Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кальцийдің қосылыстары
БЕКІТЕМІН:
Тобы: 111
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы:
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.
Оқу мақсаты:
1. Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерін жалпы сипаттау.
2.Табиғи карбонаттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
- Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылу негізін түсінеді
Тілдік мақсат:
Студенттер:
- ІІ топ элементтерінің химиялық қасиеттерін негізге ала отырып, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады
Пәнге қатысты лексика мен терминология: сапалық реакция, , тотығу реакциясы, галоген, гидрид, сульфид, восвид,доломит, тотығу мен дегидрленуі;
Бағалау критерийі
Білу және түсіну, қолдану:
- 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеттерін дұрыс қолданып, реакция теңдеулерін құрастырады, кальций, магний және олардың маңызды қосылыстарының негізгі қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады.
Құндылықтармен байланыс
Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Басы
1-5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлеметсіздерме құрметті студенттер. Сабаққа мұқият назар аударсақ сабағымызды бастайық. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабақты есімізге түсірейік.
Сабақтың мақсаты мен тақырыбы нақтыланады.
Слайд 1-2
Ортасы
Мұғалім түсіндірмесі
Кальцийдің қосылыстары
Тапсырма № 1
Вен диаграммасы: Кальций мен Магнийдің ұқсастығы мен айырмашылығы?
Екі элемент арасында қандай ұқсастық бар?
Молекулалардағы байланыс түрлерін көрсет, ата
Байланыстардың бағытын көрсет (электртерістілікті еске түсір)
Спирт молекуласында қай байланыс әлсіз болады?
Дескрипторлар:
+ Кальций мен Магний ұқсастықтығын анықтайды
+ Кальций мен Магнийдің химиялық қасиетіне тоқталады
+ Кальций мен Магнийдің басқада қасиеттерін атайды
Тапсырма № 2
Мынадай айналымдардың реакция теңдеулерін жазыңдар: Са-->СаО-->Са(ОН)2-->Са(NO3)2
Жауабы:
Ca + O2 = 2CaO; CaO + H2O = Ca(OH)2;
Ca(OH)2 + 2HNO3 = Ca(NO3)2+ 2H2O
Дескрипторлар:
+ Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді
+ Әр реакцияның жүру жағдайларын көрсетеді
Тапсырма № 3
2-топ элементтерінің химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір:
1)CаО + Н2О =...; Мg + O2 = ...;
Жауабы: : CаО + Н2О = Ca(OH)2 ; 2Мg + O2 = 2MgO;
2)MgO + H2O = ....; MgO +HCI = .... + ....;
Жауабы: MgO + H2O = Mg(OH)2; MgO + 2HCI = MgCI2 + H2O;
Дескриптор:
Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді
Тапсырма №4
Сәйкестендіру
Бейметалдармен әрекеттесуі
Mg + 2HCI=MgCI2 + H2 ↑
Қышқылдармен әрекеттесуі
Mg + SiO2 =2MgO + Si
Сілтілермен әрекеттесуі
Ва + S= BaS
Оксидтермен әрекеттесуі
Be + KOH = K2BeO2+ H2 ↑
Дескриптор:
Реакция теңдеуін дұрыс сәйкестендіру арқылы ІІ топ элементтерінің қасиеттерін сипаттайды
Слайд 3-13
Слайд № 14
Соңы
Рефлексия
Үйге тапсырма:
Табиғи карбонаттардың қолданылуы
Слайд 18
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтармен
байланыс
Жұптағы және топтағы жұмысты дұрыс ұйымдастырады
- бағалау критерийіне, дескрипторға сай
- топтағы бағалау
топтағы жұмыс барысында бір-бірін құрметтеу, адалдық, жауапкершілік
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:
Тобы: 111
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы:
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.
Оқу мақсаты:
1. Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерін жалпы сипаттау.
2.Табиғи карбонаттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
- Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылу негізін түсінеді
Тілдік мақсат:
Студенттер:
- ІІ топ элементтерінің химиялық қасиеттерін негізге ала отырып, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады
Пәнге қатысты лексика мен терминология: сапалық реакция, , тотығу реакциясы, галоген, гидрид, сульфид, восвид,доломит, тотығу мен дегидрленуі;
Бағалау критерийі
Білу және түсіну, қолдану:
- 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеттерін дұрыс қолданып, реакция теңдеулерін құрастырады, кальций, магний және олардың маңызды қосылыстарының негізгі қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады.
Құндылықтармен байланыс
Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Басы
1-5 мин
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлеметсіздерме құрметті студенттер. Сабаққа мұқият назар аударсақ сабағымызды бастайық. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабақты есімізге түсірейік.
Сабақтың мақсаты мен тақырыбы нақтыланады.
Слайд 1-2
Ортасы
Мұғалім түсіндірмесі
Кальцийдің қосылыстары
Тапсырма № 1
Вен диаграммасы: Кальций мен Магнийдің ұқсастығы мен айырмашылығы?
Екі элемент арасында қандай ұқсастық бар?
Молекулалардағы байланыс түрлерін көрсет, ата
Байланыстардың бағытын көрсет (электртерістілікті еске түсір)
Спирт молекуласында қай байланыс әлсіз болады?
Дескрипторлар:
+ Кальций мен Магний ұқсастықтығын анықтайды
+ Кальций мен Магнийдің химиялық қасиетіне тоқталады
+ Кальций мен Магнийдің басқада қасиеттерін атайды
Тапсырма № 2
Мынадай айналымдардың реакция теңдеулерін жазыңдар: Са-->СаО-->Са(ОН)2-->Са(NO3)2
Жауабы:
Ca + O2 = 2CaO; CaO + H2O = Ca(OH)2;
Ca(OH)2 + 2HNO3 = Ca(NO3)2+ 2H2O
Дескрипторлар:
+ Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді
+ Әр реакцияның жүру жағдайларын көрсетеді
Тапсырма № 3
2-топ элементтерінің химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір:
1)CаО + Н2О =...; Мg + O2 = ...;
Жауабы: : CаО + Н2О = Ca(OH)2 ; 2Мg + O2 = 2MgO;
2)MgO + H2O = ....; MgO +HCI = .... + ....;
Жауабы: MgO + H2O = Mg(OH)2; MgO + 2HCI = MgCI2 + H2O;
Дескриптор:
Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді
Тапсырма №4
Сәйкестендіру
Бейметалдармен әрекеттесуі
Mg + 2HCI=MgCI2 + H2 ↑
Қышқылдармен әрекеттесуі
Mg + SiO2 =2MgO + Si
Сілтілермен әрекеттесуі
Ва + S= BaS
Оксидтермен әрекеттесуі
Be + KOH = K2BeO2+ H2 ↑
Дескриптор:
Реакция теңдеуін дұрыс сәйкестендіру арқылы ІІ топ элементтерінің қасиеттерін сипаттайды
Слайд 3-13
Слайд № 14
Соңы
Рефлексия
Үйге тапсырма:
Табиғи карбонаттардың қолданылуы
Слайд 18
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтармен
байланыс
Жұптағы және топтағы жұмысты дұрыс ұйымдастырады
- бағалау критерийіне, дескрипторға сай
- топтағы бағалау
топтағы жұмыс барысында бір-бірін құрметтеу, адалдық, жауапкершілік
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz