Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Алгоритм трассировкасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А бөлім - Программаларды әзірлеудің кіріктірілген орталары
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы
Алгоритм трассировкасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру
Сабақ мақсаты
Оқушыларда блок-схема құру және алгоритмді трассировкалау дағдыларын қалыптастыру
Бағалау критерийлері
:: есепті шешу үшін түрлі блок-схемаларды құрастыра алу
:: трассировка кестелерін толтыра алу
Тілдік мақсаттар
Пәндік терминология:
Блок-схема, алгоритм, трассировкалау кестесі
Оқу және жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері
Блок-схема ... үшін пайдаланылады
Трассировкалау ... үшін қолданылады
Құндылықтарды дарыту
1. Құрметтеу: топтық жұмыс кезінде жұптық қарым-қатынастарды дамытуды қамтиды
2. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.
3. Өмір бойы білім алу
Пәнаралық байланыстар
Математикамен байланысты есептер шығару
Бастапқы білім
Алгоритм тұжырымдамасы, алгоритмді жазу түрлері, блок-схема.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері:
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқу ресурстары
Сабақтың басы
0-3 мин
Миға шабуыл
Оқушыларға сұрақ:
Алгоритмді программалау тілінде жазып, компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыстығын тексеруге бола ма? Қалай ойлайсыңдар?
Оқушылардың ойларын тыңдау.
Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстырады

Презентация
Сабақтың ортасы
4-15 мин

16-25 мин

26-36 мин
Сыныппен жұмыс: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Трассировка анықтамасын беру
Жаңа сабақты есепті шығару арқылы түсіндіру:
Тізбектелген 4 сан берілген. Олардың қосындысын табуды трассировка кестесі арқылы тексеру
Бастапқы берілгендер: А, В, С, D айнымалылары. Олардың мәні программа орындалу барысында енгізіледі. Қосындысы S.
Осы есептің блок-схемасы:

Компьютерде тексермес бұрын алгоритмнің дұрыс орындалуын трассировка кестесін толтыру арқылы тексеруге болады. А = 5, В = 8, С = 17, D = -3 болғандағы алгоритм үшін трассировка кестесі төмендегідей.
Қадам
Операция
А
В
С
D
S
1
енгізу А
5

2
енгізу B

8

3
енгізу C

17

4
Енгізу D

-3

5
Есептеу S

S=5+8+17-3
6
Шығару S

28

Жұппен жұмыс істеу (қалыптастырушы бағалау): Жұпта келесі мәндердің нұсқалары үшін трассировка кестесін толтырыңыз
Берілген үш санның кішісін табу (тармақталу құрылымын қолдану). Мысалы: А=8 В=43 С=-16

Қадам №
А
В
С
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
8

2

43

4

-16
8<43? - `ия'
Min=8

5

8<-16? - `жоқ'
Min=-16

6

Min=-16

Х мәні 1-ден 5-ке дейін артқандағы Y=Y+X функциясының нәтижесін есептеу (қайталану құрылымын қолдану)

Қадам №
Х
Y
Шарт
Аралық нәтиже
Шығару
1
X=1
Y=0
X<=5? - `жоқ'
Y=0+1=1

2
X=2
Y=1
X<=5? - `жоқ'
Y=1+2=3

4
X=3
Y=3
X<=5? - `жоқ'
Y=3+3=6

5
X=4
Y=6
X<=5? - `жоқ'
Y=6+4=10

6
X=5
Y=10
X<=5? - `ия'
Y=10+5=15

7

15

Есептердің нәтижесін талдау

Жеке жұмыс: Есептің шығарылуын блок-схема түрінде көрсетіңіз және трассировка кестесі арқылы тексеруін көрсетіңіз:
Тапсырма 1: Санды енгізу. Егер ол теріс болмаса, одан 50, әйтпесе оған 100 қосыңыз.
Тапсырма 2: Адам денесінің температурасын енгізуді сұралады және ол сау немесе ауырып тұрғанынын анықтайтын алгоритм (сау 36 < t < 37)
Тапсырма 3: 1-ден 7-ге дейінгі сандардың көбейтіндісін табатын алгоритм құрастыру

Презентация

Сабақтың соңы
37-40 мин
Рефлексия.
Білім мен мақсатқа жетудің "дамуын" бағалау үшін келесі сөз тіркестерін жалғастыру
Мен білмеген едім...
Енді мен білемін...
Стикерлер

Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Блок-схемаларын талқылау арқылы өз білімдерін көрсете алады, қабілеті жоғары оқушылар топтық/ жұптық жұмыстар барысында өздерін кеңесші ретінде көрсете алады.
Сабақ барысында блок-схемалар құрастыру, программаны жазуда тармақталу және қайталану параметрлерін қолдану
Қауіпсіздік техникасы ережелерін талқылау, оның ішінде компьютерде жұмыс істеу барысында дұрыс демалуы жолдарын қайталау.

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың басындағы ойым
Алгоритм түрлері
Алгоритм және оның қасиеттері жайлы ақпарат
Алгоритм және оның атқарушылары Алгоритм
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Алгоритм қасиеттері
Тармақталу алгоритмдері
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Алгоритм жазу жолдары. Блок-схема
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Пәндер