Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ тақырыбы. Сабақтың ортасы
Пәні информатика Сыныбы 3 сыныптар
Сабақ тақырыбы
Мәтінді теру және өңдеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
3.2.1.1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асырады.
Көптеген оқушылар: мәтіндік редакторларда мәтін теруді ммұғалімнің көмегімен тәжіриеде көрсете алады.
Кейбір оқушылар: мәтінді өңдеп,сақтай алады.
Бағалау критерийлері
:: мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асырады.
:: мәтіндік редакторларда мәтін теруді ммұғалімнің көмегімен тәжіриеде көрсете алады.
:: мәтінді өңдеп,сақтай алады.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:
Мәтін,өңдеу,сақтау.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Мәтіндік редакторлардың қызметін ата?
Программаны қалай іске қосамыз?
Құжат қалай сақталады?
Неліктен құжатқа арнайы атау беріп сақаймыз?
Мәтінді не себепті өңдейді?
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім
Программалар терезесі
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Кездесу>> ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
Осы қасиеттері бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:
1-топ: <<Мейірімді балалар>> тобы
2-топ: <<Бауырмал балалар>> тобы
3-топ: << Ақылды балалар>> тобы
Жұмыс ережесін келісу
* Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
* Уақытты үнемдейміз!
* Нақты,дәл жауап береміз!
* Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
* Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
<<Жұппен жұмыс>>
Бұл жұмыс түрінің мақсаты - балаларды басқа адамды естуге, тыңдауға, диалог жүргізуге, өз пікірін айтуға, дәлелдеуге, басқаның пікірімен санасуға мүмкіндік береді. Жұппен жұмыс істеуде балалар өз серігін өзі таңдайды. Жыл көлемінде әртүрлі адамдармен қарым-қатынасқа жасауға үйренеді.
:: Терезе дегеніміз не?
:: Терезенің қандай түрлері бар?
:: Не себепті терезе батырмаларының қызметін толық білу маңызды?
:: Терезенің төменгі жақтауларында орналасқан қарау жолақтары не үшін қажет?
<<Кездесу>> ойыны
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған сөздер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтың ортасы
Ширату тапсырмасы.
<<Иық тірескен шеңбер>>
Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді.
+ Мәтіндік редакторлардың қызметін ата?
+ Программаны қалай іске қосамыз?
+ Құжат қалай сақталады?
+ Неліктен құжатқа арнайы атау беріп сақаймыз?
+ Мәтінді не себепті өңдейді?
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
1-топ:
2-топ: Салыстырмалы түрде айт.
Дескриптор:
+ мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асырады.
+ мәтіндік редакторларда мәтін теруді ммұғалімнің көмегімен тәжіриеде көрсете алады.
+ мәтінді өңдеп,сақтай алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Сергіту сәті
<<Психологиялық бой>>
Барлық қатысушылардың көзін байлап, бойлары қысқадан ұзынға қарай орналасу тапсырылады. Сөйлесуге тыйым салынады. Кім өзінің бойының шамасын дұрыс бағамдады? Кім бойын ұзын, қысқа деп ойлап орнын таба алмады? Анықталады.
Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Сабақтың соңы
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Топтық жұмыс. <<Галлерияда ой шарлау>>
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Word бағдарламасы арқылы
Үилерімізде компьютермен жазу жазамыз
Үйге тапсырма Мәтінді теру және өңдеу
Сабақ тақырыбы
Мәтінді теру және өңдеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
3.2.1.1 мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асыру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асырады.
Көптеген оқушылар: мәтіндік редакторларда мәтін теруді ммұғалімнің көмегімен тәжіриеде көрсете алады.
Кейбір оқушылар: мәтінді өңдеп,сақтай алады.
Бағалау критерийлері
:: мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асырады.
:: мәтіндік редакторларда мәтін теруді ммұғалімнің көмегімен тәжіриеде көрсете алады.
:: мәтінді өңдеп,сақтай алады.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:
Мәтін,өңдеу,сақтау.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Мәтіндік редакторлардың қызметін ата?
Программаны қалай іске қосамыз?
Құжат қалай сақталады?
Неліктен құжатқа арнайы атау беріп сақаймыз?
Мәтінді не себепті өңдейді?
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім
Программалар терезесі
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Кездесу>> ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
Осы қасиеттері бойынша оқушыларды 3 топқа бөлемін:
1-топ: <<Мейірімді балалар>> тобы
2-топ: <<Бауырмал балалар>> тобы
3-топ: << Ақылды балалар>> тобы
Жұмыс ережесін келісу
* Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
* Уақытты үнемдейміз!
* Нақты,дәл жауап береміз!
* Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
* Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
<<Жұппен жұмыс>>
Бұл жұмыс түрінің мақсаты - балаларды басқа адамды естуге, тыңдауға, диалог жүргізуге, өз пікірін айтуға, дәлелдеуге, басқаның пікірімен санасуға мүмкіндік береді. Жұппен жұмыс істеуде балалар өз серігін өзі таңдайды. Жыл көлемінде әртүрлі адамдармен қарым-қатынасқа жасауға үйренеді.
:: Терезе дегеніміз не?
:: Терезенің қандай түрлері бар?
:: Не себепті терезе батырмаларының қызметін толық білу маңызды?
:: Терезенің төменгі жақтауларында орналасқан қарау жолақтары не үшін қажет?
<<Кездесу>> ойыны
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған сөздер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтың ортасы
Ширату тапсырмасы.
<<Иық тірескен шеңбер>>
Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, сабақ туралы өз пікірлерін білдіреді.
+ Мәтіндік редакторлардың қызметін ата?
+ Программаны қалай іске қосамыз?
+ Құжат қалай сақталады?
+ Неліктен құжатқа арнайы атау беріп сақаймыз?
+ Мәтінді не себепті өңдейді?
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
1-топ:
2-топ: Салыстырмалы түрде айт.
Дескриптор:
+ мәтіндік редакторда сөйлемдерді теруді жүзеге асырады.
+ мәтіндік редакторларда мәтін теруді ммұғалімнің көмегімен тәжіриеде көрсете алады.
+ мәтінді өңдеп,сақтай алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
Сергіту сәті
<<Психологиялық бой>>
Барлық қатысушылардың көзін байлап, бойлары қысқадан ұзынға қарай орналасу тапсырылады. Сөйлесуге тыйым салынады. Кім өзінің бойының шамасын дұрыс бағамдады? Кім бойын ұзын, қысқа деп ойлап орнын таба алмады? Анықталады.
Оқушылар сергіту сәтін жасайды.
Сабақтың соңы
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Топтық жұмыс. <<Галлерияда ой шарлау>>
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
Word бағдарламасы арқылы
Үилерімізде компьютермен жазу жазамыз
Үйге тапсырма Мәтінді теру және өңдеу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz