Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
АДГ гиперфункциясы
Бөлім : 10.2С: Бөліп шығару
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сыныбы: 10
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Су алмасуды реттеу Гиперфункция,гипофункция
Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Суды бақылаудағы антидиуретикалық гормон (АДГ) ролін түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
АДГ гормонының су баланысын реттеудегі маңызын түсіндіру
Бағалау критерийлері
> АДГ биологиялық маңызын сипаттайды
> АДГ гипофункциясын түсіндіреді
> АДГ гиперфункциясын түсіндіреді
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Ауызша және жазбаша түрде мысалдар келтіре отырып, бөліп шығару түрлерін сипаттау
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Ультрафильтрация, реабсорбция, секреция, АДГ, нефрон, Генле ілмегі, дисталды түтікше, аквопарин, гипофункция , гиперфункция
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы
АДГ .............. реттейді
АДГ жетіспесе ........................................
АДГ шамадан тыс бөлінсе................................................
Құндылықтарды дарыту
Құрмет: оқушылар жұпта немесе шағын топтарды жұмыс жасағанда бір- бірінің пікірін құрметтейді, қолдау жасайды
Пән аралық байланыс
диффузия, концентрация градиенті, осмостық қысым ұғымдары физика пәнімен байланысады.
АКТ қолдану
АКТ құзыреттіліктері интернет желісінен қажетті ақпараттар іздестіру де, интереактивті тақтада тапсырмаларды орындауда жүзеге асырылады
Алдыңғы білім
Бөліп шығару - 7, 8 сыныптар
Эндокриндік жүйе- 7, 8 сыныптар
Сабақ барысы
Сабақ қезеңдері
Сабақта орындалуы тиіс іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Басы
0-05 мин
(С )Оқушылардан гормон анықтамасын сұрап, өздері білетін гормондардың барлығының аттарын атау сұралады ( тізімдеріне АДГ гормон қосу)
Сабақтың тақырыбын, мақсатын бағалау критерийлерін анықтау
Ортасы
06-36 мин
(М) АДГ гормоны қайда түзілетіндігі және қалай әсер ететіндігі түсіндіріледі
(D) Оқушыларға әр түрлі концентрациядағы екі түрлі жасанды <<зәр>> көрсетіледі Оқушылар <<зәр>> көлемінің әр түрлілігін <<дайындалған>> <<зәр>> үлгілерін - сұйық немесе қою демделген шайды пайдаланып, зерттей алады.
Түрлі сұйық шай ерітінділерінен жасалған <<несеп>> ерітінділерін әр түрлі тамақ жеген және физикалық жүктемесі әр түрлі адамдардың несеп шығуын көрсету үшін пайдалануға болады
Шағын топтарда жұмыс:
1 топ: Су алмасудың реттелуі
2 топ : АДГ әсер ету механизмі
3 топ: АДГ гиперфункциясы
4 топ: АДГ гипофункциясы
(қосымша ресурс ретінде анимация қолдануға болады)
Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін құрастырыңыз.
Шағын топтардағы оқушылар өз жұмыстарын бүкіл сыныпқа қорғайды
Кері байланыс: Оқушылар өздері ұсынған бағалау критерийлеріне сүйеніп өзара бағалауды жүзеге асырады.
(С) Оқушыларға келесі сұраққа жауап берулерін сұраңыз:
Неліктен <<зәрдің түсі әртүрлі>>?
(С) Ағазадағы гомеостазға мысалдар келтіруін сұраңыз (суға байланысты мысалдар келтіру)
(Т) (ҚБ) Шағын топтарда АДГжұмысының механизмін көрсететін , <<мылқау>> схеманы толтыруды ұсыныңыз
Презентация
https://anatomus.ru/hormones/vazopressin.html
https://www.youtube.com/watch?v=yXWlSve_7Uw
https://www.youtube.com/watch?v=yXWlSve_7Uw
https://anatomus.ru/hormones/vazopressin.html
Соңы
37-40
Сабақты қорытындылау
3 <<С>> оқушылар сабақта болған 3 жағымды сәтті атайды
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту - Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтарменбайланыс
(тәрбиелік элемент)
Барлықоқушылар: Оқушылардың көбі:
Кейбір оқушылар:
АКТ пайдалану
Экология
География пәндері
Рефлексия
Мектеп: Қарағанды қаласындағы ХББ НЗМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сыныбы: 10
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Су алмасуды реттеу Гиперфункция,гипофункция
Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Суды бақылаудағы антидиуретикалық гормон (АДГ) ролін түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
АДГ гормонының су баланысын реттеудегі маңызын түсіндіру
Бағалау критерийлері
> АДГ биологиялық маңызын сипаттайды
> АДГ гипофункциясын түсіндіреді
> АДГ гиперфункциясын түсіндіреді
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Ауызша және жазбаша түрде мысалдар келтіре отырып, бөліп шығару түрлерін сипаттау
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Ультрафильтрация, реабсорбция, секреция, АДГ, нефрон, Генле ілмегі, дисталды түтікше, аквопарин, гипофункция , гиперфункция
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы
АДГ .............. реттейді
АДГ жетіспесе ........................................
АДГ шамадан тыс бөлінсе................................................
Құндылықтарды дарыту
Құрмет: оқушылар жұпта немесе шағын топтарды жұмыс жасағанда бір- бірінің пікірін құрметтейді, қолдау жасайды
Пән аралық байланыс
диффузия, концентрация градиенті, осмостық қысым ұғымдары физика пәнімен байланысады.
АКТ қолдану
АКТ құзыреттіліктері интернет желісінен қажетті ақпараттар іздестіру де, интереактивті тақтада тапсырмаларды орындауда жүзеге асырылады
Алдыңғы білім
Бөліп шығару - 7, 8 сыныптар
Эндокриндік жүйе- 7, 8 сыныптар
Сабақ барысы
Сабақ қезеңдері
Сабақта орындалуы тиіс іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Басы
0-05 мин
(С )Оқушылардан гормон анықтамасын сұрап, өздері білетін гормондардың барлығының аттарын атау сұралады ( тізімдеріне АДГ гормон қосу)
Сабақтың тақырыбын, мақсатын бағалау критерийлерін анықтау
Ортасы
06-36 мин
(М) АДГ гормоны қайда түзілетіндігі және қалай әсер ететіндігі түсіндіріледі
(D) Оқушыларға әр түрлі концентрациядағы екі түрлі жасанды <<зәр>> көрсетіледі Оқушылар <<зәр>> көлемінің әр түрлілігін <<дайындалған>> <<зәр>> үлгілерін - сұйық немесе қою демделген шайды пайдаланып, зерттей алады.
Түрлі сұйық шай ерітінділерінен жасалған <<несеп>> ерітінділерін әр түрлі тамақ жеген және физикалық жүктемесі әр түрлі адамдардың несеп шығуын көрсету үшін пайдалануға болады
Шағын топтарда жұмыс:
1 топ: Су алмасудың реттелуі
2 топ : АДГ әсер ету механизмі
3 топ: АДГ гиперфункциясы
4 топ: АДГ гипофункциясы
(қосымша ресурс ретінде анимация қолдануға болады)
Оқушылармен бірге бағалау критерийлерін құрастырыңыз.
Шағын топтардағы оқушылар өз жұмыстарын бүкіл сыныпқа қорғайды
Кері байланыс: Оқушылар өздері ұсынған бағалау критерийлеріне сүйеніп өзара бағалауды жүзеге асырады.
(С) Оқушыларға келесі сұраққа жауап берулерін сұраңыз:
Неліктен <<зәрдің түсі әртүрлі>>?
(С) Ағазадағы гомеостазға мысалдар келтіруін сұраңыз (суға байланысты мысалдар келтіру)
(Т) (ҚБ) Шағын топтарда АДГжұмысының механизмін көрсететін , <<мылқау>> схеманы толтыруды ұсыныңыз
Презентация
https://anatomus.ru/hormones/vazopressin.html
https://www.youtube.com/watch?v=yXWlSve_7Uw
https://www.youtube.com/watch?v=yXWlSve_7Uw
https://anatomus.ru/hormones/vazopressin.html
Соңы
37-40
Сабақты қорытындылау
3 <<С>> оқушылар сабақта болған 3 жағымды сәтті атайды
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту - Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтарменбайланыс
(тәрбиелік элемент)
Барлықоқушылар: Оқушылардың көбі:
Кейбір оқушылар:
АКТ пайдалану
Экология
География пәндері
Рефлексия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz