Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақстан Республикасының Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық - педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы заңы

Сабақтың тақырыбы (тема занятия) Кеміс балаларға қамқорлық көрсету
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың типі:
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, мультимедиялық проектор, экран, таратпа материалдар, слайдтар.
Сабақтың мақсаты (цель занятия):
а) Білімділік міндет (обучающая задача)
Кеміс балаларға қамқорлық көрсету, тәрбиелеу ,дамыту.
б) Тәрбиелік міндет (воспитывающая задача)
Қазіргі қоғам дамуындағы мүмкіндігі шектеулі мүгедек балалардың әлеуметтік-мәдени мемлекет тарапынан көмек қажет ететін тусіндіру.
в) Дамытушылық міндет (развивающая задача)
Кемтар балаларға медициналық қызмет, арнаулы білім
беру және арнаулы әлеуметтік қызмет кешенін көрсету.
Технология, әдіс-тәсілдер : Топпен жұмыс, логикалық (салыстыру, талдау, саралау, логикалық пайымдау), ми шабуылы, сұрақ-жауап.
Жоспар:
1. Қазіргі қоғам дамуындағы мүмкіндігі шектеулі мүгедек балалар
2. Қазақстан Республикасының <<Кемтар балаларды әлеуметтік
және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" заңы
Қазіргі қоғам дамуындағы мүмкіндігі шектеулі мүгедек балалар
Қазіргі қоғам дамуындағы мүмкіндігі шектеулі мүгедек балалардың әлеуметтік-мәдени
мемлекет тарапынан көмек қажет ететін балалар категорияларының негізгі көрсеткіші
денсаулығына байланысты үкімет тарапынан, әлеуметтік қоғамнан қолдау қажет ететін
0 - 18 жас аралығындағы мүгедек балалар, оларды өзара әлеуметтік мағынадағы ауруы бар балалар: СПИД, туберкулез, нашақорлық, ішкіштік,психолгиялық ауытқулары бар балалар; радиациясы жоғары аймақта тұратын балалар. әлеуметтік көмекті қажет ететін балалар қатарына тағы да жетімдер,мүмкіндігі шектеулі мүгедек балалардың саны күннен күнге көбейіп келеді.
Мемлекеттің өркениеттілік деңгейі басқа өлшемдермен қатар, ондағы кемтар адамдардың
Заңның негізгі мақсаты - дамуында кемісітігі бар балаларға комек
Онда көзделген негізгі мәселелер:
туа біткен және тұқым қуалайтын ауруларды, қалыпты
балалардың дамуындағы кенжелеп қалу мен бұзылыстардың алдын алу, мүгедектігінің
балалар мүгедектігінің деңгейін төмендету;
кемтар балалардың дене, психика
2.Қазақстан Республикасының <<Кемтар балаларды әлеуметтік
және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" заңы денсаулық сақтау,
Әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы
қолдау кемтар балаларға медициналық қызмет, арнаулы білім
беру және арнаулы әлеуметтік қызмет кешенін көрсету болып
табылады. Ол баланың туғанынан басталып, ол кәмелеттік жасқа
толғанға дейін, яғни 18 жасқа дейін жүзеге асырылуға тиіс.
Медициналық қызметтерге "қатер" (скрининг) тобындағы ба-
лаларды анықтау мақсатымен жас сәби балаларды жаппай
стандартты тексеруден өткізу,тереңдетілген диагностика және түзеу мен оңалту жатады.
Арнаулы білім беру-кемтар балаларға арнайы жағдайлар
жасай отырып білім беру. Арнаулы білім беру қызметтеріне жата-тындар:
балалардың ақыл-ой жағынан даму ерекшеліктерін анықтау
және оқыту мен тәрбие берудің түрі мен нысанын таңдау
кемтар сәби, мектепке дейінгі жастағы және мектеп жасындағы
кәсіби білім беру;
еңбекке баулу, кәсіби диагностика жасау;
Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес өзге де қызметтер көрсету.
Арнаулы білім беру қызметтерін көрсету үшін үш жыл
ішінде білім беру жүйесінде арнаулы түзеу ұйымдарын сатылап
құру көзделіп отыр. Атап айтқанда:
психологиялық-медициналық консультациялар, егер бұған дейін олар облыс орталықтарында ғана
оңалту орталықтары республикалық және облыстық маңызы бар қалаларда;
психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері аудан орталықтарында ашылады;
Арнаулы әлеуметтік қызметтерге протездеу және протезортопедия бұйымдарымен, арнаулы
көрсету саласындағы заңнамаға сәйкес басқа да қызмет түрлерін
көрсету жатады.
Дәрігерлік комиссияның қорытындысы бойынша өзге
адамның күтім жасауы қажет деп табылған ретте кемтар ба-
лаларға күтім жасайтын әлеуметтік қызметкерлерді
бекіту алғаш рет заң жүзінде көзделіп отыр.
Әлеуметтік қызметкерлердің міндетіне кемтар балаларға өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын
Заңда кемтар балалардың, оларды тәрбиелеп отырған ата-аналары мен өзге
Әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу шаралары республикалық және жергілікті бюджеттен,
Қазіргі кезде осы шараларды қаржыландыру тиісті
Жалпы алғанда, заңды іске асыру, соның ішінде арнаулы білім
Қазақстан Республикасының "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы
Қорыта айтқанда, "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы
екіншіден, кемтар балаларға арнаулы білім беріп, еңбекке баулуды қамтамасыз
үшіншіден, кемтар балаларды қоғамға икемделуіне ықпалдасу мәселелерін шешуге мүмкіндік
2006 жылы Қазақстан Женева қаласындағы БҰҰ Бала құқықтары жөніндегі
Осыған орай Бала Құқықтары турлы конвнецияның 44-бабына және БҰҰ
Белгілі бір дәрежеде балалардың заңды құқықтарымен мүдделерін сақтауға қатысты
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған
Денсаулық сақтау ісін реформалау мен дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған
2003-2005 жылдарға арналған <<Салаутты өмір салты>> кешенді бағдарламасы;
Мүгедектерді оңалтудың 2002-2005 жылдарға арналған бағдарламасы;
Қазақстан Республикасында мүгедектерді оңалтудың 2006-2008 жылдарға арналған бағдарламасы;
ҚР-да әлеуметтік реформаларда одан әрі тереңдетудің 2005-2007 жылдарға арналған
Барлық санаттағы балаларды әлеуметтік және құқықтық кепілдіктермен қамтамасыз ету
Есептік кезеңде бюджетаралық қатынасты жетілдіру аясында басқарудың республикалық және
Қазақтанда дамуында кемтар балаларды кемсітушілікке қатысты қабылданған шаралар турасындағы
Баяндамада баланың өмір сүру, тәрбие беру құқығының негізгі қағидаларын
Денсаулық сақтау жүйесін жетілдіру мақсатында ҚР президентінің 2004 жылдың
Оның үстіне, Қазақстан Республикасында 2004 жылдан бастап амбулаторлық деңгейден
2006 жылдан бастап Тегін медициналық көмектің кепілді көлемінің тізбесіне
Балалар құқығы жөніндегі БҰҰ конвенциясында балалар қоғамының айрықша бөлімі
Балалармен жұмыс істейтін мамандардың, қоғамның, балалар мен ата-аналарының, Конвенцияда
<<Отбасы мен қоғамның әлеуетін нығайту>>
<<әлеуметтік қорғау жүйесін жетілдіру>>
<<әлеуметтік саясатты басқаруды әзірлеу>>.
Бұл бағдарлама 18 жасқа дейінгілердің дамуын, білім алуын, қорғалуын
Әлеуметтік жұмыс гуманистік, демократиялық және философиялық теориядан қалыптасқан.

Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Дамыта-түзетіп оқыту сыныбында ойын арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік ортаға енгізудің негізгі бір факторы, ортаны мүмкіндігі шектеулі баланы қабылдауға дайындау
Балалармен тәрбие жұмыстары
Инклюзивті сыныптардағы білім беруді ұйымдастыру
Педагог - психолог
Жасөспірімдердің әлеуметтік ортаға бейімделуі
Perfect Continuous
Пәндер