Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дұрыс бөлшек әрқашан бірден кем
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5.1C Жай бөлшектер
(12 сағ)
Мектеп: Петропавл қаласындағы Қазақ мектеп гимназиясы
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.1.10
дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату;
Сабақ мақсаттары
Сабақтың соңында оқушылар:
oo дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратады;
oo дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстырады;
дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады.
Бағалау критерийлері
Оқушы
- дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымын біледі;
- дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады;
- дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады;
- дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстыра алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
- жай бөлшекті алымын және бөлімін нұсқай отырып оқи алады;
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
oo үлес;
oo жай бөлшек;
-бөлшектің алымы мен бөлімі;
- жартысы, ширегі, сегізден бірі(т.с.с)
oo дұрыс және бұрыс бөлшектер;
oo бөлшектің негізгі қасиеті;
қысқартылмайтын бөлшек;
Құндылықтарды дарыту
Құндылықтарды дарыту бір-біріне құрметпен қарау, бірлесе отырып жұмыс жасау дағдыларын дамыту, академиялық адалдықты қалыптастыру әрекеттер арқылы іске асады.
Пәнаралық байланыстар
География. Жер телімінің жоспарын құрастыру кезіндегі жер телімдерінің ұзындықтарын салыстарғандағы жай бөлшектерді қолдану.
Бастапқы білім
Натурал сан ұғымын білу және натурал сандарға қолданылатын арифметикалық амалдарды орындай алу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтыңбасы 2 мин
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу
- Оқушылардың сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.
- Бағалау критерийлерін тұжырымдау үшін оқушыларды талпындыру.
Сабақтыңортасы
15мин
Жаңа сабақты меңгеру.
23; 53 ; 94; 1920; 1715;1818 ; 710Бөлшектерінің алымдары мен бөлімдерін салыстырыңдар.
Бұл бөлшектерді екі топқа бөлуге болады:
23; 1920;710 - дұрыс жай бөлшектер;
53 ; 94; 1715;1818 - бұрыс жай бөлшектер;
Алымы бөлімінен кіші жай бөлшек дұрыс жай бөлшек деп аталады.
Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең жай бөлшек бұрыс жай бөлшек деп аталады.
Түсіндіріндер
Неліктен 66=1 ; 1414=1; 127127=1?
Алымы бөліміне тең жай бөлшектің мәні 1-ге тең.
Бұны жалпы түрде аа=1 деп жазады, мұндағыа!=0, өйткені нөлге бөлуге болмайды.
Суреттің көмегімен құрастырыңыз:
а) дұрыс бөлшектерді:
б) бұрыс бөлшектерді:
Оқушылар дұрыс және бұрыс жай бөлшектердің анықтамаларын бекітеді.
Жаңа сабақты бекіту.
А деңгейінде жаттығулар орындалады.
№326
№329 (ауызша)
№332
№333
1. Дұрыс тұжырымдамаларды таңдаңыз.
1) Бұрыс бөлшек әрқашан бірден артық.
2) Дұрыс бөлшек әрқашан бірден кем.
3) Дұрыс бөлшек әрқашан бірден артық.
Оқушыларға тапсырмаларды орындап болған соң өзін-өзі бағалау парағын ұсынылады. Өзін-өзі бағалауды критерийлер бойынша орындайды:
Оқу мақсаты
Бағалау критерийлері
Дескрипторлары
<<+>> немесе <<->>
5.1.1.10
дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату;
- дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымын біледі;
-дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады;
-дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады;
-дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстыра алады.
Сабақтыңсоңы
2мин
Үй тапсырмасы.
1. Алымы 8 болатын дұрыс бөлшектерді құрастырыңыз.
2. Бөлімі 13 болатын бұрыс бөлшектерді құрастырыңыз.
3. 45; 125; 147 натурал сандарын пайдаланып бұрыс бөлшектерді құрастырыңыз.
Сабақтың соңында рефлексия жүргізіледі:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет .
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5.1C Жай бөлшектер
(12 сағ)
Мектеп: Петропавл қаласындағы Қазақ мектеп гимназиясы
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:5
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ түрі
Жаңа сабақ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.1.10
дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату;
Сабақ мақсаттары
Сабақтың соңында оқушылар:
oo дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратады;
oo дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстырады;
дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады.
Бағалау критерийлері
Оқушы
- дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымын біледі;
- дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады;
- дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады;
- дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстыра алады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
- жай бөлшекті алымын және бөлімін нұсқай отырып оқи алады;
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
oo үлес;
oo жай бөлшек;
-бөлшектің алымы мен бөлімі;
- жартысы, ширегі, сегізден бірі(т.с.с)
oo дұрыс және бұрыс бөлшектер;
oo бөлшектің негізгі қасиеті;
қысқартылмайтын бөлшек;
Құндылықтарды дарыту
Құндылықтарды дарыту бір-біріне құрметпен қарау, бірлесе отырып жұмыс жасау дағдыларын дамыту, академиялық адалдықты қалыптастыру әрекеттер арқылы іске асады.
Пәнаралық байланыстар
География. Жер телімінің жоспарын құрастыру кезіндегі жер телімдерінің ұзындықтарын салыстарғандағы жай бөлшектерді қолдану.
Бастапқы білім
Натурал сан ұғымын білу және натурал сандарға қолданылатын арифметикалық амалдарды орындай алу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтыңбасы 2 мин
Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу
- Оқушылардың сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.
- Бағалау критерийлерін тұжырымдау үшін оқушыларды талпындыру.
Сабақтыңортасы
15мин
Жаңа сабақты меңгеру.
23; 53 ; 94; 1920; 1715;1818 ; 710Бөлшектерінің алымдары мен бөлімдерін салыстырыңдар.
Бұл бөлшектерді екі топқа бөлуге болады:
23; 1920;710 - дұрыс жай бөлшектер;
53 ; 94; 1715;1818 - бұрыс жай бөлшектер;
Алымы бөлімінен кіші жай бөлшек дұрыс жай бөлшек деп аталады.
Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең жай бөлшек бұрыс жай бөлшек деп аталады.
Түсіндіріндер
Неліктен 66=1 ; 1414=1; 127127=1?
Алымы бөліміне тең жай бөлшектің мәні 1-ге тең.
Бұны жалпы түрде аа=1 деп жазады, мұндағыа!=0, өйткені нөлге бөлуге болмайды.
Суреттің көмегімен құрастырыңыз:
а) дұрыс бөлшектерді:
б) бұрыс бөлшектерді:
Оқушылар дұрыс және бұрыс жай бөлшектердің анықтамаларын бекітеді.
Жаңа сабақты бекіту.
А деңгейінде жаттығулар орындалады.
№326
№329 (ауызша)
№332
№333
1. Дұрыс тұжырымдамаларды таңдаңыз.
1) Бұрыс бөлшек әрқашан бірден артық.
2) Дұрыс бөлшек әрқашан бірден кем.
3) Дұрыс бөлшек әрқашан бірден артық.
Оқушыларға тапсырмаларды орындап болған соң өзін-өзі бағалау парағын ұсынылады. Өзін-өзі бағалауды критерийлер бойынша орындайды:
Оқу мақсаты
Бағалау критерийлері
Дескрипторлары
<<+>> немесе <<->>
5.1.1.10
дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату;
- дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымын біледі;
-дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады;
-дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады;
-дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстыра алады.
Сабақтыңсоңы
2мин
Үй тапсырмасы.
1. Алымы 8 болатын дұрыс бөлшектерді құрастырыңыз.
2. Бөлімі 13 болатын бұрыс бөлшектерді құрастырыңыз.
3. 45; 125; 147 натурал сандарын пайдаланып бұрыс бөлшектерді құрастырыңыз.
Сабақтың соңында рефлексия жүргізіледі:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет .
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz