Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ұлы Отан соғысы жылдарында
Мектеп: Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің <<Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі>> ММ
Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменова Нургуль Аскаровна
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Күні:
Пән: Қазақстан тарихы
Сынып: 8
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы КСРО халықтарының депортациясы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.1.1. Демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
1.Демографиялық өзгерістерге қатысты терминдерді анықтайды
2.Демографиялық өзгерістерге қатысты тарихи уақытты сипаттайды
Басым көпшілігі: Контур картаға қоныстанушылардың Қазақстан жеріне келіп қоныстанған аймақтарын картада көрсетеді
Кейбіреуі: Қазіргі таңда көшіп-қонған халықтардың (кәрістердің, поляктардың, шешен-ингуштардың) этникалық қатынастарын талдайды
Бағалау критерийі
1. Демографиялық өзгерістері кезінде халықтардың қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды
2. Депортацияланған халықтардың себеп-салдарын сипаттайды
Тілдік мақсат:
Оқушылар:
1. Күштеп жер аударылған халықтардың себеп-салдарларын анықтап сипаттайды
2. КСРО халықтарының депортациясы қоғамға қандай өзгерістер әкелгенін анықтап, ой қалыптастырады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: депортация, террор, ГУЛАГ, құқық, репрессия, миграция, диверсия, геноцид.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:
Күштеп қоныс аудару үдерісі .... жылдардан басталған еді.
Күштеп жер аударудың алғашқы құрбандықтарының бірі - Қиыр Шығыстағы кеңестік ............болды.
1937 жылы Қазақстанға бұл этностың ....... мыңдай өкілі қоныс аударылды.
Тарихи концепт
Интерпретация
Құндылықтарға баулу:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық
Пәнаралық байланыс:
8 сынып. География - <<Ұдайы өсудің түрлері>>.
Тақырып бойынша алдыңғы білім

Қазақстан халықтарының депортациясы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері.
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
3-4 мин
Ұжымдық жұмыс - <<Ой қозғау>> әдісі
Шарты: Тірек сөздерге өз ойларын айтады
1.Депортация, Террор, ГУЛАГ.
2.Құқық, Репрессия, Миграция.
3. Диверсия, Геноцид.
Бағалау: Мұғалім бағалауы <<Мадақтау әдісі>>

Интербелсенді тақта
Оқулық
https://kk.wikipedia.org/wiki/
Сабақтың ортасы:
32 минут
Мұғалім түсіндірмесі
Тапсырма №1. Ұжымдық жұмыс - <<Галерея әдісі>>
Шарты: Суреттер қандай тарихи кезеңді суреттеп тұрғаның айтады.
1. Тарихи кезеннің атын атайды.
2. Оқиғаның болған жылдарын айтады.

Кері байланыс . Б.Б.Б кестесінің <<Білемін>> бағанын толтырады.
Бағалау: Мұғалім бағалауы- <<Жұлдызша>> әдісі
Тапсырма 2. Топтық жұмыс - <<Алты қалпақ әдісі>>
Шарты: Қазақстанға КСРО - дан депортацияланған халықтардың әлеуметтік жағдайын жан-жақты сипаттайды
1. Ақ қалпақ - факті
2. Қызық қалпақ - эмоция
3. Сары қалпақ - позитив
4. Жасыл қалпақ-креатив
5. Қара қалпақ-негатив
6. Көк қалпақ-түйін

Кері байланыс: Б.Б.Б. кестесін <<Білгім келеді>> толтырады.
Бағалау. Өзара бағалау - <<Екі жұлдыз бір тілек>>.
Сергіту сәті. Дене жаттығулары.

Тапсырма №3. Жұптық жұмыс - <<Картамен жұмыс>> әдісі.
Шарты: Контур картаға қоныстанушылардың Қазақстан жеріне келіп қоныстанған аймақтарын картада көрсетеді

Кері байланыс:Б.Б.Б. кестесі арқылы <<Білгім келеді>> бағаны толтырады.
Бағалау: Өзара бағалау <<Дайын-жауап>> әдісі.

Тапсырма № 4 . Жеке жұмыс: Интерпретация. <<ПОПС>> әдісі
Шарты: Қазіргі таңда көшіп-қонған халықтардың (кәрістердің, поляктардың, шешен-ингуштардың және т.б.) этникалық қатынастарын талдайды.
Бірінші сөйлем <<Менің ойымша,... >>
Екінші сөйлем <<Мен оның себебін былай түсіндіремін ... >>
Үшінші сөйлем <<Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... >>
Соңғы сөйлем <<Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім .... >>.
Кері байланыс: Б.Б.Б. кестесі арқылы <<Білдім>> жүргізіледі.
Бағалау өзін-өзі <<Сиқырлы сызғыш>> әдісі

Интербелсенді тақта

http://yandex.kz/clck/jsredir?from=yandex.kz%

Слайд
АКТ
Интербелсенді тақта

Интербелсенді тақта

Кескін карта

Сабақтың соңы
3-4 минут
Рефлексия. <<Поезд әдісі>>
Тапсырмалардың түрі жазылған вагондарға, оқушылар өз рефлексияларын салады.
жеке
Жұптық

Топтық
Ұжым-дық

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушыларды материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық жане қауіпсіздік техникасын сақтау.

Оқушының оқу қарқынына қарай, сараланған оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар құрастырылады. Жұптық, топтық жұмыста оқушылардың бірлескен оқуын ұйымдастарымын. Себебі, қолдауды қажет ететін оқушылар үшін ЖАДА аймағында жұмыс жасау тиімді. Төмен деңгейдегі оқушыларды жетелеу үшін қабілеті жоғары балалармен жұптастыруға жағдай жасаймын.Қабілеті жоғары оқушылар үшін деңгейі жоғары тапсырмалар беремін.
Мұғалім бағалауы "Мадақтау" әдісі.
1.Мұғалім бағалауы "Жұлдызша" әдісі.
2.Бағалау әдісі. Өзара бағалау - <<Екі жұлдыз, Бір тілек>> әдісі.
3.Бағалау. Өзін-өзі бағалау - <<Дайын жауап үлгісі>>әдісі.
4. Бағалау өзін-өзі <<Сиқырлы сызғыш>> әдісі
Сергіту сәтінде аяқ-қол жаттығуларын жасайды.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақты өткізуім өзіме ұнады ма?
Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?
Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет?

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне неоң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Тақырып
Қазақстандағы КСРО халықтарының депортациясы
Оқу мақсаты
8.1.1.1. Демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну,қолдану, талдау
Бағалау критериі
1. Демографиялық өзгерістері кезінде халықтардың қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды
2. Депортацияланған халықтардың себеп-салдарын сипаттайды
Тапсырма 1. <<Ақиқат, жалған>> әдісі.
Шарты: Қазақстанға депортацияланған халықтардың тарихындағы ақиқат, жалған мәліметтерді анықтайды.

Сұрақтар
Ақиқат
Жалған

1
1937-1938 жылдары Қиыр Шығыстан кәрістерді, 1940 жылы поляктар мен Балтық бойы елдерінің халықтарының депортациясы басталды?
ақиқат

2
1930-1932 жылдардағы ашаршылықтан демографиялық жағдай жақсарды

жалған
3
1936-1945 жылдары Қазақстанға 2 млн 300 мың адам жер аударылды

жалған
4
172 мың кәріс Қиыр Шығыс аудандарынан қоныс аударды
ақиқат

5
Солтүстік Қазақстанға 35 мыңнан астам поляк қоныс аударды
ақиқат

6
Соғысқа дейінгі кезеңде КСРО-дағы тұтқындар саны 2,5 млн астам болды

жалған
7
Қазақстанға 361 мың неміс көшірілді
ақиқат

Тапсырма № 2. <<Кестемен жұмыс>>
Шарты: Кестеге күштеп қоныс аударған халықтардың атауын, себеп-салдарын, хронологиялық уақыттарын ақпараттарға сүйеніп толтырады

Күштеп қоныс аударған халықтардың атауы
Себеп-салдары
Хронологиялық
уақыты
Саны
1

2

3

4

Бағалау критериі
Дескриптор
1. Демографиялық өзгерістері кезінде халықтардың қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды
1. Күштеп қоныстанған халықтар жайлы ақпарат біледі;
2. Ақпараттардың ақиқат жалғандарын анықтайды

2. Депортацияланған халықтардың себеп-салдарын сипаттайды
1. Кестеге көшіп-қонған халықтарды көрсетеді
2. Кестеге депортацияланған халықтардың себеп-салдарын анықтайды

Ұқсас жұмыстар
Ауызекі сөйлеу стилі
Салқын судың алған жылу
Қанның қызметі
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы
Ультрадыбыс датчигі
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Шешуіндегі сөзден мәтін құра
Пәндер