Алгоритм трассировкасы

Сабақ жоспары
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Алгоритм трассировкасы
• есепті шешу үшін түрлі блок-схемаларды құрастыра алу
• трассировка кестелерін толтыра алу
Пәндік терминология:
- Блок-схема, алгоритм, трассировкалау кестесі
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
- Блок-схема … үшін пайдаланылады
- Трассировкалау … үшін қолданылады
1. Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды
2. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.
3. Өмір бойы білім алу
Сабақ барысы
Сабақтың басы
0-3 мин
- Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ:
- Алгоритмді программалау тілінде жазып, компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыстығын тексеруге бола ма? Қалай ойлайсыңдар?
Оқушылардың ойларын тыңдау.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстырады
Сабақтың ортасы
4-15 мин
16-25 мин
26-36 мин
- Сыныппен жұмыс: Жаңа тақырыпты түсіндіру
- Трассировка анықтамасын беру
- Жаңа сабақты есепті шығару арқылы түсіндіру:
Тізбектелген 4 сан берілген. Олардың қосындысын табуды трассировка кестесі арқылы тексеру
Бастапқы берілгендер: А, В, С, D айнымалылары. Олардың мәні программа орындалу барысында енгізіледі. Қосындысы S.
Осы есептің блок-схемасы:
Компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыс орындалуын трассировка кестесін толтыру арқылы тексеруге болады. А = 5, В = 8, С = 17, D = -3 болғандағы алгоритм үшін трассировка кестесі төмендегідей.
- Жұппен жұмыс істеу (қалыптастырушы бағалау) :Жұпта келесі мәндердің нұсқалары үшін трассировка кестесін толтырыңыз
- Берілген үш санның кішісін табу (тармақталу құрылымын қолдану) . Мысалы: А=8 В=43 С=-16
- Х мәні 1-ден 5-ке дейін артқандағы Y=Y+X функциясының нәтижесін есептеу (қайталану құрылымын қолдану)
Есептердің нәтижесін талдау
- Жеке жұмыс:Есептің шығарылуын блок-схема түрінде көрсетіңіз және трассировка кестесі арқылы тексеруін көрсетіңіз:
Тапсырма 1: Санды енгізу. Егер ол теріс болмаса, одан 50, әйтпесе оған 100 қосыңыз.
Тапсырма 2: Адам денесінің температурасын енгізуді сұралады және ол сау немесе ауырып тұрғанынын анықтайтын алгоритм (сау 36 < t < 37)
Тапсырма 3: 1-ден 7-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатын алгоритм құрастыру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz