Оқушы саны. Сабақтың мақсаты

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Химия
Мұғалімнің аты-жөні: Алымова А. Н
Пән:Химия: Күні: 14. 11. 2020ж
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н: Сынып: 10 «Ә»
Оқушы саны: 26
Пән:Химия: Сабақ тақырыбы
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н:

§24Құрамындағы элементтердің массалық үлесі бойынша заттың

эмперикалық және молекулалық формуласын құрастыру

Пән:Химия: Сабақтың оқыту мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н: -Заттардың құрамындағы элементтердің массалық үлестері бойынша заттардың молекулалық (эмперикалық) формулаларын құрастыруды үйренеміз
Пән:Химия: Сабақтың мақсаты
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н:

Барлық оқушылар:

- Есептің шартын жаза біледі

Көпшілік оқушылар:

- Негізгі формуланы анықтайды, талдайды

Кейбір оқушылар:

- Ерітіндінің концентрациясын табады.

Пән:Химия: Құндылықтарды дарыту
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н:

-Жауапкершілікке үйрету, әрбір берілген тапсырманы тиянақты орындауға бағыттау;

-Оқушының белсенді ақыл-ой ізденістерін ынталандыру;

-Серіктестікті қалыптастыру

Пән:Химия: Бағалау критерийлері
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н:

- Есептің шартын жаза біледі

- Негізгі формуланы анықтайды, талдайды

- Ерітіндінің концентрациясын табады.

Пән:Химия: Тілдік мақсаттары
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н: Эмперикалық формула, молекулалық формула, салыстырмалы тығыздық
Пән:Химия: Алдыңғы оқу
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н: §23 Молярлық концентрация
Пән:Химия: Сабақтың барысы
Пән:Химия: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән:Химия:

Сабақтың басы

0-5минут

5-9минут «Жылы лебіз!»

(Сергіту сәті )

Есептер шығару

9-12 минут

Түсіндіру әдісі:

12-20минут

Сабақтың ортасы

20-32минут

Қалыптастырушы бағалау

33-36 минут

Сабақтың соңы

36-38минут

Рефлекци

Үйге тапсырма

38-40 минут

Мұғалімнің аты-жөні:Алымова А. Н:

1 . Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен амандасу;

-Оқушыларды түгендеу

Сабақтың басында мұғалімдер:

- Оқушының назарын сабаққа аудара алады;

-Оқушылармен оқу мақсатын талқылау

-Оқушылармен өткен тақырыпты қайталау

«Жылы лебіз!»

Шарты: шеңбер болып тұрып, оқушылар сабақ басында бір-бірлеріне деген өздерінің жылы лебіздерін жеткізеді

1-есеп. Көлемі 200 мл ерітіндіде 2, 69г еріген мыс 2 хлориді бар. Ерітіндінің молярлық концентрациясын анықтаңдар

Берілгені: Шешуі:

V=0. 2 л с= n ÷ V n \div V

m(CuCl 2 ) =2. 69г

M(CuCl 2 ) =135г/моль n( CuCl 2 ) = m ÷ M m \div M

c(CuCl 2 ) -? n= 2. 69 ÷ 135 = 0. 02 м о л ь 2. 69 \div 135 = 0. 02моль

0, 02моль

с( CuCl 2 ) = = 0 , 1 м о л ь / л \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ = 0, 1моль/л

0, 2

Жауабы:0, 1M

Дескриптор:

- Есептің шартын жазады

- Негізгі формуланы анықтайды, талдайды

- Мыс хлоридінің зат мөлшерін табады

- Ерітіндінің концентрациясын табады.

2-есеп. Көлемі 20 мл 10М күкірт қышқылының ерітіндісіне 270 мл суды араластырған кейінгі ерітіндінің молярлық концентрациясы нешеге тең?

Бер:

V(Н 2 4 ) =20 мл

С = 10М

V(су) =240 мл

т/к. : С - ?

Шешуі;

1. Есепті шығаруға керекті негізгі формула:

2. Ерітіндінің толық көлемін табамыз:

V ер-ді = V(Н 2 4 ) + V(су) =20мл + 240мл=260мл=0, 3л

3. Күкірт қышқылының зат мөлшерін табамыз:

n= С·V= 10 · 0, 3л = 3 моль

4. Ерітіндінің концентрациясын табамыз:

3

С= =10моль/л

0, 3

Жауабы: 10моль/л

Дескриптор:

- Есептің шартын жазады

- Негізгі формуланы анықтайды, талдайды

- Ерітіндінің көлемін табады

- Күкірт қышқылының зат мөлшерін табады

- Ерітіндінің концентрациясын табады.

Молекулалық ( нақты ) формула - зат молекуласының құрамындағы элемент атомдарының санын көрсететін нақты формула .

Мысалы, C 6 H 6 - бензолдың нақты формуласы . Қарапайым ( эмпирикалық ) формула зат тағы атомдар сандарының қатынасын көрсетеді .

Мысалы : бензол үшін C : Н = 1 : 1, яғни оның карапайым формуласы СН . Молекулалық формула қарапайым формуламен сәйкес немесе оның еселігіне тең болуы мүмкін .

Егер есепте элементтердің массалық үлестері берілсе, есепті шығару барысында заттың тек карапайым формуласын табуға болады . Заттың нақты формуласын кұрастыру үшін есептің шартында масса, салыстырмалы немесе абсолютті тығыздығы сияқты мәліметтер беріледі . Олардың көмегімен заттың молекулалық массасын анықтауға болады .

Мысалы . Құрамы 84, 21 % көміртек және 15, 79 % сутектен тұратын, ауа бойынша салыстырмалы тығыздығы 3. 93 - ке тең заттың формула сын анықтаңдар .

Шешуі :

1. Заттың массасын 100 г деп аламыз . Сонда көміртектің С массасы 84. 21, сутектің Н массасы 15. 79 г - ға тең болады .

2. Әр элементтің зат мөлшерін табамыз :

m 84. 21

n(C) = = =7, 0175 моль

M 12

15, 79

n(H) = =15, 79 моль

1

3. С және Н атомдарының мольдік қатынастарын анықтаймыз:

С:Н=7, 0175:15, 79=1:2, 25(Бүтін сан алу үшін 4 ке көбейтеміз) =4:9

4. Салыстырмалы тығыздық бойынша мольдік массаны есептейміз:

М=D ауа *29=114г/моль

Қарапайым формулаға С 4 Н 9 сәйкес, оның мольдік массасы-57г/моль тең, бұл нақты мольдік массадан 2есе аз. Олай болса, нақты формуласы С 8 Н 18

1. Құрамында 14, 29 % сутек бар кемірсутектің азот бойынша салыстырмалы тығыздығы 2 - ге тең . Көмірсутектің формуласын анықтаңдар .

Берілгені: Шешуі:

Ѡ(Н) =14, 29 % М( C X H Y ) =2*28=56

D N2 =2 m=56*0. 1429=8г

Т/К:C X H Y -? n(Н) =8/1=8 моль

m( C) =56-8=48г

n( C) =48/12=4 атом

Жауабы:C 4 H 8

Дескриптор:

-Салыстырмалы тығыздық бойынша мольдік массаны есептейміз

-Масса еріген затты табамыз

-Сутектің моль санын табамыз

-Масса көміртекті табамыз

-Көміртектің моль санын табамыз

-Жалпы формула шығарамыз

2. Көміртектің массалық үлесі 26, 67 %, сутек 2, 22%, оттек 71, 11 % -ға тең . Қалыпты жағдайдағы тығыздығы 4, 02 - ге тең заттың формуласын табыңдар

Берілгені: Шешуі: 26, 67 2, 22 71, 11

Ѡ(С) = 26, 67 % C X :H Y :O z = : :

Ѡ(Н) = 2, 22% 12 1 16

Ѡ(О) = 71, 11 %

D =4, 02 =2, 2225:2, 22:4, =1, 001:1:2, 002

Т/К: C X H Y O z -? =1:1:2 C 1 H 1 O 2

M( C 1 H 1 O 2 ) =12+1+2*16=45г/моль

М=D 22, 4 *4, 02=90г/моль

Мольярлық массасы 90г/моль болғандықтан, қарапайым формуланы екі еселейміз

Жауабы: C 2 H 2


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Қорқыт атаның өмірінен танысу
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Энергетикалық деңгейлер
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Өрнекті жазбаша есепте
Бастауыш шағын жинақты мектеп
Ең үлкен ортақ бөлгіш тақырыбына есептер шығару
Зат мөлшері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz