Өру өнері

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
«М. О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
Бекітемін
Әдіскер: Оразбаев. Р. А
Келісемін
Пәнмұғалімі:ТөлепбергеновӨ
Сабақ жоспары №
Тақырыбы: Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар.
Өткізетін күні: 9. 12. 2020 жыл
Машықкер: Касенов Айдос
Cынып: 5 «а»
Баға:
СЕМЕЙ
Күні:9. 12. 2020
Cынып: 5 « a»
Мектеп: №3 мектеп
Машықкердің аты-жөні:Касенов Айдос
Сабақтың
тақырыбы:
Сабақтын
мақсаты:
Оқушыларға өру өнері туралы мәліметтер бере отырып, өру түрлерін ажырата білуге және өру кезінде материалдарды дұрыс таңдау білуге жағдай жасау;
Білімділік: Оқушыларға өру өнері туралы мәліметтер бере отырып, өру түрлерін ажырата білуге және өру кезінде материалдарды дұрыс таңдау білуге жағдай жасау;
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық, шыдамдылық, икемділік қасиеттерін дамыту;
Тәрбиелілік: Оқушыларға қазақтың өру өнерін көрсете отырып, өз салт-дәстүрлерін ұмытпауға тәрбиелеу;
Бағалау
критерийлері:
Мұғалімнің оқушыларды бағалауы
Оқушылардың бірін - бірі бағалауы
Күтілетін
Нәтиже:
- өру тәсілдері мен қолданылатын материалдармен танысу кезеңде бірнеше өру әдісін пайдалана отырып өруді үйрету
Сабақтың
жоспарлаған
кезендері:
Ұйымдастыру кезеңі
5 мин
1. Амандасу
2. Түгендеу
3. Психологиялық тренинг
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Қалдарың қалай ? Көңіл-күйлерің қалай? Бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма? Мен сендерді көргеніме қуаныштымын.
- Өткен тақырыпға шолу жасау. Оқушылар өткен тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қояды.

Жаңа тақырып
15мин
Практикалық жұмыс
12 мин
- Біздің бүгінгі жаңа тақырыбымыз. Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар.
Өру-илімді материал жолактарын(жіптерді, өсімдік сабақтарын, шабықтарды, талшықтарды, сымды және тб. ) қолмен біріктіру тәсілі. Біріктіру барысында жолақтын әр қайсысы тік немесе қиғаш бұрыш тұрғысынан кезекпен бір-бірінің үстінен, біресе астынан өткізіледі. Өріп үйрену үшін, ең алдымен, шартты түсіне және өру сызбаларын оқи білу керек.
Макраме (фр. Macramé- өрнектеп тоқу) - белгілі ретпен орналасқан әр түрлі түйіндердің көмегімен тоқу. Түйіп тоқу арқылы әр алуан өрнек шығаруға болады. Тоқу үшін әр түрлі жуандықтағы жіптер, баулар, таспалар пайдаланылады. Ұсақ бұйымдарды әбден ширатылған жіңішке жіптерден тоқиды. Тоқу үстінде керамикалық, ағаш және моншақтар мен сақиналарды қолдануға болады. Бір затқа іліп қойып немесе арнаулы тоқу жастығын пайдаланып тоқуға болады. Жұмыс жастығын (размері 50х3х10 ) поролоннан немесе қалың резинадан оңай жасап алуға болады. Мұны матамен қаптайды. Дайын жастықты ағаш тұғырыққа (желімдейді немесе қағып кереді) бекітеді. Тоқуды бастамас бұрын керіліп тұратындай етіп арқау жіпті түйреуішпен жастыққа түйреп қояды. Оған өріс жібін іледі де, бұйымды тоқиды. Кейбір түйіндерді жасауда(мысалы, бұршақ) темірден жасалған шағындау тоқыма ілмек қажет.
Былғарыдан өру-бір неше бөлек элементтерді біріктіріп, берік бұйым жасауға мүмкіндік береді. Өз ара керіп, өріп, домалақ немесе жазық қималы бұрым жасалатын мұндай элементтер-былғары жолақтары немесебаулар болып табылады. Былғалардан өру үрдісі 4кезеңнен тұрады
- 1 кезеңӨру үшін таспаны шартты түрде 1-ден 4-ке дейін нөмірленеді.
- 2 кезең№1 таспаны №2 және №3 таспаларды орай келе №3 және №4таспалардыңарасынан өткізіп, жоғары жағынан №3 таспаға қосады.
- 3 кезең№4 таспаны №1 және №2 таспалардың арасынан өткізіп, жоғары жағынан №1 таспаға қосады.
- 4-кезеңОдан әрі сол жақ шеткі таспаны екі оң жақтағы таспалардың арасынан өткізе және шеткі оң жақтағы таспаны екі сол жақтағы таспалардың арасынан өткізе отырып, сызба бойынша өріңдер.
1-тапсырма
Оқушыларды топқа бөліп, уақытқа жарыстыра отырып үш өрім өргізу.
Бағалау: Үш топ бір-бірлерін бағалайды.
- «Еркін әңгіме» әдісі
Оқушылар қамшы туралы өз білетін мәліметтерін ортаға салады.
көркем еңбек 5 сынып
жіп
Сұрақ- жауап
5 мин
«Қатесін тап» әдісі
Әр топ өткен тақырып бойынша 5 сөйлем жазады. 5 сөйлемнің екеуі қате мәлімет болуы тиіс. Қалған топтар сөйлемдердің дұрысы мен қатесін ажыратады.

Сабақтын соңы
3 мин
Үйге тапсырма:Оқушылар өздерінің қасында отырған көршілеріне қолдан бұйым өріп кел
Бағалау: «Бас бармақ» әдісі
Рефлексия: «Маған бүгінгі тақырыптан ұнағаны . . . » сөйлемді толықтыру.

Өткізген сабақтың әдістемелік талдауы
Пән :Көркем еңбек
Сынып :5
Сабақтын тақырыбы: Шығармашылық жұмыс. Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар мен сұлбалар орындау
1) Қандай талаптар басшылыққа алынды?
1) Оқушыларға бүгінгі тақырыптың түсінікті болуы
2) Оқушылардың практикалық жұмыстын жасауын
3) Оқушылардың сабаққа қатысуы
2) Тақырыптағы сабақтардың өзара байланысы қалай есепке алынды?
Сабақтын тақырыбы бойынша, материалдармен құрал-жабдықтарды таңдау, Алдымен ұйымдастырылуы кезеңінде ізденіс жұмысы жүргізіліп, теориялық кезеңде өру өнері және өру түлері материалдар тұралы анықтама айтылды
3) Оқушылардың ерекшелігі:нашар және жаксы оқитын оқушылар ерекшілігі қалай есепке алынды?
Жақсы оқитын оқушылармен жеке жумыс жасадым ал нашар оқитын оқушылар мен жеке жұмыс жасадым
4) Сабақтын үш мақсаты қалай анықталды?
Тақырыпқа негізденіп анықталды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz