Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушы әрекеті. Сабақтың ортасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп: Т. Әлімқұлов атындағы №14 мектеп-инетрнат

Мұғалімнің аты-жөні: Баяндиева Дидар
Сынып: 7
Қатысқан оқушылар саны: 15

Қатыспағандар:-
Сабақтың тақырыбы
Сайын Мұратбеков. <<Жусан иісі>> әңгімесі.

Сабақтың мақсаттары
Әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтау;
Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдау
Берілген жағдаяттан шыға білуге үйрету
Бағалау критерийлері
Әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтайды;
Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдай алады.
Мүмкіндігіне қарай жағдаяттан шығады
Осыған дейін меңгерілген білім
<<Жусан иісі>> (оқып келу)
Жоспар
Жоспар
лана
тын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Оқушы әрекеті
Сабақтың басы
5 минут

Топқа бөлу
Суреттер арқылы 3 топқа бөлу

Сабақ тақырыбы және оқу мақсатымен таныстыру

Көңіл күйлерін көрсетеді. Мұғалім қолындағы суреттерді таңдайды.
Сабақтың ортасы
5 минут

10 минут

15 минут

<<Суреттер сөйлейді>>. Әдісі

Тапсырма.
Тобыңмен талқыла! Әр топқа берілген құрылым бойынша талқылап, ортақ ойларын ортаға салады. Постер қорғайды.
1-топ.
Оқиғаның басталуы
Экспозициялық байланыс
2-топ.
Оқиғаның шиеленісуі
Шарықтау шегі
3-топ.
Шешімі
Топтар өзін-өзі <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалау

Тапсырма
<<РАФТ>> әдісі
Рөл: Автор, Аян, Балалар үйінің тәрбиешісі, өзің
Аудитория: халық, достар, оқушылар, мұғалімдер
Форма: хат, үндеу, жарнама
Тақырып: кітап туралы, Аян туралы, жетім балалар туралы

Тапсырма
Топтар бір - бірімен проблемалық сұрақтар алмасады.
Оқушылар өздері алған суреттер бойынша топта өзара ой бөліседі. Айтылуға тиісті маңызды ақпаратты келесі топпен бөліседі.

Оқушылар шығарманы құрылысына ұарай талдау теориясын еске түсіреді.
1-топ Шығарманың басталуы мен байланысын топта талқылайды,оны түрлі тәсілдермен қағаз бетіне түсіреді.
2-топ. Оқиғаның шиленісуі мен шарқытау шегін сипаттайды.
3-топ Оқиғаның шешіміне тоқталады.
Оқушылар кім болатынын, қай аудиторияға және қай формада не туралы жазатынын өзі таңдайды. Мысалы, Аян болып, достарына кітап туралы хат жазуы мүмкін.
Оқушылар кітаптың оқиғасы бойынша өзара сұрақтар алмасады және жауап береді.
Сұрақ үлгісі: Автор болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?
Елімізде жетім балалар үйң неге көп деп ойлайсың?

Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия
<<Көңілді күн>> әдісі
Үйге тапсырма
Әңгімені оқу
Әңгіменің (120-150 сөзден тұратын) әсерлі тұсын жатқа айту. (монолог, дауыс мәнері, музыкамен әрлеу)
<<Қолымнан бәрі келді>>, <<Қолымнан бәрі келді, бірақ...>>, <<Ештеңе үлгермедім>> деген суреттер жанына стикерлерге жазылған көңіл-күйлерін жазады.

Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Олардың <<мекенжайына>> мадақтамаларды көбірек айтамын. Топтық жұмыс барысында ой салып, демеймін.

Постерді қорғауда атсалысқанынан және қосымша сұрақтар беру арқылы
Сұрақтар беру арқылы қазақстан тарихымен байланыстырдым.
Оқушылар рөл таңдап хат жазу арқылы мейірімділік пен адамгершілік ұғымдарын тереңірек түсінді.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушылар топта шығарманы талдай алды. Алайда, кейбір оқушылар назардан тыс қалып жатты. Шығарманы топта толық түсіну үшін өзара қарапайым сұрақтарды қойдыруға тура келді. Уақытқа баса мән берген жоқпын. Бірақ уақытылы жоспарлаған дүниелеріме үлгердім.
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1: <<РАФТ>> әдісімен жеке жұмыс. Барлығы жазды және керемет ойлар айтылды.

2: Топтық талқылау. Бір-біріне шығарманы түсіндіре білген сияқты.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1: Әр оқушыдан сауалнама есебінде сұрақтар дайындауым керек еді. Сол арқылы менде кімнің толық оқыған, оқымағандығы туралы карта тұратын еді. Оны ең басында таратып беріп, тапсырмаларды беру барысында жауап бере алмаған оқушыларға өз сыныптасының көмектесуін өтінуім керек еді.

2: Жеке жұмыс аз болды. Тек жақсы оқушылар ғана қамтылды. Оқушының қабілет ерекшелігі ескерілмеді.

Оқушының аты-жөні: _________________________________________ Күні: 00.03.2017 ж.
Сабақтың тақырыбы: С.Мұратбеков <<Жусан иісі>>
4-тоқсан 7-сынып Қазақ әдебиеті
Оқу бағдарламасына сілтеме
Оқу мақсаты
Тапсырма
Т/Ж1 Көркем шығарма мазмұны мен пішіні
Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.
Әңгіменің мазмұны бойынша берілген сұрақтарға толық жауап жазыңыз.
1.Шығарманың жанры:

2.Тақырыбы:

3.Идеясы:

4.Алыста қалған балалық шағым... Көзімді сәл жұмсам-ақ: шуылдаған балалардың ең соңында сол аяғын жер сыпырғандай көлденең сүйретіп, жүгіріп келе жатқан Аянды көргендей болам. Сондайда оның алқына шыққан әлсіз, жіңішке дауыспен: <<__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________>> деген жалынышты үнін естимін.
5. Аянның әкесі мен анасы қайда?

6. Енді біздің ауылдан күніне майданға сөзі де, мазмұны да, кейде тіпті кісі аттары да бірдей жиырма-отыз хаттан кетіп жатады? Себебі неде?

7. Аянның арманындағы шана қандай?

8. Ақырғы рет тобығын Аян қалай шығарып алды?

9. Жаздың ыстық күнінің бірінде ауылға келген тағы бір қаралы қағаз неліктен ешкімнің үйінен жоқтау айтатын дауыс шығармады?

10. Балалар Аянды көпке дейін қалай еске алушы еді?

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Мақсат үстеулері
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Менің алғашқы программам
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Интерактивті тақта, слайд
Класс жетекші
Оқушының әрекеті. Тармақталған алгоритмдерді программалау
Менің тұңғыш президентім. Сабақтың тақырыбы
Қосмекенділердің көптүрлілігі
Пәндер