Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Этерификация реакциясы

|11.1В Карбонилді|Мектеп: |
|қосылыстар | |
|Күні: |Мұғалімнің А.Ә.Т: |
|Сыныбы: 10 |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Тақырыбы: |Күрделі эфирлер. Этерификация реакциясы. Лабораториялық жұмыс |
| |№3«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері» |
|Оқу мақсаты: | 11.4.2.9 этерификация реакциясының механизмін сипаттау. |
|Сабақтың мақсаты|Оқушылар: |
| |- этерификация реакциясының нәтижесінде түзілетін өнімдерді, |
| |олардың қасиеттерін ажырата алады |
|Тілдік мақсат: |Оқушылар орындай алады: |
| |Ауызша немесе жазбаша түрде деректерге сәйкес қорытынды жасай |
| |алады |
| |Пәнге қатысты лексика мен терминология: |
| |Нуклеофильді қосымша, нуклеофильді, гидроксинитрилді |
| |карбонил, карбоксил, ацил, ацилдеу, ангидрид, бөлініп алынған, |
| |альдегид, триглицерид, гидролиз, сабындану реакциясы, стеарат, |
| |тристеарин, май |
| |Сұхбат/хат үшін фразалардың пайдалы топтамасы |
| |Бұндай нәтиже ... білдіреді |
| |Менің ақпарат көзім ... |
| |Мен бұл туралы білдім ... |
| |Қалыптасатын өнімдер құрамына… |
| |Жоғары өнім алу үшін оңтайлы жағдайлар ……. |
|Бағалау |-Сірке қышқылын этил спиртімен этерификациялауынан этилацетатты |
|критерийі |алуының тәсілін игеру; |
| |-Этерификациялау реакциясының механизмімен танысу. |
| |-Гидролиз реакцияларымен танысу. |
| |-Бұл реакцияларды тепе-теңдік жағдай ретінде қарастыру және |
| |тепе-теңдік шарттарын қолдана отырып, олардың әрқайсысының |
| |жүруіне тиімді шарттарды анықтау. |
|Алғашқы білім: |Спирттердің тотығуы, тотығу өнімдері |
|Құндылықтармен |Бір-біріне деген құрмет, адалдық, өмір бойы оқу құндылықтары. |
|байланыс | |
|Жоспар |
|Жоспарланға|Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды |Ресурстар |
|н уақыт |өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен | |
| |алмастырыңыз) | |
|Басы |Ұйымдастыру кезеңі |Слайд |
|1-3 мин |Күнделікті өмірде эфирлер қайда қолданылады? |№ 1 |
| | | |
| |Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары нақтыланады. | |
|Ортасы |Мұғалімнің түсіндіруі. | |
|4 – 15 мин |Күрделі эфирлер |Слайд 2-7 |
| |Функционалдық топ | |
| |Күрделі эфирлердің түзілу реакция теңдеулері | |
| |Күрделі эфирлердің аталуы | |
| | | |
| |Тапсырма №1 | |
| |Күрделі эфирлер карбон қышқылдары мен спирттер | |
| |әрекеттескенде түзіледі. | |
| |Бірақта, бөлме температурасында реакция өте баяу | |
| |өтеді. | |
| |Реакцияның жылдамдығын қалай арттыруға болады? | |
| |Жауабы: | |
| |Реакцияны жылдамырақ ету үшін реактивтерді | |
| |қыздыруға болады. | |
| |Концентрациялы күкірт қышқылын катализатор ретінде | |
| |қосуға болады. | |
|16- 30 мин | |Таратпа материал |
| |Тапсырма №2. Лабораториялық жұмыс №3 | |
| |«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері» | |
| | | |
| |Тапсырма №3. | |
| |Изомерлер жұбы берілген | |
| |C қосылысын атаңыз. | |
| |...................................................| |
| |...................................................| |
| |..... | |
| |(ii)    C және D қосылыстары арасындағы | |
| |айырмашылықты ажырату үшін қолдануға болатын | |
| |реагентті анықтаңыз. Әр жағдайда өзіңіз | |
| |бақылағаныңды көрсетіңіз. | |
| |Реагент | |
| |...................................................|Слайд8-9 |
| |........... | |
| |C бақылағаныңыз | |
| |...................................................| |
| |........................... |Таратпа материал |
|31-37 мин |D бақылағаныңыз | |
| |...................................................| |
| |............................ | |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | |
| |Майды сілті қатысында гидролизденгенде, глицерин | |
| |мен жоғары карбон қышқылының тұзы (сабын) түзіледі.| |
| |Майдың сабындану реакциясы деп аталады... | |
| |Тапсырма №4. | |
| |1. Этерификация реакциясы арқылы пропион қышқылының| |
| |этилді эфирін алу әдісін көрсетіңіз. | |
| |2. Изомайқышқылының метилді эфирін алудың 3 әдісін | |
| |жазыңыз. | |
| |3. Этилацетаттың келесі заттармен реакциялар | |
| |теңдеулерін жазыңыз, алынған қосылыстарды атаңыз: | |
| |а) КОН сулы ерітіндісі | |
| |ә) аммиактың сулы ерітіндісі | |
| |б) пропанол-1 | |
| |в) этилмагнийбромид | |
| |4.Тек қана бейорганикалық реагенттерді қолданып, | |
| |пропиленнен пропионды қышқылдың изопропилді эфирін | |
| |алу реакцияларының теңдеулерін құрыңыз. | |
|Соңы |Рефлексия |Слайд10 |
|38-40 мин |1. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа ақпарат алдыңыз? | |
| |2. Сабақта нені өзгерткіңіз келеді? | |
| |3. Не түсініксіз болды? | |
| |4. Не пайдалы болды? | |
|Қосымша ақпарат |
|Дифференциалды оқыту – көбірек |Бағалау – оқушылардың|Пәнаралық байланыс |
|қолдау көрсету үшін не |берілген материалды |Денсаулық және қауіпсіздік |
|істейсіз? Қабілеті жоғары |меңгеру деңгейін |ережелері |
|оқушыларға қандай міндеттер |қалай тексересіз? |АКТ |
|қоюды жоспарлайсыз? | |Құндылықтармен |
| | |байланыс |
|Барлық оқушылар: | |Өзгенің пікіріне деген |
| | |құрмет. Өз ісіне |
| | |жауапкершілік құндылықтары.|
|Рефлексия |Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға |
|Сабақ мақсаттары/оқыту |рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға |
|мақсаттары жүзеге асырымды |қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап |
|болды ма? Бүгін оқушылар нені |беріңіз. |
|үйренді? Оқыту ортасы қандай | |
|болды? Менің бөліп оқытқаным өз| |
|мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз | |
|уақытымды ұтымды пайдалана | |
|алдым ба? Мен жоспарыма қандай | |
|өзгерістер енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағалау |
|Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) |
|1: |
| |
|2: |
|Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді|
|(оқытуға және үйренуге қатысты)? |
|1: |
| |
|2: |
|Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
|1: |
| |
|2: |

W = сыныппен жұмыс P = жұптық жұмыс E = оқушы эксперименті
G = топтық жұмыс I = жеке жұмыс D =
мұғалім көрсетілімі
f = бағалау σ = қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер


Ұқсас жұмыстар
Карбон қышқылдарының жіктелуі
Карбон қышқылдары
Альдегидтер және карбон қышқылдары
Сахароза молекуласының құрылысы
Қосылу реакциясы
Қосылу реакциялары
Химиялық реакциялар типтері орынбасу, алмасу
Көмірсутектердің галогентуындыларының қасиеттері
Химиялық реакция типтері
Химиялық реакция типтері: орынбасу, алмасу. 8 сынып
Пәндер