Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы
СМЖ Н. 05-06
Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің
ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
Оқытушыларға арналған тәжірибелік
сабақтың әдістемелік талдамасы
Пәні: <<Акушерия және гинекологиядағы мейіргер ісі>>
Тақырыбы: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық
асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Мамандығы: <<Мейіргер ісі>>,(кешкі)
Курс: 3 Семестр: 5
Құрастырған оқытушы: Аренова М.Б.
Астана
Сабақтың тақырыбы: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Сабақтың түрі: тәжірибе
Сабақ уақыты: 270 мин
Өткізу орны: клиникаға дейінгі кабинет
Мақсаты:
Білімділік мақсат: студенттерді Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыруын үйрету.
2. Тәрбиелік мақсат: мекеменің құжаттарына, оқу құралдарына ұқыпты болуға тәрбиелеу.Кәсіби этикаға және науқастармен тәрбиелі қарым - қатынас жасау дағдыларын тәрбиелеу. Жұмысты жақсы істеуге, жұмысқа қабілетті болуға тәрбиелеу.
3. Дамутышылық мақсат: ойлау қабілеттерін дамыту, өздерінің білімдерін талдай және жинақтап қорыта білуге үйрету. Сөздік қорларын дамыту.
Пәнішілік байланыс: <<Ұрықтану физиологиясы>>, <<Әйел жыныс мүшесінің анатомиясы мен физиологиясы>>, <<Жүктілік физиологиясы>>, <<Жүктіліктің диагностикасы>>.
Пәнаралық байланыс: Анатомия: <<Әйел жыныс мүшесінің анатомияс>>; Физиология: <<Әйел жыныс мүшесінің физиологияс>>; Педиатрия: <<Нәрестенің жетілу белгілері>>, <<Апгар шкаласы>>.
Сабақтың материалдық жабдығы: қазақ тіліндегі стандарттар, тестлер, дидактикалық материалдар.
Сабақтың уақыты: 270 минут
Сабақтың жобасы және хронокартасы:
1. Ұйымдастыру кезеңі - 5 мин
2. Білім тереңдігін тексеру - 20 мин
3. Оқытушының студенттермен атқаратын жұмыс-40 мин
4. Студенттердің өзіндік жұмысы-150 мин
5. Сабақты қорытындылау-20 мин
6. Жалпы білім деңгейін тексеру - 30 мин
7. Үйге тарсырма - 5 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі - сәлемдесу, топты түгелдеу, аудитория тазалығын тексеру, сабақ мақсатын айту.
Сабақтың өзектілігі: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі
септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыруын түсіндіру.
2.Теориялық білімдерін тексеру: Ауызша сұрақ қою
1. партограмманың қауіпті параметрлерін белгілеу және бағалау;
2. нәрестенің иығының дистоциясы және ауруханадан тыс босану кезіндегі жедел көмек көрсету.
3. босанушыны тексеру: жалпы қарау
4. сүт бездерінің жағдайын, жатыр
3.Тақырып бойынша бұрыннан алған тәжрибелерін пысықтау: ауызша сұрақ:
1. жүктілік белгілері
2. күмәнді,күмәнсіз,анық белгілері
3. жатырдың пішіні менкөлемініңмерізіміне сәйкес өзгеруін.
4. қосымша зерттеу әдістерін: қанда ХГ-ны анықтау,ультрадыбыстық зертеу,кардиоманиторлық зерттеу
5. жүктілік мерзімін анықтау.
6. перинатология негіздері
4.Оқытушының студенттермен атқаратын жұмыс
Студент білу керек:
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын. Санитарлық-гигеналық шараларды.
3. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру.
Студент істей білу керек:
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясында босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын.
3. Санитарлық-гигеналық шараларды.
4. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
4.Студенттердің өзіндік жұмысы -студенттер өз бетінше фантомда босану кезеңдерін үйрену.
5. Білімді бекіту үшін сабақты қортындылау:
Сабақты қортындылай келе студенттердің ауызша жауабын,тәжірибелік
дағдыларын,орындалған манипуляциялық жұмыстарын өз беттерімен атқарған
жұмыстарын,белсенділіктерін бағалай және қателіктерін ескере отырып,жалпы баға қою .
7.Үйге тапсырма: а/ Тақырып: қайталау
б/ Стандартты қайталау
Қолданылған әдебиеттер:
Негізгі:
Негізгі:
1.<<Акушерия>> А.Б.Тусупкалиев Москва<<Медия>>2014ж 507-515
2.<<Акушерия>> Р.С.Бейсембаева Алматы <<Білім>> 2006ж 334-345 бет
Қосымша:
1.<<Акушерство>> В.И.Бодяжина.Москва,2005 ж 462-476 бет
СМЖ Н 05-05
Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің
ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
Студентке арналған әдістемелік нұсқаулар
Пәні: <<Акушерия және гинекологиядағы мейіргер ісі>>
Тақырыбы:<<Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру>>
Мамандығы: <<Мейіргер ісі>>,(кешкі)
Курс: 3 Семестр: 5
Құрастырған оқытушы: Аренова М.Б.
Тақырып: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру>>
Сабақтың түрі: тәжрибелік (клиникада)
Пән аралық байланыс:№ 1,2,3
Сабақтың мақсаты:
1.Оқу мақсаты:студенттер Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыруын білу.
2.Тәрбиелік мақсаты : студенттерді болашақ мамандыққа баулу,мейірімділік, қайырымдылыққасиеттердің дамуына жағыдай жасау
Сабақ уақыты: 270 минут
Өз бетінше дайындалуға тапсырма:
Сабақ дайындалу барысында студенттер білуге тиіс:
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын. Санитарлық-гигеналық шараларды.
3. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру. Босанғаннан кейінгі асқынудың клиникалық белгілеріні,
4. босанғаннан кейінгі кезеңніинфекциялық қабынудың ем-шараларын
Студент істей білу керек:
1. босанғаннан кейін сүт бездерінің және жатыр жағдайын,
2. лохия сипатын, басқа м'шелердің функциясының ү зылысын анықтау
3. босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясында босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
4. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын.
5. санитарлық-гигеналық шараларды.
6. босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Өзіндік жұмысқа тапсырма: Стандартпен жұмыс істеу( қосымша салынған)
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясында босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын.
3. Санитарлық-гигеналық шараларды.
4. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Білімді бекіту үшін
1. Тапсырманы орындау
2. Тестілік бақылауға жауап бер (қоса беріледі).
Жауаптардың дұрыстығын оқытушының жауабымен салыстыр.
Үйге тапсырма :
а/ Оқып келу: Тақырып: жалпы қайталау
б/ Стандарт бойынша қайталау:
Негізгі әдебиет
1.<<Акушерия>> А.Б.Тусупкалиев Москва <<Медия>>2014ж 288-399
2.<<Акушерия>> Р.С.Бейсембаева Алматы <<Білім>> 2006ж 334-345 бет
Қосымша:
1.<<Акушерство>>В.И.Бодяжина Москва,2005 ж 462-476 бет
Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің
ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
Оқытушыларға арналған тәжірибелік
сабақтың әдістемелік талдамасы
Пәні: <<Акушерия және гинекологиядағы мейіргер ісі>>
Тақырыбы: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық
асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Мамандығы: <<Мейіргер ісі>>,(кешкі)
Курс: 3 Семестр: 5
Құрастырған оқытушы: Аренова М.Б.
Астана
Сабақтың тақырыбы: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Сабақтың түрі: тәжірибе
Сабақ уақыты: 270 мин
Өткізу орны: клиникаға дейінгі кабинет
Мақсаты:
Білімділік мақсат: студенттерді Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыруын үйрету.
2. Тәрбиелік мақсат: мекеменің құжаттарына, оқу құралдарына ұқыпты болуға тәрбиелеу.Кәсіби этикаға және науқастармен тәрбиелі қарым - қатынас жасау дағдыларын тәрбиелеу. Жұмысты жақсы істеуге, жұмысқа қабілетті болуға тәрбиелеу.
3. Дамутышылық мақсат: ойлау қабілеттерін дамыту, өздерінің білімдерін талдай және жинақтап қорыта білуге үйрету. Сөздік қорларын дамыту.
Пәнішілік байланыс: <<Ұрықтану физиологиясы>>, <<Әйел жыныс мүшесінің анатомиясы мен физиологиясы>>, <<Жүктілік физиологиясы>>, <<Жүктіліктің диагностикасы>>.
Пәнаралық байланыс: Анатомия: <<Әйел жыныс мүшесінің анатомияс>>; Физиология: <<Әйел жыныс мүшесінің физиологияс>>; Педиатрия: <<Нәрестенің жетілу белгілері>>, <<Апгар шкаласы>>.
Сабақтың материалдық жабдығы: қазақ тіліндегі стандарттар, тестлер, дидактикалық материалдар.
Сабақтың уақыты: 270 минут
Сабақтың жобасы және хронокартасы:
1. Ұйымдастыру кезеңі - 5 мин
2. Білім тереңдігін тексеру - 20 мин
3. Оқытушының студенттермен атқаратын жұмыс-40 мин
4. Студенттердің өзіндік жұмысы-150 мин
5. Сабақты қорытындылау-20 мин
6. Жалпы білім деңгейін тексеру - 30 мин
7. Үйге тарсырма - 5 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі - сәлемдесу, топты түгелдеу, аудитория тазалығын тексеру, сабақ мақсатын айту.
Сабақтың өзектілігі: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі
септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыруын түсіндіру.
2.Теориялық білімдерін тексеру: Ауызша сұрақ қою
1. партограмманың қауіпті параметрлерін белгілеу және бағалау;
2. нәрестенің иығының дистоциясы және ауруханадан тыс босану кезіндегі жедел көмек көрсету.
3. босанушыны тексеру: жалпы қарау
4. сүт бездерінің жағдайын, жатыр
3.Тақырып бойынша бұрыннан алған тәжрибелерін пысықтау: ауызша сұрақ:
1. жүктілік белгілері
2. күмәнді,күмәнсіз,анық белгілері
3. жатырдың пішіні менкөлемініңмерізіміне сәйкес өзгеруін.
4. қосымша зерттеу әдістерін: қанда ХГ-ны анықтау,ультрадыбыстық зертеу,кардиоманиторлық зерттеу
5. жүктілік мерзімін анықтау.
6. перинатология негіздері
4.Оқытушының студенттермен атқаратын жұмыс
Студент білу керек:
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын. Санитарлық-гигеналық шараларды.
3. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру.
Студент істей білу керек:
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясында босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын.
3. Санитарлық-гигеналық шараларды.
4. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
4.Студенттердің өзіндік жұмысы -студенттер өз бетінше фантомда босану кезеңдерін үйрену.
5. Білімді бекіту үшін сабақты қортындылау:
Сабақты қортындылай келе студенттердің ауызша жауабын,тәжірибелік
дағдыларын,орындалған манипуляциялық жұмыстарын өз беттерімен атқарған
жұмыстарын,белсенділіктерін бағалай және қателіктерін ескере отырып,жалпы баға қою .
7.Үйге тапсырма: а/ Тақырып: қайталау
б/ Стандартты қайталау
Қолданылған әдебиеттер:
Негізгі:
Негізгі:
1.<<Акушерия>> А.Б.Тусупкалиев Москва<<Медия>>2014ж 507-515
2.<<Акушерия>> Р.С.Бейсембаева Алматы <<Білім>> 2006ж 334-345 бет
Қосымша:
1.<<Акушерство>> В.И.Бодяжина.Москва,2005 ж 462-476 бет
СМЖ Н 05-05
Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің
ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
Студентке арналған әдістемелік нұсқаулар
Пәні: <<Акушерия және гинекологиядағы мейіргер ісі>>
Тақырыбы:<<Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру>>
Мамандығы: <<Мейіргер ісі>>,(кешкі)
Курс: 3 Семестр: 5
Құрастырған оқытушы: Аренова М.Б.
Тақырып: Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру>>
Сабақтың түрі: тәжрибелік (клиникада)
Пән аралық байланыс:№ 1,2,3
Сабақтың мақсаты:
1.Оқу мақсаты:студенттер Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыруын білу.
2.Тәрбиелік мақсаты : студенттерді болашақ мамандыққа баулу,мейірімділік, қайырымдылыққасиеттердің дамуына жағыдай жасау
Сабақ уақыты: 270 минут
Өз бетінше дайындалуға тапсырма:
Сабақ дайындалу барысында студенттер білуге тиіс:
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясы. босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын. Санитарлық-гигеналық шараларды.
3. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру. Босанғаннан кейінгі асқынудың клиникалық белгілеріні,
4. босанғаннан кейінгі кезеңніинфекциялық қабынудың ем-шараларын
Студент істей білу керек:
1. босанғаннан кейін сүт бездерінің және жатыр жағдайын,
2. лохия сипатын, басқа м'шелердің функциясының ү зылысын анықтау
3. босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясында босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
4. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын.
5. санитарлық-гигеналық шараларды.
6. босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Өзіндік жұмысқа тапсырма: Стандартпен жұмыс істеу( қосымша салынған)
1. Босанғаннан кейінгі кезеңінің патологиясында босанушы ағзасында мүшелер мен жүйелер бойынша болатын өзгерістерді
2. босанғаннан кейінгі кезең ағымын және жүргізу ерекшеліктері мен асқынуларын.
3. Санитарлық-гигеналық шараларды.
4. Босанғаннан кейінгі септикалық асқынуларда медбикелік күтім ұйымдастыру
Білімді бекіту үшін
1. Тапсырманы орындау
2. Тестілік бақылауға жауап бер (қоса беріледі).
Жауаптардың дұрыстығын оқытушының жауабымен салыстыр.
Үйге тапсырма :
а/ Оқып келу: Тақырып: жалпы қайталау
б/ Стандарт бойынша қайталау:
Негізгі әдебиет
1.<<Акушерия>> А.Б.Тусупкалиев Москва <<Медия>>2014ж 288-399
2.<<Акушерия>> Р.С.Бейсембаева Алматы <<Білім>> 2006ж 334-345 бет
Қосымша:
1.<<Акушерство>>В.И.Бодяжина Москва,2005 ж 462-476 бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz