Кальцийдің қосылыстары

БЕКІТЕМІН:
БЕКІТЕМІН:: Тобы: 111
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
БЕКІТЕМІН:: Тақырыбы:
2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеті. Табиғи карбонаттар.
БЕКІТЕМІН:: Оқу мақсаты:

1. Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерін жалпы сипаттау.

2. Табиғи карбонаттардың химиялық қасиеттерін түсіндіру

БЕКІТЕМІН:: Сабақтың мақсаты
- Периодтық жүйенің 2 (ІІА) тобының элементтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылу негізін түсінеді
БЕКІТЕМІН:: Тілдік мақсат:

Студенттер:

- ІІ топ элементтерінің химиялық қасиеттерін негізге ала отырып, реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады

Пәнге қатысты лексика мен терминология: сапалық реакция, , тотығу реакциясы, галоген, гидрид, сульфид, восвид, доломит, тотығу мен дегидрленуі;

БЕКІТЕМІН:: Бағалау критерийі

Білу және түсіну, қолдану:

- 2 (II) топ элементтерінің химиялық қасиеттерін дұрыс қолданып, реакция теңдеулерін құрастырады, кальций, магний және олардың маңызды қосылыстарының негізгі қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастырады.

БЕКІТЕМІН:: Құндылықтармен байланыс
Сабақта жұптық жұмыс істеу және нәтижелерді басқа оқушылармен ақылдасуды жүргізу арқылы талқылау өзге пікірді құрметтеу мен коммуникативті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Оқушылар бақылауының негізінде жатқан қағидаттарды түсіндіруде сыни тұрғыдан ойлау қасиетінің көптеген мүмкіндіктері бар.
БЕКІТЕМІН:: Жоспар
БЕКІТЕМІН:: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
БЕКІТЕМІН::

Басы

1-5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіздерме құрметті студенттер. Сабаққа мұқият назар аударсақ сабағымызды бастайық. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен сабақты есімізге түсірейік.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбы нақтыланады.

Слайд 1-2
БЕКІТЕМІН:: Ортасы

Мұғалім түсіндірмесі

Кальцийдің қосылыстары

Тапсырма № 1

Вен диаграммасы: Кальций мен Магнийдің ұқсастығы мен айырмашылығы?

Екі элемент арасында қандай ұқсастық бар?

Молекулалардағы байланыс түрлерін көрсет, ата

Байланыстардың бағытын көрсет (электртерістілікті еске түсір)

Спирт молекуласында қай байланыс әлсіз болады?

Дескрипторлар:

  • Кальций мен Магний ұқсастықтығын анықтайды
  • Кальций мен Магнийдің химиялық қасиетіне тоқталады
  • Кальций мен Магнийдің басқада қасиеттерін атайды

Тапсырма № 2

Мынадай айналымдардың реакция теңдеулерін жазыңдар: Са→СаО→Са(ОН) 2 →Са(NO 3 ) 2

Жауабы:

Ca + O 2 = 2CaO; CaO + H 2 O = Ca(OH) 2 ;

Ca(OH) 2 + 2HNO 3 = Ca(NO 3 ) 2 + 2H 2 O

Дескрипторлар:

  • Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді
  • Әр реакцияның жүру жағдайларын көрсетеді

Тапсырма № 3

2-топ элементтерінің химиялық қасиетін көрсететін реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір:

1) CаО + Н 2 О =…; Мg + O 2 = …;

Жауабы: : CаО + Н 2 О = Ca(OH) 2 ; 2Мg + O 2 = 2MgO;

2) MgO + H 2 O = …. ; MgO +HCI = …. + …. ;

Жауабы: MgO + H 2 O = Mg(OH) 2 ; MgO + 2HCI = MgCI 2 + H 2 O;

Дескриптор:

Өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін дұрыс құрастырады, теңестіреді

Тапсырма №4

Сәйкестендіру

:
:
:
:
:
:

Дескриптор:

Реакция теңдеуін дұрыс сәйкестендіру арқылы ІІ топ элементтерінің қасиеттерін сипаттайды

Бейметалдармен әрекеттесуі
Mg + 2HCI=MgCI 2 + H 2
Қышқылдармен әрекеттесуі
Mg + SiO 2 =2MgO + Si
Сілтілермен әрекеттесуі
Ва + S= BaS
Оксидтермен әрекеттесуі
Be + KOH = K 2 BeO 2 + H 2

Слайд 3-13

Слайд № 14

БЕКІТЕМІН::
БЕКІТЕМІН::
БЕКІТЕМІН::
БЕКІТЕМІН::
БЕКІТЕМІН:: Соңы

Рефлексия

Үйге тапсырма:
Табиғи карбонаттардың қолданылуы

Слайд 18
БЕКІТЕМІН:: Қосымша ақпарат
БЕКІТЕМІН:: Дифференциалды оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтармен

байланыс

БЕКІТЕМІН:: Жұптағы және топтағы жұмысты дұрыс ұйымдастырады

- бағалау критерийіне, дескрипторға сай

- топтағы бағалау

топтағы жұмыс барысында бір-бірін құрметтеу, адалдық, жауапкершілік
БЕКІТЕМІН::

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
БЕКІТЕМІН::
БЕКІТЕМІН::

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты) ?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:


Ұқсас жұмыстар
Тапсырма тапсырмалары
Кальций және оның қосылыстары жайлы ақпарат, 9 сынып
Кальций және оның қосылыстары. 9 сынып
Қмж: кальций және оның қосылыстары
Кальций және оның қосылыстары
Химиялық реакциялар белгілері
Судың кермектігі және оны жою жолдары
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Магний және кальций қосылыстары
Темір элементі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz