Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Нұрға бөлену талдау

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

№28 ортам мектеп 3.09.2018
Тақырып: Өзіңді тану - өмірді тану
Құндылық: Ақиқат
Қасиеттер: Шынайылық, адалдық, әділдік,
Мұғалiм: Ералиева Феруза

|Сабақ мақсаты: Оқушыларға адам өмірінде ақиқаттың |Ресурстар:(құралдар,|
|маңызды екендігін ұғындыру. |мәлiметтер, оқулық, |
|Міндеттері: |проектор) |
|Оқушыларға адам өмірінде ақиқаттың маңыздылығы жайлы | |
|түсінік беру. | |
|Оқушылардың бойында рухани – адамгершілік қасиеттерді| |
|дамыту. | |
|Оқушыларды шынайылыққа, адалдыққа, әділдікке, | |
|шыншылдыққа тәрбиелеу. | |
| | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. «Нұрға бөлену» |талдау: |
|Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу | |
|ұстаңыздар.Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды | |
|тізеге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді | |
|жұмуларыңызды өтінемін. | |
|Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, | |
|кеудеңізге қарай бойлап барады.Кеудеңіздің орта | |
|тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан| |
|баяу ашылып келеді.Балғын таза, әсем гүл сіздің әр | |
|ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңызды тілек | |
|қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты. | |
|Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын | |
|елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Ой мен осы | |
|нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға| |
|бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, тек ізгі | |
|істерді істейді және баршаға көмектеседі. Нұр | |
|аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. | |
|Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге | |
|апарады.Олар нұр мен махаббат құралына айналды. | |
|Одан әрі нұр сіздің аузыңызға,тіліңізге | |
|тарады.Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер | |
|ғана айтады.Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, | |
|құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана | |
|естиді. Нұр көзімізге де жетті.Көзіміз тек жақсыға | |
|қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді.Сіздің басыңыз | |
|түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі | |
|ой келеді. | |
|Нұр бірте- бірте қарқынды және шұғылана бастайды, | |
|сіздің денеңізден шығып, жан- жағыңызға сәуле | |
|шашады.Осы нұрды туысқандарыңызға, | |
|мұғалімдеріңізге,достарыңызға,таныстарыңызға | |
|бағыттаңыз.Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген | |
|адамдарға да бағыттаңыз.Олардың да жүрегі нұрға | |
|толсын. | |
|Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан- | |
|жануарларға, өсімдіктерге,тірі жанға таралсын... | |
|Ғаламның барлық түкпір- түкпіріне нұр бағыттаңыз.Ойша| |
|айтыңыз: «Мен нұрлымын...Нұр менің ішімде...Мен | |
|Нұрмын » | |
|Осындай Нұр,Махаббат және Тыныштық күйінде отыра | |
|тұрыңыз... | |
|Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы| |
|бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде.Оны осындай әсем | |
|қалыпта сақтаңыз. | |
|Жаймен көзіңізді ашуға болады. | |
|Рахмет! | |
|Қандай сезімде болдыңыздар? Ойларыңызбен | |
|бөлісіңіздер. | |
| | |
|Үй тапсырмасын тексеру | |
|№ 2 сабақ 18 бет | |
|«Өмірдің мәні» атты ертегіні оқып, мазмұнын талдау». | |
|Сахналау | |
|Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру | |
|Тархан патша қандай тосын шешім қабылдады? | |
|Үміткерлер өмірдің мәнін қалай түсіндірді? | |
|Сізге қай үміткердің жауабы ұнады? | |
|Ел неге қуанды? | |
|Өмірдің мәні неде деп ойлайсыздар? | |
| | |
|Дәйексөз.«Ар - ождан алдындағы адалдық – өз қадір | |
|қасиетіңе, ізгі іс әрекетіңе байланысты» | |
|Халық нақылы | |
|Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер? | |
|(дәйексөзді бірнеше рет айтқызу, мағынасын ашу) | |
| | |
|Әңгiмелеу: | |
| | |
|ӨМІР СҮРУДІҢ ЕҢ ЖАҚСЫ ЖОЛЫ | |
| | |
|     Шағын ғана бір ауылда орта жастағы бір кісі | |
|дүкен ашып сауда жасамақ болады. Сөйтіп алға қойған | |
|жоспарын бастап та жібереді. Ол ақ көңіл, жайдарлы | |
|болғандықтан, ауылдың адамдарының бәрі оны жақсы | |
|көретін. Оның дүкеніне барып сауда жасайтын. Ауылдың | |
|тұрғындары тамыр-таныстарын да сол адамнан сауда | |
|жасауға кеңес беретін. Шаруасын кішігірім дүкеннен | |
|бастаған адам, бір жылдың ішінде Американың | |
|түкпір-түкпірінен сондай шағын дүкендер ашып | |
|тастайды. | |
|         Бір күні ауыр науқастанып, бұл дүниеден | |
|өтерін сезген адам, артында қалған үш ұлын қасына | |
|шақырып: | |
|- Үшеуіңнің біреуі барлық дүкендерімнің иесі болады. | |
|Мирасымды соған қалдырамын. Менің арттағы | |
|дүние-мүлкіме қайсысың лайықты екенін білу үшін | |
|үшеуіңе де бір-бір доллардан беремін. Осы долларға | |
|бір нәрселер алыңдар. Кешкісін келгенде алған | |
|нәрселерің менің осы бөлмемді толығымен толтыруы | |
|керек. Шартым осы. | |
|         Ұлдары үлкен компанияны басқару | |
|мүмкіндігінен айырылып қалуды ойлап, не істерлерін | |
|білмей қатты абыржиды. Қалаға барып үшеуі де долларын| |
|жаратты. Кешкісін әкелерінің қасына келген кезде, | |
|үлкен баласы: | |
|         - Досымның шаруашылығына барып екі қап сабан| |
|сатып алдым – деді де, қаптарды ашып сабанды әр | |
|тарапқа шаша бастады. Алайда көп ұзамай сабандар | |
|еденге түсіп, бөлмені толтыра алмады. | |
|         Екінші баласы: | |
|         - Дүкенге барып екі жастық алдым – деді де, | |
|жастықтарды сөгіп, ішіндегі жүнін бөлменің ішіне | |
|шашып тастады. Бірақ жүн де көп ұзамай жерге түсіп, | |
|бөлмені толтыра алмады. | |
|         Үшінші ұлы: | |
|- Долларды ұсақтап, 50 центін мешітке бердім, 20 | |
|центін қайырымдылық қорға бердім, 20 центін де садақа| |
|ретінде тараттым. Қалған 10 центке екі нәрсе алдым – | |
|деді де, қалтасынан сіріңке мен шырақты шығарды. | |
|Бөлменің жарығын сөндіріп, шырақты жақты. Сабан мен | |
|жүнге толмаған бөлме, аз уақыттың ішінде шырақтың | |
|нұрына бөленді. | |
|Әке баласына риза болып: | |
|- Мирасымды саған қалдырамын. Өйткені өмір сүрудің ең| |
|жақсы жолы – айналаңа жарық тарату! | |
| | |
|Мәтін бойынша сұрақ: | |
|Үлкен кісінің мінезіне сипаттама беріңдер | |
|Ол мұрагерлеріне қандай сауал қойды? | |
|Сізге қай ұлдың іс әрекеті ұнады? | |
|Сіздің ойыңызша өмірдің жақсы жолы неде? | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|«Өмір жайлы бейне баянкөрсету» | |
|Мына бейне баяннан өмірдің қандай сәттерін | |
|байқадыңыздар? Несімен ұнады? | |
|Сыныпты екі топқа бөлеміз. | |
|топқа «Өзің жайлы» | |
|топқа «Өмір жайлы» - өлең шумағын құрастыру | |
|тапсырылады. | |
|Өз еріктерімен оқушылар шығарған шумақтарын оқиды. | |
|Топпен ән айту. | |
|«Өмір-өзен» («Заман» тобы) | |
|Асып-тасып, төгілетін, | |
|Алқынып ұшатын көңіл-ай, | |
|Өзгерместейкөрінетін, | |
|Баянсызбескүндікөмір-ай. | |
|Тасқынболып, тасыптұрған | |
|Жастықшақалдадытаңдамай. | |
|Әлденегеасықтырған | |
|Желігібасылмасжалған-ай. | |
| | |
|Қайырмасы: | |
|Өмір-өзенағады, әттең, | |
|Өкініштіңалауы | |
|Жанымдыжепбарады. | |
|Өмір-өзенағады, әттең, | |
|Меніңжанымжаралы. | |
|Қайжағадақалады? | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|2. Дүниеге алданады | |
|Қомағай көзіміз тоймаған. | |
|Бірақсоныңбармамәні, | |
|Текоңашаүнсізойланам. | |
|Өткізермінөмірімді | |
|Шабыттыоздырыпсағатқа, | |
|Жүректегісенімімді | |
|Сөндірекөрмеші, Жаратқан. | |
| | |
|Үй тапсырмасы. №3 сабақ | |
|«Ойлан, достым...» - атты мәтінді оқып мазмұнын | |
|талдау. Дәптермен жұмыс № 1 тапсырма | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Баяу әуен қойылады. | |
|Көзімізді жұмып, еркін жайғасайық. Енді, бүгінгі | |
|өткен сабағымыздан нені түсіндік, қандай жақсы | |
|нәрселерді үйрендік, өзімізге нені алдық, сол жөнінде| |
|ойланайық. Осының барлығын жүрегімізге салып, | |
|көкейімізге түйіп алайық. Жайлап, көздеріңізді ашуға| |
|болады. Бүгінгі керемет сабақ үшін сіздерге көп | |
|рахмет!!! | |
| | |

Ұқсас жұмыстар
Қуаныш-жан шуағы
Өмір - өзен
Ата сөзі санамда, Жасы үлкенге жол берем
Адам-ғалам, ғажайып жеке дара
Тақырып Жақсылықтан жақсылыққа
Оқушыларды ұқыптылыққа тәрбиелеу
Тақырып Атамекен - алтын бесік
Жұлдызым менің жоғары
Ұқыпты бала үлгілі бала
Сабақ соңындағы тыныштық сәті
Пәндер