Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ұлы Отан соғысы жылдарында

Мектеп: Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» ММ

Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменова Нургуль Аскаровна

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Күні:

Пән: Қазақстан тарихы

Сынып: 8

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы КСРО халықтарының депортациясы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8. 1. 1. 1 . Демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

1. Демографиялық өзгерістерге қатысты терминдерді анықтайды

2. Демографиялық өзгерістерге қатысты тарихи уақытты сипаттайды

Басым көпшілігі: Контур картаға қоныстанушылардың Қазақстан жеріне келіп қоныстанған аймақтарын картада көрсетеді

Кейбіреуі: Қазіргі таңда көшіп-қонған халықтардың (кәрістердің, поляктардың, шешен-ингуштардың) этникалық қатынастарын талдайды

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Бағалау критерийі

1. Демографиялық өзгерістері кезінде халықтардың қарым-қатынас ерекшеліктерін анықтайды

2. Депортацияланған халықтардың себеп-салдарын сипаттайды

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Тілдік мақсат:

Оқушылар:

1. Күштеп жер аударылған халықтардың себеп-салдарларын анықтап сипаттайды

2. КСРО халықтарының депортациясы қоғамға қандай өзгерістер әкелгенін анықтап, ой қалыптастырады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: депортация, террор, ГУЛАГ, құқық, репрессия, миграция, диверсия, геноцид.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:

Күштеп қоныс аудару үдерісі . . . . жылдардан басталған еді.

Күштеп жер аударудың алғашқы құрбандықтарының бірі -Қиыр Шығыстағы кеңестік . . . . . . . . . . . . болды.

1937 жылы Қазақстанға бұл этностың . . . . . . . мыңдай өкілі қоныс аударылды.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Тарихи концепт
Интерпретация
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Құндылықтарға баулу:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Пәнаралық байланыс:
8 сынып. География - «Ұдайы өсудің түрлері».
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Қазақстан халықтарының депортациясы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Сабақтың жоспарланған кезеңдері.
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8:

Сабақтың басы

3-4 мин

Ұжымдық жұмыс - «Ой қозғау» әдісі

Шарты: Тірек сөздерге өз ойларын айтады

1. Депортация, Террор, ГУЛАГ.

2. Құқық, Репрессия, Миграция.

3. Диверсия, Геноцид.

Бағалау: Мұғалім бағалауы «Мадақтау әдісі»

Интербелсенді тақта

Оқулық

https://kk. wikipedia. org/wiki/

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8:

Сабақтың ортасы:

32 минут

Мұғалім түсіндірмесі

Тапсырма №1. Ұжымдық жұмыс - «Галерея әдісі»

Шарты: Суреттер қандай тарихи кезеңді суреттеп тұрғаның айтады.

1. Тарихи кезеннің атын атайды.

2. Оқиғаның болған жылдарын айтады.

депор поляк.jpg депор№чечен.jpg

корейцы депор.png неміс№деп.jpg

Кері байланыс . Б. Б. Б кестесінің «Білемін» бағанын толтырады.

Бағалау: Мұғалім бағалауы- «Жұлдызша» әдісі

Тапсырма 2. Топтық жұмыс - «Алты қалпақ әдісі»

Шарты: Қазақстанға КСРО -дан депортацияланған халықтардың әлеуметтік жағдайын жан-жақты сипаттайды

1. Ақ қалпақ - факті

2. Қызық қалпақ - эмоция

3. Сары қалпақ -позитив

4. Жасыл қалпақ-креатив

5. Қара қалпақ-негатив

6. Көк қалпақ-түйін

img_user_file_5a85b29cb0377_0_29.jpg

Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесін «Білгім келеді» толтырады.

Бағалау. Өзара бағалау - «Екі жұлдыз бір тілек».

Сергіту сәті. Дене жаттығулары.

Тапсырма №3. Жұптық жұмыс - «Картамен жұмыс» әдісі.

Шарты: Контур картаға қоныстанушылардың Қазақстан жеріне келіп қоныстанған аймақтарын картада көрсетеді

img6.jpg

Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесі арқылы «Білгім келеді» бағаны толтырады.

Бағалау: Өзара бағалау «Дайын-жауап» әдісі.

Тапсырма № 4 . Жеке жұмыс: Интерпретация . «ПОПС» әдісі

Шарты: Қазіргі таңда көшіп-қонған халықтардың (кәрістердің, поляктардың, шешен-ингуштардың және т. б. ) этникалық қатынастарын талдайды.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша, . . . »

Екінші сөйлем «Мен оның себебін былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім . . . . ».

Кері байланыс: Б. Б. Б. кестесі арқылы «Білдім» жүргізіледі.

Бағалау өзін-өзі «Сиқырлы сызғыш» әдісі

Интербелсенді тақта

http://yandex. kz/clck/jsredir?from=yandex. kz%

Слайд

АКТ

Интербелсенді тақта

Интербелсенді тақта

Кескін карта

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8:

Сабақтың соңы

3-4 минут

Рефлексия. «Поезд әдісі»

Тапсырмалардың түрі жазылған вагондарға, оқушылар өз рефлексияларын салады.

поезд әдісі.jpg

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау-Сіз оқушыларды материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық жане қауіпсіздік техникасын сақтау.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8: Оқушының оқу қарқынына қарай, сараланған оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар құрастырылады. Жұптық, топтық жұмыста оқушылардың бірлескен оқуын ұйымдастарымын. Себебі, қолдауды қажет ететін оқушылар үшін ЖАДА аймағында жұмыс жасау тиімді. Төмен деңгейдегі оқушыларды жетелеу үшін қабілеті жоғары балалармен жұптастыруға жағдай жасаймын. Қабілеті жоғары оқушылар үшін деңгейі жоғары тапсырмалар беремін.

Мұғалім бағалауы "Мадақтау" әдісі.

1. Мұғалім бағалауы "Жұлдызша" әдісі.

2. Бағалау әдісі. Өзара бағалау - «Екі жұлдыз, Бір тілек» әдісі.

3. Бағалау. Өзін-өзі бағалау - «Дайын жауап үлгісі»әдісі.

4. Бағалау өзін-өзі «Сиқырлы сызғыш» әдісі

Сергіту сәтінде аяқ-қол жаттығуларын жасайды.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақты өткізуім өзіме ұнады ма?

Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?

Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ұлы Отан соғысы жылдарындаМектеп:Қостанай қаласы әкімдігі білім бөлімінің «Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі» МММұғалімнің аты-жөні:Сулейменова Нургуль АскаровнаҚатысқандар: Қатыспағандар:Күні:Пән: Қазақстан тарихыСынып: 8:

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне неоң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені


Ұқсас жұмыстар
Ауызекі сөйлеу стилі
Салқын судың алған жылу
Қанның қызметі
Тәуке ханның сыртқы саясатының негізгі бағыттары
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Сабақ нәтижесі. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы
Ультрадыбыс датчигі
Оқушылардың топпен өзара бағалауы
Қатты денелер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz