Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Алгоритм трассировкасы
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Алгоритм трассировкасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру
Сабақ мақсаты
Оқушыларда блок-схема құру және алгоритмді трассировкалау дағдыларын қалыптастыру
Бағалау критерийлері
:: есепті шешу үшін түрлі блок-схемаларды құрастыра алу
:: трассировка кестелерін толтыра алу
Тілдік мақсаттар
Пәндік терминология:
Блок-схема, алгоритм, трассировкалау кестесі
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
Блок-схема ... үшін пайдаланылады
Трассировкалау ... үшін қолданылады
Құндылықтарды дарыту
1. Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды
2. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.
3. Өмір бойы білім алу
Пәнаралық байланыстар
Математикамен байланысты есептер шығару
Бастапқы білім
Алгоритм тұжырымдамасы, алгоритмді жазу түрлері, блок-схема.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері:
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқу ресурстары
Сабақтың басы
0-3 мин
Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ:
Алгоритмді программалау тілінде жазып, компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыстығын тексеруге бола ма? Қалай ойлайсыңдар?
Оқушылардың ойларын тыңдау.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстырады
Презентация
Сабақтың ортасы
4-15 мин
16-25 мин
26-36 мин
Сыныппен жұмыс: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Трассировка анықтамасын беру
Жаңа сабақты есепті шығару арқылы түсіндіру:
Тізбектелген 4 сан берілген. Олардың қосындысын табуды трассировка кестесі арқылы тексеру
Бастапқы берілгендер: А, В, С, D айнымалылары. Олардың мәні программа орындалу барысында енгізіледі. Қосындысы S.
Осы есептің блок-схемасы:
Компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыс орындалуын трассировка кестесін толтыру арқылы тексеруге болады. А = 5, В = 8, С = 17, D = -3 болғандағы алгоритм үшін трассировка кестесі төмендегідей.
Қадам
Операция
А
В
С
D
S
1
енгізу А
5
2
енгізу B
8
3
енгізу C
17
4
Енгізу D
-3
5
Есептеу S
S=5+8+17-3
6
Шығару S
28
Жұппен жұмыс істеу (қалыптастырушы бағалау): Жұпта келесі мәндердің нұсқалары үшін трассировка кестесін толтырыңыз
Берілген үш санның кішісін табу (тармақталу құрылымын қолдану). Мысалы: А=8 В=43 С=-16
Қадам №
А
В
С
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
8
2
43
4
-16
8<43? - `ия'
Min=8
5
8<-16? - `жоқ'
Min=-16
6
Min=-16
Х мәні 1-ден 5-ке дейін артқандағы Y=Y+X функциясының нәтижесін есептеу (қайталану құрылымын қолдану)
Қадам №
Х
Y
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
X=1
Y=0
X<=5? - `жоқ'
Y=0+1=1
2
X=2
Y=1
X<=5? - `жоқ'
Y=1+2=3
4
X=3
Y=3
X<=5? - `жоқ'
Y=3+3=6
5
X=4
Y=6
X<=5? - `жоқ'
Y=6+4=10
6
X=5
Y=10
X<=5? - `ия'
Y=10+5=15
7
15
Есептердің нәтижесін талдау
Жеке жұмыс: Есептің шығарылуын блок-схема түрінде көрсетіңіз және трассировка кестесі арқылы тексеруін көрсетіңіз:
Тапсырма 1: Санды енгізу. Егер ол теріс болмаса, одан 50, әйтпесе оған 100 қосыңыз.
Тапсырма 2: Адам денесінің температурасын енгізуді сұралады және ол сау немесе ауырып тұрғанынын анықтайтын алгоритм (сау 36 < t < 37)
Тапсырма 3: 1-ден 7-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатын алгоритм құрастыру
Презентация
Сабақтың соңы
37-40 мин
Рефлексия.
Білім мен мақсатқа жетудің "дамуын" бағалау үшін келесі сөз тіркестерін жалғастыру
Мен білмеген едім...
Енді мен білемін...
Стикерлер
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Блок-схемаларын талқылау арқылы өз білімдерін көрсете алады, қабілеті жоғары оқушылар топтық/ жұптық жұмыстар барысында өздерін кеңесші ретінде көрсете алады.
Сабақ барысында блок-схемалар құрастыру, программаны жазуда тармақталу және қайталану параметрлерін қолдану
Қауіпсіздік техникасы ережелерін талқылау, оның ішінде компьютерде жұмыс істеу барысында дұрыс демалуы жолдарын қайталау.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Алгоритм трассировкасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру
Сабақ мақсаты
Оқушыларда блок-схема құру және алгоритмді трассировкалау дағдыларын қалыптастыру
Бағалау критерийлері
:: есепті шешу үшін түрлі блок-схемаларды құрастыра алу
:: трассировка кестелерін толтыра алу
Тілдік мақсаттар
Пәндік терминология:
Блок-схема, алгоритм, трассировкалау кестесі
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
Блок-схема ... үшін пайдаланылады
Трассировкалау ... үшін қолданылады
Құндылықтарды дарыту
1. Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды
2. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.
3. Өмір бойы білім алу
Пәнаралық байланыстар
Математикамен байланысты есептер шығару
Бастапқы білім
Алгоритм тұжырымдамасы, алгоритмді жазу түрлері, блок-схема.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері:
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқу ресурстары
Сабақтың басы
0-3 мин
Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ:
Алгоритмді программалау тілінде жазып, компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыстығын тексеруге бола ма? Қалай ойлайсыңдар?
Оқушылардың ойларын тыңдау.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстырады
Презентация
Сабақтың ортасы
4-15 мин
16-25 мин
26-36 мин
Сыныппен жұмыс: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Трассировка анықтамасын беру
Жаңа сабақты есепті шығару арқылы түсіндіру:
Тізбектелген 4 сан берілген. Олардың қосындысын табуды трассировка кестесі арқылы тексеру
Бастапқы берілгендер: А, В, С, D айнымалылары. Олардың мәні программа орындалу барысында енгізіледі. Қосындысы S.
Осы есептің блок-схемасы:
Компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыс орындалуын трассировка кестесін толтыру арқылы тексеруге болады. А = 5, В = 8, С = 17, D = -3 болғандағы алгоритм үшін трассировка кестесі төмендегідей.
Қадам
Операция
А
В
С
D
S
1
енгізу А
5
2
енгізу B
8
3
енгізу C
17
4
Енгізу D
-3
5
Есептеу S
S=5+8+17-3
6
Шығару S
28
Жұппен жұмыс істеу (қалыптастырушы бағалау): Жұпта келесі мәндердің нұсқалары үшін трассировка кестесін толтырыңыз
Берілген үш санның кішісін табу (тармақталу құрылымын қолдану). Мысалы: А=8 В=43 С=-16
Қадам №
А
В
С
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
8
2
43
4
-16
8<43? - `ия'
Min=8
5
8<-16? - `жоқ'
Min=-16
6
Min=-16
Х мәні 1-ден 5-ке дейін артқандағы Y=Y+X функциясының нәтижесін есептеу (қайталану құрылымын қолдану)
Қадам №
Х
Y
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
X=1
Y=0
X<=5? - `жоқ'
Y=0+1=1
2
X=2
Y=1
X<=5? - `жоқ'
Y=1+2=3
4
X=3
Y=3
X<=5? - `жоқ'
Y=3+3=6
5
X=4
Y=6
X<=5? - `жоқ'
Y=6+4=10
6
X=5
Y=10
X<=5? - `ия'
Y=10+5=15
7
15
Есептердің нәтижесін талдау
Жеке жұмыс: Есептің шығарылуын блок-схема түрінде көрсетіңіз және трассировка кестесі арқылы тексеруін көрсетіңіз:
Тапсырма 1: Санды енгізу. Егер ол теріс болмаса, одан 50, әйтпесе оған 100 қосыңыз.
Тапсырма 2: Адам денесінің температурасын енгізуді сұралады және ол сау немесе ауырып тұрғанынын анықтайтын алгоритм (сау 36 < t < 37)
Тапсырма 3: 1-ден 7-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатын алгоритм құрастыру
Презентация
Сабақтың соңы
37-40 мин
Рефлексия.
Білім мен мақсатқа жетудің "дамуын" бағалау үшін келесі сөз тіркестерін жалғастыру
Мен білмеген едім...
Енді мен білемін...
Стикерлер
Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Блок-схемаларын талқылау арқылы өз білімдерін көрсете алады, қабілеті жоғары оқушылар топтық/ жұптық жұмыстар барысында өздерін кеңесші ретінде көрсете алады.
Сабақ барысында блок-схемалар құрастыру, программаны жазуда тармақталу және қайталану параметрлерін қолдану
Қауіпсіздік техникасы ережелерін талқылау, оның ішінде компьютерде жұмыс істеу барысында дұрыс демалуы жолдарын қайталау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz