағалап отырайық. «Бағдаршам » | |
| |әдісі арқылы бағалайды. (жасыл-өте жақсы, сары-жақсы,| |
| |қызыл-орташа). Топ басшысы бағалау парағына қатысқан| |
| |оқушыларға + белгісін салып отырады . | |
| | | |
| |Мағынаны ашу. (Білімленд платформасы бойынша) |https://biliml|
| |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы |and.kz/kk/subj|
| |мен интегралы. |ect/algebra/11|
| | |-synyp/naqty-k|
| |а кез келген нақты сан болса,онда y=xa дәрежелік |orsetkishti-da|
| |функциясының туындысы |rezhelik-funkc|
| |(xa)’=axa-1 |ziyany-differe|
| |формуласымен есептелінеді. |nczialdau-zhan|
| |Кез келген нақты сан үшін дәрежелік функцияның |e-integraldau |
| |интегралы мына формуламен анықталынады: | |
| | |білімленд |
| |Топтық жұмыс. «Ойлан,тап» | |
| | | |
| |Тапсырма1. | |
| |Салыстырыңдар: | |
| | | |
| | және | |
| | | |
| | және | |
| | | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- интеграл қасиеттерін қолданады; | |
| |- нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын | |
| |табу ережесін қолданады; | |
| |- интегралдың жоғарғы және төменгі шектеріндегі | |
| |мәндерін есептейді; | |
| |- интегралдарды табады; | |
| |- берілген интегралдарды салыстырады. | |
| |Мақсаты: Оқушыларды бірлесе жұмыс жасауға және | |
| |ізденуге қалыптастыру, шығармашылыққа баулу. | |
| |Нәтижесі: Оқушылар тапсырманы орындайды, жаңа | |
| |сабақтың мазмұнын ашады. | |
| | | |
| |Жұптық жұмыс. «Көршіңмен талқыла» әдісіне тапсырма| |
| |беремін. | |
| |№2 тапсырма | |
| |Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын | |
| |табыңдар: | |
| |y=-x2 +4х+12 және y=3х y=8x | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- функция графиктерін салады; | |
| |- ізделінді үшбұрышты анықтайды; | |
| |- интегралды қолданады; | |
| |- үшбұрыш ауданын есептейді. | |
| |Мақсаты: Оқушы жұптық жұмыс жасауға дағдыландыру. | |
| |Нәтижесі: Жұппен жұмыс жасай отырып бір-біріне | |
| |түсіндіреді, толықтырады. | |
| |Жеке жұмыс «Кім жылдам?» әдісі бойынша | |
| |№3 тапсырма | |
| |Түзу сызықты қозғалған дененің жылдамдығы v(t)=4t-t2.| |
| |Қозғалыс басталғаннан бастап, толығымен тоқтағанға | |
| |дейінгі жүрілген жолды есептеңіз (жол метрмен | |
| |өлшенеді). | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- берілген теңдеудің интегралын табады; | |
| |- жолды табуды негіздейді; | |
| |- шартты қолданып, жолды есептейді. | |
| |Мақсаты: Оқушыларды жеке жұмыс жасауға | |
| |дағдыландыру, білімдерін жинақтау. | |
| |Нәтижесі: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, алған| |
| |білімін қолданады. | |
|Сабақтың соңы |Үйге тапсырма №4,6(есептерді түсіндіріп өту) | |
| |Кері байланыс: | |
| |Мұғалім орындалған тапсырмаларға тоқталып, шешімін| |
| |толықтырады және қолдау жасайды. | |
| |Рефлекция | |
| |Оқушылар «Түртіп ал» стратегиясы арқылы сабақ бойы| |
| |алған білімдерін електен өткізеді, білімдерін | |
| |кесте арқылы көрсетеді. | |
| |«Түртіп ал» стратегиясы бойынша жұмыс. | |
| |Білемін- білдім- білгім келеді | |
| |Білемін | |
| |Білдім | |
| |Білгім келеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау. Кімнің қаншалықты жинаған ұпай санына | |
| |байланысты бағалап өтемін. | |
|Саралау |Бағалау |Денсаулық пен|
| | |қауіпсіздік |
| | |техникасын |
| | |сақтау |
|Тақырыпты |Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік |Оқушылардың |
|меңгеру үшін |тапсырмалар беремін.Белсенді оқу тәсілдеріне «Бас |сыныптағы |
|оқушыларға |бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» секілді|техникалық |
|кейбіреулері |оқу тәсілдерін қолдандым. |қауіпсіздігін|
|үшін қосымша | |қадағалаймын.|
|тілдіқ | | |
|мақсаттың | | |
|лексика және | | |
|терминология, | | |
|диалогтік | | |
|тармақтарын | | |
|пайдаланамын. | | |
|Есеп шығаруда | | |
|есептердің | | |
|деңгейін(А,В,С)| | |
|қадағалаймын | | |
|және есепті | | |
|ұсынамын. | | |

Ұқсас жұмыстар
Отбасы жылуы ата- аналармен әдістемелік тренинг
Автоматты белдікке күйінен кеудеге күйіне Автоматты кеудеге
Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау ( коучинг жоспары)
Сабақтың міндеттері
Гимнастика (7 сынып office 2003 word)
Критерий арқылы бағалау
Диалогтік оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру
Қан кетудіц түрлері жөне оларға сипаттама
Сексек ата өсірген ешкінің төлі - лақ
Пәндер