Оқушы әрекеті. Сабақтың ортасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат
:
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Мұғалімнің аты-жөні: Баяндиева Дидар
: Сынып: 7
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Қатысқан оқушылар саны: 15
Қатыспағандар:-
: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Сайын Мұратбеков. «Жусан иісі» әңгімесі.
: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат:

Әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтау;

Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдау

Берілген жағдаяттан шыға білуге үйрету

: Бағалау критерийлері
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат:

Әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтайды;

Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдай алады.

Мүмкіндігіне қарай жағдаяттан шығады

: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: «Жусан иісі» (оқып келу)
: Жоспар
:

Жоспар

лана

тын уақыт

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Оқушы әрекеті
:

Сабақтың басы

5 минут

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат:

Топқа бөлу

Суреттер арқылы 3 топқа бөлу

http://ras.kz/wp-content/uploads/2014/05/000-jusan_iisi.jpg http://www.pushkinlibrary.kz/vyst/Muratbekov_kaz/images/foto.jpg http://baq.kz/foto/72461552a267d999e685f3dc822de496.jpg

Сабақ тақырыбы және оқу мақсатымен таныстыру

Көңіл күйлерін көрсетеді. Мұғалім қолындағы суреттерді таңдайды.
:

Сабақтың ортасы

5 минут

10 минут

15 минут

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат:

«Суреттер сөйлейді». Әдісі

Тапсырма.

Тобыңмен талқыла! Әр топқа берілген құрылым бойынша талқылап, ортақ ойларын ортаға салады . Постер қорғайды.

1-топ .

Оқиғаның басталуы

Экспозициялық байланыс

2-топ .

Оқиғаның шиеленісуі

Шарықтау шегі

3-топ.

Шешімі

Топтар өзін-өзі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Тапсырма

«РАФТ» әдісі

Рөл: Автор, Аян, Балалар үйінің тәрбиешісі, өзің

Аудитория: халық, достар, оқушылар, мұғалімдер

Форма: хат, үндеу, жарнама

Тақырып: кітап туралы, Аян туралы, жетім балалар туралы

Тапсырма

Топтар бір -бірімен проблемалық сұрақтар алмасады.

Оқушылар өздері алған суреттер бойынша топта өзара ой бөліседі. Айтылуға тиісті маңызды ақпаратты келесі топпен бөліседі.

Оқушылар шығарманы құрылысына ұарай талдау теориясын еске түсіреді.

1-топ Шығарманың басталуы мен байланысын топта талқылайды, оны түрлі тәсілдермен қағаз бетіне түсіреді.

2-топ. Оқиғаның шиленісуі мен шарқытау шегін сипаттайды.

3-топ Оқиғаның шешіміне тоқталады.

Оқушылар кім болатынын, қай аудиторияға және қай формада не туралы жазатынын өзі таңдайды. Мысалы, Аян болып, достарына кітап туралы хат жазуы мүмкін.

Оқушылар кітаптың оқиғасы бойынша өзара сұрақтар алмасады және жауап береді.

Сұрақ үлгісі: Автор болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?

Елімізде жетім балалар үйң неге көп деп ойлайсың?

:

Сабақтың соңы

5 минут

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат:

Рефлексия

«Көңілді күн» әдісі

Үйге тапсырма

Әңгімені оқу

Әңгіменің (120-150 сөзден тұратын) әсерлі тұсын жатқа айту. (монолог, дауыс мәнері, музыкамен әрлеу)

«Қолымнан бәрі келді», «Қолымнан бәрі келді, бірақ. . . », «Ештеңе үлгермедім» деген суреттер жанына стикерлерге жазылған көңіл-күйлерін жазады.
: Қосымша ақпарат
: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

: Олардың «мекенжайына» мадақтамаларды көбірек айтамын. Топтық жұмыс барысында ой салып, демеймін.
Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Постерді қорғауда атсалысқанынан және қосымша сұрақтар беру арқылы

Сұрақтар беру арқылы қазақстан тарихымен байланыстырдым.

Оқушылар рөл таңдап хат жазу арқылы мейірімділік пен адамгершілік ұғымдарын тереңірек түсінді.

:

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат: Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
: Оқушылар топта шығарманы талдай алды. Алайда, кейбір оқушылар назардан тыс қалып жатты. Шығарманы топта толық түсіну үшін өзара қарапайым сұрақтарды қойдыруға тура келді. Уақытқа баса мән берген жоқпын. Бірақ уақытылы жоспарлаған дүниелеріме үлгердім.
:

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты) ?

1: «РАФТ» әдісімен жеке жұмыс. Барлығы жазды және керемет ойлар айтылды.

2: Топтық талқылау. Бір-біріне шығарманы түсіндіре білген сияқты.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты) ?

1: Әр оқушыдан сауалнама есебінде сұрақтар дайындауым керек еді. Сол арқылы менде кімнің толық оқыған, оқымағандығы туралы карта тұратын еді. Оны ең басында таратып беріп, тапсырмаларды беру барысында жауап бере алмаған оқушыларға өз сыныптасының көмектесуін өтінуім керек еді.

2: Жеке жұмыс аз болды. Тек жақсы оқушылар ғана қамтылды. Оқушының қабілет ерекшелігі ескерілмеді.

Оқушының аты-жөні: Күні: 00. 03. 2017 ж.

Сабақтың тақырыбы: С. Мұратбеков «Жусан иісі»


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Мақсат үстеулері
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Менің алғашқы программам
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Интерактивті тақта, слайд
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Менің тұңғыш президентім. Сабақтың тақырыбы
Қосмекенділердің көптүрлілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz