Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Сабақтың тақырыбы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.4 В Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында
Мектеп: <<Дарынды балаларға арналған БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ лицей-интернаты>> КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Медебаева Анелия Арманкызы
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Күні:
Сынып :8
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан - майдан арсеналы
Зерттеу сұрағы:<<Бәрі майдан үшін, бәрі Жеңіс үшін!>> ұраны қалай жүзеге асты?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.4.2.2 - Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
1. Соғыс жағдайларындағы Қазақстан экономикасын анықтайды
2. Халықтың майданға көрсеткен көмегін сипаттайды
Басым көпшілігі: Соғыс жылдарында Қазақстанда дамыған өндірістік зауыттарды анықтайды
Кейбіреуі: Қазақстандық тыл еңбеккерлерінің жеңіске қосқан үлесін талдайды.
Бағалау критерийі
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
1. Қазақстанның соғыс жағдайлырандағы экономикасын анықтайды
2. Соғыс жылдарын Қазақстанда дамыған өндірістік зауыттарды анықтайды
3. Қазақстандық тыл еңбеккерлерінің жеңіске қосқан үлесін талдайды
Негізгі сөздер мен тіркестер
Ресурс, Эвакуация, Арсенал, Тыл Тізе бүгу
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Эвакуация мақсаты............
Эвакуация кезінде Қазақстанға ........завод, фабрика көшірілді
Тыл еңбеккерлері майданға мынадай..... ..............көмектер берді
Күріш өсіруден ................ тары өсіруден ........ рекорд жасады
Тарихи концепт
Құндылықтарға баулу:
Пәнаралық байланыс:
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Сабақтың жоспарланған кезеңдері.
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3-4 мин
Ұжымдық жұмыс- <<Ой қозғау>> әдісі
Бағалау әдісі . Мұғалім бағалауы - <<мадақтау>> әдісі.
Интербелсенді тақта
Сабақтың ортасы:
32 минут
Мұғалім түсіндірмесі.
Тапсырма 1. Ұжымдық жұмыс - << Мәтінмен жұмыс>> әдісі.
Шарты:
Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білемін>> бағанын толтырады.
Бағалау: Мұғалім бағалауы- <<Жұлдызша>> әдісі
Тапсырма 2. Жұптық жұмыс - <<Сұрақ-жауап >> әдісі
Шарты:
Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білгенім>> бағанын толтырады.
Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап >>әдісі
Тапсырма 3. Топтық жұмыс-<< Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі.
Шарты:
Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білгенім>> бағанын толтырады.
Бағалау әдісі.Өзара бағалау - <<Екі жұлдыз, Бір тілек>> әдісі
Сергіту сәті.Дене жаттығулары.
Тапсырма 4. Жеке жұмыс -<<>> әдісі.
Шарты:
Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап >> әдісі
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
Тапсырма 1. <<Тірек-сызба>> әдісі
Тапсырма 2. <<+,- кестесі>> әдісі.
Кері байланыс:Б.Б.Б. кестесі арқылы жүргізіледі.
Интербелсенді тақта
Слайд
АКТ
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
Кескін карта
ҚБ парағы
Сабақтың соңы
3-4 минут
Рефлексия. <<Білім ағашы>> әдісі.
- Мен сабақта нені түсіне алдым?
- Мен сабақта нені білдім?
- Сабақтан тағы нені білгім келеді?
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушыларды материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық жане қауіпсіздік техникасын сақтау.
Оқушының оқу қарқынына қарай, сараланған оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар құрастырылады. Жұптық, топтық жұмыста оқушылардың бірлескен оқуын ұйымдастарымын. Себебі, қолдауды қажет ететін оқушылар үшін ЖАДА аймағында жұмыс жасау тиімді. Төмен деңгейдегі оқушыларды жетелеу үшін қабілеті жоғары балалармен жұптастыруға жағдай жасаймын.Қабілеті жоғары оқушылар үшін деңгейі жоғары тапсырмалар беремін.
1. Мұғалім бағалауы "Мадақтау" әдісі
2. Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап үлгісі>>әдісі
3. Бағалау әдісі.Өзара бағалау - <<Екі жұлдыз, Бір тілек>> әдісі
4. Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап үлгісі>>әдісі
Сергіту сәтінде аяқ-қол жаттығуларын жасайды.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақты өткізуім өзіме ұнады ма?
Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?
Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне неоң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Мектеп: <<Дарынды балаларға арналған БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ лицей-интернаты>> КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Медебаева Анелия Арманкызы
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Күні:
Сынып :8
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстан - майдан арсеналы
Зерттеу сұрағы:<<Бәрі майдан үшін, бәрі Жеңіс үшін!>> ұраны қалай жүзеге асты?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.4.2.2 - Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына бейімделгендігін дәлелдеу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
1. Соғыс жағдайларындағы Қазақстан экономикасын анықтайды
2. Халықтың майданға көрсеткен көмегін сипаттайды
Басым көпшілігі: Соғыс жылдарында Қазақстанда дамыған өндірістік зауыттарды анықтайды
Кейбіреуі: Қазақстандық тыл еңбеккерлерінің жеңіске қосқан үлесін талдайды.
Бағалау критерийі
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
1. Қазақстанның соғыс жағдайлырандағы экономикасын анықтайды
2. Соғыс жылдарын Қазақстанда дамыған өндірістік зауыттарды анықтайды
3. Қазақстандық тыл еңбеккерлерінің жеңіске қосқан үлесін талдайды
Негізгі сөздер мен тіркестер
Ресурс, Эвакуация, Арсенал, Тыл Тізе бүгу
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Эвакуация мақсаты............
Эвакуация кезінде Қазақстанға ........завод, фабрика көшірілді
Тыл еңбеккерлері майданға мынадай..... ..............көмектер берді
Күріш өсіруден ................ тары өсіруден ........ рекорд жасады
Тарихи концепт
Құндылықтарға баулу:
Пәнаралық байланыс:
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Сабақтың жоспарланған кезеңдері.
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3-4 мин
Ұжымдық жұмыс- <<Ой қозғау>> әдісі
Бағалау әдісі . Мұғалім бағалауы - <<мадақтау>> әдісі.
Интербелсенді тақта
Сабақтың ортасы:
32 минут
Мұғалім түсіндірмесі.
Тапсырма 1. Ұжымдық жұмыс - << Мәтінмен жұмыс>> әдісі.
Шарты:
Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білемін>> бағанын толтырады.
Бағалау: Мұғалім бағалауы- <<Жұлдызша>> әдісі
Тапсырма 2. Жұптық жұмыс - <<Сұрақ-жауап >> әдісі
Шарты:
Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білгенім>> бағанын толтырады.
Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап >>әдісі
Тапсырма 3. Топтық жұмыс-<< Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі.
Шарты:
Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білгенім>> бағанын толтырады.
Бағалау әдісі.Өзара бағалау - <<Екі жұлдыз, Бір тілек>> әдісі
Сергіту сәті.Дене жаттығулары.
Тапсырма 4. Жеке жұмыс -<<>> әдісі.
Шарты:
Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап >> әдісі
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.
Тапсырма 1. <<Тірек-сызба>> әдісі
Тапсырма 2. <<+,- кестесі>> әдісі.
Кері байланыс:Б.Б.Б. кестесі арқылы жүргізіледі.
Интербелсенді тақта
Слайд
АКТ
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
Кескін карта
ҚБ парағы
Сабақтың соңы
3-4 минут
Рефлексия. <<Білім ағашы>> әдісі.
- Мен сабақта нені түсіне алдым?
- Мен сабақта нені білдім?
- Сабақтан тағы нені білгім келеді?
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушыларды материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық жане қауіпсіздік техникасын сақтау.
Оқушының оқу қарқынына қарай, сараланған оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар құрастырылады. Жұптық, топтық жұмыста оқушылардың бірлескен оқуын ұйымдастарымын. Себебі, қолдауды қажет ететін оқушылар үшін ЖАДА аймағында жұмыс жасау тиімді. Төмен деңгейдегі оқушыларды жетелеу үшін қабілеті жоғары балалармен жұптастыруға жағдай жасаймын.Қабілеті жоғары оқушылар үшін деңгейі жоғары тапсырмалар беремін.
1. Мұғалім бағалауы "Мадақтау" әдісі
2. Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап үлгісі>>әдісі
3. Бағалау әдісі.Өзара бағалау - <<Екі жұлдыз, Бір тілек>> әдісі
4. Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап үлгісі>>әдісі
Сергіту сәтінде аяқ-қол жаттығуларын жасайды.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақты өткізуім өзіме ұнады ма?
Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?
Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне неоң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz