ВСД үшбұрышына синустар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
9. 3B Үшбұрыштарды шешу
Мектеп: «Рудный қаласының
№15 орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Муратова Раушан Дуйсенбаевна
Синустар теоремасы
Барлық оқушылар:
- синустар теоремасын білуі және қолдана алуы;
Көпшілік оқушылар :
- практикалық мазмұндағы есептерді синустар теоремасын қолданып шығара алуы;
Кейбір оқушылар:
- синустар теоремасын дәлелдей алуы.
- синустар теоремасын біледі және қолдана алады;
- практикалық мазмұндағы есептерді синустар теоремасын қолданып шығара алады;
- синустар теоремасын дәлелдей алады.
Оқытудың мақсаты:
Оқушылар:
- синустар теоремасын пайдаланып үшбұрыштың белгісіз шамаларын табу алгоритімін ауызша тұжырымдайды.
Пәндік лексика мен терминология:
- бұрыштың синусы;
- үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер;
- үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбер;
- үшбұрыштарды шешу;
- синустар теоремасы;
- пропорционал шамалар;
Диалогқа қажетті тіркестер:
…қатынастар тең болады;
. . . қарсы жатқан бұрыштардың синустарына пропорционал;
- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы, бір-біріне мейірімді, қамқор;
- Өзгенің пікірін тыңдай білу, құрметтеу;
- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;
- Математикалық ойлауды тереңдету
Сабақтың басы
(1 мин)
Сыныппен жұмыс
(3 мин)
Топтық жұмыс
(4 мин)
Жұптық жұмыс
2 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен амандасу
ә) Олардың назарын сабаққа аудару
б) Слайд арқылы сабақтың тақырыбы, мақсаты және критерийлермен таныстыру
II. Жағымды психологиялық ахуал тудыру :
Оқушылар бір-бірінің көңіл-күйлерін сұрап, бүгінгі күнге жақсы тілектер айтады
ІIІ. Топқа бөлу: «Жіктеу» саралау. (аралас топтар)
Оқушылар мұғалім столында жатқан геометриялық фигураларды таңдайды және фигуралардың артқы жағында жауаптары
«1», «2», «3» сандарына тең болатын есептерді тез шығарып, шыққан сандар бойынша топтарға бөлінеді.
«3»
1. =
2. 36:12=
3. =
4. (6+12) :6=
5. =
6. :(6 =
7. 21:7=
8. 99:33=
«2»
1. =
2. 64:32=
3.
4. 2
5.
6. =
7. (100-50) :25=
8. :8=
«1»
1.
2. 5
3.
4.
5. 47
6.
7. Х°=
8. 100-99=
«1»
Оқушыларға бағалау парағын беріп, әр тапсырмадағы дескрипторлар арқылы балл қойылатынын айтып кетемін.
Бағалау парағы
Топ ережесін естеріне саламыз.
12-14 ұпай - «жарайсың»
9-11 ұпай - «жақсы»
9 дан төмен ұпай - «талпын».
Оқушылар сабақтың соңында бағалау парағы арқылы өздерінің қай деңгейде екенін бақылайды.
Критерийлері:
- Топпен жұмыс істеуі
- Тапсырманы толық орындауы
ІV. Өткен сабақтан қайталау «Диалогтық және қарқын саралау
Қайталау сабақ-айнасы «БЛИЦ-сұрақтар» әдісі
Мақсаты Бұл әдіс арқылы теориялық сұрақтар бағаланады, тілдік мақсаттар орындалалады.
Интербелсенді тақтадан сұрақтар беріледі және оқушылар жауап береді. Жауап берген топтың білімін екінші топтың мүшелері бағалайды
- Бұрыштың синусы дегеніміз не?
- Синус қандай функцияға жатады?
- Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер?
- Синустың 45 градустағы мәні?
- Тік бұрышты үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің центрін қалай табады?
- Үшбұрыштың ауданын табу формулалары?
Қалыптастырушы бағалау : Топтар бірін-бірі бағалайды.
«Мадақтау» әдісі
- жарайсың!
- өте жақсы!
- керемет!
Кері байланыс:
-қандай сұрақтарда қиналдың?
V. Үй жұмысын тексеру
Тапсырма Оқулық 82 бет. №18 және №19 есептер
Қалыптастырушы бағалау. «Өзара тексеріс» әдісі Оқушылар көршілес отырған баламен дәптерлерімен ауысып, тапсырмаларды тексеріп, жіберген қателер бойынша өз ескертулерін айтады, бағалайды.
Жауаптарын интербелсенді тақтадағы жауаптармен салыстырып тексереді. Дұрыс жауапқа 1 ұпай.
«Бағдаршам» әдісі ( Әрбір оқушының алдында үш түрлі түстегі стикерлер жатады, осы стикерлерді көтеру арқылы оқушымен оқушы, мұғаліммен оқушылар бір-бірін түсінеді)
Жасыл - дұрыс, толық болған жағдайда
Сары- дұрыс бірақ толық болмаған жағдайда
Қызыл- анық болмаған жағдайда
Кері байланыс: Мұғалім-оқушы әдісі
- Үй тапсырмасында қиындық туғызған тапсырма?
Слайд №1,
интербелсенді тақта
Бағалау парағы, үлестірмелік қағаз
Слайд №2
(сұрақ жауаптары)
Слайд №3
(Есеп жауаптары)
Сабақтың ортасы
Топпен жұмыс
10 мин
Деңгейлік тапсырмалар
(Жеке жұмыс)
10 минут
Жинақтау
Топпен жұмыс
7 мин
VI. Жаңа тақырып Белсенді оқыту әдісі « Зерттеу жұмысы»
Жаңа сабақты меңгерту үшін слайдты және бейне жазбаны пайдаланамын: «Дереккөз» саралау
Ой қозғау. «Синустар теоремасы» тақырыбы бойынша бейне жазба көрсетіледі.
Оқу мақсаты: 9. 1. 3. 7 синустар теоремасын білу және қолдану;
Бағалау критерийі: синустар теоремасын біледі және қолдана алады;
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну
«Жигсо» әдісін пайдаланып топ оқушыларына тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Оқушылар тапсырмаларды топпен бірігіп орындап, содан соң ортаға шығып түсіндіреді.
Оқушыларға бағыт беру. ( Үшбұрыштарды шешуге қолданылатын теоремалар жайлы не білемін деп ойлайсыңдар? Сол жайлы кітаптан оқып, бейне жазбадан көрген түсініктеріңді көршіңмен ойласып, бөлісіп, топта талқылаңдар, пікірлесіңдер. лидерге сөз беріңдер.
5 минут уақыт беріледі. )
1 топ Синустар теоремасын тұжырымдап, дәлелдейді
Оқулық 94 бет Интернет Білім ленд
2 топ Синустар теоремасын пайдаланып, үшбұрыштың
биссектрисасының қасиетін дәлелдейді. Оқулық 94 бет
3 топ «Синустар теоремасы неге мүмкіндік береді?» деген сұраққа жауап береді
Теореманың дәлелдеуін қарастырмас бұрын үшбұрыштың ауданының белгілі формулаларын қайталаймыз.
1 топ Синустар теоремасын тұжырымдап, дәлелдейді
Теорема(Синустар теоремасы) Үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына пропорционал болады .
Дәлелдеуі . АВС үшбұрышы берілген. АВ=с, АС=в, ВС=а болсын. АВ қабырғасына СН биіктігін түсіреміз.
С
Сонда АНС және ВНС үшбұрыштарынан
СН=в
В с
Осыдан
А с В Осыған ұқсас, келесі теңдік
Н орындалатыны дәлелденеді:
=
Бұл екі теңдік үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына пропорционал екенін көрсететін теңдікті береді: Теорема дәлелденді.
2 топ Синустар теоремасын пайдаланып, үшбұрыштың
биссектрисасының қасиетін дәлелдейді.
Теорема . Үшбұрыштың бұрышының биссектрисасы осы бұрышқа қарсы жатқан қабырғаны оған іргелес жатқан қабырғаларына пропорционал бөліктерге бөледі .
Дәлелдеуі. АВС үшбұрышы берілсін және СД оның биссектрисасы болсын
теңдігін дәлелдейік
АСД үшбұрышына синустар
теормасын қолданып, келесі теңдікті
аламыз:
=
ВСД үшбұрышына синустар
А Д В теоремасын қолданып, келесі теңдікті
аламыз
=
және екенін ескеріп, бұл теңдіктерден ізделінді теңдікті аламыз
теорема дәлелденді
3 топ «Синустар теоремасы неге мүмкіндік береді?» деген сұраққа жауап береді
Синутар теоремасы:
- үшбұрыштың белгілі бұрыштары мен бір қабырғасы бойынша оның қалған екі қабырғасын табуға;
- Үшбұрыштың белгілі екі қабырғасы мен олардың біреуіне қарсы жатқан бұрышы бойынша осы үшбұрыштың қалған бұрыштарын табуға мүмкіндік береді.
АС= ВС=
- Сонымен қатар синустар теоремасының көмегімен қол жетпейтін заттарға дейінгі қашықтықты табуға болады.
ҚБ : «Бағдаршам» арқылы бағалау.
Кері байланыс:
-Қандай қиындықтар туындады?
-Неде?
Оқушылар, жарайсыңдар!!! Сендер бүгінгі жаңа сабақты өздерің аштыңдар. Синустар теоремасын дәлелдеп, формулаларды келтіріп шығардыңдар. Енді тапсырмалар орындаймыз, сабақтың әр кезеңінде өз өздеріңді бағалайсыңдар.
VII. Деңгейлік саралау (Кітаппен жеке жұмыс)
Мақсаты:
Дағды: А-деңгей:
Қолдану; В-деңгей:
Талдау; С-деңгей:
Оқушыларға кітаптан қиындығы әр түрлі үш деңгейлі тапсырмалар беріледі. ( Қабілеттеріне қарай тапсырмаларды орындайды)
Оқу мақсаты: 9. 1. 3. 7 синустар теоремасын білу және қолдану;
Бағалау критерийі
- синустар теоремасын біледі және қолдана алады;
- практикалық мазмұндағы есептерді синустар теоремасын қолданып шығара алады;
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу, түсіну, қолдану, талдау
№1. Дағды: А-деңгей:
АВС үшбұрышында АВ=6, ∠А=45°, ∠С=60°. ВС қабырғасын табыңдар
Дескриптор: Оқушы
- үшбұрыштың белгісіз бұрышын табады;
- синустар теоремасы бойынша қатынас құрады;
- пропорцияның қасиеті бойынша белгісіз шамаларды табады;
№6 Қолдану: В-деңгей:
АВС үшбұрышында ВС=2, АС=2 және ∠А=30°. В бұрышын табыңдар.
Дескриптор: Оқушы
- синустар теоремасы бойынша қатынас құрады;
- пропорцияның қасиеті бойынша белгісіз шамаларды табады
№17 Талдау: С-деңгей: практикалық мазмұндағы есеп
С
О
А
В
Қазақстан астанасының ең басты және көрнекті ғимаратының бірі «Бәйтерек» монументінің биіктігі-97 м, ВС, АС ұзындықтарын табыңдар, мұндағы ВС=АВ, АО=ОС, ∠ВОС=∠ВОА=90°, ∠ВСО=30°, ∠АОС=60°.
Дескриптор: Оқушы
- синустар теоремасы бойынша қатынас құрады;
- пропорцияның қасиеті бойынша белгісіз шамаларды табады
Қалыптастырушы бағалау. Есептерді слайд бойынша өздері тексереді және бағалау парағына балын қояды
Кері байланыс: «Мұғалім - оқушы, оқушы - мұғалім»
-Есептерді шығару барысында қандай шамаларды табу жеңіл болды?
-Есептерді шығару барысында қандай шамаларды табу қиындық туғызды?
VIII. Тапсырма бойынша және қарқынды саралау
«Ой қорыту» ( Уақыт шектеулі болады. )
Практикалық тапсырма
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін пысықтау, жинақтау және қорыту.
Оқу мақсаты: 9. 1. 3. 7 синустар теоремасын білу және қолдану;
Бағалау критерийі: синустар теоремасын біледі және қолдана алады;
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу, түсіну, қолдану, жинақтау.
1 топ үшін тапсырма
Дескриптор :
-үшбұрыштың белгісіз бұрышын
табады;
-синустар теоремасы бойынша
қатынас құрады;
-пропорцияның қасиеті бойынша
белгісіз шамаларды табады;
2 топ үшін тапсырма
Дескриптор :
-үшбұрыштың белгісіз бұрышын
табады;
-синустар теоремасы бойынша
қатынас құрады;
-пропорцияның қасиеті бойынша
белгісіз шамаларды табады;
3 топ үшін тапсырма
Дескриптор :
-үшбұрыштың белгісіз бұрышын
табады;
-синустар теоремасы бойынша
қатынас құрады;
-пропорцияның қасиеті бойынша
белгісіз шамаларды табады;
Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар топта бір-біріне көмектесіп, берілген тапсырмаларды орындайды. Топтардағы оқушылардың тапсырмаларды ұйымшылдықпен орындауын бақылай жүріп, ауызша комментарийлер беремін.
Бағалау парағына балл қойылады. Дұрыс жауаптар тақтада слайд арқылы көрсетіледі.
Кері байланыс:
- Есептер шешуде қиындықтар болды ма?
- Қайсы есепті шешуде көмек керек?









Слайд №4 интербелсенді тақта
Bilimland. k https://www. youtube. com/watch?v=-9mhFYdDoFA
Смирнов В. А.
Тұяқов Е. А
Геометрия 9 сынып оқулық
Алматы: Мектеп, 2019.
Слайд №5
Смирнов В. А.
Тұяқов Е. А
Геометрия 9 сынып оқулық
Алматы: Мектеп, 2019
Слайд №6
Слайд №7
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz