Шамалардың арасындағы тәуелділік

2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Күні: 21. 08. 2020
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Файзуллина Самал Меңдешқызы
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Сынып: 6
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі: Қатысқандар: 12
Қатыспағандар:
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері: аналитикалық (формула арқылы), кестелік, графиктік тәсіл

2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

6. 5. 2. 5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару;

6. 5. 2. 6 шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерін білу;

6. 5. 2. 7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу.

2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Сабақтың мақсаты
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:
  • Аналитикалық, кестелік, графиктік тәсілдер арқылы берілген есептерді шығаруды үйренеді;
  • Шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерін меңгереді;
  • Сипаттамалары бойынша тәуелділіктердің формулаларын жазады, есептер шығаруда қолданады.
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Бағалау критерийі
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

Оқушылар:

  • Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі, тақырыпқа байланысты есептерді шығарады;
  • Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазады.
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Тілдік мақсаттар
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

Шамалар арасындағы тәуелділіктерге түсіндірме сипаттайды, шығарған есептерді талдайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминология:

  • Формула
  • Шамалардың арасындағы тәуелділік
  • Жылдамдық, уақыт, жүрілген жол
  • Тәуелді айнымалы, тәуелсіз айнымалы.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • … тәуелділігін формула арқылы береміз;
  • … шамасын тәуелділіктің формуласынан … арқылы өрнектейміз;
  • . . . тәуелділігін көрсететін формуланы жазамыз.
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Құндылықтарға баулу
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

« Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының «Тарих, мәдениет және тілдің ортақтығы» құндылығы.

Сабақта жауапкершілікке, ынтымақтастыққа және бір-бірінің пікірлерін тыңдауға, өз ойларын ашық айтуға дағдыландыру.

2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Пәнаралық байланыс
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі: Жаратылыстану
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Алдыңғы білім
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі: Формулаларды білу, теңдеу, координаталық жүйе
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Сабақ барысы
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі: Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:

Сабақтың басы

(5 мин)

Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу, сабақ мақсатымен таныстыру.

Топқа бөлу: аралас топ

Саралау тәсілі: жіктеу

Белсенді оқыту әдісі: «Ұлттық дәстүрлер» арқылы

Ортаға ұлттық дәстүрлерге байланысты сөздер тақырып бойынша жазылып қорапшаға салынады(«Ұлттық тағамдар», «Ұлттық киімдер», «Ұлттық ойындар», «Ұлттық салт-дәстүр») . Әр оқушы берілген сөзді таңдап, тақырыбына сай топтасады.

Үй тапсырмасын тексеру

Оқушылар дәптерлерін көршілерімен алмастырады. Интер белсенді тақтада көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы көршісін тексеріп бағалайды.

Белсенді оқыту әдісі (БОӘ) : «Көршіңді тексер»

Саралау тәсілі (СТ) : Диалог және қолдау көрсету

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі бойынша бағаланады. Егер үй тапсырмасы толық дұрыс болса, жасыл түсті жоғары көтереді.

Егер 2-3 қате болса сары түсті жоғары көтереді

Егер 4-5 қате болса қызыл түсті жоғары көтереді

Қосымша материалдар

Слайд 1

C:\Users\lenovo\Desktop\Самал_\кері байланыс\IMG-20180205-WA0002.jpg

2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:

Сабақтың ортасы

(32 мин)

Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:

Өткен тақырыпты қайталау

Топтық жұмыс ( 7 мин)

(БОӘ) : «Түйінді сөздер»

(СТ) : Дереккөздер

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну

Бағалау критерийі: Білім алушы

  • Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі

Оқушыларға өткен тақырыпты қайталау мақсатында әр топқа түйінді сөздер беріледі. Оқушылар топ болып бірігіп сол сөздердің мағынасын ашып топ ішінде талқылайды, постер құрады. Сынып алдында постерді қорғайды.

1-топ: Шамалар арасындағы тәуелділіктер.

2-топ: Шамалар арасындағы тәуелділіктің формуламен берілуі.

3-топ: Шамалар арасындағы тәуелділіктердің кестемен берілуі.

4-топ: Шамалар арасындағы тәуелділіктің графикпен кескінделуі.

Дескриптор: Білім алушы:

  • берілген тірек сөздердің көмегімен топта постер әзірлейді;
  • постердің мазмұндылығы және безендірілуі;
  • постерді басқа топ алдында қорғайды.

ҚБ: «Жапондық бағалау» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Бір саусақ - дұрыс келісемін

Екі саусақ - толықтырамын, қосарым бар

Жұдырық - менің сұрағым бар

(БОӘ) : «Поезд» құрау (17 мин)

(СТ) : Тапсырма

Әр топқа поездың бірнеше вагондары беріледі. Вагонның артындағы тапсырмаларды орындап, тақтаға вагондарды іледі. Вагондарды бірінші болып құраған топ жеңіске жетеді. Бұл әдіс оқушыларды шапшаңдыққа баулиды.

1-тапсырма: (5 мин)

6. 5. 2. 5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару мақсатына сәйкес тапсырмалар(топтық жұмыс)

:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор: Білім алушы

1. Есептің сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазады;

2. Белгісіз элементтерді толтырады;

3. Жауабын жазады.

2-тапсырма: (5 мин)

6. 5. 2. 7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу мақсатына сәйкес топтық жұмыс

Шаршы қабырғасының ұзындығы а см. Қабырғасының ұзындығы берілген шаршының қабырғасының ұзындығынан 5 см кем екінші шаршының периметрін және ауданын табу формулаларын жазыңдар.

  1. а= 7 см:
  2. а= 20, 5 см

болғанда екінші шаршының периметрі мен ауданын есептеңдер.

Дескриптор: Білім алушы

  1. Есепті жұпта талқылайды;
  2. Сипаттамасы бойынша шаршының периметрін табу формуласын жазады;
  3. Шаршының ауданының формуласын жазады;
  4. Формуланы қолданып шаршының периметрін табады;
  5. Формула арқылы шаршының ауданын табады.

3-тапсырма: (7 мин)

6. 5. 2. 6 шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерін білу мақсатына сәйкес топтық жұмыс

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор: Білім алушы:

  1. Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі;
  2. Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазады;
  3. Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің кестесін құрады;
  4. Тәуелділіктің графигін дұрыс салады.

ҚБ: «Түрлі-түсті билеттер»

Сергіту сәті: «Қызықты фигуралар» (3 мин)

Оқушылар ауада аяқтарымен, қолдарымен геометриялық фигуралар салады.

Жеке жұмыс

(БОӘ) : «Үшіншісі артық»(5 мин)

(СТ) : Қорытынды

Ойлау дағдыларының деңгейі: талдау

Әр оқушыға 4-5 шама жазылған А4 қағазы үйлестіріледі. Оқушылар олардың арасындағы тәуелділік бойынша топтастырып, артығын табады. Интербелсенді тақта арқылы жауаптарын тексереді.

Дескриптор: Білім алушы

  1. Берілген шамалар арасынан артығын табады;
  2. Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен жазады.

ҚБ: «Бас бармақ» тәсілі

Уақыт
3 с
?
14 с
Жылдамдық
56, 3 км/с
81 км/с
?
Жүрілген жол
?
162 км
910 км
Мәтінмен берілген сипаттама
Формула
Кесте
График
Өнімділігі 2 бет/мин принтерде мәтінді басып шығару.
Сатып алынған алмалардың массасы мен құнының арасындағы тәуелділік. Алманың бағасы 400тг/кг.
Жаяу адамның жүрген жолы мен уақыты арасындағы тәуелділік. Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ.

Қосымша материалдар

http://www.clipartbest.com/cliparts/4Tb/paG/4TbpaGqEc.jpg

https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=e8ccb25ccb68a75dae386814a6f73680&n=33&w=180&h=150

А. Е. Әбілқасымова, Т. П. Кучер, З. Ә. Жұмағұлова. Математика 6 -сынып 2-бөлім

Дорофеев Г. В., Петерсон Л. Г. Математика. 6 класс. Часть 2. - Изд. 2-е, перераб. /Г. В. Дорофеев, Л. Г. Петерсон. - М. : Издастельство «Ювента», 2010. -128с: ил.

http://image.freepik.com/free-vector/_23-2147544492.jpg

А4 қағаз

C:\Users\lenovo\Desktop\Самал_\кері байланыс\IMG-20180205-WA0000.jpg

2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:
Мектеп: ЖББ Көздіғара негізгі мектебі:
2Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер:
Мектеп

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспары. Сабақтың басы
Функцияның кестемен берілуіне есеп шығару
ЭНЕРГИЯ БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Баға, сан, құн шамалары арасындағы тәуелділік 3 сынып
Дискретті кездейсоқ шамалар
Кері есептер Бір заттың массасы,заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік
Шамаларды өлшеу
Синусоидалы шамалардың мәндері
Электр тогының жұмысы мен қуаты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz