Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Сабақтың тақырыбы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8. 4 В Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында
Мектеп: «Дарынды балаларға арналған БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ лицей-интернаты» КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Медебаева Анелия Арманкызы
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Күні:
Сынып : 8
Қазақстан - майдан арсеналы
Зерттеу сұрағы: «Бәрі майдан үшін, бәрі Жеңіс үшін!» ұраны қалай жүзеге асты?
Барлық оқушылар :
- Соғыс жағдайларындағы Қазақстан экономикасын анықтайды
- Халықтың майданға көрсеткен көмегін сипаттайды
Басым көпшілігі: Соғыс жылдарында Қазақстанда дамыған өндірістік зауыттарды анықтайды
Кейбіреуі : Қазақстандық тыл еңбеккерлерінің жеңіске қосқан үлесін талдайды.
Оқушылар:
- Қазақстанның соғыс жағдайлырандағы экономикасын анықтайды
- Соғыс жылдарын Қазақстанда дамыған өндірістік зауыттарды анықтайды
- Қазақстандық тыл еңбеккерлерінің жеңіске қосқан үлесін талдайды
Негізгі сөздер мен тіркестер
Ресурс, Эвакуация, Арсенал, Тыл Тізе бүгу
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Эвакуация мақсаты . . .
Эвакуация кезінде Қазақстанға . . . завод, фабрика көшірілді
Тыл еңбеккерлері майданға мынадай . . . көмектер берді
Күріш өсіруден . . . тары өсіруден . . . рекорд жасады
Сабақтың басы
3-4 мин
Ұжымдық жұмыс- «Ой қозғау » әдісі
Бағалау әдісі . Мұғалім бағалауы - «мадақтау» әдісі.
Сабақтың ортасы:
32 минут
Мұғалім түсіндірмесі.
Тапсырма 1. Ұжымдық жұмыс - « Мәтінмен жұмыс» әдісі.
Шарты :
Кері байланыс . Б. Б. Б кестесінің «Білемін» бағанын толтырады.
Бағалау: Мұғалім бағалауы- «Жұлдызша» әдісі
Тапсырма 2. Жұптық жұмыс - «Сұрақ-жауап » әдісі
Шарты:
Кері байланыс . Б. Б. Б кестесінің «Білгенім» бағанын толтырады.
Бағалау. Өзін-өзі бағалау - «Дайын жауап »әдісі
Тапсырма 3. Топтық жұмыс-« Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.
Шарты:
Кері байланыс . Б. Б. Б кестесінің «Білгенім» бағанын толтырады.
Бағалау әдісі . Өзара бағалау - «Екі жұлдыз, Бір тілек» әдісі
Сергіту сәті. Дене жаттығулары.
Тапсырма 4. Жеке жұмыс -«» әдісі.
Шарты:
Бағалау. Өзін-өзі бағалау - «Дайын жауап » әдісі
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
Тапсырма 1. « Тірек-сызба » әдісі
Тапсырма 2. «+, - кестесі» әдісі.
Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесі арқылы жүргізіледі.
Интербелсенді тақта
Слайд
АКТ
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
Кескін карта
ҚБ парағы
Сабақтың соңы
3-4 минут
Рефлексия. «Білім ағашы» әдісі.
- Мен сабақта нені түсіне алдым?
- Мен сабақта нені білдім?
- Сабақтан тағы нені білгім келеді?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz