Арқаға сурет салу

Күні:
Сынып: 11«Б» сынып
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережесін қолданады;
Интегралды есептейді.
Пәнге тән лексика мен терминология :
- Интергал, функция, дәреже
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер :
- Талқылауға арналған сұрақтар:
a) Нақы көрсеткішті дәреженің қасиеттері қандай?
b) Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережесін қандай?
c) Интегралдың қандай қасиеттерін білесіңдер?
$"\mathbf{Мәңгілік\ ел"}\ \ жалпы\ \ ұлттық\ \ \ құндылығы$ $"\mathbf{Мәңгілік\ ел"}\ \ жалпы\ \ ұлттық\ \ \ құндылығы$ :
жалпыға бірдей еңбек қоғамы;
- Оқушылар бір -бірімен қарым -қатынас жасайды, өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау; жауапкершілікке баулу
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. «Арқаға сурет салу». Бірнеше оқушы тақтаға шығады, ең артында тұрған балаға «интеграл» суретін саламын. Оқушы үндемей, алдындағы оқушының арқасына саусағымен салады. Арқасына сурет салған оқушы алдында тұрған оқушының арқасына, өзінің арқасына салынған суретті салады. Сурет салып біткеннен кейін соңғы оқушыдан арқасына салынған суреттің атын сұраймын. Қағаздағы жазғанмен салыстырамын. Сонымен, біздің бүгінгі тақырыбымыз «Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы».
Топқа бөлу. Гүлдердің қимасы бойынша 2- топқа бөлу (қызғалдақ, раушан гүлі)
Үй тапсырмасын тексеру (№1-3)
Жұппен тексеру
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою:
1-топқа:
1. Бөлшектің туындысы неге тең?
2. Тұрақты санның туындысы неге тең?
3. Көбейтіндінің туындысы неге тең?
4. Қосындының туындысы неге тең?
2-топқа :
1. Синустың интегралы неге тең?
2. Дәрежелі функцияның интегралы неге тең?
3. Тұрақты санның интегралы неге тең?
4. Косинустың интегралы неге тең?
Дескриптор: Білім алушы
- Туындының анықтамасын біледі;
- Туындының қасиеттерін беледі;
- Интегралдың анықтамасын біледі;
Әр топ келесі топты бағалап отырайық. «Бағдаршам » әдісі арқылы бағалайды. (жасыл-өте жақсы, сары-жақсы, қызыл-орташа) . Топ басшысы бағалау парағына қатысқан оқушыларға + белгісін салып отырады .
Мағынаны ашу. ( Білімленд платформасы бойынша )
Нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысы мен интегралы.
а кез келген нақты сан болса, онда y=x a дәрежелік функциясының туындысы
(x a ) ’=ax a-1
формуласымен есептелінеді.
Кез келген нақты сан үшін дәрежелік функцияның интегралы мына формуламен анықталынады:
Топтық жұмыс. «Ойлан, тап»
Тапсырма1.
Салыстырыңдар:
- және
- және
Дескриптор:
Білім алушы:
- интеграл қасиеттерін қолданады;
- нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережесін қолданады;
- интегралдың жоғарғы және төменгі шектеріндегі мәндерін есептейді;
- интегралдарды табады;
- берілген интегралдарды салыстырады.
Мақсаты: Оқушыларды бірлесе жұмыс жасауға және ізденуге қалыптастыру, шығармашылыққа баулу.
Нәтижесі: Оқушылар тапсырманы орындайды, жаңа сабақтың мазмұнын ашады.
Жұптық жұмыс. «Көршіңмен талқыла» әдісіне тапсырма беремін.
№2 тапсырма
Берілген қисықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар:
y=-x 2 +4х+12 және y=3х y=8x
Дескриптор:
Білім алушы:
- функция графиктерін салады;
- ізделінді үшбұрышты анықтайды;
- интегралды қолданады;
- үшбұрыш ауданын есептейді.
Мақсаты: Оқушы жұптық жұмыс жасауға дағдыландыру.
Нәтижесі: Жұппен жұмыс жасай отырып бір-біріне түсіндіреді, толықтырады.
Жеке жұмыс «Кім жылдам?» әдісі бойынша
№3 тапсырма
Түзу сызықты қозғалған дененің жылдамдығы v(t) =4t-t 2 . Қозғалыс басталғаннан бастап, толығымен тоқтағанға дейінгі жүрілген жолды есептеңіз (жол метрмен өлшенеді) .
Дескриптор:
Білім алушы:
- берілген теңдеудің интегралын табады;
- жолды табуды негіздейді;
- шартты қолданып, жолды есептейді.
Мақсаты: Оқушыларды жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, білімдерін жинақтау.
Нәтижесі: Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, алған білімін қолданады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz