Оқушы әрекеті. Сабақтың ортасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтау;
Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдау
Берілген жағдаяттан шыға білуге үйрету
Әдеби шығарманың жанрын, сюжетін анықтайды;
Шығарманы композициялық құрылымына қарай талдай алады.
Мүмкіндігіне қарай жағдаяттан шығады
Жоспар
лана
тын уақыт
Сабақтың басы
5 минут
Топқа бөлу
Суреттер арқылы 3 топқа бөлу
Сабақ тақырыбы және оқу мақсатымен таныстыру
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
15 минут
«Суреттер сөйлейді». Әдісі
Тапсырма.
Тобыңмен талқыла! Әр топқа берілген құрылым бойынша талқылап, ортақ ойларын ортаға салады . Постер қорғайды.
1-топ .
Оқиғаның басталуы
Экспозициялық байланыс
2-топ .
Оқиғаның шиеленісуі
Шарықтау шегі
3-топ.
Шешімі
Топтар өзін-өзі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
Тапсырма
«РАФТ» әдісі
Рөл: Автор, Аян, Балалар үйінің тәрбиешісі, өзің
Аудитория: халық, достар, оқушылар, мұғалімдер
Форма: хат, үндеу, жарнама
Тақырып: кітап туралы, Аян туралы, жетім балалар туралы
Тапсырма
Топтар бір -бірімен проблемалық сұрақтар алмасады.
Оқушылар өздері алған суреттер бойынша топта өзара ой бөліседі. Айтылуға тиісті маңызды ақпаратты келесі топпен бөліседі.
Оқушылар шығарманы құрылысына ұарай талдау теориясын еске түсіреді.
1-топ Шығарманың басталуы мен байланысын топта талқылайды, оны түрлі тәсілдермен қағаз бетіне түсіреді.
2-топ. Оқиғаның шиленісуі мен шарқытау шегін сипаттайды.
3-топ Оқиғаның шешіміне тоқталады.
Оқушылар кім болатынын, қай аудиторияға және қай формада не туралы жазатынын өзі таңдайды. Мысалы, Аян болып, достарына кітап туралы хат жазуы мүмкін.
Оқушылар кітаптың оқиғасы бойынша өзара сұрақтар алмасады және жауап береді.
Сұрақ үлгісі: Автор болсаң, шығарманы қалай аяқтар едің?
Елімізде жетім балалар үйң неге көп деп ойлайсың?
Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия
«Көңілді күн» әдісі
Үйге тапсырма
Әңгімені оқу
Әңгіменің (120-150 сөзден тұратын) әсерлі тұсын жатқа айту. (монолог, дауыс мәнері, музыкамен әрлеу)
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Сұрақтар беру арқылы қазақстан тарихымен байланыстырдым.
Оқушылар рөл таңдап хат жазу арқылы мейірімділік пен адамгершілік ұғымдарын тереңірек түсінді.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты) ?
1: «РАФТ» әдісімен жеке жұмыс. Барлығы жазды және керемет ойлар айтылды.
2: Топтық талқылау. Бір-біріне шығарманы түсіндіре білген сияқты.
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты) ?
1: Әр оқушыдан сауалнама есебінде сұрақтар дайындауым керек еді. Сол арқылы менде кімнің толық оқыған, оқымағандығы туралы карта тұратын еді. Оны ең басында таратып беріп, тапсырмаларды беру барысында жауап бере алмаған оқушыларға өз сыныптасының көмектесуін өтінуім керек еді.
2: Жеке жұмыс аз болды. Тек жақсы оқушылар ғана қамтылды. Оқушының қабілет ерекшелігі ескерілмеді.
Оқушының аты-жөні: Күні: 00. 03. 2017 ж.
Сабақтың тақырыбы: С. Мұратбеков «Жусан иісі»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz