8-сынып: Блок-схема құру және алгоритм трассировкасы бойынша сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары
Мектеп:: Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Сынып: 8
Мектеп::

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Сабақ тақырыбы
Мектеп::

Алгоритм трассировкасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:: 8. 3. 2. 1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Сабақ мақсаты
Мектеп:: Оқушыларда блок-схема құру және алгоритмді трассировкалау дағдыларын қалыптастыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Бағалау критерийлері
Мектеп::

• есепті шешу үшін түрлі блок-схемаларды құрастыра алу

• трассировка кестелерін толтыра алу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Пәндік терминология:

  • Блок-схема, алгоритм, трассировкалау кестесі

Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері

  • Блок-схема … үшін пайдаланылады
  • Трассировкалау … үшін қолданылады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Құндылықтарды дарыту
Мектеп::

1. Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды

2. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.

3. Өмір бойы білім алу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: Математикамен байланысты есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8. 3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары: Бастапқы білім
Мектеп:: Алгоритм тұжырымдамасы, алгоритмді жазу түрлері, блок-схема.

Сабақ барысы

Қадам
Операция
А
В
С
D
S
Сабақ кезеңдері:: Сабақ кезеңдері:
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқу ресурстары: Оқу ресурстары
Сабақ кезеңдері::

Сабақтың басы

0-3 мин

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
  1. Миға шабуыл

Оқушыларға сұрақ:

  1. Алгоритмді программалау тілінде жазып, компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыстығын тексеруге бола ма? Қалай ойлайсыңдар?

Оқушылардың ойларын тыңдау.

Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстырады

Оқу ресурстары: Презентация
Сабақ кезеңдері::

Сабақтың ортасы

4-15 мин

16-25 мин

26-36 мин

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
  1. Сыныппен жұмыс: Жаңа тақырыпты түсіндіру
  1. Трассировка анықтамасын беру
  2. Жаңа сабақты есепті шығару арқылы түсіндіру:

Тізбектелген 4 сан берілген. Олардың қосындысын табуды трассировка кестесі арқылы тексеру

Бастапқы берілгендер: А, В, С, D айнымалылары. Олардың мәні программа орындалу барысында енгізіледі. Қосындысы S.

Осы есептің блок-схемасы:

Компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыс орындалуын трассировка кестесін толтыру арқылы тексеруге болады. А = 5, В = 8, С = 17, D = -3 болғандағы алгоритм үшін трассировка кестесі төмендегідей.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Жұппен жұмыс істеу (қалыптастырушы бағалау) :Жұпта келесі мәндердің нұсқалары үшін трассировка кестесін толтырыңыз
  1. Берілген үш санның кішісін табу (тармақталу құрылымын қолдану) . Мысалы: А=8 В=43 С=-16
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Х мәні 1-ден 5-ке дейін артқандағы Y=Y+X функциясының нәтижесін есептеу (қайталану құрылымын қолдану)
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Есептердің нәтижесін талдау

  1. Жеке жұмыс:Есептің шығарылуын блок-схема түрінде көрсетіңіз және трассировка кестесі арқылы тексеруін көрсетіңіз:

Тапсырма 1: Санды енгізу. Егер ол теріс болмаса, одан 50, әйтпесе оған 100 қосыңыз.

Тапсырма 2: Адам денесінің температурасын енгізуді сұралады және ол сау немесе ауырып тұрғанынын анықтайтын алгоритм (сау 36 < t < 37)

Тапсырма 3: 1-ден 7-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатын алгоритм құрастыру

Оқу ресурстары:
1
енгізу А
5
2
енгізу B
8
3
енгізу C
17
4
Енгізу D
-3
5
Есептеу S
S=5+8+17-3
6
Шығару S
28
Қадам №
А
В
С
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
8
2
43
4
-16
8<43? - ‘ия’
Min=8
5
8<-16? - ‘жоқ’
Min=-16
6
Min=-16
Қадам №
Х
Y
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
X=1
Y=0
X<=5? - ‘жоқ’
Y=0+1=1
2
X=2
Y=1
X<=5? - ‘жоқ’
Y=1+2=3
4
X=3
Y=3
X<=5? - ‘жоқ’
Y=3+3=6
5
X=4
Y=6
X<=5? - ‘жоқ’
Y=6+4=10
6
X=5
Y=10
X<=5? - ‘ия’
Y=10+5=15
7
15
Презентация
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер:
Оқу ресурстары:
Сабақ кезеңдері::
Сабақта орындалатын

Ұқсас жұмыстар
9-сынып информатикасы: алгоритм тұжырымдамасы, қасиеттері, блок-схемалар, орындаушылар және Паскаль тілі бойынша сабақ жоспарлары
Алгоритм ұғымы, қасиеттері, орындаушы және блок-схемалар: 9-сынып сабақ жоспары
Алгоритм түрлері және блок-сызба арқылы құру: 6-сыныпқа арналған тәжірибелік сабақ
Алгоритм түрлері және сызықтық алгоритм: анықтама, блок-сызба және Pascal бағдарламалау
Тармақталу командасы: блок-схема, шартты операторлар және Pascal тіліндегі жүзеге асырылуы
Алгоритмдерді жазу тәсілдері: сөзбен, шартты таңбамен, блок-схема және программалау тілінде
Алгоритм және оның атқарушылары: жазу пішімдері мен блок-схемалар
Алгоритмдерді графикалық кескіндеу: блок-схемаларды құру және талдау
9-сынып информатикасының сабақ жоспары: ЕТ кабинеті қауіпсіздігі мен алғашқы көмек, алгоритм және блок-схемалардың құрылымы
Алгоритм командалары мен блок-схемалар: сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz