Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ұлы Отан соғысы жылдарында
Мектеп: Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» ММ
Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменова Нургуль Аскаровна
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Күні:
Пән: Қазақстан тарихы
Сынып: 8
Барлық оқушылар:
1. Демографиялық өзгерістерге қатысты терминдерді анықтайды
2. Демографиялық өзгерістерге қатысты тарихи уақытты сипаттайды
Басым көпшілігі: Контур картаға қоныстанушылардың Қазақстан жеріне келіп қоныстанған аймақтарын картада көрсетеді
Кейбіреуі: Қазіргі таңда көшіп-қонған халықтардың (кәрістердің, поляктардың, шешен-ингуштардың) этникалық қатынастарын талдайды
1. Демографиялық өзгерістері кезінде халықтардың қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды
2. Депортацияланған халықтардың себеп-салдарын сипаттайды
Оқушылар:
1. Күштеп жер аударылған халықтардың себеп-салдарларын анықтап сипаттайды
2. КСРО халықтарының депортациясы қоғамға қандай өзгерістер әкелгенін анықтап, ой қалыптастырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: депортация, террор, ГУЛАГ, құқық, репрессия, миграция, диверсия, геноцид.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Күштеп қоныс аудару үдерісі . . . . жылдардан басталған еді.
Күштеп жер аударудың алғашқы құрбандықтарының бірі -Қиыр Шығыстағы кеңестік . . . . . . . . . . . . болды.
1937 жылы Қазақстанға бұл этностың . . . . . . . мыңдай өкілі қоныс аударылды.
Сабақтың басы
3-4 мин
Ұжымдық жұмыс - «Ой қозғау» әдісі
Шарты: Тірек сөздерге өз ойларын айтады
1. Депортация, Террор, ГУЛАГ.
2. Құқық, Репрессия, Миграция.
3. Диверсия, Геноцид.
Бағалау: Мұғалім бағалауы «Мадақтау әдісі»
Интербелсенді тақта
Оқулық
https://kk. wikipedia. org/wiki/
Сабақтың ортасы:
32 минут
Мұғалім түсіндірмесі
Тапсырма №1. Ұжымдық жұмыс - «Галерея әдісі»
Шарты: Суреттер қандай тарихи кезеңді суреттеп тұрғаның айтады.
1. Тарихи кезеннің атын атайды.
2. Оқиғаның болған жылдарын айтады.
Кері байланыс . Б. Б. Б кестесінің «Білемін» бағанын толтырады.
Бағалау: Мұғалім бағалауы- «Жұлдызша» әдісі
Тапсырма 2. Топтық жұмыс - «Алты қалпақ әдісі»
Шарты: Қазақстанға КСРО -дан депортацияланған халықтардың әлеуметтік жағдайын жан-жақты сипаттайды
1. Ақ қалпақ - факті
2. Қызық қалпақ - эмоция
3. Сары қалпақ -позитив
4. Жасыл қалпақ-креатив
5. Қара қалпақ-негатив
6. Көк қалпақ-түйін
Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесін «Білгім келеді» толтырады.
Бағалау. Өзара бағалау - «Екі жұлдыз бір тілек».
Сергіту сәті. Дене жаттығулары.
Тапсырма №3. Жұптық жұмыс - «Картамен жұмыс» әдісі.
Шарты: Контур картаға қоныстанушылардың Қазақстан жеріне келіп қоныстанған аймақтарын картада көрсетеді
Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесі арқылы «Білгім келеді» бағаны толтырады.
Бағалау: Өзара бағалау «Дайын-жауап» әдісі.
Тапсырма № 4 . Жеке жұмыс: Интерпретация . «ПОПС» әдісі
Шарты: Қазіргі таңда көшіп-қонған халықтардың (кәрістердің, поляктардың, шешен-ингуштардың және т. б. ) этникалық қатынастарын талдайды.
Бірінші сөйлем «Менің ойымша, . . . »
Екінші сөйлем «Мен оның себебін былай түсіндіремін … »
Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »
Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . . . . ».
Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесі арқылы «Білдім» жүргізіледі.
Бағалау өзін-өзі «Сиқырлы сызғыш» әдісі
Интербелсенді тақта
http://yandex. kz/clck/jsredir?from=yandex. kz%
Слайд
АКТ
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
Кескін карта
Сабақтың соңы
3-4 минут
Рефлексия. «Поезд әдісі»
Тапсырмалардың түрі жазылған вагондарға, оқушылар өз рефлексияларын салады.
Мұғалім бағалауы "Мадақтау" әдісі.
1. Мұғалім бағалауы "Жұлдызша" әдісі.
2. Бағалау әдісі. Өзара бағалау - «Екі жұлдыз, Бір тілек» әдісі.
3. Бағалау. Өзін-өзі бағалау - «Дайын жауап үлгісі»әдісі.
4. Бағалау өзін-өзі «Сиқырлы сызғыш» әдісі
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақты өткізуім өзіме ұнады ма?
Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?
Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне неоң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz