Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9. 3B бөлім: Үшбұрыштарды шешу
-косинустар теоремасын біледі;
-формуланы түрлендіре алады;
-белгісізді анықтауда қандай формуланы қолданатындығын және не үшін қолданатындығы жөнінде ауызша баяндай алады, негіздеме келтіреді
теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шешу жолын түсіндіреді;
Пәнге тән лексика мен терминология:
косинустар теоремасы, үшбұрыштың қабырғасы, екі қабырға арасындағы бұрыш, екі қабырға арасындағы бұрыштың косинусы т. б
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
- үшбұрыштың кез-келген қабырғасының квадраты . . ;
- екі қабырғасы және арасындағы бұрыш белгілі болса, онда . . .
Ұйымдастыру кезеңі(2 минут) : Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Миға шабуыл(6минут) : Оқушыларға сұрақтар қою арқылы алдыңғы тақырыптарды естеріне түсіремін.
1. Центрлік бұрыш дегеніміз не?
2. Центрлік бұрышқа сәйкес шеңбер доғасы деп қандай доғаны айтады.
3. Шеңбер доғасының градустық өлшемі қалай анықталады?
4. Шеңберге іштей сызылған бұрыш деп қандай бұрышты атайды?
5. Диаметрге керілген бұрыш қандай бұрыш болады?
6. косинустар теоремасы
Сабақтың негізгі бөлімі:
Жеке жұмыс(15 минут) : Оқушылар косинустар теоремасын есептер шығаруда толық қолдана білулері үшін, формуланы есептер шығару арқылы есте сақтаулары үшін косинустар теоремасын қолдануға арналған тапсырмалар беріледі. Оқушылар косинустар теоремасын қолдана отырып, берілген үшбұрыштың белгісіз бұрышын анықтауға, содан соң белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауға арналған тапсырмаларды орындайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарының орындалуына кері байланыс береді.
№1 тапсырма:
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.
№2 тапсырма:
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз қабырғаларын табады-1б.
Сабақты бекіту(15минут) : Мәтіндік есептер беріледі. Бұл жерде оқушылар тақырыптың өмірдегі қолданысына байланысты тапсырмалар орындайды. Тапсырманы орындап болғаннан соң үш оқушыны тақтаға шығарып орындаған тапсырмаларын түсіндіріп берулерін сұраймын. №1, 2 тапсырма
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз шамасын анықтайды-1б.
Қосымша-1
Қосымша-2
Үйге тапсырмасы Үй
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz