Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
9.3B бөлім: Үшбұрыштарды шешу
Мектеп: №175 гимназия
Күні:15.01.2021ж № 34
Мұғалімнің аты-жөні: Саменова С.Ж.
Сынып: 9 <<А,Ғ,М>>
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары
Косинустар теоремасын есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Жетістік критерийлері
-косинустар теоремасын біледі;
-формуланы түрлендіре алады;
-белгісізді анықтауда қандай формуланы қолданатындығын және не үшін қолданатындығы жөнінде ауызша баяндай алады, негіздеме келтіреді
Тілдік мақсаттар
теоремалар мен формулаларды қолданып есептерді шешу жолын түсіндіреді;
Пәнге тән лексика мен терминология:
косинустар теоремасы, үшбұрыштың қабырғасы, екі қабырға арасындағы бұрыш, екі қабырға арасындағы бұрыштың косинусы т.б
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
үшбұрыштың кез-келген қабырғасының квадраты .. ;
екі қабырғасы және арасындағы бұрыш белгілі болса, онда...
Құндылықтарды дарыту

Сыныптастарымен пікірталаста өз білімін нақты да сауатты жеткізуге бағыттауда, өз біліміндегі олқылықтарын көре білу және оны жоюдың жолдарын табуға бағыттай отырып, АШЫҚТЫҚ құндылығын дарытамын. Үй тапсырмасын тыңғылықты орындауға талап қоя отырып, ӨМІР БОЙЫ БІЛІМ АЛУ құндылығын дарытамын.
Пәнаралық байланыстар
Сызу пәні
Бастапқы білім

Косинустар теоремасын біледі және формуланы түрлендіре алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі(2 минут): Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру.
Миға шабуыл(6минут): Оқушыларға сұрақтар қою арқылы алдыңғы тақырыптарды естеріне түсіремін.
1.Центрлік бұрыш дегеніміз не?
2. Центрлік бұрышқа сәйкес шеңбер доғасы деп қандай доғаны айтады.
3. Шеңбер доғасының градустық өлшемі қалай анықталады?
4.Шеңберге іштей сызылған бұрыш деп қандай бұрышты атайды?
5.Диаметрге керілген бұрыш қандай бұрыш болады?
6. косинустар теоремасы

Сабақтың ортасы

Сабақтың негізгі бөлімі:
Жеке жұмыс(15 минут): Оқушылар косинустар теоремасын есептер шығаруда толық қолдана білулері үшін, формуланы есептер шығару арқылы есте сақтаулары үшін косинустар теоремасын қолдануға арналған тапсырмалар беріледі.Оқушылар косинустар теоремасын қолдана отырып, берілген үшбұрыштың белгісіз бұрышын анықтауға, содан соң белгісіз қабырғасының ұзындығын анықтауға арналған тапсырмаларды орындайды.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарының орындалуына кері байланыс береді.
№1 тапсырма:

Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.

№2 тапсырма:

Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз қабырғаларын табады-1б.

Сабақты бекіту(15минут): Мәтіндік есептер беріледі. Бұл жерде оқушылар тақырыптың өмірдегі қолданысына байланысты тапсырмалар орындайды. Тапсырманы орындап болғаннан соң үш оқушыны тақтаға шығарып орындаған тапсырмаларын түсіндіріп берулерін сұраймын.№1,2 тапсырма
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз шамасын анықтайды-1б.

Қосымша-1

Қосымша-2

Сабақтың соңы
Үйге тапсырмасы Үй тапсырмасын күнделіктеріне түсіреді.
Үй тапсырмасына бағыт бағдар беру.
Дескриптор:
-косинустар теоремасын біледі-1б;
- теореманы дұрыс қолдана алады-1б;
- белгісіз бұрыштарын анықтайды-1б.
- үшбұрыштың қабырғаларын табады-1б.
Рефлексия(2 минут) Стикер тарқатып, сабақтан алған әсерін, білімін, пікір тілектерін, ұсыныстарын жазады.
Мен түсіндім........................
Мен білгім келеді.......................
Менің ұсынысым...........................
Қосымша-3
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Пифагор теоремасын дәлелдеудің түрлері
Үшбұрыштарды шешу
Пифагор теоремасы
Химиядан үйірме жоспары.8 сынып
Синустар теоремасы
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Этил спиртінің қасиеттері
Пифагор теоремасына кері теорема
Іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының үшбұрыш ауданымен байланысы
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Пәндер