АДГ гиперфункциясы

Бөлім : 10. 2С: Бөліп шығару

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару:

Күні:

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Мұғалімнің аты-жөні:

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару:

Сыныбы: 10

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Су алмасуды реттеу Гиперфункция, гипофункция

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Суды бақылаудағы антидиуретикалық гормон (АДГ) ролін түсіндіру

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Сабақтың мақсаты:
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ: АДГ гормонының су баланысын реттеудегі маңызын түсіндіру
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Бағалау критерийлері
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:
  • АДГ биологиялық маңызын сипаттайды
  • АДГ гипофункциясын түсіндіреді
  • АДГ гиперфункциясын түсіндіреді
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Тілдік мақсат
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Оқушылар орындай алады:

Ауызша және жазбаша түрде мысалдар келтіре отырып, бөліп шығару түрлерін сипаттау

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Ультрафильтрация, реабсорбция, секреция, АДГ, нефрон, Генле ілмегі, дисталды түтікше, аквопарин, гипофункция, гиперфункция

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы

АДГ . . . реттейді

АДГ жетіспесе . . .

АДГ шамадан тыс бөлінсе . . .

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ: Құрмет: оқушылар жұпта немесе шағын топтарды жұмыс жасағанда бір- бірінің пікірін құрметтейді, қолдау жасайды
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Пән аралық байланыс
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ: диффузия, концентрация градиенті, осмостық қысым ұғымдары физика пәнімен байланысады.
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: АКТ қолдану
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ: АКТ құзыреттіліктері интернет желісінен қажетті ақпараттар іздестіру де, интереактивті тақтада тапсырмаларды орындауда жүзеге асырылады
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Алдыңғы білім
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Бөліп шығару - 7, 8 сыныптар

Эндокриндік жүйе- 7, 8 сыныптар

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Сабақ барысы
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Сабақ қезеңдері
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ: Сабақта орындалуы тиіс іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару:

Басы

0-05 мин

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

(С ) Оқушылардан гормон анықтамасын сұрап, өздері білетін гормондардың барлығының аттарын атау сұралады ( тізімдеріне АДГ гормон қосу)

Сабақтың тақырыбын, мақсатын бағалау критерийлерін анықтау

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару:

Ортасы

06-36 мин

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

(М) АДГ гормоны қайда түзілетіндігі және қалай әсер ететіндігі түсіндіріледі

(D) Оқушыларға әр түрлі концентрациядағы екі түрлі жасанды «зәр» көрсетіледі Оқушылар «зәр» көлемінің әр түрлілігін «дайындалған» «зәр» үлгілерін - сұйық немесе қою демделген шайды пайдаланып, зерттей алады.

Түрлі сұйық шай ерітінділерінен жасалған «несеп» ерітінділерін әр түрлі тамақ жеген және физикалық жүктемесі әр түрлі адамдардың несеп шығуын көрсету үшін пайдалануға болады

Шағын топтарда жұмыс:

1 топ: Су алмасудың реттелуі

2 топ : АДГ әсер ету механизмі

3 топ: АДГ гиперфункциясы

4 топ: АДГ гипофункциясы

(қосымша ресурс ретінде анимация қолдануға болады)

Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін құрастырыңыз.

Шағын топтардағы оқушылар өз жұмыстарын бүкіл сыныпқа қорғайды

Кері байланыс: Оқушылар өздері ұсынған бағалау критерийлеріне сүйеніп өзара бағалауды жүзеге асырады.

(С) Оқушыларға келесі сұраққа жауап берулерін сұраңыз:

Неліктен «зәрдің түсі әртүрлі»?

(С) Ағазадағы гомеостазға мысалдар келтіруін сұраңыз (суға байланысты мысалдар келтіру)

(Т) (ҚБ) Шағын топтарда АДГжұмысының механизмін көрсететін, «мылқау» схеманы толтыруды ұсыныңыз

Презентация

https://anatomus. ru/hormones/vazopressin. html

https://www. youtube. com/watch?v=yXWlSve_7Uw

https://www. youtube. com/watch?v=yXWlSve_7Uw

https://anatomus. ru/hormones/vazopressin. html

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару:

Соңы

37-40

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Сабақты қорытындылау

3 «С» оқушылар сабақта болған 3 жағымды сәтті атайды

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Қосымша ақпарат
Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Дифференциалды оқыту - Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ: Бағалау - Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

(тәрбиелік элемент)

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару:

Барлықоқушылар: Оқушылардың көбі:

Кейбір оқушылар:

Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

АКТ пайдалану

Экология

География пәндері

Бөлім :10. 2С: Бөліп шығару: Рефлексия
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ:

Ұқсас жұмыстар
Компьютер ақылшысы
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы байланыстар
Алгоритмнің жай командалары
Адам денсаулығына зиянды компьютер құрылғысы
Циклдік алгоритм
Тікбұрышты үшбұрыштардың түрлері
АЛГОРИТМДЕУ НЕГІЗДЕРІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сүйір бұрыштың тангенсі
Алгоритмдік тіл, жалпы ережелері. Алогритм командалары
Паскаль программасының құрылымы. Қарапайым операторлардың жазылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz