Алгоритм трассировкасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары
Мектеп:: Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Сынып: 8
Мектеп::

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Сабақ тақырыбы
Мектеп::

Алгоритм трассировкасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:: 8. 3. 2. 1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Сабақ мақсаты
Мектеп:: Оқушыларда блок-схема құру және алгоритмді трассировкалау дағдыларын қалыптастыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Бағалау критерийлері
Мектеп::

• есепті шешу үшін түрлі блок-схемаларды құрастыра алу

• трассировка кестелерін толтыра алу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Пәндік терминология:

  • Блок-схема, алгоритм, трассировкалау кестесі

Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері

  • Блок-схема … үшін пайдаланылады
  • Трассировкалау … үшін қолданылады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Құндылықтарды дарыту
Мектеп::

1. Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды

2. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.

3. Өмір бойы білім алу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: Математикамен байланысты есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Бастапқы білім
Мектеп:: Алгоритм тұжырымдамасы, алгоритмді жазу түрлері, блок-схема.

Сабақ барысы

Қадам
Операция
А
В
С
D
S
Сабақ кезеңдері:: Сабақ кезеңдері:
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқу ресурстары: Оқу ресурстары
Сабақ кезеңдері::

Сабақтың басы

0-3 мин

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
  1. Миға шабуыл

Оқушыларға сұрақ:

  1. Алгоритмді программалау тілінде жазып, компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыстығын тексеруге бола ма? Қалай ойлайсыңдар?

Оқушылардың ойларын тыңдау.

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстырады

Оқу ресурстары: Презентация
Сабақ кезеңдері::

Сабақтың ортасы

4-15 мин

16-25 мин

26-36 мин

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
  1. Сыныппен жұмыс: Жаңа тақырыпты түсіндіру
  1. Трассировка анықтамасын беру
  2. Жаңа сабақты есепті шығару арқылы түсіндіру:

Тізбектелген 4 сан берілген. Олардың қосындысын табуды трассировка кестесі арқылы тексеру

Бастапқы берілгендер: А, В, С, D айнымалылары. Олардың мәні программа орындалу барысында енгізіледі. Қосындысы S.

Осы есептің блок-схемасы:

Компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыс орындалуын трассировка кестесін толтыру арқылы тексеруге болады. А = 5, В = 8, С = 17, D = -3 болғандағы алгоритм үшін трассировка кестесі төмендегідей.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Жұппен жұмыс істеу (қалыптастырушы бағалау) :Жұпта келесі мәндердің нұсқалары үшін трассировка кестесін толтырыңыз
  1. Берілген үш санның кішісін табу (тармақталу құрылымын қолдану) . Мысалы: А=8 В=43 С=-16
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Х мәні 1-ден 5-ке дейін артқандағы Y=Y+X функциясының нәтижесін есептеу (қайталану құрылымын қолдану)
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Есептердің нәтижесін талдау

  1. Жеке жұмыс:Есептің шығарылуын блок-схема түрінде көрсетіңіз және трассировка кестесі арқылы тексеруін көрсетіңіз:

Тапсырма 1: Санды енгізу. Егер ол теріс болмаса, одан 50, әйтпесе оған 100 қосыңыз.

Тапсырма 2: Адам денесінің температурасын енгізуді сұралады және ол сау немесе ауырып тұрғанынын анықтайтын алгоритм (сау 36 < t < 37)

Тапсырма 3: 1-ден 7-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатын алгоритм құрастыру

Оқу ресурстары:
1
енгізу А
5
2
енгізу B
8
3
енгізу C
17
4
Енгізу D
-3
5
Есептеу S
S=5+8+17-3
6
Шығару S
28
Қадам №
А
В
С
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
8
2
43
4
-16
8<43? - ‘ия’
Min=8
5
8<-16? - ‘жоқ’
Min=-16
6
Min=-16
Қадам №
Х
Y
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
X=1
Y=0
X<=5? - ‘жоқ’
Y=0+1=1
2
X=2
Y=1
X<=5? - ‘жоқ’
Y=1+2=3
4
X=3
Y=3
X<=5? - ‘жоқ’
Y=3+3=6
5
X=4
Y=6
X<=5? - ‘жоқ’
Y=6+4=10
6
X=5
Y=10
X<=5? - ‘ия’
Y=10+5=15
7
15
Презентация
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың басындағы ойым
Алгоритм түрлері
Алгоритм және оның қасиеттері жайлы ақпарат
Алгоритм және оның атқарушылары Алгоритм
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Алгоритм қасиеттері
Тармақталу алгоритмдері
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Алгоритм жазу жолдары. Блок-схема
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz