Өру өнері

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы

«М. О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

Бекітемін

Әдіскер: Оразбаев. Р. А

Келісемін­

Пәнмұғалімі:ТөлепбергеновӨ

Сабақ жоспары №

Тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар.

Өткізетін күні: 9. 12. 2020 жыл

Машықкер: Касенов Айдос

Cынып: 5 «а»

Баға:

СЕМЕЙ

Күні:9. 12. 2020Cынып: 5«a»:

Күні:9. 12. 2020

Cынып: 5 «

Мектеп: №3 мектепМашықкердің аты-жөні:Касенов Айдос:

Мектеп: №3 мектеп

Машықкердің аты-жөні:Касенов Айдос

Күні:9. 12. 2020Cынып: 5«a»:

Сабақтың

тақырыбы:

Мектеп: №3 мектепМашықкердің аты-жөні:Касенов Айдос: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар.
Күні:9. 12. 2020Cынып: 5«a»:

Сабақтын

мақсаты:

Мектеп: №3 мектепМашықкердің аты-жөні:Касенов Айдос:

Оқушыларға өру өнері туралы мәліметтер бере отырып, өру түрлерін ажырата білуге және өру кезінде материалдарды дұрыс таңдау білуге жағдай жасау;

Білімділік: Оқушыларға өру өнері туралы мәліметтер бере отырып, өру түрлерін ажырата білуге және өру кезінде материалдарды дұрыс таңдау білуге жағдай жасау;

Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық, шыдамдылық, икемділік қасиеттерін дамыту;

Тәрбиелілік: Оқушыларға қазақтың өру өнерін көрсете отырып, өз салт-дәстүрлерін ұмытпауға тәрбиелеу;

Күні:9. 12. 2020Cынып: 5«a»:

Бағалау

критерийлері:

Мектеп: №3 мектепМашықкердің аты-жөні:Касенов Айдос:

Мұғалімнің оқушыларды бағалауы

Оқушылардың бірін - бірі бағалауы

Күні:9. 12. 2020Cынып: 5«a»:

Күтілетін

Нәтиже:

Мектеп: №3 мектепМашықкердің аты-жөні:Касенов Айдос:
  • өру тәсілдері мен қолданылатын материалдармен танысу кезеңде бірнеше өру әдісін пайдалана отырып өруді үйрету
Күні:9. 12. 2020Cынып: 5«a»: Сабақ барысы:
Мектеп: №3 мектепМашықкердің аты-жөні:Касенов Айдос:
Сабақтыңжоспарлағанкезендері::

Сабақтың

жоспарлаған

кезендері:

Сабақта жоспарланған іс-әрекет:: Сабақта жоспарланған іс-әрекет:
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтыңжоспарлағанкезендері::

Ұйымдастыру кезеңі

5 мин

Сабақта жоспарланған іс-әрекет::

1. Амандасу

2. Түгендеу

3. Психологиялық тренинг

  • Сәлеметсіздер ме, балалар! Қалдарың қалай ? Көңіл-күйлерің қалай? Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма? Мен сендерді көргеніме қуаныштымын.
  • Өткен тақырыпға шолу жасау. Оқушылар өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қояды.
Ресурстар:
Сабақтыңжоспарлағанкезендері::

Жаңа тақырып

15мин

Практикалық жұмыс

12 мин

Сабақта жоспарланған іс-әрекет::
  • Біздің бүгінгі жаңа тақырыбымыз. Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар.

Өру-илімді материал жолактарын(жіптерді, өсімдік сабақтарын, шабықтарды, талшықтарды, сымды және тб. ) қолмен біріктіру тәсілі. Біріктіру барысында жолақтын әр қайсысы тік немесе қиғаш бұрыш тұрғысынан кезекпен бір-бірінің үстінен, біресе астынан өткізіледі. Өріп үйрену үшін, ең алдымен, шартты түсіне және өру сызбаларын оқи білу керек.

Макраме (фр. Macramé- өрнектеп тоқу) - белгілі ретпен орналасқан әр түрлі түйіндердің көмегімен тоқу. Түйіп тоқу арқылы әр алуан өрнек шығаруға болады. Тоқу үшін әр түрлі жуандықтағы жіптер, баулар, таспалар пайдаланылады. Ұсақ бұйымдарды әбден ширатылған жіңішке жіптерден тоқиды. Тоқу үстінде керамикалық, ағаш және моншақтар мен сақиналарды қолдануға болады. Бір затқа іліп қойып немесе арнаулы тоқу жастығын пайдаланып тоқуға болады. Жұмыс жастығын (размері 50х3х10 ) поролоннан немесе қалың резинадан оңай жасап алуға болады. Мұны матамен қаптайды. Дайын жастықты ағаш тұғырыққа (желімдейді немесе қағып кереді) бекітеді. Тоқуды бастамас бұрын керіліп тұратындай етіп арқау жіпті түйреуішпен жастыққа түйреп қояды. Оған өріс жібін іледі де, бұйымды тоқиды. Кейбір түйіндерді жасауда(мысалы, бұршақ) темірден жасалған шағындау тоқыма ілмек қажет.

Былғарыдан өру-бір неше бөлек элементтерді біріктіріп, берік бұйым жасауға мүмкіндік береді. Өз ара керіп, өріп, домалақ немесе жазық қималы бұрым жасалатын мұндай элементтер-былғары жолақтары немесебаулар болып табылады. Былғалардан өру үрдісі 4кезеңнен тұрады

  • 1 кезеңӨру үшін таспаны шартты түрде 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді.
  • 2 кезең№1 таспаны №2 және №3 таспаларды орай келе №3 және №4таспалардыңарасынан өткізіп, жоғары жағынан №3 таспаға қосады.
  • 3 кезең№4 таспаны №1 және №2 таспалардың арасынан өткізіп, жоғары жағынан №1 таспаға қосады.
  • 4-кезеңОдан әрі сол жақ шеткі таспаны екі оң жақтағы таспалардың арасынан өткізе және шеткі оң жақтағы таспаны екі сол жақтағы таспалардың арасынан өткізе отырып, сызба бойынша өріңдер.

1-тапсырма

Оқушыларды топқа бөліп, уақытқа жарыстыра отырып үш өрім өргізу.

Бағалау: Үш топ бір-бірлерін бағалайды.

  • «Еркін әңгіме» әдісі

Оқушылар қамшы туралы өз білетін мәліметтерін ортаға салады.

Ресурстар:

көркем еңбек 5 сынып

жіп

Сабақтыңжоспарлағанкезендері::

Сұрақ- жауап

5 мин

Сабақта жоспарланған іс-әрекет::

«Қатесін тап» әдісі

Әр топ өткен тақырып бойынша 5 сөйлем жазады. 5 сөйлемнің екеуі қате мәлімет болуы тиіс. Қалған топтар сөйлемдердің дұрысы мен қатесін ажыратады.

Ресурстар:
Сабақтыңжоспарлағанкезендері::

Сабақтын соңы

3 мин

Сабақта жоспарланған іс-әрекет::

Үйге тапсырма:Оқушылар өздерінің қасында отырған көршілеріне қолдан бұйым өріп кел

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

Рефлексия: «Маған бүгінгі тақырыптан ұнағаны . . . » сөйлемді толықтыру.

Ресурстар:

Өткізген сабақтың әдістемелік талдауы

Пән :Көркем еңбек

Сынып :5

Сабақтын тақырыбы: Шығармашылық жұмыс. Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар мен сұлбалар орындау

1) Қандай талаптар басшылыққа алынды?

1) Оқушыларға бүгінгі тақырыптың түсінікті болуы

2) Оқушылардың практикалық жұмыстын жасауын

3) Оқушылардың сабаққа қатысуы

2) Тақырыптағы сабақтардың өзара байланысы қалай есепке алынды?

Сабақтын тақырыбы бойынша, материалдармен құрал-жабдықтарды таңдау, Алдымен ұйымдастырылуы кезеңінде ізденіс жұмысы жүргізіліп, теориялық кезеңде өру өнері және өру түлері материалдар тұралы анықтама айтылды

3) Оқушылардың ерекшелігі:нашар және жаксы оқитын оқушылар ерекшілігі қалай есепке алынды?

Жақсы оқитын оқушылармен жеке жумыс жасадым ал нашар оқитын оқушылар мен жеке жұмыс жасадым

4) Сабақтын үш мақсаты қалай анықталды?

Тақырыпқа негізденіп анықталды


Ұқсас жұмыстар
Жігіт сұлтаны. 2 сынып
Құрақ құрау, оның түрлері және қолданылуы
Қолөнер
Сәндік - қолданбалы өнердің қоғамда алатын орны
Кескіндеме өнерінің натюрморт жанры
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу технологиясы
Киіз үйдің ішкі көрінісі, өрнектердің түстері мен бояулары
Жеті атаңды ата
Бүгінгі сабақтың мақсаты құрақ құрау әдісін меңгеру
Құрақ көрпеше тігу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz