Күрделі эфирлер және этерификация реакциясының механизмі: зертханалық жұмыс №3 (10 сынып)

11. 1В Карбонилді қосылыстар: 11. 1В Карбонилді қосылыстар
Мектеп:: Мектеп:
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің А. Ә. Т:
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Сыныбы: 10
Мектеп:: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Тақырыбы:
Мектеп::

Күрделі эфирлер. Этерификация реакциясы. Лабораториялық жұмыс №3«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері»

11. 1В Карбонилді қосылыстар: Оқу мақсаты:
Мектеп:: 11. 4. 2. 9 этерификация реакциясының механизмін сипаттау.
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Сабақтың мақсаты
Мектеп::

Оқушылар:

- этерификация реакциясының нәтижесінде түзілетін өнімдерді, олардың қасиеттерін ажырата алады

11. 1В Карбонилді қосылыстар: Тілдік мақсат:
Мектеп::

Оқушылар орындай алады:

Ауызша немесе жазбаша түрде деректерге сәйкес қорытынды жасай алады

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Нуклеофильді қосымша, нуклеофильді, гидроксинитрилді

карбонил, карбоксил, ацил, ацилдеу, ангидрид, бөлініп алынған, альдегид, триглицерид, гидролиз, сабындану реакциясы, стеарат, тристеарин, май

Сұхбат/хат үшін фразалардың пайдалы топтамасы

Бұндай нәтиже . . . білдіреді

Менің ақпарат көзім . . .

Мен бұл туралы білдім . . .

Қалыптасатын өнімдер құрамына…

Жоғары өнім алу үшін оңтайлы жағдайлар …….

11. 1В Карбонилді қосылыстар: Бағалау критерийі
Мектеп::

-Сірке қышқылын этил спиртімен этерификациялауынан этилацетатты алуының тәсілін игеру;

-Этерификациялау реакциясының механизмімен танысу.

-Гидролиз реакцияларымен танысу.

-Бұл реакцияларды тепе-теңдік жағдай ретінде қарастыру және тепе-теңдік шарттарын қолдана отырып, олардың әрқайсысының жүруіне тиімді шарттарды анықтау.

11. 1В Карбонилді қосылыстар: Алғашқы білім:
Мектеп:: Спирттердің тотығуы, тотығу өнімдері
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Құндылықтармен байланыс
Мектеп:: Бір-біріне деген құрмет, адалдық, өмір бойы оқу құндылықтары.
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Жоспар
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Жоспарланған уақыт
Мектеп:: Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)
Ресурстар
11. 1В Карбонилді қосылыстар:

Басы

1-3 мин

Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі

  • Күнделікті өмірде эфирлер қайда қолданылады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары нақтыланады.

Слайд

№ 1

11. 1В Карбонилді қосылыстар:

Ортасы

4 - 15 мин

16- 30 мин

31-37 мин

Мектеп::

Мұғалімнің түсіндіруі.

  • Күрделі эфирлер
  • Функционалдық топ
  • Күрделі эфирлердің түзілу реакция теңдеулері
  • Күрделі эфирлердің аталуы

Тапсырма №1

Күрделі эфирлер карбон қышқылдары мен спирттер әрекеттескенде түзіледі.

Бірақта, бөлме температурасында реакция өте баяу өтеді.

Реакцияның жылдамдығын қалай арттыруға болады?

Жауабы:

  • Реакцияны жылдамырақ ету үшін реактивтерді қыздыруға болады.
  • Концентрациялы күкірт қышқылын катализатор ретінде қосуға болады.

Тапсырма №2. Лабораториялық жұмыс №3

«Күрделі эфирлердің алынуы және қасиеттері»

Тапсырма №3.

Изомерлер жұбы берілген

C қосылысын атаңыз.

. . .

(ii) C және D қосылыстары арасындағы айырмашылықты ажырату үшін қолдануға болатын реагентті анықтаңыз. Әр жағдайда өзіңіз бақылағаныңды көрсетіңіз.

Реагент . . .

C бақылағаныңыз . . .

D бақылағаныңыз . . .

Мұғалімнің түсіндіруі.

Майды сілті қатысында гидролизденгенде, глицерин мен жоғары карбон қышқылының тұзы (сабын) түзіледі. Майдың сабындану реакциясы деп аталады . . .

Тапсырма №4.

1. Этерификация реакциясы арқылы пропион қышқылының этилді эфирін алу әдісін көрсетіңіз.

2. Изомайқышқылының метилді эфирін алудың 3 әдісін жазыңыз.

3. Этилацетаттың келесі заттармен реакциялар теңдеулерін жазыңыз, алынған қосылыстарды атаңыз:

а) КОН сулы ерітіндісі

ә) аммиактың сулы ерітіндісі

б) пропанол-1

в) этилмагнийбромид

4. Тек қана бейорганикалық реагенттерді қолданып, пропиленнен пропионды қышқылдың изопропилді эфирін алу реакцияларының теңдеулерін құрыңыз.

Слайд 2-7

Таратпа материал

Слайд8-9

Таратпа материал

11. 1В Карбонилді қосылыстар:

Соңы

38-40 мин

Мектеп::

Рефлексия

  • 1. Бүгінгі сабақтан қандай жаңа ақпарат алдыңыз?
  • 2. Сабақта нені өзгерткіңіз келеді?
  • 3. Не түсініксіз болды?
  • 4. Не пайдалы болды?
Слайд10
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Қосымша ақпарат
11. 1В Карбонилді қосылыстар: Дифференциалды оқыту - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Мектеп:: Бағалау - оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтармен

байланыс

11. 1В Карбонилді қосылыстар:

Барлық оқушылар:

Мектеп::
Өзгенің пікіріне деген құрмет. Өз ісіне жауапкершілік құндылықтары.
11. 1В Карбонилді қосылыстар:

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Мектеп:: Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
11. 1В Карбонилді қосылыстар:
11. 1В Карбонилді қосылыстар:

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты) ?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:

W = сыныппен жұмыс P = жұптық жұмыс E = оқушы эксперименті

G = топтық жұмыс I = жеке жұмыс D = мұғалім көрсетілімі

f = бағалау  = қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер


Ұқсас жұмыстар
Санауыштар: теориясы, жіктелуі және тәжірибелік зертханалық жұмыс №10
№3 Зертханалық жұмыс: Windows операциялық жүйесі
9-сынып физикасы: Зертханалық жұмыс №3 - маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау
Организмдердің бейімділігі: қорғаныш, жасырушы, еліктеуші және сақтандырғыш реңдер (Зертханалық жұмыс №10)
7-сынып биологиясы: Құстардың көбеюі мен дамуы - №10 зертханалық жұмыс, тауық жұмыртқасының құрылысын зерттеу
10-сынып биологиясы: Цитоплазма және оның органоидтері (эндоплазмалық тор); зертханалық жұмыс - өсімдік жасушаларындағы цитоплазманың қозғалысын бақылау
Физика: 10-сынып - фотондар мен энергияға есептер; 8-сынып - линза арқылы кескін алу (зертханалық жұмыс №11)
10-сынып: Күрделі функцияның туындысы (ашық сабақ)
6-сынып биологиясы: Гүлдің құрылысы - сабақ жоспары және зертханалық жұмыс
10-сынып: Күрделі функциялар және кері функциялар - сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz