Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Этерификация реакциясы
|11.1В Карбонилді|Мектеп: |
|қосылыстар | |
|Күні: |Мұғалімнің А.Ә.Т: |
|Сыныбы: 10 |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Тақырыбы: |Күрделі эфирлер. Этерификация реакциясы. Лабораториялық жұмыс |
| |№3«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері» |
|Оқу мақсаты: | 11.4.2.9 этерификация реакциясының механизмін сипаттау. |
|Сабақтың мақсаты|Оқушылар: |
| |- этерификация реакциясының нәтижесінде түзілетін өнімдерді, |
| |олардың қасиеттерін ажырата алады |
|Тілдік мақсат: |Оқушылар орындай алады: |
| |Ауызша немесе жазбаша түрде деректерге сәйкес қорытынды жасай |
| |алады |
| |Пәнге қатысты лексика мен терминология: |
| |Нуклеофильді қосымша, нуклеофильді, гидроксинитрилді |
| |карбонил, карбоксил, ацил, ацилдеу, ангидрид, бөлініп алынған, |
| |альдегид, триглицерид, гидролиз, сабындану реакциясы, стеарат, |
| |тристеарин, май |
| |Сұхбат/хат үшін фразалардың пайдалы топтамасы |
| |Бұндай нәтиже ... білдіреді |
| |Менің ақпарат көзім ... |
| |Мен бұл туралы білдім ... |
| |Қалыптасатын өнімдер құрамына… |
| |Жоғары өнім алу үшін оңтайлы жағдайлар ……. |
|Бағалау |-Сірке қышқылын этил спиртімен этерификациялауынан этилацетатты |
|критерийі |алуының тәсілін игеру; |
| |-Этерификациялау реакциясының механизмімен танысу. |
| |-Гидролиз реакцияларымен танысу. |
| |-Бұл реакцияларды тепе-теңдік жағдай ретінде қарастыру және |
| |тепе-теңдік шарттарын қолдана отырып, олардың әрқайсысының |
| |жүруіне тиімді шарттарды анықтау. |
|Алғашқы білім: |Спирттердің тотығуы, тотығу өнімдері |
|Құндылықтармен |Бір-біріне деген құрмет, адалдық, өмір бойы оқу құндылықтары. |
|байланыс | |
|Жоспар |
|Жоспарланға|Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды |Ресурстар |
|н уақыт |өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен | |
| |алмастырыңыз) | |
|Басы |Ұйымдастыру кезеңі |Слайд |
|1-3 мин |Күнделікті өмірде эфирлер қайда қолданылады? |№ 1 |
| | | |
| |Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары нақтыланады. | |
|Ортасы |Мұғалімнің түсіндіруі. | |
|4 – 15 мин |Күрделі эфирлер |Слайд 2-7 |
| |Функционалдық топ | |
| |Күрделі эфирлердің түзілу реакция теңдеулері | |
| |Күрделі эфирлердің аталуы | |
| | | |
| |Тапсырма №1 | |
| |Күрделі эфирлер карбон қышқылдары мен спирттер | |
| |әрекеттескенде түзіледі. | |
| |Бірақта, бөлме температурасында реакция өте баяу | |
| |өтеді. | |
| |Реакцияның жылдамдығын қалай арттыруға болады? | |
| |Жауабы: | |
| |Реакцияны жылдамырақ ету үшін реактивтерді | |
| |қыздыруға болады. | |
| |Концентрациялы күкірт қышқылын катализатор ретінде | |
| |қосуға болады. | |
|16- 30 мин | |Таратпа материал |
| |Тапсырма №2. Лабораториялық жұмыс №3 | |
| |«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері» | |
| | | |
| |Тапсырма №3. | |
| |Изомерлер жұбы берілген | |
| |C қосылысын атаңыз. | |
| |...................................................| |
| |...................................................| |
| |..... | |
| |(ii) C және D қосылыстары арасындағы | |
| |айырмашылықты ажырату үшін қолдануға болатын | |
| |реагентті анықтаңыз. Әр жағдайда өзіңіз | |
| |бақылағаныңды көрсетіңіз. | |
| |Реагент | |
| |...................................................|Слайд8-9 |
| |........... | |
| |C бақылағаныңыз | |
| |...................................................| |
| |........................... |Таратпа материал |
|31-37 мин |D бақылағаныңыз | |
| |...................................................| |
| |............................ | |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | |
| |Майды сілті қатысында гидролизденгенде, глицерин | |
| |мен жоғары карбон қышқылының тұзы (сабын) түзіледі.| |
| |Майдың сабындану реакциясы деп аталады... | |
| |Тапсырма №4. | |
| |1. Этерификация реакциясы арқылы пропион қышқылының| |
| |этилді эфирін алу әдісін көрсетіңіз. | |
| |2. Изомайқышқылының метилді эфирін алудың 3 әдісін | |
| |жазыңыз. | |
| |3. Этилацетаттың келесі заттармен реакциялар | |
| |теңдеулерін жазыңыз, алынған қосылыстарды атаңыз: | |
| |а) КОН сулы ерітіндісі | |
| |ә) аммиактың сулы ерітіндісі | |
| |б) пропанол-1 | |
| |в) этилмагнийбромид | |
| |4.Тек қана бейорганикалық реагенттерді қолданып, | |
| |пропиленнен пропионды қышқылдың изопропилді эфирін | |
| |алу реакцияларының теңдеулерін құрыңыз. | |
|Соңы |Рефлексия |Слайд10 |
|38-40 мин |1. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа ақпарат алдыңыз? | |
| |2. Сабақта нені өзгерткіңіз келеді? | |
| |3. Не түсініксіз болды? | |
| |4. Не пайдалы болды? | |
|Қосымша ақпарат |
|Дифференциалды оқыту – көбірек |Бағалау – оқушылардың|Пәнаралық байланыс |
|қолдау көрсету үшін не |берілген материалды |Денсаулық және қауіпсіздік |
|істейсіз? Қабілеті жоғары |меңгеру деңгейін |ережелері |
|оқушыларға қандай міндеттер |қалай тексересіз? |АКТ |
|қоюды жоспарлайсыз? | |Құндылықтармен |
| | |байланыс |
|Барлық оқушылар: | |Өзгенің пікіріне деген |
| | |құрмет. Өз ісіне |
| | |жауапкершілік құндылықтары.|
|Рефлексия |Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға |
|Сабақ мақсаттары/оқыту |рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға |
|мақсаттары жүзеге асырымды |қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап |
|болды ма? Бүгін оқушылар нені |беріңіз. |
|үйренді? Оқыту ортасы қандай | |
|болды? Менің бөліп оқытқаным өз| |
|мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз | |
|уақытымды ұтымды пайдалана | |
|алдым ба? Мен жоспарыма қандай | |
|өзгерістер енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағалау |
|Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) |
|1: |
| |
|2: |
|Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді|
|(оқытуға және үйренуге қатысты)? |
|1: |
| |
|2: |
|Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
|1: |
| |
|2: |
W = сыныппен жұмыс P = жұптық жұмыс E = оқушы эксперименті
G = топтық жұмыс I = жеке жұмыс D =
мұғалім көрсетілімі
f = бағалау σ = қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер
|қосылыстар | |
|Күні: |Мұғалімнің А.Ә.Т: |
|Сыныбы: 10 |Қатысушылар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Тақырыбы: |Күрделі эфирлер. Этерификация реакциясы. Лабораториялық жұмыс |
| |№3«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері» |
|Оқу мақсаты: | 11.4.2.9 этерификация реакциясының механизмін сипаттау. |
|Сабақтың мақсаты|Оқушылар: |
| |- этерификация реакциясының нәтижесінде түзілетін өнімдерді, |
| |олардың қасиеттерін ажырата алады |
|Тілдік мақсат: |Оқушылар орындай алады: |
| |Ауызша немесе жазбаша түрде деректерге сәйкес қорытынды жасай |
| |алады |
| |Пәнге қатысты лексика мен терминология: |
| |Нуклеофильді қосымша, нуклеофильді, гидроксинитрилді |
| |карбонил, карбоксил, ацил, ацилдеу, ангидрид, бөлініп алынған, |
| |альдегид, триглицерид, гидролиз, сабындану реакциясы, стеарат, |
| |тристеарин, май |
| |Сұхбат/хат үшін фразалардың пайдалы топтамасы |
| |Бұндай нәтиже ... білдіреді |
| |Менің ақпарат көзім ... |
| |Мен бұл туралы білдім ... |
| |Қалыптасатын өнімдер құрамына… |
| |Жоғары өнім алу үшін оңтайлы жағдайлар ……. |
|Бағалау |-Сірке қышқылын этил спиртімен этерификациялауынан этилацетатты |
|критерийі |алуының тәсілін игеру; |
| |-Этерификациялау реакциясының механизмімен танысу. |
| |-Гидролиз реакцияларымен танысу. |
| |-Бұл реакцияларды тепе-теңдік жағдай ретінде қарастыру және |
| |тепе-теңдік шарттарын қолдана отырып, олардың әрқайсысының |
| |жүруіне тиімді шарттарды анықтау. |
|Алғашқы білім: |Спирттердің тотығуы, тотығу өнімдері |
|Құндылықтармен |Бір-біріне деген құрмет, адалдық, өмір бойы оқу құндылықтары. |
|байланыс | |
|Жоспар |
|Жоспарланға|Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды |Ресурстар |
|н уақыт |өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен | |
| |алмастырыңыз) | |
|Басы |Ұйымдастыру кезеңі |Слайд |
|1-3 мин |Күнделікті өмірде эфирлер қайда қолданылады? |№ 1 |
| | | |
| |Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары нақтыланады. | |
|Ортасы |Мұғалімнің түсіндіруі. | |
|4 – 15 мин |Күрделі эфирлер |Слайд 2-7 |
| |Функционалдық топ | |
| |Күрделі эфирлердің түзілу реакция теңдеулері | |
| |Күрделі эфирлердің аталуы | |
| | | |
| |Тапсырма №1 | |
| |Күрделі эфирлер карбон қышқылдары мен спирттер | |
| |әрекеттескенде түзіледі. | |
| |Бірақта, бөлме температурасында реакция өте баяу | |
| |өтеді. | |
| |Реакцияның жылдамдығын қалай арттыруға болады? | |
| |Жауабы: | |
| |Реакцияны жылдамырақ ету үшін реактивтерді | |
| |қыздыруға болады. | |
| |Концентрациялы күкірт қышқылын катализатор ретінде | |
| |қосуға болады. | |
|16- 30 мин | |Таратпа материал |
| |Тапсырма №2. Лабораториялық жұмыс №3 | |
| |«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері» | |
| | | |
| |Тапсырма №3. | |
| |Изомерлер жұбы берілген | |
| |C қосылысын атаңыз. | |
| |...................................................| |
| |...................................................| |
| |..... | |
| |(ii) C және D қосылыстары арасындағы | |
| |айырмашылықты ажырату үшін қолдануға болатын | |
| |реагентті анықтаңыз. Әр жағдайда өзіңіз | |
| |бақылағаныңды көрсетіңіз. | |
| |Реагент | |
| |...................................................|Слайд8-9 |
| |........... | |
| |C бақылағаныңыз | |
| |...................................................| |
| |........................... |Таратпа материал |
|31-37 мин |D бақылағаныңыз | |
| |...................................................| |
| |............................ | |
| |Мұғалімнің түсіндіруі. | |
| |Майды сілті қатысында гидролизденгенде, глицерин | |
| |мен жоғары карбон қышқылының тұзы (сабын) түзіледі.| |
| |Майдың сабындану реакциясы деп аталады... | |
| |Тапсырма №4. | |
| |1. Этерификация реакциясы арқылы пропион қышқылының| |
| |этилді эфирін алу әдісін көрсетіңіз. | |
| |2. Изомайқышқылының метилді эфирін алудың 3 әдісін | |
| |жазыңыз. | |
| |3. Этилацетаттың келесі заттармен реакциялар | |
| |теңдеулерін жазыңыз, алынған қосылыстарды атаңыз: | |
| |а) КОН сулы ерітіндісі | |
| |ә) аммиактың сулы ерітіндісі | |
| |б) пропанол-1 | |
| |в) этилмагнийбромид | |
| |4.Тек қана бейорганикалық реагенттерді қолданып, | |
| |пропиленнен пропионды қышқылдың изопропилді эфирін | |
| |алу реакцияларының теңдеулерін құрыңыз. | |
|Соңы |Рефлексия |Слайд10 |
|38-40 мин |1. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа ақпарат алдыңыз? | |
| |2. Сабақта нені өзгерткіңіз келеді? | |
| |3. Не түсініксіз болды? | |
| |4. Не пайдалы болды? | |
|Қосымша ақпарат |
|Дифференциалды оқыту – көбірек |Бағалау – оқушылардың|Пәнаралық байланыс |
|қолдау көрсету үшін не |берілген материалды |Денсаулық және қауіпсіздік |
|істейсіз? Қабілеті жоғары |меңгеру деңгейін |ережелері |
|оқушыларға қандай міндеттер |қалай тексересіз? |АКТ |
|қоюды жоспарлайсыз? | |Құндылықтармен |
| | |байланыс |
|Барлық оқушылар: | |Өзгенің пікіріне деген |
| | |құрмет. Өз ісіне |
| | |жауапкершілік құндылықтары.|
|Рефлексия |Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға |
|Сабақ мақсаттары/оқыту |рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға |
|мақсаттары жүзеге асырымды |қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап |
|болды ма? Бүгін оқушылар нені |беріңіз. |
|үйренді? Оқыту ортасы қандай | |
|болды? Менің бөліп оқытқаным өз| |
|мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз | |
|уақытымды ұтымды пайдалана | |
|алдым ба? Мен жоспарыма қандай | |
|өзгерістер енгіздім және | |
|неліктен? | |
| | |
|Қорытынды бағалау |
|Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) |
|1: |
| |
|2: |
|Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді|
|(оқытуға және үйренуге қатысты)? |
|1: |
| |
|2: |
|Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі |
|сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
|1: |
| |
|2: |
W = сыныппен жұмыс P = жұптық жұмыс E = оқушы эксперименті
G = топтық жұмыс I = жеке жұмыс D =
мұғалім көрсетілімі
f = бағалау σ = қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz