Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалардың жұмыстарын талдау
Құстарды аялайық
* Балабақшадағы тәрбие сағаттар
* sirina0787
* 14.02.2018
* 0
* 0
* 3379
Лебяжі ауданының Малыбай ауылдық округі әкімі аппаратының Малыбай ауылының "Гүлдәурен" балабақшасы МҚКК
Тәрбиеші Рымгожина Айнур Асылгазыкызы
Ортаңғы топ
Экология негіздері
Сабақтың тақырыбы: <<Құстарды аялайық>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: 1.Балаларды қоршаған ортамен таныстыру
Дамытушылығы: 2.Үй құстары мен дала құстарына балаларға мәлімет беру.
Тәрбиелігі: 3. Құстарға қамқоршылық жасауға дағдылау
Көрнекіліктер: Үйлестірмелі м атериалдар, Құстар туралы кітаптар.Фото карточкалар, үлгі сурет, құстың үйшігі
Сабақ түрі: аралас
Әдісі: сұрақ-жауап
Қажетті құралдар:
Түрлі-түсті қағаздар, желім, ақ қағаз, сүлгі, қайшы, үлгі сурет.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезені:
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа дайындықты тексеру
- Балалар қазір қандай мезгіл?
- Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?
- Балалар жылы жақтан бізге нелер ұшып келді?
- Құстардың қандай түрлерін біз білеміз?
- Балалар сендер білесіндер құстар 2 топқа бөлінеді, олар-үй құстары және жабайы құстар.
Жабайы құстардың тіршілігі жайында кішігірім бейнесюжет қарайықшы.
- Балалар сендер ештеңе байқаған жоқсындар ма?
- Ал мен бір нәрсе байқап отырмын, жан-жағымызға қарап не екенін айтындаршы.
- балалар қарайықшы жерде жатқан не?
- ненің іздері екен білесіндер ме(құстар)?
- Енді балалар көрейікші іздердің астарында не бар екен(балаларға арналған тапсырма)?
- Балалар бізге құстар тапсырма қалдырып кетіпті соны оқыймыз: <<Балалар сендер біз туралы не білетіндерінді тексеру үшін мына тапсырманы орындандаршы:
1-тапсырма: Біз туралы не білетіндерінді апайға айтып беріндер.
2-тапсырма: Қазір көктем мезгілі ғой біздің үйшіктер сынып қалыпты,енді біз үйсіз қалып қойдық ,бізге үйшік істеп беріндерші.
II. Негізгі бөлімі:
Балалар 2 топқа бөлінеді:
1-топ балалары : Балалармен құстар жайлы әңгімелесу:
Балаларға Аққу туралы өлеңін оқу, дүрбі әдісін қолданып, өлең жолдарын жаттау:
Күн құшқан айдын көлде жалғыз аққу
Қаңқылдап қанатымен сабслап су
Таранып қаранады жан-жағына
Сұлуды тасалама,көк торғын бу.
- Бұл өлең кім жайында екен?
- - Аққу құсы қандай болады?
- - Түсі қандай?
- Ол қайда жүзеді?
- Өлең жолдарын қандай тәсілмен жаттап алдық?
Балаларға құстың денесі бейнеленіп тұрған суретті көрсету.
- Құстың денесі қандай пішін?
- Басы қандай пішіннен жасалған?
- Құстардың қандай түстері болады?
Жұмбақ шешейік:
Үйде отырады, жатпайды,
Көзін терімен қаптайды.
Жазда бекер тұрса да,
Бергенді қыста ақтайды. \ Бүркіт
Бір мақұлық түспейді екен мұнарадан,
Бір күнде тағам татар әр қарадан.
Басында қара жылтыр кепесі бар,
Белінде белбеуі бар күлпарадан.\ Сауысқан
2-топ:
Балалар түрлі түсті қағаздан құстарға үйшік жасайды. Ең алдымен жұмысты бастамай жатып, қайшы, желім,сүлгі, түрлі-түсті қағазбен жұмыс жасау техникасын еске түсіру.
- Біз кімге үйшік жасаймыз?
- Алдарында жатқан қағаз түрлерін атап беріндерші?
- Біз үйшікті не үшін жасаймыз?
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді.
1. Балалардың өз бетімен жұмыстары: Балалар құстарға ұя жасағанда ұқыптылықтарын қадағалау. Желімді сыртқа шығармай жасауын тексеру.Түрлі түсті қағаздың көмегімен балалардың қызығушылығы артады.
IV. Қорытынды:
Балалардың жұмыстарын талдау. Ең жақсы салынған жұмыстарын таңдап, бәріне көрсетіп баға беру.Сұрақ-жауап арқылы балалардың сабақты менгергенін білу.Сабаққа жақсы қатысқан үшін балаларға сыйлықтар тарату.
* Балабақшадағы тәрбие сағаттар
* sirina0787
* 14.02.2018
* 0
* 0
* 3379
Лебяжі ауданының Малыбай ауылдық округі әкімі аппаратының Малыбай ауылының "Гүлдәурен" балабақшасы МҚКК
Тәрбиеші Рымгожина Айнур Асылгазыкызы
Ортаңғы топ
Экология негіздері
Сабақтың тақырыбы: <<Құстарды аялайық>>
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: 1.Балаларды қоршаған ортамен таныстыру
Дамытушылығы: 2.Үй құстары мен дала құстарына балаларға мәлімет беру.
Тәрбиелігі: 3. Құстарға қамқоршылық жасауға дағдылау
Көрнекіліктер: Үйлестірмелі м атериалдар, Құстар туралы кітаптар.Фото карточкалар, үлгі сурет, құстың үйшігі
Сабақ түрі: аралас
Әдісі: сұрақ-жауап
Қажетті құралдар:
Түрлі-түсті қағаздар, желім, ақ қағаз, сүлгі, қайшы, үлгі сурет.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезені:
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа дайындықты тексеру
- Балалар қазір қандай мезгіл?
- Көктем мезгілінің қандай ерекшеліктері бар?
- Балалар жылы жақтан бізге нелер ұшып келді?
- Құстардың қандай түрлерін біз білеміз?
- Балалар сендер білесіндер құстар 2 топқа бөлінеді, олар-үй құстары және жабайы құстар.
Жабайы құстардың тіршілігі жайында кішігірім бейнесюжет қарайықшы.
- Балалар сендер ештеңе байқаған жоқсындар ма?
- Ал мен бір нәрсе байқап отырмын, жан-жағымызға қарап не екенін айтындаршы.
- балалар қарайықшы жерде жатқан не?
- ненің іздері екен білесіндер ме(құстар)?
- Енді балалар көрейікші іздердің астарында не бар екен(балаларға арналған тапсырма)?
- Балалар бізге құстар тапсырма қалдырып кетіпті соны оқыймыз: <<Балалар сендер біз туралы не білетіндерінді тексеру үшін мына тапсырманы орындандаршы:
1-тапсырма: Біз туралы не білетіндерінді апайға айтып беріндер.
2-тапсырма: Қазір көктем мезгілі ғой біздің үйшіктер сынып қалыпты,енді біз үйсіз қалып қойдық ,бізге үйшік істеп беріндерші.
II. Негізгі бөлімі:
Балалар 2 топқа бөлінеді:
1-топ балалары : Балалармен құстар жайлы әңгімелесу:
Балаларға Аққу туралы өлеңін оқу, дүрбі әдісін қолданып, өлең жолдарын жаттау:
Күн құшқан айдын көлде жалғыз аққу
Қаңқылдап қанатымен сабслап су
Таранып қаранады жан-жағына
Сұлуды тасалама,көк торғын бу.
- Бұл өлең кім жайында екен?
- - Аққу құсы қандай болады?
- - Түсі қандай?
- Ол қайда жүзеді?
- Өлең жолдарын қандай тәсілмен жаттап алдық?
Балаларға құстың денесі бейнеленіп тұрған суретті көрсету.
- Құстың денесі қандай пішін?
- Басы қандай пішіннен жасалған?
- Құстардың қандай түстері болады?
Жұмбақ шешейік:
Үйде отырады, жатпайды,
Көзін терімен қаптайды.
Жазда бекер тұрса да,
Бергенді қыста ақтайды. \ Бүркіт
Бір мақұлық түспейді екен мұнарадан,
Бір күнде тағам татар әр қарадан.
Басында қара жылтыр кепесі бар,
Белінде белбеуі бар күлпарадан.\ Сауысқан
2-топ:
Балалар түрлі түсті қағаздан құстарға үйшік жасайды. Ең алдымен жұмысты бастамай жатып, қайшы, желім,сүлгі, түрлі-түсті қағазбен жұмыс жасау техникасын еске түсіру.
- Біз кімге үйшік жасаймыз?
- Алдарында жатқан қағаз түрлерін атап беріндерші?
- Біз үйшікті не үшін жасаймыз?
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді.
1. Балалардың өз бетімен жұмыстары: Балалар құстарға ұя жасағанда ұқыптылықтарын қадағалау. Желімді сыртқа шығармай жасауын тексеру.Түрлі түсті қағаздың көмегімен балалардың қызығушылығы артады.
IV. Қорытынды:
Балалардың жұмыстарын талдау. Ең жақсы салынған жұмыстарын таңдап, бәріне көрсетіп баға беру.Сұрақ-жауап арқылы балалардың сабақты менгергенін білу.Сабаққа жақсы қатысқан үшін балаларға сыйлықтар тарату.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz