Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Программалау тілдері. Программалау тілі
Ұзақ мерзімді сабақ жоспары:
Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп
7.3А Жобалық жұмыс
Машықкердің аты -жөні: Аленова А.С.
Күні/сынып: 14.01.2021ж
7 <<ә>> сыныбы
Қатысушылар саны/қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Программалау тілдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.1.2.1-<<программалау жүйесі>> және <<программалау тілдері>> ұғымдарын ажырата білу
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар білетін болады:
Бағдарламау тілдерініңі жүйеленуін, бағдарламау тілдерінің айырмашылық ерекшеліктерін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін; жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін
Оқушылар істей алады:
Әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; бағдарламау тілінде кодтар жазады
Жетістік критерийлері
Тақырыпты түсініп оқи білуге бағыттау
Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Алгоритмнің командаларымен және құрылыммен таныстыра отырып, алгоритм құру дағдыларын қалыптастырады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар біледі:
Жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін; бағдарламау жүйелері мен тілдерін классификациялай алады және оларды жобаны жазу үшін қолданады.
Оқушылар істей алады:
Бағдарламау тілінен бағдарламау жүйесін айыра алады; әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады; жоба бойынша есеп жаза алады.
Пәндік лексика және терминология:
Процедуралық Бағдарламау
procedural programming
Процедуралық емес бағдарламау
non-procedural programming
Структуралық бағдарламау
structured programming
Объектілі-бағытталған бағдарламау (ОББ)
object-oriented programming (OOP)
Декларативті бағдарламау
declarative programming
Сценарийлер тілі
script language
Оқиға
Event
Сипаты
Property
Анимация
Animation
Модуль
Unit
Форма
Form
Компонент
Component
Айнымалы
Variable
Компиляция
Сompilation
Интерпретация
Interpretation
Қолданушының интерфейсі
Graphic User Interface
Кроссплатформерность
Cross-platform
Алгоритм
algorithm
Түсініктілік
intelligibility
Детерменированность
determinacy
Бұқаралық
mass character
Нәтежиелік
effectiveness
Блок-схема
flowchart
Сызықты алгоритм
linear algorithm
Тармақталушы алгоритм
branching algorithm
Бағдарламалық код
programming code
Модельдеу
modeling
Алгоритмнің модулі
algorithm module/unit
Бағдарламау тілдері
programming language
Өмірлік цикл
life cycle
Жобаны өңдеу
create project
Диалога/хат үшін пайдалы сөйлемдер:
Бағдарламау тілі - бұл...
Бағдарламау жүйесіне кіреді...
Бағдарламау тілі келесілер бойынша жүйеленеді ...
Менің жобамның тақырыбы, мақсаты және міндеттері ....
Құндылықтарға баулу
Өмір бойы оқу;
Құрметтеу;
Ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыс
Тарих.
АКТ қолдану дағдылары
ЖК - да жұмыс істеу дағдысы.
Алдын ала білімдері
Бағдарламау тілдері туралы алдында алған білімдер
Сабақ барысы
Сабақты жоспарлаған кезеңдері
Сабақта жоспарланған қызмет
Ресурстар
Сабақтың басы
0 - 8 мин.
Ұйымдастырушылық сәт: Журнал бойынша сабаққа қатысушыларды тексеру. Сыныптағы тәртіп ережесімен танысу. Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оның мақсаттары және критерийлерімен таныстыру.
<<Қадір қасиет>> жаттығуы
Мақсаты: Өзін таныстыру, есімнің жанына өзінің жақсы қасиетін қоса айтуы керек. Осылай кезекпен жалғасып барлық қатысушы өзін таныстырып өтеді.
Үй тапсырмасын тексеру. <<ОЙЛАН - ЖҰПТАС - БӨЛІС>> әдісі
Жалпы сипаттама
Идеялармен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі. Мұғалім ортақ сұрақ қояды, оқушылар әр қайсы ойланып, қасындағы жұбымен ақылдасып, өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарымен сыныппен бөліседі.
1. Программа дегеніміз не?
2. Қандай программалау тілдерін білесіздер?
Бағдарламау тілдері не үшін қажет? Бағдарламау тілдерінің көмегімен қандай мәселелерді шешуге болады? Сізге таныс болуы мүмкін бағдарламау тілдерін атаңыз?
Презентация
Сабақтың ортасы
9- 30 мин.
<<Теория - білім падишасы>>
Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын оқушыларға мультимедиалық тақта арқылы <<Программалау тілі туралы түсінік>> шағын бейнежазбасын көрсетемін, оқушылар жұмыс дәптеріне тақырыпқа қатысты анықтамалар мен негізгі түсініктерді ерекшелеп жазып отырады. Әрі қарай оқушылар білгісі келген сөйлемдерді толықтырып түсіндіремін.
<<ТІКЕЛЕЙ РАДИОЭФИР>> әдісі
Жалпы сипаттама
Оқушылардың бойында белсенді тыңдау, көптеген талқылау дағдыларын дамытуға ықпал етуге бағытталған әдіс.
Сыныпты жоспарлау
Радио жүргізушісі-мұғалім, әр жұптан бір қонақты (оқушылар) және аудиторияны (қалған оқушылар) шақырады.
Жұмыс алгоритмі
Радио жүргізушісі бүгінгі өткен тақырыпты таңдайды. Студия қонақтарына (жеті оқушыға) тапсырма карточкасын беріп, олар сол карточкадағы тапсырмаларды шешеді. Тыңдаушылар аудиториясы (сыныптағы оқушылар) сұрақ қою үшін <<қоңырау шалады>>, ескертпелер жасайды және т.б.
Тапсырмалар:
1. Компьютерлік бағдарламаларды жазуға арналған формальді таңбалық жүйе дегеніміз не? (программалау тілі)
2. Барлық бағдарламалау тілдері неше топқа бөлінеді? (2 топқа бөлінеді, процедуралық және процедуралық емес)
3. Процедуралық тілдер қандай деңгейлік тілдер болып бөлінеді? (Жоғары және төменгі деңгейдегі программалау тілдері)
4. Кез келген бағдарлама .............................. қарапайым командаларынан тұрады. Бастапқыда компьютерлер ненің көмегімен бағдарланған? (машиналық кодтар)
5. Программалау тілдері машинаға тәуелді, машинаға тәуелсіз болып бөлінудің себебі неде?
6. Адамға түсінікті тілдегі ақпаратты, құрылғыға түсінікті тілге аударатын программа қалай аталады?(транслятор)
7. Кез келген транслятор қандай төрт негізгі міндеттерді шешеді? (1. талқылайды, қатені іздейді, жөндейді; 2. машиналық түрге түрлендіреді; 3. Программаны оңтайландырады; 4. Программа үшін машиналық жады бөлінеді)
Дайындықты қажет етеді
Жақсы
Өте жақсы
Осындай фигуралар арқылы формативті бағалаймын
Дескриптор:
:: <<программалау тілі>> ұғымын біледі;
:: программалау тілдерін түрлеріне қарай жіктейді;
:: программалау тілін деңгейі бойынша жіктейді;
:: машиналық код ұғымын біледі;
:: программалау тілінен компьютерлік тілге аудару процессін сипаттайды.
1-тапсырма(жұппен)
Микрокомандалар, Фортран, машиналық, Алгол, Ассемблер, Паскаль, Си, Бейсик, Макротіл, Visual Basik, Delphi
жоғарыда берілген тілдерді, төмендегі кесте бойынша бөліп жазыңдар.
Төменгі деңгей
Жоғары деңгей
Дескриптор:
программалау тілін біледі және оны деңгейі бойынша жіктейді;
2-тапсырма(жұппен)
Төменде берілген программаның жіктелу сызба-нұсқасын толтырыңыздар.
Программалау тілі
Дескриптор:
программалау тілдерін түрлеріне қарай жіктейді;
ҚБ: <<Сен жарайсың!
Сенің орындаған тапсырмаларын маған ұнады!
Осы бағытта жалғастыр!
Сенің мүмкіндігің одан да зор!>>
https://www.youtube.com/watch?v=3SUfg3DzlMw
Сабақтың соңы
39 - 40 мин.
Learning apps платформасында <<Миллион кімге бұйырады?>> ойыны арқылы бекіту сұрақтарына жауап беру
Жаңа материалды қорытындылаймыз. Рефлексия жүргіземіз <<2 жұлдыз бір тілек>> стикерларда. Оқушыларды өз - өздерін бағалау үшін, екі жұлдызды және бір тілекті қолдануын сұраңыз . 2 жұлдыз = 2 сәт, олар жетістікке жеткен. Тілек = жақсартылуы мүмкін бірдеме.
https://learningapps.org/display?v=pred9aq2521
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Топтарға бөлу болған жоқ, оқушылар жұппен және сыныппен жұмыс істеді.
Бақылау, өз- өзін бағалау, мұғаліммен тексеру әдістері қолданылды.
Қауіпсіздік техника ережелері толығымен сақталды. Физминутка.
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?
О Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
бщая оценка
Какие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте, как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Что могло бы способствовать улучшению урока (подумайте, как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Что я выявил(а) за время урока о классе или достижениях/трудностях отдельных учеников, на что необходимо обратить внимание на последующих уроках?
Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы орта мектеп
7.3А Жобалық жұмыс
Машықкердің аты -жөні: Аленова А.С.
Күні/сынып: 14.01.2021ж
7 <<ә>> сыныбы
Қатысушылар саны/қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Программалау тілдері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.1.2.1-<<программалау жүйесі>> және <<программалау тілдері>> ұғымдарын ажырата білу
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар білетін болады:
Бағдарламау тілдерініңі жүйеленуін, бағдарламау тілдерінің айырмашылық ерекшеліктерін, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін; жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін
Оқушылар істей алады:
Әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды; бағдарламау тілінде кодтар жазады
Жетістік критерийлері
Тақырыпты түсініп оқи білуге бағыттау
Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Алгоритмнің командаларымен және құрылыммен таныстыра отырып, алгоритм құру дағдыларын қалыптастырады
Тілдік мақсаттар
Оқушылар біледі:
Жоба бойынша қалай есеп жазу керектігін; бағдарламау жүйелері мен тілдерін классификациялай алады және оларды жобаны жазу үшін қолданады.
Оқушылар істей алады:
Бағдарламау тілінен бағдарламау жүйесін айыра алады; әртүрлі бағдарламау тілдерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтай алады; жоба бойынша есеп жаза алады.
Пәндік лексика және терминология:
Процедуралық Бағдарламау
procedural programming
Процедуралық емес бағдарламау
non-procedural programming
Структуралық бағдарламау
structured programming
Объектілі-бағытталған бағдарламау (ОББ)
object-oriented programming (OOP)
Декларативті бағдарламау
declarative programming
Сценарийлер тілі
script language
Оқиға
Event
Сипаты
Property
Анимация
Animation
Модуль
Unit
Форма
Form
Компонент
Component
Айнымалы
Variable
Компиляция
Сompilation
Интерпретация
Interpretation
Қолданушының интерфейсі
Graphic User Interface
Кроссплатформерность
Cross-platform
Алгоритм
algorithm
Түсініктілік
intelligibility
Детерменированность
determinacy
Бұқаралық
mass character
Нәтежиелік
effectiveness
Блок-схема
flowchart
Сызықты алгоритм
linear algorithm
Тармақталушы алгоритм
branching algorithm
Бағдарламалық код
programming code
Модельдеу
modeling
Алгоритмнің модулі
algorithm module/unit
Бағдарламау тілдері
programming language
Өмірлік цикл
life cycle
Жобаны өңдеу
create project
Диалога/хат үшін пайдалы сөйлемдер:
Бағдарламау тілі - бұл...
Бағдарламау жүйесіне кіреді...
Бағдарламау тілі келесілер бойынша жүйеленеді ...
Менің жобамның тақырыбы, мақсаты және міндеттері ....
Құндылықтарға баулу
Өмір бойы оқу;
Құрметтеу;
Ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыс
Тарих.
АКТ қолдану дағдылары
ЖК - да жұмыс істеу дағдысы.
Алдын ала білімдері
Бағдарламау тілдері туралы алдында алған білімдер
Сабақ барысы
Сабақты жоспарлаған кезеңдері
Сабақта жоспарланған қызмет
Ресурстар
Сабақтың басы
0 - 8 мин.
Ұйымдастырушылық сәт: Журнал бойынша сабаққа қатысушыларды тексеру. Сыныптағы тәртіп ережесімен танысу. Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оның мақсаттары және критерийлерімен таныстыру.
<<Қадір қасиет>> жаттығуы
Мақсаты: Өзін таныстыру, есімнің жанына өзінің жақсы қасиетін қоса айтуы керек. Осылай кезекпен жалғасып барлық қатысушы өзін таныстырып өтеді.
Үй тапсырмасын тексеру. <<ОЙЛАН - ЖҰПТАС - БӨЛІС>> әдісі
Жалпы сипаттама
Идеялармен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі. Мұғалім ортақ сұрақ қояды, оқушылар әр қайсы ойланып, қасындағы жұбымен ақылдасып, өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарымен сыныппен бөліседі.
1. Программа дегеніміз не?
2. Қандай программалау тілдерін білесіздер?
Бағдарламау тілдері не үшін қажет? Бағдарламау тілдерінің көмегімен қандай мәселелерді шешуге болады? Сізге таныс болуы мүмкін бағдарламау тілдерін атаңыз?
Презентация
Сабақтың ортасы
9- 30 мин.
<<Теория - білім падишасы>>
Жаңа сабақты түсіндірмес бұрын оқушыларға мультимедиалық тақта арқылы <<Программалау тілі туралы түсінік>> шағын бейнежазбасын көрсетемін, оқушылар жұмыс дәптеріне тақырыпқа қатысты анықтамалар мен негізгі түсініктерді ерекшелеп жазып отырады. Әрі қарай оқушылар білгісі келген сөйлемдерді толықтырып түсіндіремін.
<<ТІКЕЛЕЙ РАДИОЭФИР>> әдісі
Жалпы сипаттама
Оқушылардың бойында белсенді тыңдау, көптеген талқылау дағдыларын дамытуға ықпал етуге бағытталған әдіс.
Сыныпты жоспарлау
Радио жүргізушісі-мұғалім, әр жұптан бір қонақты (оқушылар) және аудиторияны (қалған оқушылар) шақырады.
Жұмыс алгоритмі
Радио жүргізушісі бүгінгі өткен тақырыпты таңдайды. Студия қонақтарына (жеті оқушыға) тапсырма карточкасын беріп, олар сол карточкадағы тапсырмаларды шешеді. Тыңдаушылар аудиториясы (сыныптағы оқушылар) сұрақ қою үшін <<қоңырау шалады>>, ескертпелер жасайды және т.б.
Тапсырмалар:
1. Компьютерлік бағдарламаларды жазуға арналған формальді таңбалық жүйе дегеніміз не? (программалау тілі)
2. Барлық бағдарламалау тілдері неше топқа бөлінеді? (2 топқа бөлінеді, процедуралық және процедуралық емес)
3. Процедуралық тілдер қандай деңгейлік тілдер болып бөлінеді? (Жоғары және төменгі деңгейдегі программалау тілдері)
4. Кез келген бағдарлама .............................. қарапайым командаларынан тұрады. Бастапқыда компьютерлер ненің көмегімен бағдарланған? (машиналық кодтар)
5. Программалау тілдері машинаға тәуелді, машинаға тәуелсіз болып бөлінудің себебі неде?
6. Адамға түсінікті тілдегі ақпаратты, құрылғыға түсінікті тілге аударатын программа қалай аталады?(транслятор)
7. Кез келген транслятор қандай төрт негізгі міндеттерді шешеді? (1. талқылайды, қатені іздейді, жөндейді; 2. машиналық түрге түрлендіреді; 3. Программаны оңтайландырады; 4. Программа үшін машиналық жады бөлінеді)
Дайындықты қажет етеді
Жақсы
Өте жақсы
Осындай фигуралар арқылы формативті бағалаймын
Дескриптор:
:: <<программалау тілі>> ұғымын біледі;
:: программалау тілдерін түрлеріне қарай жіктейді;
:: программалау тілін деңгейі бойынша жіктейді;
:: машиналық код ұғымын біледі;
:: программалау тілінен компьютерлік тілге аудару процессін сипаттайды.
1-тапсырма(жұппен)
Микрокомандалар, Фортран, машиналық, Алгол, Ассемблер, Паскаль, Си, Бейсик, Макротіл, Visual Basik, Delphi
жоғарыда берілген тілдерді, төмендегі кесте бойынша бөліп жазыңдар.
Төменгі деңгей
Жоғары деңгей
Дескриптор:
программалау тілін біледі және оны деңгейі бойынша жіктейді;
2-тапсырма(жұппен)
Төменде берілген программаның жіктелу сызба-нұсқасын толтырыңыздар.
Программалау тілі
Дескриптор:
программалау тілдерін түрлеріне қарай жіктейді;
ҚБ: <<Сен жарайсың!
Сенің орындаған тапсырмаларын маған ұнады!
Осы бағытта жалғастыр!
Сенің мүмкіндігің одан да зор!>>
https://www.youtube.com/watch?v=3SUfg3DzlMw
Сабақтың соңы
39 - 40 мин.
Learning apps платформасында <<Миллион кімге бұйырады?>> ойыны арқылы бекіту сұрақтарына жауап беру
Жаңа материалды қорытындылаймыз. Рефлексия жүргіземіз <<2 жұлдыз бір тілек>> стикерларда. Оқушыларды өз - өздерін бағалау үшін, екі жұлдызды және бір тілекті қолдануын сұраңыз . 2 жұлдыз = 2 сәт, олар жетістікке жеткен. Тілек = жақсартылуы мүмкін бірдеме.
https://learningapps.org/display?v=pred9aq2521
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Топтарға бөлу болған жоқ, оқушылар жұппен және сыныппен жұмыс істеді.
Бақылау, өз- өзін бағалау, мұғаліммен тексеру әдістері қолданылды.
Қауіпсіздік техника ережелері толығымен сақталды. Физминутка.
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ОМ-на жетті мен?
Егер жетпесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай шегінулер болды және неліктен?
О Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?
бщая оценка
Какие два аспекта урока прошли хорошо (подумайте, как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Что могло бы способствовать улучшению урока (подумайте, как о преподавании, так и об обучении)?
1:
2:
Что я выявил(а) за время урока о классе или достижениях/трудностях отдельных учеников, на что необходимо обратить внимание на последующих уроках?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz