Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Арқаға сурет салу
|Ұзақ мерзімді жоспар | |
|бөлімі: «Нақты көрсеткішті | |
|дәрежелік функцияның | |
|туындысы мен интегралы» | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 11«Б» сынып |Қатысқандар саны: |
| |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |«Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен |
| |интегралы» |
|Осы сабақта қол |11.3.1.13 Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның |
|жеткізілетін оқу мақсаттары|интегралын табу ережесін білу және қолдану |
|(оқу бағдарламасына | |
|сілтеме) | |
|Сабақтың мақсаттары |Барлық оқушылар: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның|
| |интегралын табу формуласын біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Интергралдың қасиеттерін |
| |пайдаланып, интегралды есептей алады. |
| |Кейбір оқушылар:Қиындығы жоғары есептерді шеше алады. |
|Бағалау критерийлері |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу |
| |ережесін қолданады; |
| |Интегралды есептейді. |
|Ойлау дағдылары |Білу,түсіну,қолдану |
| Тілдік мақсаттар |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |- Интергал, функция, дәреже |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |-Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |a) Нақы көрсеткішті дәреженің қасиеттері қандай? |
| |b) Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын |
| |табу ережесін қандай? |
| |c) Интегралдың қандай қасиеттерін білесіңдер? |
|Құндылықтарды дарыту |: |
| |жалпыға бірдей еңбек қоғамы; |
| |Оқушылар бір –бірімен қарым –қатынас жасайды, |
| |өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау; |
| |жауапкершілікке баулу |
|Пәнаралық байланыс |Жаратылыстану ,сызу сабағы |
|АКТ қолдану дағдылары |Бейнеоролик(білім ленд) , слайдтар |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. «Арқаға сурет | |
| |салу».Бірнеше оқушы тақтаға шығады, ең артында тұрған| |
| |балаға «интеграл» суретін саламын. Оқушы үндемей, | |
| |алдындағы оқушының арқасына саусағымен | |
| |салады.Арқасына сурет салған оқушы алдында тұрған | |
| |оқушының арқасына, өзінің арқасына салынған суретті | |
| |салады. Сурет салып біткеннен кейін соңғы оқушыдан | |
| |арқасына салынған суреттің атын сұраймын. Қағаздағы | |
| |жазғанмен салыстырамын. Сонымен, біздің бүгінгі | |
| |тақырыбымыз «Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның| |
| |туындысы мен интегралы». | |
| |Топқа бөлу. Гүлдердің қимасы бойынша 2- топқа бөлу |Гүлдер қимасы |
| |(қызғалдақ, раушан гүлі) | |
| |Үй тапсырмасын тексеру (№1-3) | |
| |Жұппен тексеру | |
|Сабақтың ортасы |Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою: | |
| |1-топқа: |АКТ |
| |1.Бөлшектің туындысы неге тең? | |
| |2. Тұрақты санның туындысы неге тең? | |
| |3.Көбейтіндінің туындысы неге тең? | |
| | | |
| |4.Қосындының туындысы неге тең? | |
| | | |
| |2-топқа: | |
| |1.Синустың интегралы неге тең? | |
| |2.Дәрежелі функцияның интегралы неге тең? | |
| |3.Тұрақты санның интегралы неге тең? | |
| |4.Косинустың интегралы неге тең? | |
| | | |
| |Дескриптор: Білім алушы | |
| |Туындының анықтамасын біледі; | |
| |Туындының қасиеттерін беледі; | |
| |Интегралдың анықтамасын біледі; | |
| | | |
| |Әр топ келесі топты бағалап отырайық. «Бағдаршам » | |
| |әдісі арқылы бағалайды. (жасыл-өте жақсы, сары-жақсы,| |
| |қызыл-орташа). Топ басшысы бағалау парағына қатысқан| |
| |оқушыларға + белгісін салып отырады . | |
| | | |
| |Мағынаны ашу. (Білімленд платформасы бойынша) |https://biliml|
| |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы |and.kz/kk/subj|
| |мен интегралы. |ect/algebra/11|
| | |-synyp/naqty-k|
| |а кез келген нақты сан болса,онда y=xa дәрежелік |orsetkishti-da|
| |функциясының туындысы |rezhelik-funkc|
| |(xa)’=axa-1 |ziyany-differe|
| |формуласымен есептелінеді. |nczialdau-zhan|
| |Кез келген нақты сан үшін дәрежелік функцияның |e-integraldau |
| |интегралы мына формуламен анықталынады: | |
| | |білімленд |
| |Топтық жұмыс. «Ойлан,тап» | |
| | | |
| |Тапсырма1. | |
| |Салыстырыңдар: | |
| | | |
| | және | |
| | | |
| | және | |
| | | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- интеграл қасиеттерін қолданады; | |
| |- нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын | |
| |табу ережесін қолданады; | |
| |- интегралдың жоғарғы және төменгі шектеріндегі | |
| |мәндерін есептейді; | |
| |- интегралдарды табады; | |
| |- берілген интегралдарды салыстырады. | |
| |Мақсаты: Оқушыларды бірлесе жұмыс жасауға және | |
| |ізденуге қалыптастыру, шығармашылыққа баулу. | |
| |Нәтижесі: Оқушылар тапсырманы орындайды, жаңа | |
| |сабақтың мазмұнын ашады. | |
| | | |
| |Жұптық жұмыс. «Көршіңмен талқыла» әдісіне тапсырма| |
| |беремін. | |
| |№2 тапсырма | |
| |Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын | |
| |табыңдар: | |
| |y=-x2 +4х+12 және y=3х y=8x | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- функция графиктерін салады; | |
| |- ізделінді үшбұрышты анықтайды; | |
| |- интегралды қолданады; | |
| |- үшбұрыш ауданын есептейді. | |
| |Мақсаты: Оқушы жұптық жұмыс жасауға дағдыландыру. | |
| |Нәтижесі: Жұппен жұмыс жасай отырып бір-біріне | |
| |түсіндіреді, толықтырады. | |
| |Жеке жұмыс «Кім жылдам?» әдісі бойынша | |
| |№3 тапсырма | |
| |Түзу сызықты қозғалған дененің жылдамдығы v(t)=4t-t2.| |
| |Қозғалыс басталғаннан бастап, толығымен тоқтағанға | |
| |дейінгі жүрілген жолды есептеңіз (жол метрмен | |
| |өлшенеді). | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- берілген теңдеудің интегралын табады; | |
| |- жолды табуды негіздейді; | |
| |- шартты қолданып, жолды есептейді. | |
| |Мақсаты: Оқушыларды жеке жұмыс жасауға | |
| |дағдыландыру, білімдерін жинақтау. | |
| |Нәтижесі: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, алған| |
| |білімін қолданады. | |
|Сабақтың соңы |Үйге тапсырма №4,6(есептерді түсіндіріп өту) | |
| |Кері байланыс: | |
| |Мұғалім орындалған тапсырмаларға тоқталып, шешімін| |
| |толықтырады және қолдау жасайды. | |
| |Рефлекция | |
| |Оқушылар «Түртіп ал» стратегиясы арқылы сабақ бойы| |
| |алған білімдерін електен өткізеді, білімдерін | |
| |кесте арқылы көрсетеді. | |
| |«Түртіп ал» стратегиясы бойынша жұмыс. | |
| |Білемін- білдім- білгім келеді | |
| |Білемін | |
| |Білдім | |
| |Білгім келеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау. Кімнің қаншалықты жинаған ұпай санына | |
| |байланысты бағалап өтемін. | |
|Саралау |Бағалау |Денсаулық пен|
| | |қауіпсіздік |
| | |техникасын |
| | |сақтау |
|Тақырыпты |Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік |Оқушылардың |
|меңгеру үшін |тапсырмалар беремін.Белсенді оқу тәсілдеріне «Бас |сыныптағы |
|оқушыларға |бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» секілді|техникалық |
|кейбіреулері |оқу тәсілдерін қолдандым. |қауіпсіздігін|
|үшін қосымша | |қадағалаймын.|
|тілдіқ | | |
|мақсаттың | | |
|лексика және | | |
|терминология, | | |
|диалогтік | | |
|тармақтарын | | |
|пайдаланамын. | | |
|Есеп шығаруда | | |
|есептердің | | |
|деңгейін(А,В,С)| | |
|қадағалаймын | | |
|және есепті | | |
|ұсынамын. | | |
|бөлімі: «Нақты көрсеткішті | |
|дәрежелік функцияның | |
|туындысы мен интегралы» | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 11«Б» сынып |Қатысқандар саны: |
| |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы |«Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен |
| |интегралы» |
|Осы сабақта қол |11.3.1.13 Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның |
|жеткізілетін оқу мақсаттары|интегралын табу ережесін білу және қолдану |
|(оқу бағдарламасына | |
|сілтеме) | |
|Сабақтың мақсаттары |Барлық оқушылар: Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның|
| |интегралын табу формуласын біледі. |
| |Оқушылардың басым бөлігі: Интергралдың қасиеттерін |
| |пайдаланып, интегралды есептей алады. |
| |Кейбір оқушылар:Қиындығы жоғары есептерді шеше алады. |
|Бағалау критерийлері |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу |
| |ережесін қолданады; |
| |Интегралды есептейді. |
|Ойлау дағдылары |Білу,түсіну,қолдану |
| Тілдік мақсаттар |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |- Интергал, функция, дәреже |
| |Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: |
| |-Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |a) Нақы көрсеткішті дәреженің қасиеттері қандай? |
| |b) Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын |
| |табу ережесін қандай? |
| |c) Интегралдың қандай қасиеттерін білесіңдер? |
|Құндылықтарды дарыту |: |
| |жалпыға бірдей еңбек қоғамы; |
| |Оқушылар бір –бірімен қарым –қатынас жасайды, |
| |өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау; |
| |жауапкершілікке баулу |
|Пәнаралық байланыс |Жаратылыстану ,сызу сабағы |
|АКТ қолдану дағдылары |Бейнеоролик(білім ленд) , слайдтар |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі. | |
| |Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. «Арқаға сурет | |
| |салу».Бірнеше оқушы тақтаға шығады, ең артында тұрған| |
| |балаға «интеграл» суретін саламын. Оқушы үндемей, | |
| |алдындағы оқушының арқасына саусағымен | |
| |салады.Арқасына сурет салған оқушы алдында тұрған | |
| |оқушының арқасына, өзінің арқасына салынған суретті | |
| |салады. Сурет салып біткеннен кейін соңғы оқушыдан | |
| |арқасына салынған суреттің атын сұраймын. Қағаздағы | |
| |жазғанмен салыстырамын. Сонымен, біздің бүгінгі | |
| |тақырыбымыз «Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның| |
| |туындысы мен интегралы». | |
| |Топқа бөлу. Гүлдердің қимасы бойынша 2- топқа бөлу |Гүлдер қимасы |
| |(қызғалдақ, раушан гүлі) | |
| |Үй тапсырмасын тексеру (№1-3) | |
| |Жұппен тексеру | |
|Сабақтың ортасы |Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою: | |
| |1-топқа: |АКТ |
| |1.Бөлшектің туындысы неге тең? | |
| |2. Тұрақты санның туындысы неге тең? | |
| |3.Көбейтіндінің туындысы неге тең? | |
| | | |
| |4.Қосындының туындысы неге тең? | |
| | | |
| |2-топқа: | |
| |1.Синустың интегралы неге тең? | |
| |2.Дәрежелі функцияның интегралы неге тең? | |
| |3.Тұрақты санның интегралы неге тең? | |
| |4.Косинустың интегралы неге тең? | |
| | | |
| |Дескриптор: Білім алушы | |
| |Туындының анықтамасын біледі; | |
| |Туындының қасиеттерін беледі; | |
| |Интегралдың анықтамасын біледі; | |
| | | |
| |Әр топ келесі топты бағалап отырайық. «Бағдаршам » | |
| |әдісі арқылы бағалайды. (жасыл-өте жақсы, сары-жақсы,| |
| |қызыл-орташа). Топ басшысы бағалау парағына қатысқан| |
| |оқушыларға + белгісін салып отырады . | |
| | | |
| |Мағынаны ашу. (Білімленд платформасы бойынша) |https://biliml|
| |Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы |and.kz/kk/subj|
| |мен интегралы. |ect/algebra/11|
| | |-synyp/naqty-k|
| |а кез келген нақты сан болса,онда y=xa дәрежелік |orsetkishti-da|
| |функциясының туындысы |rezhelik-funkc|
| |(xa)’=axa-1 |ziyany-differe|
| |формуласымен есептелінеді. |nczialdau-zhan|
| |Кез келген нақты сан үшін дәрежелік функцияның |e-integraldau |
| |интегралы мына формуламен анықталынады: | |
| | |білімленд |
| |Топтық жұмыс. «Ойлан,тап» | |
| | | |
| |Тапсырма1. | |
| |Салыстырыңдар: | |
| | | |
| | және | |
| | | |
| | және | |
| | | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- интеграл қасиеттерін қолданады; | |
| |- нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын | |
| |табу ережесін қолданады; | |
| |- интегралдың жоғарғы және төменгі шектеріндегі | |
| |мәндерін есептейді; | |
| |- интегралдарды табады; | |
| |- берілген интегралдарды салыстырады. | |
| |Мақсаты: Оқушыларды бірлесе жұмыс жасауға және | |
| |ізденуге қалыптастыру, шығармашылыққа баулу. | |
| |Нәтижесі: Оқушылар тапсырманы орындайды, жаңа | |
| |сабақтың мазмұнын ашады. | |
| | | |
| |Жұптық жұмыс. «Көршіңмен талқыла» әдісіне тапсырма| |
| |беремін. | |
| |№2 тапсырма | |
| |Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын | |
| |табыңдар: | |
| |y=-x2 +4х+12 және y=3х y=8x | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- функция графиктерін салады; | |
| |- ізделінді үшбұрышты анықтайды; | |
| |- интегралды қолданады; | |
| |- үшбұрыш ауданын есептейді. | |
| |Мақсаты: Оқушы жұптық жұмыс жасауға дағдыландыру. | |
| |Нәтижесі: Жұппен жұмыс жасай отырып бір-біріне | |
| |түсіндіреді, толықтырады. | |
| |Жеке жұмыс «Кім жылдам?» әдісі бойынша | |
| |№3 тапсырма | |
| |Түзу сызықты қозғалған дененің жылдамдығы v(t)=4t-t2.| |
| |Қозғалыс басталғаннан бастап, толығымен тоқтағанға | |
| |дейінгі жүрілген жолды есептеңіз (жол метрмен | |
| |өлшенеді). | |
| |Дескриптор: | |
| |Білім алушы: | |
| |- берілген теңдеудің интегралын табады; | |
| |- жолды табуды негіздейді; | |
| |- шартты қолданып, жолды есептейді. | |
| |Мақсаты: Оқушыларды жеке жұмыс жасауға | |
| |дағдыландыру, білімдерін жинақтау. | |
| |Нәтижесі: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, алған| |
| |білімін қолданады. | |
|Сабақтың соңы |Үйге тапсырма №4,6(есептерді түсіндіріп өту) | |
| |Кері байланыс: | |
| |Мұғалім орындалған тапсырмаларға тоқталып, шешімін| |
| |толықтырады және қолдау жасайды. | |
| |Рефлекция | |
| |Оқушылар «Түртіп ал» стратегиясы арқылы сабақ бойы| |
| |алған білімдерін електен өткізеді, білімдерін | |
| |кесте арқылы көрсетеді. | |
| |«Түртіп ал» стратегиясы бойынша жұмыс. | |
| |Білемін- білдім- білгім келеді | |
| |Білемін | |
| |Білдім | |
| |Білгім келеді | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау. Кімнің қаншалықты жинаған ұпай санына | |
| |байланысты бағалап өтемін. | |
|Саралау |Бағалау |Денсаулық пен|
| | |қауіпсіздік |
| | |техникасын |
| | |сақтау |
|Тақырыпты |Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік |Оқушылардың |
|меңгеру үшін |тапсырмалар беремін.Белсенді оқу тәсілдеріне «Бас |сыныптағы |
|оқушыларға |бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» секілді|техникалық |
|кейбіреулері |оқу тәсілдерін қолдандым. |қауіпсіздігін|
|үшін қосымша | |қадағалаймын.|
|тілдіқ | | |
|мақсаттың | | |
|лексика және | | |
|терминология, | | |
|диалогтік | | |
|тармақтарын | | |
|пайдаланамын. | | |
|Есеп шығаруда | | |
|есептердің | | |
|деңгейін(А,В,С)| | |
|қадағалаймын | | |
|және есепті | | |
|ұсынамын. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz