Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.3B бөлім: Үшбұрыштарды шешу
Мектеп: №175 гимназия
Күні:15.01.2021ж № 34
Мұғалімнің аты-жөні: Саменова С.Ж.
Сынып: 9 <<А,Ғ,М>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары
Косинустар теоремасын есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Жетістік критерийлері
-косинустар теоремасын біледі;
-формуланы түрлендіре алады;
-белгісізді анықтауда қандай формуланы қолданатындығын және не үшін қолданатындығы жөнінде ауызша баяндай алады, негіздеме келтіреді
Тілдік мақсаттар
теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шешу жолын түсіндіреді;
Пәнге тән лексика мен терминология:
косинустар теоремасы, үшбұрыштың қабырғасы, екі қабырға арасындағы бұрыш, екі қабырға арасындағы бұрыштың косинусы т.б
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
үшбұрыштың кез-келген қабырғасының квадраты .. ;
екі қабырғасы және арасындағы бұрыш белгілі болса, онда...
Құндылықтарды дарыту
Сыныптастарымен пікірталаста өз білімін нақты да сауатты жеткізуге бағыттауда, өз біліміндегі олқылықтарын көре білу және оны жоюдың жолдарын табуға бағыттай отырып, АШЫҚТЫҚ құндылығын дарытамын. Үй тапсырмасын тыңғылықты орындауға талап қоя отырып, ӨМІР БОЙЫ БІЛІМ АЛУ құндылығын дарытамын.
Пәнаралық байланыстар
Сызу пәні
Бастапқы білім
Косинустар теоремасын біледі және формуланы түрлендіре алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі(2 минут): Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Миға шабуыл(6минут): Оқушыларға сұрақтар қою арқылы алдыңғы тақырыптарды естеріне түсіремін.
1.Центрлік бұрыш дегеніміз не?
2. Центрлік бұрышқа сәйкес шеңбер доғасы деп қандай доғаны айтады.
3. Шеңбер доғасының градустық өлшемі қалай анықталады?
4.Шеңберге іштей сызылған бұрыш деп қандай бұрышты атайды?
5.Диаметрге керілген бұрыш қандай бұрыш болады?
6. косинустар теоремасы
Сабақтың ортасы
Сабақтың негізгі бөлімі:
Жеке жұмыс(15 минут): Оқушылар косинустар теоремасын есептер шығаруда толық қолдана білулері үшін, формуланы есептер шығару арқылы есте сақтаулары үшін косинустар теоремасын қолдануға арналған тапсырмалар беріледі.Оқушылар косинустар теоремасын қолдана отырып, берілген үшбұрыштың белгісіз бұрышын анықтауға, содан соң белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауға арналған тапсырмаларды орындайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарының орындалуына кері байланыс береді.
№1 тапсырма:
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.
№2 тапсырма:
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз қабырғаларын табады-1б.
Сабақты бекіту(15минут): Мәтіндік есептер беріледі. Бұл жерде оқушылар тақырыптың өмірдегі қолданысына байланысты тапсырмалар орындайды. Тапсырманы орындап болғаннан соң үш оқушыны тақтаға шығарып орындаған тапсырмаларын түсіндіріп берулерін сұраймын.№1,2 тапсырма
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз шамасын анықтайды-1б.
Қосымша-1
Қосымша-2
Сабақтың соңы
Үйге тапсырмасы Үй тапсырмасын күнделіктеріне түсіреді.
Үй тапсырмасына бағыт бағдар беру.
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.
- үшбұрыштың қабырғаларын табады-1б.
Рефлексия(2 минут) Стикер тарқатып, сабақтан алған әсерін, білімін, пікір тілектерін, ұсыныстарын жазады.
Мен түсіндім........................
Мен білгім келеді.......................
Менің ұсынысым...........................
Қосымша-3
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
9.3B бөлім: Үшбұрыштарды шешу
Мектеп: №175 гимназия
Күні:15.01.2021ж № 34
Мұғалімнің аты-жөні: Саменова С.Ж.
Сынып: 9 <<А,Ғ,М>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары
Косинустар теоремасын есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Жетістік критерийлері
-косинустар теоремасын біледі;
-формуланы түрлендіре алады;
-белгісізді анықтауда қандай формуланы қолданатындығын және не үшін қолданатындығы жөнінде ауызша баяндай алады, негіздеме келтіреді
Тілдік мақсаттар
теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шешу жолын түсіндіреді;
Пәнге тән лексика мен терминология:
косинустар теоремасы, үшбұрыштың қабырғасы, екі қабырға арасындағы бұрыш, екі қабырға арасындағы бұрыштың косинусы т.б
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
үшбұрыштың кез-келген қабырғасының квадраты .. ;
екі қабырғасы және арасындағы бұрыш белгілі болса, онда...
Құндылықтарды дарыту
Сыныптастарымен пікірталаста өз білімін нақты да сауатты жеткізуге бағыттауда, өз біліміндегі олқылықтарын көре білу және оны жоюдың жолдарын табуға бағыттай отырып, АШЫҚТЫҚ құндылығын дарытамын. Үй тапсырмасын тыңғылықты орындауға талап қоя отырып, ӨМІР БОЙЫ БІЛІМ АЛУ құндылығын дарытамын.
Пәнаралық байланыстар
Сызу пәні
Бастапқы білім
Косинустар теоремасын біледі және формуланы түрлендіре алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі(2 минут): Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Миға шабуыл(6минут): Оқушыларға сұрақтар қою арқылы алдыңғы тақырыптарды естеріне түсіремін.
1.Центрлік бұрыш дегеніміз не?
2. Центрлік бұрышқа сәйкес шеңбер доғасы деп қандай доғаны айтады.
3. Шеңбер доғасының градустық өлшемі қалай анықталады?
4.Шеңберге іштей сызылған бұрыш деп қандай бұрышты атайды?
5.Диаметрге керілген бұрыш қандай бұрыш болады?
6. косинустар теоремасы
Сабақтың ортасы
Сабақтың негізгі бөлімі:
Жеке жұмыс(15 минут): Оқушылар косинустар теоремасын есептер шығаруда толық қолдана білулері үшін, формуланы есептер шығару арқылы есте сақтаулары үшін косинустар теоремасын қолдануға арналған тапсырмалар беріледі.Оқушылар косинустар теоремасын қолдана отырып, берілген үшбұрыштың белгісіз бұрышын анықтауға, содан соң белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауға арналған тапсырмаларды орындайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарының орындалуына кері байланыс береді.
№1 тапсырма:
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.
№2 тапсырма:
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз қабырғаларын табады-1б.
Сабақты бекіту(15минут): Мәтіндік есептер беріледі. Бұл жерде оқушылар тақырыптың өмірдегі қолданысына байланысты тапсырмалар орындайды. Тапсырманы орындап болғаннан соң үш оқушыны тақтаға шығарып орындаған тапсырмаларын түсіндіріп берулерін сұраймын.№1,2 тапсырма
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз шамасын анықтайды-1б.
Қосымша-1
Қосымша-2
Сабақтың соңы
Үйге тапсырмасы Үй тапсырмасын күнделіктеріне түсіреді.
Үй тапсырмасына бағыт бағдар беру.
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.
- үшбұрыштың қабырғаларын табады-1б.
Рефлексия(2 минут) Стикер тарқатып, сабақтан алған әсерін, білімін, пікір тілектерін, ұсыныстарын жазады.
Мен түсіндім........................
Мен білгім келеді.......................
Менің ұсынысым...........................
Қосымша-3
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz